Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-10-08, 23:11   #331
b01uxd

Stage 5
 
b01uxd's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,524
Member of:
[Oltcit]
[SEAT]
[Unknown Racers]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

ce rost are sa pui turbo p un motor, urci in alta grupa unde baietii au stock puterea ta....chestia asta e cu dus si intors. Majoritatea celor care sunteti impotriva metodei cailor (kw)din talon ati zis ceva de genu: "nu domle ca ce rost are ca ii bati p toti", da nu vati gandit la faptul ca poate mai sunt si alte masini modificate drastic in acea grupa, totusi aici se incurajeaza tuningul nu? Pe de alta parte cei care vreti sa urce masina in grupe dak are turbo si etc nu gandtiti prea logic din pc meu de vedere: EXEMPLU personal: seat leon 1.6 16v 105 cai da? sa zicem ca punem turbo si ce mai punem...ajungem imaginar la 150cp da?(bani bagati , tuning nebunii) intram la grupa cu baietii de 150 de cai nu? acolo dam SA ZICEM peste seat leon 1.8 20v TURBO (150cp)+ soft= ce rost are sati mai modifici masina- mai bine o vinzi si o iei paia cu motor mai mare...DECI ----Concluzia mea........sa se ramana la puterea din talon , iar cei cu mai putini bani , care nu isi permit modificari majore sa ramana p strazi(ma aflu printre voi stati linistiti). Astept injuraturi, sper ca nu vam plictisit cu umila mea parere
__________________

B01UXD-Oltcit 1.3 air cooled boxer engine runin' on nitro
B02UXD-Seat Leon 1m (EX) 1.6 16v gone but not forgotten
B02UXD - Honda Civic EJ6 Black Widow b18T
B03UXD-AlfaRomeo 147 (EX) bella donna
B03UXD-Honda Civic EG3 (EX) Red Rocket b20 VTEC
B03UXD-AlfaRomeo Giulietta 2.0 JTDM Snow White
B100UXD-Dacia Logan 2 Prestige DCI daily mule
B101UXD-Oltcit Club 11 RM New old school
B102UXD-Seat Leon Cupra R 1m (EX) Red Pig
B103UXD-Seat Leon Cupra 1p Stage 2+ White Comet
b01uxd is offline   Reply With Quote
Old 11-11-08, 17:05   #332
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Nu am inceput alt topic,scriu aici..
Am o problema cu grupele de la Braila (editia din noiembrie,nu aprilie):
Quote:
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
La care se adauga coeficientul de tractiune (Cta),astfel:
Quote:
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
O sa dau exemplul meu,sunt curios daca sunt eu nebun sau Legal Racing
162 (kw) * 1.36 = 220 cp
220 * 1.15 = 253 cp
Astfel din grupa E (200-250cp) trebuie sa urc in F (250-300),pentru o diferenta de doar 3 cp.
Iar alte masini,ca C20LETde exemplu,pentru simplul fapt ca au tractiune fata,coboara din grupa E (200-250) in grupa D (166-200)
Mi se pare incredibil ca doua masini de aceeasi grupa (200-250) care se bat cot la cot sa fie separate de 2 grupe..Una sa se bata cu GTI in grupa D si alta cu Evo si Sti la grupa F..
Intrebarea de final este:
Sunteti de acord cu acest coeficient?
Grupele nu vor mai fi deloc cum erau inainte datorita acestui coeficient..
Nu vreau sa ma gandesc la GTI,Bertone si ce se mai bateau la grupa D..
__________________
Audi S2

Last edited by CoCaine; 11-11-08 at 17:31.
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 11-11-08, 18:17   #333
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by CoCaine View Post
Nu am inceput alt topic,scriu aici..
Am o problema cu grupele de la Braila (editia din noiembrie,nu aprilie):

La care se adauga coeficientul de tractiune (Cta),astfel:

O sa dau exemplul meu,sunt curios daca sunt eu nebun sau Legal Racing
162 (kw) * 1.36 = 220 cp
220 * 1.15 = 253 cp
Astfel din grupa E (200-250cp) trebuie sa urc in F (250-300),pentru o diferenta de doar 3 cp.
Iar alte masini,ca C20LETde exemplu,pentru simplul fapt ca au tractiune fata,coboara din grupa E (200-250) in grupa D (166-200)
Mi se pare incredibil ca doua masini de aceeasi grupa (200-250) care se bat cot la cot sa fie separate de 2 grupe..Una sa se bata cu GTI in grupa D si alta cu Evo si Sti la grupa F..
Intrebarea de final este:
Sunteti de acord cu acest coeficient?
Grupele nu vor mai fi deloc cum erau inainte datorita acestui coeficient..
Nu vreau sa ma gandesc la GTI,Bertone si ce se mai bateau la grupa D..
esti cel mai mare fricos pe care l-am vazut )
in grupa f nu intra evo si nici sti dar iti mai trebuie si un pic de matematica ptr asta
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 11-11-08, 22:00   #334
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Nu e vorba de mine aici.
E vorba ca se modifica grupele!
Un 1.9 TDI de 136cp care era la grupa C va intra acum in grupa B:
136*0.95=129cp
Un 1.9 TDI de 105cp care era la grupa B va intra acum in grupa A:
105*0.95=100cp
Asta inseamna ca benzinarii aspirati care se chinuie sa faca ceva sa castige grupa vor preda stafeta la TDI,care se modifica mult mai usor.
Iti mai vine sa bagi bani in masina?Pentru ce?Sa vina un TDI cu chip care castiga grupa?E corect asa?
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 12-11-08, 07:39   #335
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by CoCaine View Post
Nu e vorba de mine aici.
E vorba ca se modifica grupele!
Un 1.9 TDI de 136cp care era la grupa C va intra acum in grupa B:
136*0.95=129cp
Un 1.9 TDI de 105cp care era la grupa B va intra acum in grupa A:
105*0.95=100cp
Asta inseamna ca benzinarii aspirati care se chinuie sa faca ceva sa castige grupa vor preda stafeta la TDI,care se modifica mult mai usor.
Iti mai vine sa bagi bani in masina?Pentru ce?Sa vina un TDI cu chip care castiga grupa?E corect asa?
)

nu exista 1.9 tdi de 136 cp dar tu nu prea ai treaba cu fenomenul

pana acum sa stii ca nu a castigat vreodata un tdi doar cu remap vreo grupa
grupa b este dominata de R5 turbo 1.4/1.7 si Honda CRX 1.6 16v si iti trebuie mult mai mult decat un remap pe un 1.9 tdi sa bati masinile astea

dupa cum am mai zis stai in banca ta si nu mai face valuri aiurea
nu te-am vazut pe la vreo legala legal racing pana acum si nu stiu de unde stii tu ca grupele sunt aiurea facute daca tu nici macar nu ai participat la vreuna
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 12-11-08, 09:02   #336
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Mare dreptate ai Daniwmk !
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 12-11-08, 10:17   #337
CoCaine
Audi Driver


Stage 5
 
CoCaine's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[4Tuning International]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Ok,imi pare rau ca am facut atatea valuri degeaba.My bad.
CoCaine is offline   Reply With Quote
Old 15-11-08, 16:16   #338
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

am o singura intrebare si eu.
cat este admis ca sa cobori la alta grupa ?
de exemplu grupa este de 100-150 cp. si cu coeficient iti da sa spunem 154.
normal ca nu mai ai chef de tras. ca stii ca esti la grupa mica la clasa imediat superioara.
deci ?
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 15-11-08, 16:28   #339
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Deci iti faci o masina pt curse ! Ne place sa dam exemple de ... afara , dar nu se uita nimeni si la masinile care participa afara la curse. Sunt proiectate , modificate .. gandite pt a fi masini de 402 m . Nu le poti avea pe toate ... si nu e lege sa te dai cu masina de strada la curse . Parerea mea .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 15-11-08, 21:47   #340
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

nu ai inteles ideea.
intrebarea era cati cai poate sa iti scada (derogare ) ca sa ramai la grupa inferioara ?
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 26-03-09, 09:18   #341
vwxy711

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 3
Unhappy Talent Dual Spec Q

One of the new features that will be popping up in the game in the near future is the ability to "dual-spec," or have two separate sets of talents that can be easily switched between as the situation requires. world of warcrft goldTo find out more about this feature, check out our Q&A http://www.wowgoldme.com with Senior Game Designer Greg "Ghostcrawler" Street. [img=406,55]http://www.mmorpgvip.com/images/top_banner.jpg[/img]
vwxy711 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -