Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-06-06, 20:14   #31
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian
Sebastian ... eu chiar nu inteleg de ce te opui atat de vehement acestei variante . Mi se pare cel mai corect ca cel ce face tuning sa fie laudat ... nu sa fie fortat sa si-o ia in barba sau sa riste un motor pt a avea sanse de castig . Ai vazut la Zetemte cat de real este sistemul. A urcat in grupa si nu a avut nici o sansa .
Sunt de acord cu tuningul daca-mi dai limita si definitia exacta a acestuia.
Cand limita de tuning este sarita treburile se schimba radical.
De asta nu-s de acord.
Putem incerca insa clasificarile internationale, dar multi au masini de strada nu de curse.
Cand parcul masinilor de curse va fi destul de generos si vrem marea performanta noi suntem deja gata cu noul mod de clasificare, dar pana atunci va rog sa nu mai faceti valuri ca mai mult decat tensiuni nu se reuseste nimic, iar un organizator oricare ar fi el poate face exact asa cum crede el ca e mai bine si nu vrea doar doua masini pe pista.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 13:45   #32
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
SEI in talon are 75cp si in realitate 150 care se fac peste 200 de fapt, vreti sa fie la grupa mica?
Nu mai aberati cu taloanele.

Asta nu se numeste tuning ! Asta se numeste "tuning cu talonu`" !
Si mie mi-e simplu sa pun un sfi pe astra mea si sa ma bat la grupa ei ! Dar nu prea suna cum scrie in talon,la mine ma da de gol sunetul de diesel !
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 14:31   #33
AcSchnitzer

Stage 4
 
AcSchnitzer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 238
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by 200SX
Daca tot e topicul asta, mai aduc si eu in discutie o idee:

de ce sa fie oameni buni grupe si sa nu fie totul la liber si un clasament general pe timpi, conteaza ca ala are turbo, ca ala are nx, ca are alt motor, ca are ce o avea, la urma urmei conteaza care e primul dupa ce se termina cei 400m,

conteaza cine este cel mai rapid, cum face asta e mai putin important.


Am votat varianta cu talon x coeficient, din simplul motiv ca acest sistem ma avantajeaza.
Exact, bravo... in final tot timpii trebuie luati.
Dar daca stau bine sa ma gandesc... faza cu timpii nu a iesit cum trebuia.. daca se mai face cu timpi.. VREM TABELA IN REAL TIME ..vrem pe loc sa vedem timpii nu peste 2 sapt..

Sa revenim la subiect ..parerea mea.. daca eu imi pun turbo pe dacie e ca vreau sa bat o masina mai buna nu o dacie...
deci de la A1 sa fiu la A.. Dar vad ca lumea tot la A1 vrea sa fie...nu e competitie asta. Si la libere cand te dai, nu provoci o masina mai buna , sau una mai slaba, ca sa apari intr`un filmulet pe 4tuning.. sa arati la preteni ce tare fuge coaja ta..
Deci...ar trebui luat ce are baiatul sub capota ..nu ce`i in acte.. si ala care decide ce are si cati armasari are sa fie unul care cunoaste intradevar care vine invitat sau platit ( nu spaga ), si nu un organizator care sa faca ce vrea el, cum am mai auzit "ORGANIZATORUL ESTE SUVERAN", sau ma rog eu cum era.

In fine... pana la urma tot cum a fost o sa fie.. sunt sigur.. lumea da navala pe pista, facem niste cerculete si ne intoarcem la "service`urile" noastre din spatele blocului ...

Numai bine, si bafta..
__________________


https://www.youtube.com/watch?v=rzOzUHYwPms
AcSchnitzer is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 20:17   #34
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Am si eu o intrebare totusi. Cei cu motoarele schimbate nu au bagat bani in masina? De ce sa nu fie bagati cu motorul pe care il au la baza? In Cielo al lui SEi s-au bagat multi bani el de ce sa nu se dea la A1? Oricum la cat de rar il vedem pe la curse e ca si inexistent, dar asa ca idee.
basy is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 21:28   #35
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
SEI in talon are 75cp si in realitate 150 care se fac peste 200 de fapt, vreti sa fie la grupa mica?
Nu mai aberati cu taloanele.
La SEI , schimband baza (motorul) normal ar fi sa se dea la C (grupa motorului) . Eu faceam referire la motorul din talon modificat , nu schimbat cu altul .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 21:35   #36
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by basy
Am si eu o intrebare totusi. Cei cu motoarele schimbate nu au bagat bani in masina? De ce sa nu fie bagati cu motorul pe care il au la baza? In Cielo al lui SEi s-au bagat multi bani el de ce sa nu se dea la A1? Oricum la cat de rar il vedem pe la curse e ca si inexistent, dar asa ca idee.
Nu ai inteles ideea. SEI nu mai are motorul din acte. Motorul pe care-l are la baza acum , stock , valoreaza mai putin decat turbina mea . Nu asta e ideea. Nu valoarea . Si nici faptul ca vreau sa ma dau la A1. Am patit-o de cateva ori , desi masina nu tragea , sa nu vrea nimeni de la B sa se dea cu mine (Craiova - pana la urma m-am dat cu DOG) iti inchipui cum ar fi sa ma dau la A1 ? Paradoxal sunt 3 dacii cu motoul din acte facut turbo . Si chiar participa la curse. Mai stiu eu 2 care nu participa . Whatever .... vad ca nu prea are rost sa mai insist pe ideea mea. Eu mi-am comandat nitro ... si paradoxal voi ramane tot la grupa B (dupa spusele lui Sebastian) desi sunt sigur ca vor aparea discutii .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 21:36   #37
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by AcSchnitzer
Exact, bravo... in final tot timpii trebuie luati.
Dar daca stau bine sa ma gandesc... faza cu timpii nu a iesit cum trebuia.. daca se mai face cu timpi.. VREM TABELA IN REAL TIME ..vrem pe loc sa vedem timpii nu peste 2 sapt..

Sa revenim la subiect ..parerea mea.. daca eu imi pun turbo pe dacie e ca vreau sa bat o masina mai buna nu o dacie...
deci de la A1 sa fiu la A.. Dar vad ca lumea tot la A1 vrea sa fie...nu e competitie asta. Si la libere cand te dai, nu provoci o masina mai buna , sau una mai slaba, ca sa apari intr`un filmulet pe 4tuning.. sa arati la preteni ce tare fuge coaja ta..
Deci...ar trebui luat ce are baiatul sub capota ..nu ce`i in acte.. si ala care decide ce are si cati armasari are sa fie unul care cunoaste intradevar care vine invitat sau platit ( nu spaga ), si nu un organizator care sa faca ce vrea el, cum am mai auzit "ORGANIZATORUL ESTE SUVERAN", sau ma rog eu cum era.

In fine... pana la urma tot cum a fost o sa fie.. sunt sigur.. lumea da navala pe pista, facem niste cerculete si ne intoarcem la "service`urile" noastre din spatele blocului ...

Numai bine, si bafta..
Tare as vrea sa ma dau cu tine . Ce motor ai ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 12-06-06, 22:30   #38
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

nu mai faceti confuzia intre motorul real al masinii si motorul din talon,se pare ca multi merg cu alte motoare...in lungul meu post faceam referire la faptul ca masina ar trebui incadrata in grupa careia ii corespunde motorul existent pe ea stock...nu vorbesc de ceea ce este in acte...

adica ai golf2 cu motor de 1.6 in acte si 75cp ,dar tu ai 1.8 pe el de 139CP...intri la grupa C,fie ca ai pus turbo pe el sau nu...

oricum eu tin partea celor care investesc in modificari aspirat-turbo si nu numai,eu nu sunt afectat de incadrarea actuala in grupe,gtt-ul avand turbo din fabrica...
__________________
©jure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 08:53   #39
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

1. puterea din talon drept criteriu de baza in alcatuirea claselor nu este deloc relevant, pentru ca in unele cazuri, cand masinile nu sunt stock, nu reflecta realitatea.
2. puterea din talon cu aplicarea coeficientilor mi se pare mai apropiata de realitatea din "teren", dar nu o consider cea mai buna solutie.
3. timpii realizati sunt greu de prezentat in real time si pot fi influentati major de priceperea soferului, starea asfaltului, tinand cont ca vb de miimi de secunda. cum nu s-a ajuns la un nivel crescut al performantei, nu vad de ce sa o dam in oficialitati doar de dragul de a ne simti si noi "oameni mari". cursa de strada e cursa de strada si nu cursa de dragstere. ii trebuie un strop de ad hoc.
4. inca un campionat national mi se pare inoportun, pentru simplul fapt ca e vb de amatori, care nu stiu cati din ei participa la mai multe etape intr-un an. motiv ptr care ne putem trezi cu un campion care a luat locurile 4, 5,6 etc la tot atatea curse, dar in clasamentul general acumuleaza puncte, daca s-o proceda asa.
5. merg pe ideea ca raportul greutate-putere este cel mai elocvent, unde puterea sa fie stabilita si cu coeficienti, iar greutatea lasata ca variabila, asta si ce stie soferul ar trebui sa fie indeajuns. data viitoarea la bz voi pune in aplicare ideea si o sa ma conving daca am sau nu dreptate.

pentru moment votez pentru incadrarea cu coeficienti.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 09:15   #40
AcSchnitzer

Stage 4
 
AcSchnitzer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 238
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian
Tare as vrea sa ma dau cu tine . Ce motor ai ?
BMW 320i, 24v, 6 in linie (AC Schnitzer) .. nu am dacia, doar am facut o referire..

Ai facut comanda la nos sa pui pe masina? , super
AcSchnitzer is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 12:27   #41
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Eu nu cred ca sa incurajaza tuningul ... Daca pui turbo pe masina N/A imediat sari cateva grupe sus! Daca pui o turbina MARE la o masina care a avut turbo din fabrica ... ramai la acelasi grupa ... rezultatul la amandoua e acelasi .. adica castig de putere ...
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 19:39   #42
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian
La SEI , schimband baza (motorul) normal ar fi sa se dea la C (grupa motorului) . Eu faceam referire la motorul din talon modificat , nu schimbat cu altul .
Nu ai inteles ideea. Ideea era ca in loc sa mai apara in continuare alte discutii pe tema asta, ce e in certificat sa fie lege, chiar daca are motor de Veyron pe Dacia. Asa tot vor aparea discutii, ca stii ala are alt motor fata de cel din certificat.
basy is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 21:45   #43
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Exclamation Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by zetemte
Eu nu cred ca sa incurajaza tuningul ... Daca pui turbo pe masina N/A imediat sari cateva grupe sus! Daca pui o turbina MARE la o masina care a avut turbo din fabrica ... ramai la acelasi grupa ... rezultatul la amandoua e acelasi .. adica castig de putere ...

EXACT ASTA E IDEEA ! Ce e asa greu de priceput ? Ce vi se pare corect in ce a spus Zetemte ? La ora actuala EXACT asa stau lucrurile !
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 21:47   #44
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by AcSchnitzer
BMW 320i, 24v, 6 in linie (AC Schnitzer) .. nu am dacia, doar am facut o referire..

Ai facut comanda la nos sa pui pe masina? , super
As vrea sa ne dam ... dar fara sa folosesc nitro .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 13-06-06, 22:12   #45
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

codul motor ar trebui sa fie suficient in alcatuirea grupelor.
apoi ce este montat pe masina 16V, nitro, turbo...este meritul proprietarului.
iar daca se tine cont de 16V si restul de acareturi de ce nu se si cantaresc masinile inainte de start sau sa se controleze transmisiile ? ca 200 de kg sau o cutie mai scurta poate sa faca diferenta la fel de bine ca un 16V in anumite cazuri.
dar despre asta cred ca s-a mai zis cate ceva...
apoi daca se face asa ceva ar mai face cei cu masini stock, care investesc doar in benzina ?
imi cer scuze daca am ofensat pe cineva.
rew is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -