Nu am inceput alt topic,scriu aici..
Am o problema cu grupele de la Braila (editia din noiembrie,nu aprilie):
Quote:
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
|
La care se adauga coeficientul de tractiune (Cta),astfel:
Quote:
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
|
O sa dau exemplul meu,sunt curios daca sunt
eu nebun sau Legal Racing
162 (kw) * 1.36 = 220 cp
220 * 1.15 = 253 cp
Astfel din grupa E (200-250cp) trebuie sa urc in F (250-300),pentru o diferenta de doar 3 cp.
Iar alte masini,ca C20LETde exemplu,pentru simplul fapt ca au tractiune fata,coboara din grupa E (200-250) in grupa D (166-200)
Mi se pare incredibil ca doua masini de aceeasi grupa (200-250) care se bat cot la cot sa fie separate de
2
grupe..Una sa se bata cu GTI in grupa D si alta cu Evo si Sti la grupa F..
Intrebarea de final este:
Sunteti de acord cu acest coeficient?
Grupele nu vor mai fi deloc cum erau inainte datorita acestui coeficient..
Nu vreau sa ma gandesc la GTI,Bertone si ce se mai bateau la grupa D..