29-12-10, 19:10
|
#271
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Grila centrală de ventilație
Conține senzorul de temperatură, motorașul de reglare a poziției clapetei grilei și potențiometrul ce reglează poziția clapetei. Alimentarea acestor componente se face prin intermediul mufelor din instalația din bord, T12
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
|
|
|
29-12-10, 21:40
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Instalația din compartimentul motorului
Partea care intră īn interiorul mașinii, spre blocul de relee. Mufa mare, de culoare neagră este mufa T12a
Īn imagine mufa T12a, īn care vin toate firele instalației de climatizare de la următoarele componente:
- ECU
- FCM (fan control module)
- senzorul de temperatură exterioară? - urmează să verific acest aspect
- presostat
|
|
|
30-12-10, 11:39
|
#273
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 554
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
tu esti ceva zmeu!
spor la lucru
|
|
|
30-12-10, 21:22
|
#274
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Releul de comandă al compresorului și ventilatoarelor - J293
Īn engleză Fan Control Module (FCM). Este montat sub vasul de expansiune.
Sunt 2 tipuri constructive
357 919 506 - are inscripționat un cerculeț alb. Are 2 mufe, T4 cu 4 pini și T10a cu 10 pini
357 919 506A - are inscripționat două cerculețe albe. Are 2 mufe, T4 cu 4 pini, unul neconectat și T10a cu 10 pini din care 2 nu sunt conectați
|
|
|
31-12-10, 01:30
|
#275
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,303
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Un releu de la cea cu off si unul de la cea cu econ nu? Care cum sunt?
|
|
|
31-12-10, 15:18
|
#276
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Eu am ECON și releul cu 2 cerculețe. Referitor la īntrebarea ta, am vorbit cu un coleg care are AC și releul cu 1 cerculeț. Stiu ca ai avut si tu climatronic cu tasta OFF pe VR. De care releu avea?
|
|
|
31-12-10, 15:20
|
#277
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,303
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Nu sunt 100% sigur dar era cu o bulinuta daca imi aduc bine aminte!
|
|
|
02-01-11, 12:22
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Senzorii de temperatură
Senzorul de temperatură din grila de ventilație centrală
Senzorul de temperatură situat pe canalul aerotermei cod 1H0 907 543A
Senzorul de temperatură de la intrarea aerului īn aeroterma cod 357 907 543A
Senzorul de temperatură exterioară cod 357 919 379A. Este situat in bară
Fotosenzorul situat pe mijlocul bordului, īntre grilele de ventilație, cod 1H0 907 539A
|
|
|
02-01-11, 16:53
|
#279
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 4
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
nu pot decat sa te felicit pt munca depusa..un adevarat pasionat. Bafta in continuare
|
|
|
03-01-11, 00:53
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Multumesc
Am pregătit cablurile pentru montare. Īn imagine cablul mufei T12, etichetat.
Am separat cablurile instalației de AC de restul instalației electrice. Trebuie să ma documentez un pic. Pe mașină, de la ECU pinii 33 si 35 vin 2 fire īntr-o mufă de culoare verde pentru montarea ulterioară a aerului condiționat
- pin 33 ECU fir culoare albastră
- pin 35 ECU fir culoare verde/roșu
Pe instalația climatronicului am
- pin 33 ECU fir culoare albastră => mufa T12a pinul 3
- pin 21 ECU fir culoare rosie => mufa G2 pin 9 => mufa T12a pinul 4
Nu am gasit pe instalaţie şi nici īn schema electrică nu apare legătura electrică pentru supapa electrică de pe circuitul vaccumatic, N63. Īn schimb pe schema AC+ului această supapă este prezentă.
|
|
|
03-01-11, 17:46
|
#281
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Două din clapetele pentru dirijarea aerului aflate īn aerotermă funcționează pe aer. Aerul este luat printr-un ștuț din circuitul servofrānei (poz.15), este depozitat īntr-un rezervor de aer dispus sub aripa stāngă, pe protecția din plastic (poz.4)și intră īn bord printr-un racord flexibil (poz.6):
Rezervorul are codul 1H0 820 601
Pentru a īmpiedica scurgerea aerului pe circuit se montează o supapă unisens cod 433 862 117 - poz. 8
Instalația vacuumatică intră īn funcțiune la cuplarea unei electrovalve (poz.9):
Īn circuit mai intră o serie de furtunașe din plastic și racorduri flexibile din cauciuc.
Aceste piese nu le am, urmează să le procur. Aici am o dilema. Am īntālnit G3 1,9tdi si benzinare cu AC care au acest sistem vacuumatic, dar și G3 pe benzină care nu-l au. Așa cum am mai spus, m-am uitat pe instalatia mea și nu regăsesc mufa care acționează sistemul. Pe schema climatronicului nu apare. Uitāndu-mă pe schema AC-ului apare valva N63 al cărui cod se pare că este această supapă.
Last edited by paul_ral; 03-01-11 at 17:49.
|
|
|
03-01-11, 18:54
|
#282
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Super , cat te -a dus toata treaba ? timp si bani ?
|
|
|
03-01-11, 19:02
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Daca nu mă īnșel prin iunie am īnceput lucrul. Ca bani, sincer nu am ținut o socoteală exactă, oricum, peste 4000 lei. Avand īn vedere și celelalte lucruri care le-am pus pe ea, urcă undeva la 6000lei
|
|
|
05-01-11, 18:50
|
#284
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Quote:
Originally Posted by paul_ral
Două din clapetele pentru dirijarea aerului aflate īn aerotermă funcționează pe aer. Aerul este luat printr-un ștuț din circuitul servofrānei (poz.15), este depozitat īntr-un rezervor de aer dispus sub aripa stāngă, pe protecția din plastic (poz.4)și intră īn bord printr-un racord flexibil (poz.6):
Rezervorul are codul 1H0 820 601
Pentru a īmpiedica scurgerea aerului pe circuit se montează o supapă unisens cod 433 862 117 - poz. 8
Instalația vacuumatică intră īn funcțiune la cuplarea unei electrovalve (poz.9):
Īn circuit mai intră o serie de furtunașe din plastic și racorduri flexibile din cauciuc.
Aceste piese nu le am, urmează să le procur. Aici am o dilema. Am īntālnit G3 1,9tdi si benzinare cu AC care au acest sistem vacuumatic, dar și G3 pe benzină care nu-l au. Așa cum am mai spus, m-am uitat pe instalatia mea și nu regăsesc mufa care acționează sistemul. Pe schema climatronicului nu apare. Uitāndu-mă pe schema AC-ului apare valva N63 al cărui cod se pare că este această supapă.
|
sa sti ca si eu am climatronic si solenoidul ala nu il am...ciudat
|
|
|
05-01-11, 21:58
|
#285
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Deoarece instalația de la climatronic și airbag este mai nouă, trebuie să inlocuiesc slotul unde vin mufele pentru diagnoză cu codul 1H0 972 559 cu unul ca in imagine
|
|
|
|
|