Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-05, 19:25   #16
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default

a,
si cand stati la semafor langa o dacie(n ma refer la cei cu masini de la m3 in sus), aveti grija sa nu va faceti de rusine , poate fi de minim 280 cp, nu va lasati pacaliti de aparente..



Si cu totul off topic: de ce tripleaza unii totul?
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 21:57   #17
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Intreaba la Pitesti de o Dacie Nova, care alerga la raliu pentru echipa OMV. Documenteaza-te daca ai de unde, si o sa fii uimit.

Compari o masina de raliu cu una de serie.Acea Nova are motor de 1.9, aspirat, din care s-a scos tot ce se putea. Este la mintea cocosului ca un astfel de motor nu tine mai mult de 1000 km mersi in regim de raliu.
Putere aprox 280 CP

Niciodata nu sa se vezi o astfel de masina ca uzeaza motorul aiurea pentru a demonstra ca e mai rapida decat mult BMW-uri, exemplu dat de tine. Nu ai idee cat costa intretinerea unei masini de raliu. Nu iti permiti sa mergi la plimbare cu ea si sa dai clasa la masini de cateva ori mai scumpe.

Sa le multumim francezilor sa au desfiitat sectia de raliu a uzinei Dacia!
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 22:01   #18
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: daciile vechi de COMPETITIE poze...

Quote:
Originally Posted by \"CT-12-VVV\"
am postat niste poze cu aceste dacii batrane care participau la raliuri.. si mai si castigau cate ceva ) ... poate are cineva idee despre ce modificari aveau aceste dacii...sau poze cu motorul acestor dacii... am inteles ca a existat si un proiect despre o dacie turbo.. o sa pun si niste poze.. prima este dacia turbo proiectata din cate styu eu de N.Grigoras !!

e adevarat ca aceasta masina a participat la cateva Raliuri, dar este o Dacia turbo de cicuit vintza si coasta.
Raliurile la care a participat au fost de asfalt.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 22:01   #19
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"bogdan350cid\"
a,
si cand stati la semafor langa o dacie(n ma refer la cei cu masini de la m3 in sus), aveti grija sa nu va faceti de rusine , poate fi de minim 280 cp, nu va lasati pacaliti de aparente..



Si cu totul off topic: de ce tripleaza unii totul?
Cand o sa vezi pe strada o masina de raliu, sa ma anunti si pe mine.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 22:23   #20
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Intreaba la Pitesti de o Dacie Nova, care alerga la raliu pentru echipa OMV. Documenteaza-te daca ai de unde, si o sa fii uimit.

Compari o masina de raliu cu una de serie.Acea Nova are motor de 1.9, aspirat, din care s-a scos tot ce se putea. Este la mintea cocosului ca un astfel de motor nu tine mai mult de 1000 km mersi in regim de raliu.
Putere aprox 280 CP

Niciodata nu sa se vezi o astfel de masina ca uzeaza motorul aiurea pentru a demonstra ca e mai rapida decat mult BMW-uri, exemplu dat de tine. Nu ai idee cat costa intretinerea unei masini de raliu. Nu iti permiti sa mergi la plimbare cu ea si sa dai clasa la masini de cateva ori mai scumpe.
Sa le multumim francezilor sa au desfiitat sectia de raliu a uzinei Dacia!
ai vrea sa-ti completezi informatile referitoare la SUPERNOVA de raliu?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 23:10   #21
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Ce se poate face dintr-un motor de 1300, de 54 CP. Il duc baietii in 120 CP.Chestiile astea se faceau prin anii 80, daca nu inainte.
Este un motor impins la maxim, fiabilitate redusa, performanta maxima.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dacie_raliu_modificari_274.jpg
Views:	4813
Size:	256.7 KB
ID:	18553  
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 23:21   #22
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Da stiu de acest proiect.
asa era dar pt cupa internationala nu avea voie cu carburatorele alea si scotea doar 100-105cp cu un dublucorp.
Cea mai tare era cea de uzina, urma a lui werner his.... din resita.
Cea de uzina dadea 110-115cp vit max 160 la 8000 in treapta a 5-a iar al lui verner cam 105.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 23:39   #23
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Quote:
Originally Posted by \"bogdan350cid\"
a,
si cand stati la semafor langa o dacie(n ma refer la cei cu masini de la m3 in sus), aveti grija sa nu va faceti de rusine , poate fi de minim 280 cp, nu va lasati pacaliti de aparente..



Si cu totul off topic: de ce tripleaza unii totul?
Cand o sa vezi pe strada o masina de raliu, sa ma anunti si pe mine.
Am vazut dar nu au vrut sa faca o cursa cu mine, cred ca voiau sa-si tina moralul ridicat ; nu poti lua startul la raliu stiind ca te-a facut unul cu o masina \"stock\" si inca doi in masina. De fapt a incercat unul anul trecut cu ceva evo cu albastru si ceva rafo sau asa ceva pe el dar dupa primul semafor a renuntat
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 23:45   #24
bogdan350cid

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 434
Default

ce am vrut sa spun e ca dacia nu conteaza, nu e masina si nici nu va fi, cu tot respectul bineinteles.
Ca fapt divers: dacia de raliu in 82 105 cp, mazda 82 100 cp fabrica
bogdan350cid is offline   Reply With Quote
Old 15-02-05, 00:51   #25
daflyer_oradea

Stage 5
 
daflyer_oradea's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
Default

Bogdan350cid, nu te cunosc (nici nu as vrea), mai lasa-ne in pace cu consideratiile tale aberante. Aia care ai vazut-o tu la semafor nu era masina de raliu (o masina de raliu in primul rand nu are drept de circulatie pe sosea), era o masina de reclama, in cel mai bun caz, sau pur si simplu avea un sticker pe ea. Nu stiu daca ceilalti au ceva de obiectat la msg-u meu, dar parerea mea este ca ar trebui sa iti vezi de treaba.
Si sa nu incerci sa ma provoci sau sa ma jignesti, ca nu vei face decat sa dovedesti cat de necivilizat si taran esti.Si cu asta am incheiat.
__________________
My wide E36
daflyer_oradea is offline   Reply With Quote
Old 15-02-05, 01:10   #26
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

Intr-adevar, masinile de raliu nu au acces pe drumurile publice decat in cazul in care acele drumuri publice sunt drumuri de legatura intre PS. Eu asa stiam.

In WRC, nu mai stiu in ce etapa, nu au dat drumu' la masini pe drumurile publice, in sezonu' trecut.

...iar RAFO are masinile galbene...
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 15-02-05, 09:34   #27
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default drum public

Am sa-mi dau si eu cu parerea dorind sa nu deranjez pe nimeni.
o sa fac asta cu mare atentie deoarece pe aici daca spui ceva te poti trezi atacat fara motiv.Nu vreau polemici la nivel personal cu nimeni.
In Romania daca o masina este inmatriculata are dreptul sa participe la circulatia pe drumurile publice.
Chiar eu am vazut masini de raliu pe strada.De multe ori si la noi raliurile au probe de control orar in care deplasarea se face pe drumuri publice cu respectarea legilor de circulatie.
Masinile de curse la inmatriculare au drepturi si obligatii speciale si pot sa va dau cateva exemple: nu trebuie sa respecte vchimea, nu trebuie sa aiba euro, nu respecta noxe si zgomot sunt obligate sa aiba arc de securitate tip rol-bar omologat, estinctor, contact general, masina sa aiba omologare de tip pentru curse daca nu se face de grupa H dar mai greut.
__________________
fan \\\"LEGAL RACING\\\"
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 15-02-05, 12:43   #28
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"bogdan350cid\"
ce am vrut sa spun e ca dacia nu conteaza, nu e masina si nici nu va fi, cu tot respectul bineinteles.
Ca fapt divers: dacia de raliu in 82 105 cp, mazda 82 100 cp fabrica
asta asa, ca ai adus vorba...cand francezii, si europenii in general faceau masini, japonezii dati de tine ca exemplu ascuteau sabia... oricum, cred ca mecanicosu din tine stie numai de la BMW in sus, nu te mai baga in seama cu noi astia, care suntem mai jos si stim sa apreciem o masina, oricare ar fi ea....parerea mea!
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 15-02-05, 13:14   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bytzu\"
Quote:
Originally Posted by \"bogdan350cid\"
ce am vrut sa spun e ca dacia nu conteaza, nu e masina si nici nu va fi, cu tot respectul bineinteles.
Ca fapt divers: dacia de raliu in 82 105 cp, mazda 82 100 cp fabrica
asta asa, ca ai adus vorba...cand francezii, si europenii in general faceau masini, japonezii dati de tine ca exemplu ascuteau sabia... oricum, cred ca mecanicosu din tine stie numai de la BMW in sus, nu te mai baga in seama cu noi astia, care suntem mai jos si stim sa apreciem o masina, oricare ar fi ea....parerea mea!

Ma macina discutile astea care tind sa degenereze, le pun la suflet si ma obosest foarte tare.
Hai sa dam o nota constructiva discutilor macar aici la tuning daca peste tot nu se poate.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-02-05, 13:16   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Intreaba la Pitesti de o Dacie Nova, care alerga la raliu pentru echipa OMV. Documenteaza-te daca ai de unde, si o sa fii uimit.

Compari o masina de raliu cu una de serie.Acea Nova are motor de 1.9, aspirat, din care s-a scos tot ce se putea. Este la mintea cocosului ca un astfel de motor nu tine mai mult de 1000 km mersi in regim de raliu.
Putere aprox 280 CP

Niciodata nu sa se vezi o astfel de masina ca uzeaza motorul aiurea pentru a demonstra ca e mai rapida decat mult BMW-uri, exemplu dat de tine. Nu ai idee cat costa intretinerea unei masini de raliu. Nu iti permiti sa mergi la plimbare cu ea si sa dai clasa la masini de cateva ori mai scumpe.

Sa le multumim francezilor sa au desfiitat sectia de raliu a uzinei Dacia!

Ai auzit ceva dar nu sti prea bine.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -