Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-12-06, 22:37   #136
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by yknot View Post
competitia devine din ce in ce mai acerba... trebuie sa lucrezi serios la o masina sa ai un cuvant de spus pe asfalt
Si asta e chiar f bine ! In momentul in care un ursuletz 325 ajunge sa puna turbina si sa se ridice cu pretentii (reale) la un speedster care omoara sti-ul , viper , chayenne turbo ..... ce sa zic ... suntem pe drumul cel bun ! Dar sa dai tu R5 gtt pe Volvo ......
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 05-12-06, 23:07   #137
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

ce sa zic... another project
yknot is offline   Reply With Quote
Old 05-12-06, 23:09   #138
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Ehh ... era o parere personala. Preferam r5 cu 1.7. Nu-mi plac farurile alea EXcamotabile . ))
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 01:40   #139
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Nu l-am vazut pe Bogdan fara fete de usi ..... l-am vazut chiar si cu bancheta spate !
Alta era ideea !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 07:22   #140
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Ehh ... era o parere personala. Preferam r5 cu 1.7. Nu-mi plac farurile alea EXcamotabile . ))
pai sunt deja 2 r5-uri cu 1.7 t, sa incerc acelasi motor pe caroseria lui mai aerodinamica
yknot is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 18:49   #141
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Avand in vedere ca r5-urile abia incep sa fie manarite ... avand in vedere ca nu s-a dat si cu "marele alb" NFS , avand in vedere ca STIU ca-l bate un 1.4 turbo ..... la anul va avea un cosmar cand va vedea un r5 turbo daca nu-i face nimic la masina domnul ZZ . Partea buna a lucrurilor este ca ASA devin oamenii motivati sa-si faca masini competitive si asta e bine . Sunt curios cand o sa vad primul g5 gti fara fete de usi , doar cu un scaun , doar 10 l in rezervor si evetual fara apa la stropitoarea parbriz .
La mine nu ai sa vezi niciodata asa ceva....dar cand imi iau jante noi ....le vand pe astea vechi si am sa imi iau de banii obtinutzi pe ele un .....r5....bafta...in lumea voastra...cea a turbinelor si celor 401 m ....si cu 1.4 nici nu te contrazic,dar nici nu itzi dau dreptate....oricum nu ma pasioneaza MOTOARE CU CAROSERII.....eu sunt pasionat de MASINI
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 19:05   #142
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

ok, bafta in "lumea" ta
yknot is offline   Reply With Quote
Old 07-12-06, 11:30   #143
Cortez

Stage 2
 
Cortez's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 74
Default Re: Incadrarea pe grupe !

-zz- te inteleg si pe tine dar ii inteleg si pe ei!
atata timp ca nu castiga toti o sa fie cineva care tipa,r5gtt-o masina cu care sunt destul de obisnuit in ultima vreme,o urasc,dar ii port un deosebit respect!
_tabara adversa cu 14,17 turbo_ cei care din voi castiga acum sunt multumiti si nu zic nimic,cei care nu prea fac performante si fac mnca patriotica in r5-uri si dacii, vor alte grupe, de ce????(tot din acelasi motiv, vor victoria),o sa vina vremea cand o sa tipati si voi!!!
-restu copiilor care au parasit fox kids-reteta: se ia trocarici de r5 se lasa pe plaja 2 ani(coroziunea e f imp. ajuta la scadere in greutate) dupa care cu o keye se modifica tija acct, i se pune nr kwx si i se face publicitate!!!

grupele ar trebui sa fie dupa fiecare, adika nu ar mai fi!poate ar trebui sa se faca turbo si aspirate(io asa as fi in avantaj)"))))))
__________________
FRATE MASINA FUGE DE TE OMOARAFRATE!!!!
Cortez is offline   Reply With Quote
Old 07-12-06, 16:43   #144
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Cortez View Post
grupele ar trebui sa fie dupa fiecare, adika nu ar mai fi!poate ar trebui sa se faca turbo si aspirate(io asa as fi in avantaj)"))))))
Asa ar fi cel mai corect : impartite in functie de tractiune si turbo/aspirate/compresor , facuta o ecuatie. Noi incercam sa gasim o metoda tocmai asta-i motivul pt. care am facut acest topic !
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 07-12-06, 20:27   #145
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Al3xius View Post
Asa ar fi cel mai corect : impartite in functie de tractiune si turbo/aspirate/compresor , facuta o ecuatie. Noi incercam sa gasim o metoda tocmai asta-i motivul pt. care am facut acest topic !

Asta ar elimina concurentza radical.

DAca pe mine ma duce capul sa imi iau o masina cu care sa bat grupa e meritul meu.Era un EX.

Asta e farmecul si la integreala sau la turbo..
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-06, 20:58   #146
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Da, dar nu vezi ca sunt mofturosi gramada ?

Sunt curios ce variante de grupe se propun !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 09-12-06, 20:05   #147
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Cred ca cel mai bine ar fi sa facem un topic pe tema asta. Sunt curios ce fel de idei exista. Si dupa ce vin anumite propuneri sa se deschida un poll pe tema asta la Participanti Curse.
__________________
Adrenalina creste o data cu viteza, viteza creste o data cu apasarea pedalei, deci adrenalina creste la pedala.
basy is offline   Reply With Quote
Old 09-12-06, 23:38   #148
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by basy View Post
Cred ca cel mai bine ar fi sa facem un topic pe tema asta. Sunt curios ce fel de idei exista. Si dupa ce vin anumite propuneri sa se deschida un poll pe tema asta la Participanti Curse.
30 de topicuri cu 15 mii de raspunsuri tampite ! Ce rost are ?

De-asta am facut acest topic sa se discute pe tema grupelor dar a ajuns un topic cu nemultumiri legate de R5-uri !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 10-12-06, 12:46   #149
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Parerea mea,

Grupe in functie de capacitatea cilindrica, apoi coeficienti in cazul Turbo, compresor, 16V, NOS...iar cel care va face departajarea in grupe nu poate sa fie decat TIMPUL. Acum cine va mai vrea sau va mai putea organiza curse de acest gen pe langa strictul necesar (protejarea publicului, un parc pt masini si soferi, o lista de participare afisata din timp) va trebui sa aiba si un sistem de cronometrare.
Cam asa vad eu. Sper sa nu fie cea mai tampita idee editata pe aici.
rew is offline   Reply With Quote
Old 10-12-06, 13:16   #150
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by rew View Post
Parerea mea,

Grupe in functie de capacitatea cilindrica, apoi coeficienti in cazul Turbo, compresor, 16V, NOS...iar cel care va face departajarea in grupe nu poate sa fie decat TIMPUL. Acum cine va mai vrea sau va mai putea organiza curse de acest gen pe langa strictul necesar (protejarea publicului, un parc pt masini si soferi, o lista de participare afisata din timp) va trebui sa aiba si un sistem de cronometrare.
Cam asa vad eu. Sper sa nu fie cea mai tampita idee editata pe aici.
E o idee buna , una dintre putinele idei bune de pe acest topic ! O sa rog moderatorul sa fie mai strict in ceea ce priveste acest topic in cazul in care apar iar comentarii "lucioase" !
Al3xius is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -