Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 17-12-06, 22:26   #226
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by tm8bnz View Post

Pai nu am vrut sa va insult....inteligenta !?
Daca erai mai activ in anumite "topice" erai la curent cu cele intamplate acolo.Declaratiile au fost date la cald,si se stia de atunci,numai ca lumea prefera sa ignore multe chestii !

Tare glumet esti ...

Se vede la viteza a 2 o pauza destul de mare intre mom in care a scos din prima viteza pana a cuplat cea de-a 2 ... dar sincer eu nu vad cum sare de mai multe ori masina ... dar asa o fi ...

Eu am spus doar ca gti-ul negru nu era tocmai in toane bune ... si daca r5-ul a gresit viteza a 2 ... gti-ul a plecat prost (se vede asta, se vede ce fum iese), se aud rateurile si la viteza a 2 ... chiar daca nu se aude foarte clar din cauza si se aude f clar la a 3 ...
Oricum ... asta nu e o scuza ca a pierdut ... asta e ... nu e vina nimanui ca masina unuia nu merge cum trebuie ... sau ca a ratat careva viteza ... doar ca gti-ul desi a pierdut ... asta nu inseamna neaparat ca r5-ul ar castiga si in situatia in care totul ar fi ok...

Si ... lasand la o parte bascalia lui zozo ... el nu e suparat pe faptul ca l-a batut un r5 ... l-a mai batut si dragos din iasi cu r5-ul lui ... Ce l-a suparat din cate am inteles a fost atitudinea ... pt ca spre diferenta de dragos care este un baiat de nota 10, si spune pe fata ce si cum ... am inteles de la zozo ca proprietarul r5-ului era cam la agatat ... tot zicea: "m-am bagat la grupa cam mare ... m-am aruncat prea sus pt mine ... etc ..."
Daca ii spunea in fata ca masina merge asa cum merge (sau macar nu zicea ca ar merge mai slab decat mergea de fapt) ... nu ar fi comentat nimic acum ... si nici nu ar fi dat inapoi ...
SFW is offline   Reply With Quote
Old 17-12-06, 22:37   #227
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Hello!! Gata cu scandalu aiurea !
Nu sunt moderator pe aceasta sectiune dar din momentul de fata cine mai face offtopic primeste cartonas !
Legat de ce-a zis KWX-u daca citeai cu atentie vedeai raspunsul mai in spate !

Haideti sa schimbam sigla la site si sa punem un golf 5 care face liniuta cu un R5 , ce ziceti ?
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 17-12-06, 22:45   #228
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Al3xius View Post
Hello!! Gata cu scandalu aiurea !
Nu sunt moderator pe aceasta sectiune dar din momentul de fata cine mai face offtopic primeste cartonas !
Legat de ce-a zis KWX-u daca citeai cu atentie vedeai raspunsul mai in spate !

Haideti sa schimbam sigla la site si sa punem un golf 5 care face liniuta cu un R5 , ce ziceti ?
gata, scuze de offtopic ar merge sigla ...


Acum ontopic ... o incadrare echitabila consider ca as fi cea in functie de raportul kg/cai la care sa se aplice coeficientii in functie de modificari ...

Si kg sa fie cele din certificat ... ca sa nu fie nevoie sa se monteze un cantar la intrare ... cum spunea cineva

Na ... ar fi bine si o separare intre turbo si aspirate ... dar e ceva cam greu la noi in tara ...
SFW is offline   Reply With Quote
Old 18-12-06, 10:16   #229
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx View Post
nu ai dreptate si sa-ti zic de ce. eu abia facusem masina , a dat cam 190 cai pe dyno dar sa stii ca la curse nu cistigi cu un dyno.nu aveam incredere mare in masina , nici acum nu am , masina nu trage de 190 cp drept dovada ca m-a batut un urs de 2,5 cu 24 valve.am zis ca eu m-am aruncat cam sus pt ca am vazut ce masini erau acolo. eu nu probasem masina decit cu un clio de 180 cp .iar ca sa stai linistit chiar aseara am masurat cit face 0-100 si scoate un jenant 7,2
ai vazut raspunsul unde era?
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 01:50   #230
Raekwon

Stage 2
 
Raekwon's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 71
Default Re: Incadrarea pe grupe !

cred totusi ca ar treb sa se tina cont de munk depusa de unii pt ca masina lor sa aibe rezultate mai bune !! si deci as votat puterea din talon fara nici un coeficient !! totusi ar treb sa se tina cont nu de valoare puterii din taloc ci a motorului de pe masina pregatita de start !!

Last edited by Raekwon; 19-12-06 at 01:55.
Raekwon is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 09:12   #231
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Raekwon View Post
totusi ar treb sa se tina cont nu de valoare puterii din taloc ci a motorului de e masina pregatita de start !!
La asta m-am referit cand am facut acest topic si am precizat pe undeva dar e greu sa stai sa cauti printre 20 de pagini de offtopic !

Deci inca un vot pt. puterea motorului care echipeaza in acel moment masina fara nici un fel de coeficient !
Multumim pt. raspuns !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 12:41   #232
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

mie mi-ar conveni, insa e putin nedrept pentru altii
yknot is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 18:45   #233
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

GATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

Ca am obosit sincer....eu zic sa impartim grupele dupa dimensiunile rotilor

Organizatorii sa decida cum sa fie grupele.....eu am sa vin,dar cu 'Caroserii cu motor ' nu am sa ma mai trag .....asa ar fi se cele mai corecte grupe....lasatzi lucioasele intre ele sa isi vada de treaba lor si stilul lor de tuning si mesterii intre ei cu turbinele,furtunasele si axele lor cu came...si eventual la fiecare sfarsit de an sa fie o mare cursa in care sa se traga totzi intre ei si atunci sa se hotarasca cei ma tari.......ca daca nu urca r5-urile o grupa,sa fim realisti,noi cei din clasa 200 cp suntem cei mai dezavantajatzi ....si atunci ce sens mai are sa bagam frumos banuzti in masini si sa venim la curse,cand caroseriile zburatoare vor defila in continuu....asa macar in timpul anului ne masuram fortzele intre noi si la final de an incercam sa batem si altceva.....DACA VRETZI SA INCURAJATZI TUNINGUL IN ROMANIA,ASA CUM VA LAUDATZI CA FACETZI ,ATUNCI ASA AR TREBUI SA PROCEDATZI,pentru ca nu toata lumea este dispusa sa stea toata ziua in garajel frumos facand poze la noul ax cu came si nu stiu ce cooler sau sa mai lipeasca cate un furtunas pe ici pe colo dupa fiecare liniutza.....daca atzi fi macar in ceasul al 12 lea un pic realisti ,imi vetzi da dreptate,daca nu succes in continuare si TRAIASCA GARAGE PEOPLE.....JOS TUNINGUL SI LUCIOASELE.....fara suparare ....

from Bacau .... best wishes....OUT
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 19:42   #234
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

cam cate curse se preconizeaza la anul?
toti vor sa alerge, se cauta un regulament dar organizatori sunt doi trei.
ar fi interesant un campionat sau ceva de genul 6 curse pe an care sa fie sigure etc. probabil s-ar gasi si sponsori iar cel care organizeaza va impune regulile lui...ar fi prea frumos. in Romania primeaza fotbalul si tot ce are motor ori e prea periculos ori nu aduce bani.

pai d-mnu Puiu daca e dupe engin cadem in grupa cam multi destul de bazati din ce aud io prin tara. daca se va organiza vreo legala si ne vom intalni toti va fi un adevarat show. sa vezi 5-6 masini sub o tona si puteri de 200-300 chiar peste...asta da grupa.
rew is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 20:08   #235
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
GATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

Ca am obosit sincer....eu zic sa impartim grupele dupa dimensiunile rotilor

Organizatorii sa decida cum sa fie grupele.....eu am sa vin,dar cu 'Caroserii cu motor ' nu am sa ma mai trag .....asa ar fi se cele mai corecte grupe....lasatzi lucioasele intre ele sa isi vada de treaba lor si stilul lor de tuning si mesterii intre ei cu turbinele,furtunasele si axele lor cu came...si eventual la fiecare sfarsit de an sa fie o mare cursa in care sa se traga totzi intre ei si atunci sa se hotarasca cei ma tari.......ca daca nu urca r5-urile o grupa,sa fim realisti,noi cei din clasa 200 cp suntem cei mai dezavantajatzi ....si atunci ce sens mai are sa bagam frumos banuzti in masini si sa venim la curse,cand caroseriile zburatoare vor defila in continuu....asa macar in timpul anului ne masuram fortzele intre noi si la final de an incercam sa batem si altceva.....DACA VRETZI SA INCURAJATZI TUNINGUL IN ROMANIA,ASA CUM VA LAUDATZI CA FACETZI ,ATUNCI ASA AR TREBUI SA PROCEDATZI,pentru ca nu toata lumea este dispusa sa stea toata ziua in garajel frumos facand poze la noul ax cu came si nu stiu ce cooler sau sa mai lipeasca cate un furtunas pe ici pe colo dupa fiecare liniutza.....daca atzi fi macar in ceasul al 12 lea un pic realisti ,imi vetzi da dreptate,daca nu succes in continuare si TRAIASCA GARAGE PEOPLE.....JOS TUNINGUL SI LUCIOASELE.....fara suparare ....

from Bacau .... best wishes....OUT
Tu habar nu ai ce e ala tuning. Nu inteleg ce cauti la curse daca nu te mai dai cu masini facute PENTRU curse. Si daca nu e un r5 turbo e un speedster care te va papa oricand doar pt a-si incalzi cauciucurile . Nu cei care modifica masinile ar trebui blamati ci cei ca tine care nu inteleg ca raportul; cal / kg si tractiune este cel care isi spune cuvantul cand e vorba de CURSE. Tu efectiv esti frustrat ca nu poti mai mult si dai in cei care POT !
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 20:08   #236
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

la Buzau vor fi doua curse, la inceput si la sfarsit de sezon (aprilie-sept)
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 22:44   #237
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Tu habar nu ai ce e ala tuning. Nu inteleg ce cauti la curse daca nu te mai dai cu masini facute PENTRU curse. Si daca nu e un r5 turbo e un speedster care te va papa oricand doar pt a-si incalzi cauciucurile . Nu cei care modifica masinile ar trebui blamati ci cei ca tine care nu inteleg ca raportul; cal / kg si tractiune este cel care isi spune cuvantul cand e vorba de CURSE. Tu efectiv esti frustrat ca nu poti mai mult si dai in cei care POT !

chiar daca postul lui a fost mai dur ... a fost ontopic ... al tau nu e ....

Si-a spus si omul optiunea ... si scuza-ma ... da parca era vorba de masini performante nu de masini ce castiga doar datorita ca sunt usoare ... sau am inteles eu gresit ... voi spuneati ca aveati masini mai performante ... nu mai usoare ...

Scuze pt offtopic ... dar am vrut doar sa raspund ... pt ca ... pentru multi este un real dezavantaj incadrarea doar pe baza de putere ... cand asa cum a spus si lucian greutatea conteaza foarte mult ... si deja nu mai e vorba aici de cat de performante sunt masinile ... ci de cat de usoare sunt ...

Aici e o dezbatere ce priveste incadrarea in grupe ... in asa fel incat sa multumeasca pe toata lumea, sa fie cat mai echilibrate grupele ... si desi faptul ca un r5 spulbera multe masini cu mai multi cai ... dar si mai multe kilograme ... este f spectaculos ... nu este echilibrat ...

Cel putin asa consider eu ....
Si cred ca pana la urma am reusit sa fac din postul meu unul ontopic.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 23:16   #238
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by SFW View Post
Si cred ca pana la urma am reusit sa fac din postul meu unul ontopic.
Da, ai reusit !

REW, noi vom incerca inainte de inceperea noului an competitional sa afisam un calendar si un regulament care va fi valabil pt. cursele organizate de noi in Craiova in anul 2007!
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 20-12-06, 07:07   #239
M Y U

Stage 5
 
M Y U's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 884
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Post Re: Incadrarea pe grupe !

Tot ce scrie aici este foarte plauzibil pt mine: http://www.legalracing.ro/forum/download.php?id=2508
M Y U is offline   Reply With Quote
Old 20-12-06, 08:36   #240
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

ahhh de abia astept prima legala >
shadowro is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -