Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
08-01-12, 00:13
|
#31
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by Petrucio
Numai pe acest forum poti citi topicuri de jenul astuea.... 
persoane care nu au haz de necaz is siguri pe sine si in tuning gratuit 
si o alta parte de useri care la fel nu au haz de necaz dar is tot stiutori 
P.S te recomand sa te adresezi cu intrebari ,la persoane care au idee de tuning in motoare si sa te sfatui cu cineva de incredere... alt fel o sa arunci multi bani in vint fara rost , cu posibile resipiri de motor
P.P.S fara suparari ... 
P.P.P.S daca gasesti persoane dotate in domeniu poti sati Supraalimentezi motorul fara a schimba internele OEM , cu un boost de 0,7 bari safe... de unul singur nu te as sfatui... cu 2 bani ,asemenea convbersatii nu termina cu reusite pozitive 
P.P.P.P.S cine tea spus ca la e36 nu poti pune si omologa motor de 2.5-2.8 ori 3.0 - 3.2 litri?
Asa masini au existat din uzina!
|
Hmmm poate ai inteles gresit postul meu , nu am zis ca sunt sigur pe mine in privinta acestui aspect , doar ca nu e nevoie sa cheltui mii de euro ca sa ating un target decent pe acest motor. Se poate omologa , dar cu ce pret? Deja asta fac , apelez la oameni care deja au facut lucrul asta sau diversi proprietari care au adoptat solutia supraalimentarii.Daca pot sa invat din experienta altora , de ce nu? Nu am sustinut niciodata ca o sa fac totul de unul singur , si da , stiu ca un 0.6- 0.7 boost nu o sa ii creeze probleme si sincer eu as fi multumit si cu 0.5. Numai pe acest forum poti citi topicuri de acest gen , la ce te referi?
|
|
|
08-01-12, 00:36
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 124
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Numai pe acest forum poti citi topicuri de acest gen , la ce te referi?
|
Ma refer ca sunt multi tari in gura si scris pe tastatura... tot stiutorii care fac in 5 bani monstri... si in realitate nu pot realiza o bicicleta 
Nu mam referit la cineva anume... Pur si simplu , din experienta care o am si timpul petrecut pe acest forum, am inteles ca sunt multi care fac multa zarva in privinta teoriilor, si in practica nimic 
si daca tot ne referim la conversii SUPRAALIMENTATE , ori turbo ori super charger in bani ajung egal... si fiecare din aceste conversii sunt cu belele sale...
sa nu crezi ca cumva una este mai simpla ca alta... eu de exemplu as spune ca o turbo suflanta ar fi mai simplu de instalat....remapat ori cum trebu in ambele cazuri... numai ca nu te impedici cu tot soiul de timpenii ,ca de exemplu sa iti calculezi raportul de ture ca sa stii la ce turatii ce boost obtii... turboul ca exemplu la 2500-3000 iti da 0.7 bar si til da constant pina la .... superchargerul nu are asa posibilitati... boostul creste odata cu turatiile motorului... deci fiecare nuanta trebu calculata!
Si credema ,cind spui ca nu vrei sa storci ultimul cal din motor, te inseli... foarte repede o sa te plictisesti de ce ai... si o sa vrei mai mult... de acea te recomand sa eai in calcul toate nuantele si sa incerci sa investesti corect
__________________
BMW 318 IS TURBO COUPE 1997 Garrett XXXL NEW SETUP coming soon
----------------------------------------
Last edited by Petrucio; 08-01-12 at 00:38.
|
|
|
13-01-12, 12:53
|
#33
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by TurkishCarFan
era un baiat din constanta care a facut treaba asta...si parca tot pe m44,nu stiu sigur...poti sa te interesezi la el
Mult succes,mi se pare un compromis bun...200cp/2000cmc intotdeauna e super ok cu o investitie "nu prea mare" + RWD
|
Nu stiu daca e vb de mine dar daca zici ca din cta eu am avut dar m42 , nu am citit tot threadul nu stiu exact despre ce e vb daca ai nevoie de ajutor po sa ma contactezi pe privat. La mine arata cam asa :
__________________

WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
|
|
|
13-01-12, 16:16
|
#34
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Frumoasa lucratura, felicitari ! deja am am achizionat un kompresor de mercedes eaton m45 , in stare perfecta ! Urban_racin daca doresti sa mi spui exact ce ai folosit pe partea de electronica/injectie !
|
|
|
13-01-12, 17:21
|
#35
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
injectoarele erau stock , au fost schimbate de baiatul caruia i`am vanduto , electronica de la master tuner aveam un unichip pus de fostul proprietar , nu era chiar ce trebuie mai era de lucru eu nu aveam destula benzina ulterior am aflat ca fmu avea o membrana rupta , era ceva chinezarie , cat despre alegerea care ai facuto nu stiu ce sa zic , spor la treaba , eu as fi mers pe turbo , cum a mai zis cineva la un moment dat o sa vrei mai mult nu ma pricep prea bine la compresoare nu stiu cat poti sa urci cu presiunea nu stiu exact care sunt limitele. Spor la treaba oricum
|
|
|
13-01-12, 17:28
|
#36
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Limitele unui IS sunt destul de mari , alegerea kompresorului a depins foarte mult de ceea ce vreau de la masina , sa fie utilizabila de zi cu zi , in plus nu cred ca se poate compara fiabilitatea unui turbo cu cel al unui kompresor , dar asta e discutabila din moment ce tine de multe variabile. m42/m44 ca si potential pot si 320 de cai , important e sa stii ce sa pui pe masina , dar eu am un target de 200 de cai aprox , ceea e mai mult decat de ajuns. Sunt constient ca daca o sa vreau mai mult o sa fiu nevoit sa schimb kompresorul , dar daca va fi asa , voi alege un alt tip de kompresor.
Eu din ce stiu , un 0.5-0.6 max e de ajuns pentru ceea ce vreau eu si motorul rezista cu internele stock. Apropo ce presiune aveai tu si cam ce putere estimai?
|
|
|
14-01-12, 23:59
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Scuzati ca ma bag si eu ca musca ...
Sa incepem cu inceputul, este priceput in mecanica sau nu?
Eu o sa aleg da ... ca sa pot continua mesajul
Swamp 1.8is + taxe cred ca te ajunge la 600-700 euro (vreo 400 motorul in mintile lui, plus 100 euro verificare + 100 euro acareturi, etc)
Cu banii astia iti duci M40/M43 (1.6 din cate am inteles) la 2.0/2.1L
-Alezat cilindrii (80-100 euro)
-Pistoane M3 3.0 sau 3.2 (100 euro)
-Arbore M47 (200 euro) (88 sau 90 mm depinde ce M47 gasesti)
Si de aici iti alegi, adaugi turbo sau il lasi aspirat.
La aspirat treci de la AFM la MAF (debitmetrul de 4 cilindrii are o clapeta care masoara cantitatea de aer, cel de 6 are o rezistenta, si este mult mai permisiv), resoftare si cred ca scoti cam 170cp...
La turbo mergi cu un Megasquirt si cred ca depasesti 200cp.
Si ca sa nu stai cu evacuare custom, folosesti galeria M47 cu o placa adaptoare si downpipe, bineinteles cu adaptari, intercooler de M47 si o admisie custom sau modificata.
De idei si sfaturi e plin netul, insa mura in gura vrem toti sa primim ...
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
16-01-12, 06:23
|
#38
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
un stroker kit costa cateva mii de euro , terminati cu tuningu de 500 de euro din care scoti 1000 de cai
|
|
|
16-01-12, 12:04
|
#39
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by Urban_Racing
un stroker kit costa cateva mii de euro , terminati cu tuningu de 500 de euro din care scoti 1000 de cai
|
Da, cele de la Hartge sau ACS.
Si matematica simpla arata 170 nu este egal 1000.
Daca nu stiai pe blocul M40, M42, M43, M44 se poate pune arbore de M47 (88 sau 90 mm, sunt 2 versiuni) si se poate aleza pana la 86.4 mm
Au facut-o si altii, nu este problema.
Cei de la Metric Mechanics au scos 205 CP din astfel de motor.
Iar pretul difera in functie de unde procuri piesele.
|
|
|
16-01-12, 12:16
|
#40
|
Stage 2
Join Date: Mar 2011
Posts: 55
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Initiatorul topicului deja s-a decis, a cumparat un compresor Eaton M45 iar acum cauta un motor M42/M44 ceea ce mi se pare un excelent compromis putere/ taxe/greutate. Haideti sa-l ajutam acum cu ideei si solutii sa-si termine proiectul asta...
|
|
|
16-01-12, 16:21
|
#41
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
In primul rand pe un m42 o sa dau max 150-200 de euro , nicidecum 400 , omologarea da , 100 de euro , dar cand spun ca iau motor , pai il iau complet cu electronica lui si etc. pozitionarea kompresorului o fac in locul pompei de servodirectie [ voi adapta pompa electrica servo cu reglaj de presiune ] , nu voi modifica fulia kompresorului , voi modifica fulia arborelui cotit [ diametru mai mare ] , avantajul e ca motorul nu va mai "simti" asa tare kompresorul. Dupa niste calcule exacte ale kompresorului , voi alege si o electronica optima la masina. Cutia e posibil sa ramana aceeasi + diferentialul [ asta momentan ] , dupa aia mai vedem. M42 /m44 am ales din cauza fiabilitatii de care da dovada + potential , nu avea rost sa modific 1.6 , ca apoi sa apelez la electronica scumpa si etc , ca sa nu mai zic de consum , ca acolo chiar ca nu mai stiu ce o sa fie !
|
|
|
16-01-12, 22:41
|
#42
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
In primul rand pe un m42 o sa dau max 150-200 de euro , nicidecum 400 , omologarea da , 100 de euro , dar cand spun ca iau motor , pai il iau complet cu electronica lui si etc. pozitionarea kompresorului o fac in locul pompei de servodirectie [ voi adapta pompa electrica servo cu reglaj de presiune ] , nu voi modifica fulia kompresorului , voi modifica fulia arborelui cotit [ diametru mai mare ] , avantajul e ca motorul nu va mai "simti" asa tare kompresorul. Dupa niste calcule exacte ale kompresorului , voi alege si o electronica optima la masina. Cutia e posibil sa ramana aceeasi + diferentialul [ asta momentan ] , dupa aia mai vedem. M42 /m44 am ales din cauza fiabilitatii de care da dovada + potential , nu avea rost sa modific 1.6 , ca apoi sa apelez la electronica scumpa si etc , ca sa nu mai zic de consum , ca acolo chiar ca nu mai stiu ce o sa fie !
|
Pistoane s50b30 (86mm)
Arbore M47 (88mm)
RC 11.6:1
Unichip Dastek
Conversie AFM - MAF
158whp @ 6000 rpm (~184 la volanta)
Are consum de 2.5 dar ii este superior.
Oricum, mult succes cu proiectul. Proiectul tau alegerea ta
|
|
|
17-01-12, 08:54
|
#43
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of: [BMW] [2 Roti]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Sunt f sceptic in privinta finalizarii acestui proiect,insa iti doresc multa bafta ptr ca vei avea nevoie.
|
|
|
17-01-12, 21:42
|
#44
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Quote:
Originally Posted by da_joint
Sunt f sceptic in privinta finalizarii acestui proiect,insa iti doresc multa bafta ptr ca vei avea nevoie.
|
Multumesc de urare , cat despre finalizarea proiectului o sa il citez pe proprietar de pe messenger :
Quote:
DEVIL's Style™: majoritatea se asteapta sa nu terminam proiectul
DANY: ei nu
DANY: facem pe dracu in patru si terminam
|
Last edited by DEVIL's Style; 17-01-12 at 21:46.
|
|
|
22-01-12, 13:03
|
#45
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Supraalimentare motor BMW 1.9l m44 [aka 318is]
Mic update ! am gasit si motorul : un m44 din 99 de pe un coupe de anglia [ cred ca nu are importanta ] , cu compresia verificata la cald , valorile sunt :
Cilindrul 1 : 11.5
Cilindrul 2 : 12
Cilindrul 3 : 12
Cilindrul 4 : 12
Sunt ok valorile?
|
|
|
|
|