Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 22-01-12, 12:55   #46
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Pai pare ok,numa sa-i dai si tu chiulasa jos sa verifici supapele la cilindrul 1,caci poate e de la ele pierderea aia mica de compresie
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 22-01-12, 13:12   #47
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Pai pare ok,numa sa-i dai si tu chiulasa jos sa verifici supapele la cilindrul 1,caci poate e de la ele pierderea aia mica de compresie

Ideea e ca nu stiu valoarea de fabrica a m44 ului , la asta ma refeream ! diferenta aia de compresie e de la faptul ca poate nu a apucat sa se duca complet pistonul , pentru ca e ciudat sa fie si diferenta mica fata de celelalte ! daca era intradevar sa fie probleme , valorile diferentiau cu mult mai mult.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 22-01-12, 21:10   #48
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Ideea e ca nu stiu valoarea de fabrica a m44 ului , la asta ma refeream ! diferenta aia de compresie e de la faptul ca poate nu a apucat sa se duca complet pistonul , pentru ca e ciudat sa fie si diferenta mica fata de celelalte ! daca era intradevar sa fie probleme , valorile diferentiau cu mult mai mult.
Cum sa nu apuce sa se duca pistonul pana la capat?
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 22-01-12, 21:17   #49
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Cum sa nu apuce sa se duca pistonul pana la capat?

M am exprimat eu gresit !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 22-01-12, 22:22   #50
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
M am exprimat eu gresit !
Ca sa ma explic si eu,cand ai masurat compresia,manometrul s-a blocat la valoarea maxima pentru cateva "compresii" complete,deci si daca la ultima tura a pistonului,nu a ajuns la capat,a ramas acul indicator la valoarea maxima care poate a fost atinsa la prima tura...oricum nu e ceva de speriat...
Din pacate nu stiu sa-ti spun compresia data de producator pentru motor... poate pe realoem gasesti ceva...
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 22-01-12, 23:02   #51
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Din ce am vazut pe net (mai exact aici http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1553023 ) valorile se invart undeva in jur de 12, cu exceptia cilindrului problema de care vorbeste.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 07:20   #52
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Ca sa ma explic si eu,cand ai masurat compresia,manometrul s-a blocat la valoarea maxima pentru cateva "compresii" complete,deci si daca la ultima tura a pistonului,nu a ajuns la capat,a ramas acul indicator la valoarea maxima care poate a fost atinsa la prima tura...oricum nu e ceva de speriat...
Din pacate nu stiu sa-ti spun compresia data de producator pentru motor... poate pe realoem gasesti ceva...
Da julaikos , asta e explicatia oferita de 2 mecanici cu care am vorbit , oricum nu ar fi mare problema. imi pare bine ca totusi motorul are uzura normala pentru cei 200.000 km declarati, cu toate ca se aud mici batai de la lantul de distributie [ asta se rezolva oricum ]

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Din ce am vazut pe net (mai exact aici http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1553023 ) valorile se invart undeva in jur de 12, cu exceptia cilindrului problema de care vorbeste.

Multumesc frumos pentru info , pot sta linistit acum !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 23-01-12, 22:53   #53
Yo87_xXx

Stage 5
 
Yo87_xXx's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 417
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

hai ca sunt curios ce iese, mai ales ca am in plan aceleasi treburi, acelasi compresor, M42, sau cel putin aveam pana am muscat din pod bafta, si o sa urmaresc proiectul.
Yo87_xXx is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 01:43   #54
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Revin cu detalii :

Acum cateva zile am cumparat motorul [ un m44 1.9l ] de pe un coupe de anglia din 99. Kompresorul este si el acasa pregatit [ urmeaza sa fac lista de piese necesare ]. La primele calcule , presiunea maxima va fi de 0.67 bar [ sunt mai mult decat multumit ] si o putere estimata la 210 de cai aprox [ e doar o estimare ]. Motorul a pornit dupa 3 luni de stat in temperaturi de -15 grade aprox , la primul sfert de cheie. Un alt lucru ce ma bucurat e faptul ca sa avut grija de motor si cutie , am gasit destule piese noi pe el. O sa va tin la curent cu updateurile. O intrebare , motorul are volanta dual mass , pot gasi prin familia bmw o volanta monomasa care sa se potriveasca pe acest m44 fara alte modificari?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0657.JPG
Views:	119
Size:	443.4 KB
ID:	2349654   Click image for larger version

Name:	IMG_0659.JPG
Views:	85
Size:	354.1 KB
ID:	2349655   Click image for larger version

Name:	IMG_0660.JPG
Views:	85
Size:	547.8 KB
ID:	2349656  

Click image for larger version

Name:	IMG_0662.JPG
Views:	100
Size:	545.7 KB
ID:	2349657  
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 20:39   #55
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Man spor la treaba dar prin simpla montare a compresorului 210 este cam optimist , ai vreun link unde prezinti masina ? da sa urmarim si noi evolutia
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 21:12   #56
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by Urban_Racing View Post
Man spor la treaba dar prin simpla montare a compresorului 210 este cam optimist , ai vreun link unde prezinti masina ? da sa urmarim si noi evolutia
aaa nu vreau sa se inteleaga gresit , nu doar prin simpla montare a kompresorului , mai sunt si alte piese care vor ajuta motorul ca totul sa functioneze corect si sa imi ating targetul. Mai e pana acolo !

Aici e prezentata evolutia masinii :

https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...estaurare.html
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 06-03-12, 00:35   #57
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Revin cu detalii :

Acum cateva zile am cumparat motorul [ un m44 1.9l ] de pe un coupe de anglia din 99. Kompresorul este si el acasa pregatit [ urmeaza sa fac lista de piese necesare ]. La primele calcule , presiunea maxima va fi de 0.67 bar [ sunt mai mult decat multumit ] si o putere estimata la 210 de cai aprox [ e doar o estimare ]. Motorul a pornit dupa 3 luni de stat in temperaturi de -15 grade aprox , la primul sfert de cheie. Un alt lucru ce ma bucurat e faptul ca sa avut grija de motor si cutie , am gasit destule piese noi pe el. O sa va tin la curent cu updateurile. O intrebare , motorul are volanta dual mass , pot gasi prin familia bmw o volanta monomasa care sa se potriveasca pe acest m44 fara alte modificari?
Din cate am auzit (nu am vazut) se spune ca s-ar potrivi volanta de M40 sau cea de pe M3 3.0

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/...thread-t43562/ Postul #10
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 20-05-12, 20:58   #58
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Revin cu update uri in legatura cu documentarea , deci e sigura treaba cu puterea estimata la 180 de cai din 0.48 bar , eu voi duce kompresorul in 0.65 bar!

Se pare ca la ce imi doresc eu , nu cred ca voi scapa de stand alone , asa ca ...daca stiti de unul bun ceva , astept pe pm o sursa ceva. Pana acum sunt 3 candidati : AEM , megasquirt2 si haltech.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 21-05-12, 14:27   #59
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Scuzati ca ma bag si eu ca musca ...
Sa incepem cu inceputul, este priceput in mecanica sau nu?
Eu o sa aleg da ... ca sa pot continua mesajul

Swamp 1.8is + taxe cred ca te ajunge la 600-700 euro (vreo 400 motorul in mintile lui, plus 100 euro verificare + 100 euro acareturi, etc)
Cu banii astia iti duci M40/M43 (1.6 din cate am inteles) la 2.0/2.1L
-Alezat cilindrii (80-100 euro)
-Pistoane M3 3.0 sau 3.2 (100 euro)
-Arbore M47 (200 euro) (88 sau 90 mm depinde ce M47 gasesti)


La aspirat treci de la AFM la MAF (debitmetrul de 4 cilindrii are o clapeta care masoara cantitatea de aer, cel de 6 are o rezistenta, si este mult mai permisiv), resoftare si cred ca scoti cam 170cp...
..

Asta este o buna ideie de luat in calcul sa faci m40/m43 - 2.0/2.1 L , se obtin puterii destul de bune , un raspuns al acceleratie demn de o Honda si plus de asta este reteta cu care a mers BMW si alte echipe in capionatul intern de turisme din germania cu e36'le
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 21-05-12, 22:05   #60
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]

Quote:
Originally Posted by TheEnZo View Post
Asta este o buna ideie de luat in calcul sa faci m40/m43 - 2.0/2.1 L , se obtin puterii destul de bune , un raspuns al acceleratie demn de o Honda si plus de asta este reteta cu care a mers BMW si alte echipe in capionatul intern de turisme din germania cu e36'le
M40/M42/M43/M44, pe toate merg modificarile.
cheluakame is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -