Salutare
Creez acest thread cu gandul de a perpetua miscarea din lumea asta auto si pentru a face mai usoara munca altora care s.au gandit ca nu se poate face asa ceva.
Dacia Logan 2005 2.0 turbo:
Motor Renault Laguna 2 F4R 720
Pistoane Wossner 82,7 forjate RC 9:1
Biele PEC 144mm H beam
Gap segmenti compresie: 0.43, radere: 0.46, ungere:0.4
Vilbrochen F5R 700 (echivalent cu cel de megane R26)
Prezoane ARP chiulasa
Prezoane ARP biele
Prezoane ARP main bearings
Pinion distributie vilbrochen cu pana
Porturile chiulasei au fost modificate incat sa se potriveasca admisia de megane 2 rs 225. Admisia custom construita de mine impreuna cu Bogdan Lungu. Volum intern 1.8 L
Cutie ND0 002
Intercooler 550x180 cu intrari pe 63
Filtru aer conic PiperCross
Traseu admisie facut de mine impreuna cu Bogdan Lungu
Planetare sudate la Reco Planet dar se potrivesc si cele de Laguna 1.9 diesel
Butuci roti clio RS 23 de caneluri cu capete de planetara de Clio RS modificate pentru a putea folosi senzorii de abs originali de Logan.
Cupluri de strangere:
Chiulasa 155 Nm
Main bearings vilbrochen 70 Nm
Biele x Nm
Montarea motorului si cutiei a necesitat doar schimbarea pozitiei tamponului anticuplu impreuna cu suportul tamponului de pe baia de ulei de Laguna 2.
Timoneria se potriveste cea de megane 2 rs.
Galerie de evacuare de fonta cu flansa t25 la care a fost construit un adaptor din inox 316 made by Bogdan Lungu pentru turbina k04 de pe audi s3.
Evacuare facuta de Lungu Bogdan din inox 304 modulara 76mm din turbo pana in spate fara nici un fel de toba, dar cu posibilitate de montare
Stand alone ECU Master silver:
Cablaj custom facut de mine
VR RPM bosch de Megane 2 Rs. Offsetul din setari e de 84 de grade RAC.
Injectoare Siemens Deka 700 cm^3/min high Z.
IAT, CLT, TPS, KNOCK de Logan.
Setarile senzorilor au fost facute de mine si au urmatoarele valori:
Valori IAT:
Valori CLT:
Ceasuri: Boost Stack, EGT Stack, AFR wideband Innovate
Base map facut de Razvan_YPO si mai e de lucrat. In prezent masina functioneaza cu 1 bar boost cu posibilitate de 1.7 bar in faza finala.
Atasez si cateva poze si voi completa toate datele lipsa.