Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 27-12-06, 12:48   #271
SPORT

Stage 3
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 107
Post Re: Incadrarea pe grupe !

Ma repet Am votat prima varianta;Grupele Legal Racing sunt pentru stadiul in care se afla cursele[402] si numarul masinilor participanate destul de bine organizate.Exemplu de oragnizare LR normal ca nu se putea lua unu bun nu ,trebuia cel mai prost reusit;am scris sa se ia exemplu LR de baza nu o cursa anume,parca asa am scris nu?.KOE este cea mai avansata competitie de 402m, nu putem lua nici cel mai mic exemplu de acolo deocamdata referitor la siguranta sau la incadrare.Eu consider ca la ora actuala instadiu in care ne aflam grupele LR sunt bune. Rog sa se scrie de cei care tot citesc printre randuri sa scrie cam cum ar crede ei ca ar trebuii grupele organizate ,incepand de la 0cp pana la 3-400.....cp.Si sa se dea ex cam ce masini ar trebuii sa bata pe ce masini[marca,model...] ca sa se vada munca invingatorilor.[golf vs golf;r5gtt vs r5gtt;sti vs sti?]

Last edited by SPORT; 27-12-06 at 12:50.
SPORT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 12:54   #272
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

faza cu 20 de sec era zisa pentru dramatismul post-ului , desi doua dacii stock (ce bine ca deja se poate spune stock despre asa ceva) le vad pretabile.

nu tii cont de faptul ca la un drag race de calitate startul conteaza extrem de mult, iar cine nu cunoaste, pierde cu becul rosu. adica ce vreau sa spun este ca la acest gen de curse etapele sunt pregatitul-startul-acceleratul-controlul iar toate astea duc la doar doua conditii de indeplinit: start corect cu timp de reactie cat mai bun si parcurgerea in timp cat mai scurt a distantei.
nu vad (nici nu prea cunosc) cum regulile competitiilor mentionate de tine ar fi bune aici. poate mai indicate decat altele. desi nu cred (iar ti-i urci in cap pe oamenii cu "lucioase" si baietii de care ne-a zis mamele noastre sa ne ferim, preteni cu baetii cu "cazanele" turbo).
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 13:00   #273
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by SPORT View Post
Exemplu de oragnizare LR normal ca nu se putea lua unu bun nu ,trebuia cel mai prost reusit;am scris sa se ia exemplu LR de baza nu o cursa anume,parca asa am scris nu?.KOE este cea mai avansata competitie de 402m, nu putem lua nici cel mai mic exemplu de acolo deocamdata referitor la siguranta sau la incadrare.
mai am exemplu de la braila si galati (am spus recente. acum cateva zile am observat un topic cu prima cursa de la baneasa si mi se pare impresionanta ca organizare).

KOE este varianta mica a ce se petrece peste ocean. reguli avansate? fara slikuri, centura in 3 puncte si roll-cage ptr masinile de super street, pantaloni lungi, casca, si OBLIGATORIU ITP-ul (ca la noi) valabil. iar incadrarea alora de acolo se finalizeaza printr-o finala intre castigatorii de la fiecare grupa (sau cum le-o zice), iar ala este castigatorul, king-ul. adica cei trei cu sub 12,51 se dau si cu ala de peste 12,51. mie mi se pare f simplu. la americani sta altfel treaba. de ex acolo o masina mai slaba care se da cu una mai tare beneficiaza de un avans. o incadrare minimala la baietii aia ar fi import cars (japoneze si europene) si cam atat. si cand te gandesti ca acolo puterile se masoara in sute de cai.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 13:21   #274
M Y U

Stage 5
 
M Y U's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 884
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Post Re: Incadrarea pe grupe !

Aici se vorbeste de incadrare nu de masurare...timpi reactie...[noi nici asfalt drept nu avem si vb de timpi..slick...Sa avem noi pista si altfel vor sta lucrurile]Eu sustin grupele LR deci "incadrare" clar da.Cum sa mai scris nu mai cititi printre randuri ca se intelege sau subintelege altceva si iese altceva decat ce era initial transmis.Mai sus scrie sa dam exemplu cam cum ar trebuii org grupele... eu am zis http://www.legalracing.ro/forum/download.php?id=2508 voi restu ar trebuii in loc sa face-ti pe carcotasii scrie-ti concret .Am vazut ca sa gasit un exemplu pozitiv de la LR , de ce ex pozitiv? sa intram in amanunte...

Last edited by M Y U; 27-12-06 at 13:23.
M Y U is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 13:33   #275
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

organizarea. tribune, sonorizare, garduri, chiosc. nu au fost masini multe in schimb (ca la inceputuri).

cu exemple despre curse am venit si eu in alte parti dar nu cred ca sunt relevante. vorbim de secunde aici. locul, suprafata, stadiul masinii, cunostintele soferului conteaza. imi place sa compar liniutele cu fotbalul: nici o cursa nu seamana cu alta.

mi-am exprimat si eu punctul de vedere legat de incadrare in fct de CEVA. daca acel ceva nu este aproximat cum trebuie, pa si pussi.

la buzau am incercat alta abordare, in fct de kg/cp. nu zic ca a fost perfect. motivul a fost simplu. plaja rapoartelor trebuia altfel conceputa. totusi, nu au fost masini sub 100 de cp (cu exceptia clasei Dacia) iar concurenti peste 70 (neoficial). deci, masini mai puternice. daca incapeau si cele de la traditionalele A1 si A (aprox 30), buzaul s-ar fi laudat cu o grila de start de 100 de masini, la o a doua cursa de acest gen aici. pentru faptul ca un golf de 170 cp a stat langa un subaru, iar sgm i-a dat fassss unui audi TT, plus observatia cuiva care macar a vazut cateva curse la viata lui ca aceasta incadrare i s-a parut mai echilibrata, ma face sa persist si pe viitor in acest tip de clasare. daca se va dovedi ca persist in prostie, o fac pe banii mei. dar deocamdata zambesc, pentru ca la anul va fi mai bine.

am sa caut lista cu ce masini si curse au fost in aprilie 2006 la bz si ce curse au fost in sept 2006 tot aici, cu masini identice (cativa din apr ne-au onorat si in sept) si rezultatele lor.

iar ca o informatie suplimentara si poate sugestie. in alte locuri nu exista un standard de organizare. cursele difera. oamenii participa. de ce nu si aici? in fct de cp, de kg/cp, de cilindree...

Last edited by DragosT; 27-12-06 at 13:35.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 13:53   #276
SPORT

Stage 3
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 107
Post Re: Incadrarea pe grupe !

Posteaza te rog incadrarea care ati folosit-o la Buzau.
SPORT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 15:05   #277
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Ideea e in felul urmator,cine isi modifica cu adevarat o masina sa participe la o cursa o modifica cu buna stiinta pentru a se incadra intr-o grupa stiind din start unde si ce shanse are.
Astfel urmand o ierarhie fireasca mai intai se vine cu REGULAMENTUL se afiseaza,omul il intelege,isi adjusteaza/reconstruieste masina dupa caz sa corespunda regulamentului si sa spere in castig !
Apoi vin baietii de bani-gata,cu masini tari dar stock,fac gargara si totul se da peste cap !

Unde vreau sa ajung ?
EXISTA regulament,EXISTA oameni care au speculat regtulamentul,au construit masiniie,iar acum sunt blamati si aratati cu degetul !

De ce nu a comentat nimeni cand era un anume Cielo ce batea mai tot !?

P.S. Daca nu exista un regulament standard pt toti se va fractiona sportul si eu personal nu am sa risc sa vin la 3-400 km distanta sa am surpriza de a afla ca de fapt "noi organizam altcumva"
P.P.S. Zicea cineva ca lipseste spectacolul,ca de aia nu vine lumea.LA asemenea curse nu exista spectacol.Vrei spectacol mergi pe un circuit,la un raliu sau la coasta ! Accelerarea in linie dreapta nu e nimic spectaculos,si cine considea asta ca un "izvor de adrenalina",va paraliza la volan in cadrul unui raliu!
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno

Last edited by tm8bnz; 27-12-06 at 15:09.
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 15:18   #278
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Am vazut ca se spunea undeva ca publicul ar fi barometrul ..... Ce barometru ? Cu ce ma incalzeste pe mine in ipostaza de concurent publicul ? AAA daca e prea mult si intra pe pista chiar ma deranjeaza. Hai sa-ti spun ce conteaza. Avand o masina cu un motor modificat sunt interesat sa nu fiu intr-o grupa peste puterea mea si taxa sa fie cat mai mica. In rest ... cat mai multa aderenta !
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 21:55   #279
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
si taxa sa fie cat mai mica.
pentru asa ceva fondurile trebuiesc aduse din alte parti, ca un fel de "subventie" ptr ca nimeni nu este atat de nebun sa puna de la el totul, sau nu poate. asadar, sponsorii sunt solutia. un sponsor nu-ti da bani ptr ceva ce nici macar nu este televizat. ce mai ramane? public numeros. nu-mi da ex de CNR unde nu geme bradul de oameni. acolo fiecare cotizeaza si cotizeaza frumos. asadar, ori dai taxa de innebunesti, ori te risti cu publicul, despre care, daca nu se aduna indeajuns de multi sponsori, nu sunt bani ptr garduri si te uiti la ei cum fac giumbuslucuri in fata masinii. nu ai fonduri, nici o terasa doua nu poti amplasa ca sa-i canalizezi acolo unde vrei tu, intr-o zona securizata sa zicem. vrei si ceva gagici de show. mai vrei si muzica. mai vrei multe...

din punctul meu de vedere liniutele sunt spectaculoase si mai sunt cativa care apreciaza asa.

la buzau s-au folosit clasele (denumire ptr a nu se confunda cu grupele si sa nu vina oamenii de la sute de km departare asteptandu-se la alte cele) astfel:
A: 11,00-10,00
B: 9,99-9,00
C: 8,99-8,00
D: 7,99-7,00
E: 6,99-6,00
F: 5,99-5,00
G: 4,99-4,00
H: 3,99-3,00
SC: 2,99 ->

Erori strecurate:
1. nu am aplicat mot a mot regula LR cu procente adaugate in fct de turbo, NOS, compresor, 16v suplimentare. mai precis, nu am folosit regula ptr 16 valve de la 8 si nu am folosit un sg procent daca exista turbo si NOS, ci ambele.
remediu: nu le foloseam deloc (a existat posibilitatea identificarii tipului de motor sau aproximarii acestuia)
2. plaja de incadrare egala la toate clasele
remediu: pornit de la mare spre mai mic (o diferenta de 0,5 la un raport in clasa G reprezenta foarte mult, atat la kg cat si la putere).
3. dispute: am luat in considerare anumite procente ptr evacuare, filtru sport, cip (s-a mers pe incredere-nu influentau f mult incadrarile ci ii ajuta pe cei ce se aflau la limita superioara de 11 sa se incadreze si ei. au existat cateva astfel de derogari, ptr pers care au venit de la dist mare).

revenind la masini

EXEMPLE incadrare in clase comparativ cu grupele ptr masinile inscrise la Buzau pe data de 29.04.06
cp kg raport clase grupe
Seat Arosa 49 864 17,63 exclus -
Skoda Octavia 74 1305 17,64 exclus -
Seat Cordoba 63 1080 17,14 exclus -
Opel Corsa 60 850 14,17 exclus -
Audi A6 101 1360 13,47 exclus B
Opel Vectra 73 975 13,36 exclus -
BMW 316 103 1360 13,20 exclus B
Opel Vectra 123 1503 12,22 exclus B
BMW 520D 136 1670 12,28 exclus C
BMW 316 105 1250 11,90 exclus B
Renault Laguna 120 1420 11,83 exclus B
Cielo 1,5 DOHC 88,5 1036 11,71 exclus A
Ford Focus 110 1250 11,36 exclus B
Fiat Brava 110 1250 11,36 exclus B
VW Passat 115 1285 11,17 exclus B
Ford Capri 108 1200 11,11 exclus B
------------------
Renault Megane 111 1200 10,81 A B
Renault Clio 80 850 10,63 A A
Rover 416 110 1135 10,32 A B
Leganza 130 1325 10,19 A B
------------------
BMW 525D 163 1575 9,66 B C
Renault Safrane 156 1530 9,81 B C
Hyundai Coupe 143 1333 9,32 B C
------------------
Dacia 1310 109,9 960 8,74 C B
Opel Senator 177 1530 8,64 C D
BMW 320 123 1050 8,54 C B
Alfa 156 155 1305 8,42 C C
Opel Calibra 150 1226 8,17 C C
Opel Kadet 115 930 8,09 C B
------------------
Fiat Bravo 152 1190 7,83 D C
Honda Civic 115 900 7,83 D B
BMW 325 192 1485 7,73 D D
BMW 325 215 1615 7,51 D E
Saab 93 185 1400 7,57 D D
Ford Capri 160 1200 7,50 D C
Opel Astra 150 1100 7,33 D C
Renault 5 t 118 855 7,25 D B
-----------------
BMW 325 193 1295 6,71 E D
Audi 80 158 1018 6,44 E C
Peugeot 206 RC 174 1100 6,32 E D

participanti Buzau ziua a II-a 2 sept 2006 MPBZ Ed. II

Clasa Dacia
b-xx-wrc………WINNER
B-xx-DRG
b-xx-mrc
b-xx-ban
is-04-gpg
Bogdan xxxxx
br-xx-drc
Logan
Ag-xx-cdc
b-xx-sgm

Clasa A
Audi a 3
VW Golf
VW Passat
Ford Focus
Dacia Solenza
Alfa Romeo 147
cielo
b-xx-wrc
AG-xx-CDC (dacia)
Opel kadett
Espero
Ford Focus
Logan
Renault clio….WINNER

Clasa B
Renault TXI
Hyundai Elantra
Opel Vectra
Mazda 323F
Opel Vectra……..WINNER

Clasa C
BMW E30
Ford Escort
Audi TT
Renault chamade…….WINNER

Clasa D
Audi a 4 Q
Opel Kadett
Renault 405
Br-xx-drc (nova)
Renault clio
Honda CRX……..WINNER
R5 gt
Audi a4
B-xx-SGM
Honda civic

Clasa E
VW golf II
Peugeot rc
Subaru impreza……WINNER
CLS 350
BMW 330 XD

scuzati lungimea! mereu am reclamatii legate de ea
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 22:01   #280
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Serif .../ calm si fara suparare ... nu am nimic personal cu tien si respect efortul facut pt a organiza ceva legal. As fi venit doar de dragul de a veni. Dar m-as fi dat de amuzament nu cu gandul de a castiga. Grupele tale nu mi se par deloc echitabile. Mai coafeaza-le putin .... si e perfect . Cu turbo ... poti avea de la 0.3 bari la 2 iar nitro poti avea shot de 30 cai (cu butelia plina la maxim) pana la 200 (direct port) . Raman la ideea ca trebuie incurajat tuningul motorului nu sa pui un r5 turbo in grupa cu un a4 2.0 turbo 4x4 .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 27-12-06, 22:07   #281
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

r5t s-a dat in finala . rew. i-a sarit ceva prin timpul cursei ptr ca altfel castiga, motiv ptr care a luat si placheta cu Most Valuable Driver. si unde mai pui ca la E golful a stat langa subaru la 3 masini. am spus-o. incadrarea trebuia partajata altfel. cand am ceurt pareri insa si exemple de masini nici draq nu m-a bagat in seama. eu am tinut evidenta la tot ce a fost aici si pot veni cu exemple concrete. din aproape 300 de curse in total, 200 sigur nu mint (ca sa fiu modest) si cam toate au fost spectaculoase ptr ca erau masini diametral opuse (acele lucioase fata de ratustile mai urate) iar lumea a gustat orele acelea. cum am mai spus, fiecare este liber sa aiba o regula la fel cum fiecare este liber sa mearga sa concureze sub regula aia.

si totusi lumea a venit la Buzau, pentru distractie
https://video.google.com/videoplay?do...&q=buzau&hl=en

Last edited by DragosT; 27-12-06 at 22:11.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 28-12-06, 11:31   #282
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
nu sa pui un r5 turbo in grupa cu un a4 2.0 turbo 4x4 .
Sa ma scuzi ... dar poate tu nu stii ce s-a intamplat in cazul acelei curse ...

https://www.4tuning.ro/gal/displayima...bum=465&pos=26


Sau la r5-urile nu gusta cursele in care castiga la limita ... doar cele in care isi iau distanta mare fata de adversar ... nu?
Eu consider ca .... cu cat cursa e mai stransa ... cu atat grupele sunt mai echilibrate ... mai bine concepute ...
Daca tu spui ca o grupa bine conceputa este o grupa in care o masina o spulbera pe alta, ce nu are sanse, atunci e clar unde sta fairplay-ul la unii, si dorinta de a concura ...

Imi cer scuze daca am jignit ... dar asta e impresia pe care mi-ai lasat-o prin acest din urma post...

Mie chiar mi-au placut grupele de la buzau ... au fost printre cele mai echilibrate ... parerea mea ...
SFW is offline   Reply With Quote
Old 28-12-06, 11:58   #283
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

daca subarul lui sebi spulbera multe lamborghini, nu inseamna sa urcam toate impreza la nu stiu cine stie ce grupa, din cauza ca exista o anume masina(sau mai multe) care bat masini cu 2 grupe mai sus... pastrati proportiile

un gtt "normal" nu putea face fata a4-lui respectiv...
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 28-12-06, 12:09   #284
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

Quote:
Originally Posted by yknot View Post
daca subarul lui sebi spulbera multe lamborghini, nu inseamna sa urcam toate impreza la nu stiu cine stie ce grupa, din cauza ca exista o anume masina(sau mai multe) care bat masini cu 2 grupe mai sus... pastrati proportiile

un gtt "normal" nu putea face fata a4-lui respectiv...
Da, ai dreptate ... dar ... in cazul la care facea referire Lucian, r5-ul nu era un oarecare ... parca marele alb ii spuneti ... nu?

Nu zic ca orice r5 sa fie urcat in grupe ... doar ca ar fi normal sa fie intr-o grupa echilibrata ... unde sa aiba sanse si cel de langa el ... asa vad eu o grupa echilibrata ...

e cam complicata treaba asta cu grupele din pacate ..
SFW is offline   Reply With Quote
Old 28-12-06, 12:18   #285
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe grupe !

nu poti face grupe in functie de o masina anume...
si cu sufletu-n rai... )
yknot is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -