Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 12-12-06, 22:13   #166
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

https://video.google.com/videoplay?do...279&q=volvo+vs
uite acilea cursa fara regula... si ce frumoasa e!

pui un audi tdi cu un subi? nu-i raliu. pana in 2.0 r5 rupe tot. se face grupa doar ptr ele. restul, pistoale cu apa. adica un logan de 1.6 cu un crx simplu si tot asa. no, no, no! unde se ajunge?
o regula prea simpla e cu timpi. dar cum sa se organizeze o astfel de cursa? trebuiesc calificari... stai vere cu 100 de masini sa le dai cate o tura in gol, sau poate chiar mai multe si dupa aia sa dai drumu la concurs. cat o sa dureze? dureaza, te costa. te costa, ii costa si pe concurenti. dupa masini nu f multi parem potenti financiar. deci, eu zic sa nu se mai faca curse legale!
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 22:20   #167
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

eu as zice rap kg/cp-turbo si kg/cp-aspirate, cu patru-cinci incadrari, de la 12 (ex. 1200kg/100cp-turbo sau aspirat) la 2 (ex. 1200 kg/600cp-turbo sau...oh my god!).
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 22:36   #168
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by SaintDick View Post
https://video.google.com/videoplay?do...279&q=volvo+vs
uite acilea cursa fara regula... si ce frumoasa e!

pui un audi tdi cu un subi? nu-i raliu. pana in 2.0 r5 rupe tot. se face grupa doar ptr ele. restul, pistoale cu apa. adica un logan de 1.6 cu un crx simplu si tot asa. no, no, no! unde se ajunge?
o regula prea simpla e cu timpi. dar cum sa se organizeze o astfel de cursa? trebuiesc calificari... stai vere cu 100 de masini sa le dai cate o tura in gol, sau poate chiar mai multe si dupa aia sa dai drumu la concurs. cat o sa dureze? dureaza, te costa. te costa, ii costa si pe concurenti. dupa masini nu f multi parem potenti financiar. deci, eu zic sa nu se mai faca curse legale!

PAi sa isi vanda pacuratoarea de TDI si sa isi ia Subaru daca vrea sa castige.
Aici e si farmecul.
Un 1,4 turbo care mucifica un 2.0 turbo in mare vorbind.......

Asa mai vine unu si zice ca Subaru e integral,ca are diferentzial cental activ sau mai stiu eu ce.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !

Last edited by EVOLUTION8; 12-12-06 at 22:39.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 22:43   #169
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

sa devenim o tara de r5t zici? . e o dacie, albastra, frumoasa foc, cu motorul ei dus la peste 90 de cai. nu cred ca propr ar da-o ptr un subaru sau orice altceva. problema, cum o vad eu, este ca la legale, ptr faptul ca oponentii sunt pusi si nu se aleg intre ei apar tot felul de probleme. aici intervine incadrarea. ea este de vina ptr tot in viziunea pierzatorului. la o ilegala n-ar avea talente d-astea si unde mai pui ca de obicei cei "mici" provoaca pe barosani. cred ca ar trebui si un psiholog la curse care sa le spuna soferilor inainte de joaca, ca nimeni nu va fi dezamagit daca unii dintre ei pierd. nici parintii , nici prietenele, nici nimeni. e o mare frustrare la legale. oricum, mi-am exprimat mai sus un punct de vedere legat de topic si scuze ptr semi-off-toapicele astea.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 22:47   #170
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Nu zic sa ne luam toti R5 dar sunt masini si masini.
Nu vezi ca sunt unii care se plang ca il bate un R5.
Eu zic ca oricum am face grupele tot timpul o sa fie nemultumiti,parera mea.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 22:51   #171
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8 View Post
PAi sa isi vanda pacuratoarea de TDI si sa isi ia Subaru daca vrea sa castige.
Aici e si farmecul.
Un 1,4 turbo care mucifica un 2.0 turbo in mare vorbind.......

Asa mai vine unu si zice ca Subaru e integral,ca are diferentzial cental activ sau mai stiu eu ce.
Mai, da voi chiar considerati ca diferenta aia de cateva sute de kilograme nu conteaza ...
E ca si cum s-ar da un golf cu un seria 7 ... daca asta e cursa echilibrata ...
Na ... acuma nu sariti pe mine ... nu iau partea nimanui ... si nu am nici o problema cu r5-urile ... dar nu trebuie chiar sa ne prefacem ca nu stim motivul adevarat pt care r5-urile castiga atat de categoric ... pt ca sunt mult mai usoare ... sunt performante ... nu zic ca nu ... dar greutatea este un atu-ul cel mai de pret.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 23:02   #172
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe grupe !

PAi si cine ii tine pe cei cu masini grele sa nu le usureze ????
Un golf 1 cu motor si transmisie de 5 GTI ar merge sa se bata cu un R5 ??
Fiecare isi alege masina dupa posibilitati si cum considera el ca poate castiga mai bine.
Sunt unii care vin cu Seria 5 si 7 la curse si vor sa si castige.........
Propune si tu ceva in situatia asta.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 23:12   #173
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8 View Post
PAi si cine ii tine pe cei cu masini grele sa nu le usureze ????
Un golf 1 cu motor si transmisie de 5 GTI ar merge sa se bata cu un R5 ??
Fiecare isi alege masina dupa posibilitati si cum considera el ca poate castiga mai bine.
Sunt unii care vin cu Seria 5 si 7 la curse si vor sa si castige.........
Propune si tu ceva in situatia asta.
Eu faceam referire la ce ziceai tu :
Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8 View Post
Aici e si farmecul.
Un 1,4 turbo care mucifica un 2.0 turbo in mare vorbind.......
Si am vrut sa spun doar ca ... acel 1.4 nu castiga neaparat pt ca e mai performant ... ci poate pt ca masina per total e mai usoara ... ca cea de 2.0
SFW is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 23:36   #174
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Foarte corect ce spui tu,dar am precizat si acolo ca era geva: Generaly Speecking.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-06, 23:57   #175
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Mi s-a parut destul de corect chestia de la Buzau.. Caii putere imartiti la greutatea masini..Si asa e destul de greu dar mi se pare mai corect..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 13-12-06, 09:39   #176
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

R5 : 138.01 bhp/ton
G5 : 147.46 bhp/ton

Hai ca tot nu e bine.Gasiti o metoda sa nu se mai intalneasca saracul ZeZe cu R5u...nici asta cu cai/kg nu merge bine pt el !
Nici aia cu turbo separat de aspirat nu e buna...ca nici atunci nu scapa...
Ce sa ii faci,adevaru e ca 5uriile astea vechi bati neconditionat 5uriile astea noi si scumpe !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 13-12-06, 10:47   #177
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by tm8bnz View Post
R5 : 138.01 bhp/ton
G5 : 147.46 bhp/ton

Hai ca tot nu e bine.Gasiti o metoda sa nu se mai intalneasca saracul ZeZe cu R5u...nici asta cu cai/kg nu merge bine pt el !
Nici aia cu turbo separat de aspirat nu e buna...ca nici atunci nu scapa...
Ce sa ii faci,adevaru e ca 5uriile astea vechi bati neconditionat 5uriile astea noi si scumpe !
Voi tot va legati de el ... ca tot are ce are cu r5-urile si cu voi ... dar nici voi nu sunteti mai prejos
SFW is offline   Reply With Quote
Old 13-12-06, 11:12   #178
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by tm8bnz View Post
R5 : 138.01 bhp/ton
G5 : 147.46 bhp/ton
Pai e logic sa fie apropiate !

R5 are kg putine si 120 cp de fabrica si GTi-ul e mai greu dar are 200 cp de fabrica si daca tragi linie da ce-ai calculat tu mai sus ! Oricum ai da-o tot amandoua in grupa intra. Poate doar sa faci pana la 140bhp/ton si peste )
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 13-12-06, 13:32   #179
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

nu stiu de ce si cum ati calculat voi, dar mie imi este clar ca daca acel r5 are cel putin 140 de cp, este pe picior de egalitate cu golful. ca sa tii cont de greutate nu cred ca s-a gandit cineva sa o faca in functie de o constanta, tona. incercati sa calculati cate kg trage fiecare cal putere.
pe de alta parte, la golf R32 am gasit numai 1510 kg/250cp(6,04). r5gtt 855kg/120cp (7,125). si cum r5 este al lui bogdan, este absolut normal sa nu mai aibe doar 120 cp. si la numai 160 de cp r5 ar avea un raport de 5,34. deci raspunsul la nefericita intamplare cred ca a fost gasit.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 13-12-06, 14:28   #180
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

menirea pe lume a utilizatorului de renault 5 este de a incerca pe cat posibil sa urce motorul la maxim si sa usureze masina la minim.

in cazul KWX <--> ZOZ,nici unul nu e stock,asa ca acesti coeficienti pe care ii calculati sunt inutili.
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -