22-09-08, 01:02
|
#121
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by MadCow
sa stii ca chiar mi-ai dat de lucru la greu 
am doua sapt de cand am scos de pe site le garrett tot ce inseamna documentatie despre AR, Trim, backpressure, temp gazelor de evacuare, etc si mi-am facut o parere zic eu.
avand in vedere ca vreau sa ajung cat se poate de aproape de 400 cp (evident ca se vor schimba interne, axe, arcuri de supape+ supape, pe partea de airflow cred ca e ok ce am acum cu intercooler schimbat, tot traseul de aer de 63mm, evacuare destul de permisiva - v-a veni si un down pipe de 76 probabil) cred ca un 2781R nu e ceea ce imi trebuie.
asa ca m-am hotarat la un GT3071R-WG cu Ar 0.64/84Trim pe evacuare. sper sa iasa si in practica asa cum cred eu ca ar trebui.
de ture sa stii ca am si eu destule acum: 7500 cu softul facut de EDS.
|
Salut,
Cred ca targhetul de 400 hp pt motorul asta nu-i a buna. Mai de graba as vedea max 350 hp curati - oricum o bomba.
De ex. la 2 bar de turbo cu coeficiend bun spre ff bun de admisie / evacuare o sa ai doar 350 hp.
Pt. 400 hp trebuie sa mearga ok cu 2.3/2.4 bar
|
|
|
22-09-08, 18:19
|
#122
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of: [Opel]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by gollum_
Salut,
Cred ca targhetul de 400 hp pt motorul asta nu-i a buna. Mai de graba as vedea max 350 hp curati - oricum o bomba.
De ex. la 2 bar de turbo cu coeficiend bun spre ff bun de admisie / evacuare o sa ai doar 350 hp.
Pt. 400 hp trebuie sa mearga ok cu 2.3/2.4 bar
|
astia de la Regal au 4 bucati de 400 CP - probabil la volanta (probabil cam 350 la roata). sper sa iasa si a mea tot pe acolo
|
|
|
23-09-08, 21:11
|
#123
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
pacat ca nu are cine sa faca electronica ! mare atentie ca motorul poate face un mare bum!  invata din greselile altora si judeca bine inainte de a face vreo investitie majora !sa zicem ca vei avea 400 cp (personal nu cred ca vei avea cum) fiabilitatea unde ramane?crezi ca planetarele, cutia sau diversi suporti vor rezista?! in fine multa bafta si mult calm deoarece vei avea MARE nevoie!!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
|
|
|
24-09-08, 10:03
|
#124
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
George, ti-am vazut ieri noul set de frane pe fatza ... BANZAI !!! 
Sa le stapanesti sanatos !
|
|
|
24-09-08, 16:27
|
#125
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Salut baieti am si eu o mare rugaminte la voi : vreau sa pun o dioda pe mufa de la senzorul MAP astefl incat sa nu mai intre masina in protectie. Stiti exact ce voltaj trebuie sa aiba ? Am un bertone turbo cu turbina k04 si as vrea sa trec de presiune 1.1 fara sa imi mai apara martorul si sa intre protectia. De asemenea as mai dori si detalii despre cum sa fac sa imi pompeze mai multa benzina cu pompa stock ( sa mint calculatorul cum ca motorul ar fi rece si sa bage mai mult carburant ) .
Va multumesc si astept detalii.
__________________

Cand ai una ,n-ai nici una ... cand ai multe-ai de-abia una ! asta-i aplicata in toate !
Se poate oare " OMEGA TURBO" ?
|
|
|
24-09-08, 19:22
|
#126
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by JUPAN_EMY
Salut baieti am si eu o mare rugaminte la voi : vreau sa pun o dioda pe mufa de la senzorul MAP astefl incat sa nu mai intre masina in protectie. Stiti exact ce voltaj trebuie sa aiba ? Am un bertone turbo cu turbina k04 si as vrea sa trec de presiune 1.1 fara sa imi mai apara martorul si sa intre protectia. De asemenea as mai dori si detalii despre cum sa fac sa imi pompeze mai multa benzina cu pompa stock ( sa mint calculatorul cum ca motorul ar fi rece si sa bage mai mult carburant ) .
Va multumesc si astept detalii.
|
master tuner -Florin = unichip !
|
|
|
24-09-08, 19:27
|
#127
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
unii au preturi exorbitante pt o simpla rampare, mai ales ca nu ofera mare lucru fata de ceilalti competitori, iar in unele cazuri chiar ofera mai putin decat x, care are un pret mult mai bun.
sc de offtopic.
|
|
|
24-09-08, 19:40
|
#128
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of: [Opel]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by yoda
pacat ca nu are cine sa faca electronica ! mare atentie ca motorul poate face un mare bum!  invata din greselile altora si judeca bine inainte de a face vreo investitie majora !sa zicem ca vei avea 400 cp (personal nu cred ca vei avea cum) fiabilitatea unde ramane?crezi ca planetarele, cutia sau diversi suporti vor rezista?! in fine multa bafta si mult calm deoarece vei avea MARE nevoie!!
|
exact asta vrea sa fac - sa invat din greselile altora. in momentul de fata ma ajuta un tip din Anglia care are asa ceva pe masina. softul il voi face la EDS (in Germania nu la Bucuresti ). omul merge cu soft facut de EDS si cu 0.8 bar de boost face 320 CP. deocamdata trebuie sa schimbe internele ca sa nu aiba emotii insa pe stand la EDS a facut si o tura cu 1,5 bar - ~ 370 CP - sper sa nu fi dat peste cineva caruia ii place sa se laude
__________________
Opel Astra GTC OPC
|
|
|
24-09-08, 22:47
|
#129
|
 Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 207
Member of: [Opel]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Emil ia-ti un regulator de benzina reglabil si renunta la cel care il ai pe rampa sau poti sa iti iei unu reglabil pe rampa de injectoare , este mult mai buna varianta a2a In felu asta maresti debitu de benzina ...MadCow vezi ca asa i sa zis si lu George ca unii din Germania a scos 400 de cai din acest motor si aceia-si masina , in realitate nu a fost asa .Am impresia ca v-maxu a zis nu mai stiu golum stie povestea mai bine asa ca mai bine intreabal pe el cum este cu Germanu ca sa nu o patesti si tu cu englezu
|
|
|
24-09-08, 22:59
|
#130
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Soft facut la EDS, la nemti, am si eu, si chiar sunt curios sa-i fac un dynotest sa ma conving daca ce mi-au vandut e gogoasa sau nu, tinand cont ca am schimbat toate internele, injectoare de 550, pompa cu debit marit, cam tot ce zic ei ca ar trebui sa ai pt. calutzii astia + ca am pus un Garret GT2860RS care baga presiune ca la balamuc ...
Last edited by Esperache; 24-09-08 at 23:01.
|
|
|
25-09-08, 12:27
|
#131
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
o sa aveti toti o mare surpriza...la ei pe stand sute de cai iar la noi pe stand......fura standul sau nu merge bine!
|
|
|
25-09-08, 19:01
|
#132
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Special pentru contabil, cu dedicatie de la mine si Rex: bucura-te de turbina de pe masina ta si de modul in care merge pentru ultimele momente, caci vor veni vremuri in care lag-ul si ineficienta pana la 4500 de ture vor fi la mare rang! Iar atunci,vom vorbi, si vom vedea care din noi a fost mai incapatanat in a sustine contrariul celuilalt!
|
|
|
25-09-08, 19:04
|
#133
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by B39738
Special pentru contabil, cu dedicatie de la mine si Rex: bucura-te de turbina de pe masina ta si de modul in care merge pentru ultimele momente, caci vor veni vremuri in care lag-ul si ineficienta pana la 4500 de ture vor fi la mare rang! Iar atunci,vom vorbi, si vom vedea care din noi a fost mai incapatanat in a sustine contrariul celuilalt!
|
ha!ha!ha!
|
|
|
26-09-08, 21:10
|
#134
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of: [Opel]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by B39738
Special pentru contabil, cu dedicatie de la mine si Rex: bucura-te de turbina de pe masina ta si de modul in care merge pentru ultimele momente, caci vor veni vremuri in care lag-ul si ineficienta pana la 4500 de ture vor fi la mare rang! Iar atunci,vom vorbi, si vom vedea care din noi a fost mai incapatanat in a sustine contrariul celuilalt!
|
ce inginer rautacios!
sper sa gresesti si tu macar odata in viata asta  (daca ai gresi acum ar fi perfect)
|
|
|
28-09-08, 21:45
|
#135
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: Opel Tuning : Opel Performance Center - Informati / Experiente
Quote:
Originally Posted by BeWaRe
Emil ia-ti un regulator de benzina reglabil si renunta la cel care il ai pe rampa sau poti sa iti iei unu reglabil pe rampa de injectoare , este mult mai buna varianta a2a In felu asta maresti debitu de benzina ...MadCow vezi ca asa i sa zis si lu George ca unii din Germania a scos 400 de cai din acest motor si aceia-si masina , in realitate nu a fost asa .Am impresia ca v-maxu a zis nu mai stiu golum stie povestea mai bine asa ca mai bine intreabal pe el cum este cu Germanu ca sa nu o patesti si tu cu englezu 
|
Ola Madcow,
Ca fapt divers dupa 1 an de cand am spart motorul din cauza ca trebuia sa merg cu 1.1-1.3 bar dupa scuzele lui Eds DE - ps. baieti din RO si-au facut partea lor de deal cu trebuie ca intalare - EDS abia face reclama pe site - de genul ca in TESTE http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm la o vectra OPC de 390 CP-550 NM. Pot sa ma amuz si sa cred ca au vazut topicul cu masina asta si au facut si ei reclama cu 10 cp peste ceea ce am facut noi in RO  . si merge  . Oare tine cineva cont ca la 550 Nm - planetara a picat-ambreiajul a picat-cutia a picat. Intamplator folosesc si Gt30  . Sfat prietenesc nu merge pe mana celor de afara ca nu merge. Gandeste proiectul acilea in RO cumpara exact piesele care trebuiesc si fa totul aici ca merge. Recomand calduros 350 hp -
|
|
|
|
|