Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 18-01-11, 21:04   #301
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Cu ajutorul unui colegului Ovidiu din Brașov, căruia îi mulțumesc aici, am intrat în posesia a două fețe de uși spate model GTI-Edition. Trebuie să le aranjez un pic, vor ieși foarte bine. Din păcate, fețele ușilor față au fost distruse și aruncate în foc.



Știe cineva unde pot găsi bandă izolatoare pânzată? Nu vreau să folosesc bandă pvc pentru matisarea instalației electrice.
Am găsit și ultimele piese care îmi mai trebuie pentru climatronic: releul AC și presostatul care a venit cu tot cu filtrul AC.
În mod normal instalația climatronic are releul 105 ce se montează, ca și releul 13, pentru varianta cu AC. Releul 13 are codul 171 959 141A, în timp ce releul 105 are 357 959 141. O să verific dacă releele pot fi substituite.


__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 21:15   #302
Sebastian.C

Stage 5
 
Sebastian.C's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,004
Member of:
[FORD]
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Iti trimit eu... E vreo 4-5 lei bucata in piata aici in tm.... Da-mi de stire daca vrei... Eu am folosit vreo 5 pana acum.... Dar mi-am facut si inst de la motor, si de la clima... tot... Iti trimit poze cu ce am facut
Sebastian.C is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 21:23   #303
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Da, am nevoie, vreo 5 role mi-ar ajunge.
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 21:27   #304
Sebastian.C

Stage 5
 
Sebastian.C's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,004
Member of:
[FORD]
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Sa vad pe weekend dak merg in piata iti iau
Sebastian.C is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 21:40   #305
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Culoare neagra te rog! Multumesc anticipat
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 01:36   #306
claus_tazz

Stage 3
 
claus_tazz's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 91
Member of:
[2 Roti]
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

salut paul.. am vazut mai sus ca ai zis ca ai schimbat "canistra cu carbune" la ce foloseste ea dac imi poti zice..ca am si eu pe masina este in partea dreapta sub filtru de aer la mine si nu stiu pt ce este, trebuie schimbat ce rol are ea??
mersi anticipat
__________________
vw vento -2.0 110cp
https://forum.4tuning.ro/120-masina-m...-my-vento.html

Last edited by claus_tazz; 19-01-11 at 01:39.
claus_tazz is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 12:08   #307
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Quote:
Originally Posted by paul_ral View Post
Cu ajutorul unui colegului Ovidiu din Brașov, căruia îi mulțumesc aici, am intrat în posesia a două fețe de uși spate model GTI-Edition. Trebuie să le aranjez un pic, vor ieși foarte bine. Din păcate, fețele ușilor față au fost distruse și aruncate în foc.



Știe cineva unde pot găsi bandă izolatoare pânzată? Nu vreau să folosesc bandă pvc pentru matisarea instalației electrice.
Am găsit și ultimele piese care îmi mai trebuie pentru climatronic: releul AC și presostatul care a venit cu tot cu filtrul AC.
În mod normal instalația climatronic are releul 105 ce se montează, ca și releul 13, pentru varianta cu AC. Releul 13 are codul 171 959 141A, în timp ce releul 105 are 357 959 141. O să verific dacă releele pot fi substituite.


nu aveam cum sa nu te sun mai Paule cand am vazut fetele de usi!
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 22:23   #308
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Citez
"Datorita legislatiei internationale de reducere a emisiilor de benzina (de reducere a poluarii), a fost necesara adoptarea de masuri contra emisiilor de benzina din rezervor, mai ales si odata cu eliminarea adaosului de tetraetil de plumb din benzina, ceea ce a obligat rafinariile sa creasca ponderea hidrocarburilor usoare din benzina, pentru mentinerea cifrei octanice (printre aceste adaosuri volatile se poate regasi chiar butan). In acest contex ar creste pierderile prin evaporare care la randul lor ar conduce la o reducere a cifrei octanice a benzinei din rezervor.
Prima solutie la aceste probleme este realizarea unui rezervor etans (fara tub de ventilatie, cu inchidere etansa). Aceasta solutie conduce la presiuni variabile in limite largi in rezervor. In rezervor exista intotdeauna (doar daca rezervorul nu este plin ochi) un strat de vapori de benzina, a carui volum se modifica in functie de temperatura. De asemenea, pe masura consumului de benzina, s-ar forma in rezervor o depresiune din ce in ce mai mare, ceea ce ar putea duce in timp la scaderea etanseitatii rezervorului (fisurari de rezervor, de racorduri, slabire de coliere etc).
In perioada de vara, acest sistem de rezervor conduce la depresiuni mai mari si se poate sa nu mai fie asigurata inaltimea minima de fluid de aspiratie la pompa de benzina, ceea ce conduce la functionare neregulata a acesteia si in consecinta a motorului. Pentru a evita astfel de neplaceri, unii au decupat fanta in garnitura de la busonul de rezervor, adica au transformat rezervorul etans in rezervor neetans, cu pierderi de vapori de benzina".

"Principii de functionare
Pentru a elimina aceste neajunsuri, s-a apelat la o „supapa”de egalizare a presiunii. Problema este ca trebuiau retinuti vaporii de benzina. Pentru aceasta se foloseste un filtru de carbon (carbune activ).
Principiul este urmatorul: rezervorul se conecteaza la filtrul de carbon, motorul (galeria de admisie) se conecteaza si el la filtrul de carbon printr-o electro-supapa comandata de UCE injectie, iar canistra de carbon are o aerisire in atmosfera. Cand exista vapori de benzina in rezervor care creeaza o presiune mai mare decat cea atmosferica, vaporii de benzina trec prin filtrul de carbon unde, datorita fortelor Van der Waals, sunt absorbite de carbunele activ (asa cum un burete absoarbe apa), lasand sa treaca din vaporii din rezervor doar aerul pe la aerisirea in atmosfera a canistrei (la care este instalata o supapa mecanica care se deschide in functie de diferentele de presiune) nu si vaporii de benzina, care raman in carbonul canistrei.
Benzina astfel recuperata (care se afla in filtru de carbune activ) este eliberata prin procesul invers – cand exista depresiune in circuit fata de presiunea atmosferica. Acest lucru se intalneste in principal cand se deschide electro-supapa ce intrerupe in mod normal circuitul catre galeria de admisie (in galeria de admisie este depresiune fata de presiune atmosferica). Astfel aerul este tras prin aerisirea filtrului de carbon, trece prin filtru unde se satureaza cu vaporii de benzina eliberati de acesta si se duce in galeria de admisie, unde imbogateste amestecul.
Aceasta trecere a unui volum mai mare de aer prin stratul de carbune activ care elibereaza la randul sau vaporii de benzina acumulati se numeste purjare.
De asemena, acest circuit invers (de cedare a vaporilor acumulati in elementul de carbon) mai poate avea loc cand in rezervor este depresiune fata de presiunea atmosferica,astfel incat aerul este atras in rezervor prin filtrul activ care cedeaza din benzina acumulata. Acest caz se regaseste mai rar decat primul (mai ales cand rezervorul este mai rece decat aerul atmosferic –dimineata)

Capacitatea de absorbtie a unui filtru de carbune activ de 1 litru este de 50 litri de vapori de benzina. Norma europeana este de 1 litru pentru filtru de carbon."
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 17:56   #309
paul_rar

Stage 2
 
paul_rar's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 25
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Paul_ral iti urmaresc de foarte mult timp munca titanica pe care o depui. Felicitari. Putini au curajul tau. Am si eu un vento 1.8 90cp ABS si te rog sa ma ajuti si pe mine cu niste sfaturi privind schimcarea rulmentilor pe fata si spate. multumesc anticipat
paul_rar is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 19:25   #310
claus_tazz

Stage 3
 
claus_tazz's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 91
Member of:
[2 Roti]
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

ok mersi mult paul am inteles care este munca lui...dar la cat timp se schimba asa ceva?? se gaseste in magazine??
claus_tazz is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 21:35   #311
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

paul_rar Referitor la schimbarea rulmentilor, este bine sa iei o marca buna, eu am mers pe FAG. Schimbarea rulmentilor spate este o treaba ușoară, nu dureaza mai mult de 1 ora. Pentru fata, e mai mult de lucru, se poate face cu demontarea fuzetei de pe masina sau fara demontare.
In primul caz se desfac: piulita de la planetara, piulitele de la amortizoare, surubul de la pivot, etrierii și capătul de bară. Se impune refacerea geometriei roților.
In cel de-al doilea caz, se desfac toate cele enumerate, mai putin cele 2 suruburi de la amortizoare. In această situație nu mai este necesara refacerea geometriei. Iti trebuie doar o presa buna.

claus_tazz manualul nu prevede inlocuirea canistrei.
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 21-01-11, 14:43   #312
paul_rar

Stage 2
 
paul_rar's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 25
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Paul, multumesc pentru indicatii. Cum da caldura o sa ma apuc si eu de lucru la vento si o sa-ti mai cer niste sfaturi pe parcurs, daca nu te deranjeaza.
paul_rar is offline   Reply With Quote
Old 22-01-11, 01:03   #313
claus_tazz

Stage 3
 
claus_tazz's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 91
Member of:
[2 Roti]
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

mersi mult si spor la treaba in continuare so vedem cat mai repede pe strada...
claus_tazz is offline   Reply With Quote
Old 22-01-11, 10:22   #314
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Cam asa va arata pe timpul noptii
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 22-01-11, 10:42   #315
Sebastian.C

Stage 5
 
Sebastian.C's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,004
Member of:
[FORD]
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Asta e jahre-le baiatului de la Zagreb??
Sebastian.C is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -