Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
16-07-12, 09:43
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 927
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
|
|
|
17-07-12, 11:36
|
#77
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 629
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Asa ca , cei mai in masura rog sa posteze aici :
Arbore cotit : de m47 [ diesel ]
Pistoane : -?
Biele
Injectoare
Grosime garnitura chiuloasa
Prezoane chiuloasa : de m3 s50 [ sau s52 nu mai stiu exact ]
|
replica S42
aici vei gasi toate detaliile necesare, dar initial acesta este un set-up pt N/A si abia spre sfarsitul topicului proprietarul se decide sa supraalimenteze motorul...
|
|
|
22-09-12, 11:38
|
#78
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Topic de urmarit....sunt curios cum decurg treburile.....si btw....daca ai posibilitatea sa aduci MS2 v3.0 la 270 dolari....ofer 15% adaos ca am si eu nevoie. din cate stiam ....ala la 270 e neansamblat....unde mai pui 55$dolari transport, si multa bafta la vama....ca cei care vand MS, nu fac niciodata facturi mai mici, si e problema....ca la intrare in tara la cele de peste 100 $ valoare, li se face declaratie vamala...si esti obligat sa platesti vama intreaga. Plus de asta...ansamblarea lui corecta mai costa ceva, aprinderea electronica mai costa iarasi ceva...ca IGBT-urile nu sunt chiar ieftine. SI colac peste pupaza...daca nu cunosti sistemul....sa te pregatesti sa scoti mult fum din MS....pt ca sunt de ajuns setari de baza gresite....si ori inneci motorul....ori prajesti Mosfet-uri....etc etc. Aia 700 euro...care ii spunea Bakal, nu sunt nejustificati...e vorba de cunostinte, care si alea trebuie platite, ca omul care seteaza si monteaza, nu s-a nascut invatat, si poate a dat-o si el cu mucii in fasole pana a invatat....
HAve fun
|
|
|
22-09-12, 21:52
|
#79
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by AudioClass
Topic de urmarit....sunt curios cum decurg treburile.....si btw....daca ai posibilitatea sa aduci MS2 v3.0 la 270 dolari....ofer 15% adaos ca am si eu nevoie. din cate stiam ....ala la 270 e neansamblat....unde mai pui 55$dolari transport, si multa bafta la vama....ca cei care vand MS, nu fac niciodata facturi mai mici, si e problema....ca la intrare in tara la cele de peste 100 $ valoare, li se face declaratie vamala...si esti obligat sa platesti vama intreaga. Plus de asta...ansamblarea lui corecta mai costa ceva, aprinderea electronica mai costa iarasi ceva...ca IGBT-urile nu sunt chiar ieftine. SI colac peste pupaza...daca nu cunosti sistemul....sa te pregatesti sa scoti mult fum din MS....pt ca sunt de ajuns setari de baza gresite....si ori inneci motorul....ori prajesti Mosfet-uri....etc etc. Aia 700 euro...care ii spunea Bakal, nu sunt nejustificati...e vorba de cunostinte, care si alea trebuie platite, ca omul care seteaza si monteaza, nu s-a nascut invatat, si poate a dat-o si el cu mucii in fasole pana a invatat....
HAve fun
|
Era cineva la galati care imi facea megasquirt "la cheie" plus o setare cat de cat , ultima versiune si integrata in calculatorul original cu tot ce trebuia la el, dar momentan baiatul e plecat in afara ! acum stau si astept putin , oricum ideea e ca 90 la suta motorul il fac stroker la 2.1 ca sa pot profita cum trebuie de kompressor si investitie ! 300-350 de euro cred ca era un pret corect pentru ce primeam in schimb ! Daca nu dau de el , voi apela la serviciile unui tuner din zona piemonte a italiei care poate face acelasi lucru in aceeasi bani !
|
|
|
23-09-12, 11:10
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Stiu e optional , dar a inceput sa ma obsedeze lucrarea unui user de pe acel forum , cu un m44 stroker la 2.1 si 1 bar boost.... e de vis acel setup pentru mine !
Asa ca , cei mai in masura rog sa posteze aici :
Arbore cotit : de m47 [ diesel ]
Pistoane : -?
Biele
Injectoare
Grosime garnitura chiuloasa
Prezoane chiuloasa : de m3 s50 [ sau s52 nu mai stiu exact ]
|
nu mai stiu prea bine, ( am intrat īn grabă, dar voi scrie după ce găsesc ce aveam eu salvat ).
Īnsă, pistoane şi biele trebuiau de S50B30 europa, prezoanele nu e musai de s50 sau s52, atāta timp cāt tu vrei să supraalimentezi acel motor, iei ARP direct.
Şi referitor la arborele cotit, este şi acolo de discutat. Referitor la M47, nu toţi arborii cotiţi intră "la fix" īn m44. Ştiu că se potrivea cel de M47D20. Cred că mai erau cāţiva, dar voi reveni cu un alt post sau pm ( sau mai răsfoieşti guagăl-ul ). Cert este că alţi arbori de M47/diesel implicit, trebuiesc alezati (la capat) pentru a-şi găsi poziţia īn blocul de M44.
Pānă una alta https://www.youtube.com/watch?v=6kDCxlgBkTE&feature=plcp ( īn dreapta ai alte video-uri ). Succesuri.
Later edit : referitor la cei ce precizau ca se trece de 2** cai aspirat cu acest motor, da, se poate dar implică nişte costuri şi eforturi mari.
Last edited by turb0; 23-09-12 at 11:25.
|
|
|
23-09-12, 12:26
|
#81
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Din nou iti urez multa bafta cu baiatul de la galati, Mihai, sau Gerad. Baiatu asta , mie personal mi-a dat o teapa de 300 euri, constand in un MS, si o scula de calibrat. omu ti le face, ti le monteaza, nu stie sa seteze cum trebuie, plus ca daca ai probleme cu scula, nu mai raspunde la telefon. Si apropo..ceea ce face el este Ms2 cu placa v2.2 care este extrem de pacatoasa. Omul e doar elecronist, nu prea are habar de avansuri si amestecuri. Ultima masina care o facuse, s-a milogit la mine pt o harta de avans calumea. daca ai pe cineva afara...mai bine sa mergi pe optiunea aia...dar iti dau un sfat prietenesc....evita-l pe baiatul de la galati...si nu pune veci un MS cu placa v2.2 o sa iti dea doar bataie de cap. bafta
|
|
|
23-09-12, 13:41
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Apropo, ca se tot discută de management-ul motorului. De ce ţii neapărat să instalezi un stand alone īn defavoarea ecu ? Poţi alege aici cu ochii īnchişi WPP. Nu te complica īn legătură cu stand alone. Dacă ţii tu neapărat să pui megasquirt, orientează-te către Trifan Cătălin, adică exact cel ce ţi-a scris mai sus. Baftă.
Last edited by turb0; 23-09-12 at 13:44.
|
|
|
23-09-12, 17:26
|
#83
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by AudioClass
Din nou iti urez multa bafta cu baiatul de la galati, Mihai, sau Gerad. Baiatu asta , mie personal mi-a dat o teapa de 300 euri, constand in un MS, si o scula de calibrat. omu ti le face, ti le monteaza, nu stie sa seteze cum trebuie, plus ca daca ai probleme cu scula, nu mai raspunde la telefon. Si apropo..ceea ce face el este Ms2 cu placa v2.2 care este extrem de pacatoasa. Omul e doar elecronist, nu prea are habar de avansuri si amestecuri. Ultima masina care o facuse, s-a milogit la mine pt o harta de avans calumea. daca ai pe cineva afara...mai bine sa mergi pe optiunea aia...dar iti dau un sfat prietenesc....evita-l pe baiatul de la galati...si nu pune veci un MS cu placa v2.2 o sa iti dea doar bataie de cap. bafta
|
E cam greu sa fiu tepuit , inainte sa fac o treaba ma documentez cu ceea ce este necesar sa fac ! imi pare rau pentru patania ta ! Cu versiunile nu stiu exact cum sta treaba , dar stiu ca totul tine de PCB ul folosit , presupun ca la asta te refereai ! Wpp e o varianta , inca nu am vorbit cu el , pentru ca este necesar sa ajung la bucuresti cu masina si momentan masina e imobilizata ! Eu cand am vorbit cu baiatul la telefon , mi a zis ca pcb ul 3.57 sau undeva pe acolo, de setat a recunoscut ca este limitat la capitolul asta dar ca voi pleca cu masina de acolo! Oricum am 2 3 variante la capitolul management motor, de asta nici nu ma stresez prea tare !
@Turb0 as dori sa folosesc un ms din cauza posibilitatilor care mi le ofera la setari ! Din ce stiu eu , ECU ul este destul de limitat si nu prea o sa obtin ce imi doresc eu !
Ai spus ceva despre arborele cotit de m47 , ce am citit eu specifica clar un lucru : doar arborele cotit de m47 de pe 320d de 136 de cai merge din cauza unei particularitati [ sa caut postul ]
|
|
|
08-10-12, 10:57
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Atat arborele de 88 cat si cel de 89.6 trebuiesc modificate pentru a merge in M4x.
La cel de 88, trebuiesc scurtat axul pe care vine pinionul de distributie si facut inca un canal pentru inca o pana.
La cel de 89.6 este mai complicat, pentru ca trebuiesc facute niste piese pentru echilibrare.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
30-11-12, 11:12
|
#85
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 30
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Revin cu detalii :
Acum cateva zile am cumparat motorul [ un m44 1.9l ] de pe un coupe de anglia din 99. Kompresorul este si el acasa pregatit [ urmeaza sa fac lista de piese necesare ]. La primele calcule , presiunea maxima va fi de 0.67 bar [ sunt mai mult decat multumit ] si o putere estimata la 210 de cai aprox [ e doar o estimare ]. Motorul a pornit dupa 3 luni de stat in temperaturi de -15 grade aprox , la primul sfert de cheie. Un alt lucru ce ma bucurat e faptul ca sa avut grija de motor si cutie , am gasit destule piese noi pe el. O sa va tin la curent cu updateurile. O intrebare , motorul are volanta dual mass , pot gasi prin familia bmw o volanta monomasa care sa se potriveasca pe acest m44 fara alte modificari?
|
Salut si io am un E36 316 sedan 96 si am pus din compact 99 din anglia motor M44 si am pus set ambreaj cu surubri cu tot inafara de rulment presiune de la M42 volanta cu masa simpla.
|
|
|
30-11-12, 13:50
|
#86
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 30
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by Gumi
Salut si io am un E36 316 sedan 96 si am pus din compact 99 din anglia motor M44 si am pus set ambreaj cu surubri cu tot inafara de rulment presiune de la M42 volanta cu masa simpla.
|
Cum stai cu proiectul in privinta cu supra alimentarea? si pe mine ma tenteaza si as avea uncompresor la dispozitie de c230.
pisica mea http://cautare.mobile.ro/vehicule/de...2bec67ef7fe0da
|
|
|
03-01-13, 21:43
|
#87
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Atat arborele de 88 cat si cel de 89.6 trebuiesc modificate pentru a merge in M4x.
La cel de 88, trebuiesc scurtat axul pe care vine pinionul de distributie si facut inca un canal pentru inca o pana.
La cel de 89.6 este mai complicat, pentru ca trebuiesc facute niste piese pentru echilibrare.
|
Doar arbore de 320d n47 de 136 de cai din cauza ca , e singurul pe care se poate monta senzorul de turatie !
Quote:
Originally Posted by Gumi
Salut si io am un E36 316 sedan 96 si am pus din compact 99 din anglia motor M44 si am pus set ambreaj cu surubri cu tot inafara de rulment presiune de la M42 volanta cu masa simpla.
|
Asta banuiam si eu , dar nimeni nu imi confirmase pana acum chestia asta !
Quote:
Originally Posted by Gumi
|
De ce te bate gandul la kompressor , daca tu o vinzi? fara suparare
Un mic update : masina este in teste momentan , motorul se pare ca trage de toti caii , consumul e chiar decent la ce fel sa tras de masina ! astept sa vina caldurile si sa incep proiectul , partea proasta [ pentru unii fani ai kompressorului ] e ca e posibil sa trec pe setup de turbo ... inca nu sunt sigur !
|
|
|
04-01-13, 13:47
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,173
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Un mic update : masina este in teste momentan , motorul se pare ca trage de toti caii , consumul e chiar decent la ce fel sa tras de masina ! astept sa vina caldurile si sa incep proiectul , partea proasta [ pentru unii fani ai kompressorului ] e ca e posibil sa trec pe setup de turbo ... inca nu sunt sigur ![/QUOTE]
Asa..asa...baga mare!!!
|
|
|
04-01-13, 15:08
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Doar arbore de 320d n47 de 136 de cai din cauza ca , e singurul pe care se poate monta senzorul de turatie !
Asta banuiam si eu , dar nimeni nu imi confirmase pana acum chestia asta !
De ce te bate gandul la kompressor , daca tu o vinzi? fara suparare
Un mic update : masina este in teste momentan , motorul se pare ca trage de toti caii , consumul e chiar decent la ce fel sa tras de masina ! astept sa vina caldurile si sa incep proiectul , partea proasta [ pentru unii fani ai kompressorului ] e ca e posibil sa trec pe setup de turbo ... inca nu sunt sigur !
|
video ?
|
|
|
04-01-13, 15:46
|
#90
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by turb0
video ?
|
https://www.youtube.com/watch?v=eCGYhhIicWs
https://www.youtube.com/watch?v=pKuBtD3qPhs
Doar atat am momentan ! inca nu era montata sonda lambda cea noua , la cateva zile dupa acest video , am terminat de facut absolut tot , problema e ca mi a ramas o mufa de la un senzor de la cutia filtrului de aer [ nu stiu exact la ce foloseste ala ].... pe urma masina a plecat intr un mic test prin tara [ vreo 900 de km dus + 900 intors ] ... a fost alergata serios ca sa se observe neajunsurile... se pare ca doar evacuarea mai trebuie lucrata putin ca e prea zgomotoasa [ apare acel efect de drone , la viteza de croaziera si da sa iti infunde urechile ]
|
|
|
|
|