Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 04-12-10, 21:41   #241
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Timp de 4 ore am demontat bordul si aeroterma. Am verificat in spatele protecției antifonice daca nu cumva sunt trasate locurile prin care intra conductele de la AC si orificiul pentru evacuarea condensului. Din pacate nu sunt, așa că voi decupa prin compartimentul motor, dupa șablonul facut de mine. Demontarea aerotermei o consider cea mai dificila operațiune. Și enervantă în același timp. Voi reveni mâine cu imagini.
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 21:57   #242
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Imaginea dezolantă și descurajantă a instalatiei electrice. Va trebui să pun ordine acolo

Si o altă perspectivă

Instalația electrică.Dezarmant, nu?

Cruise control

Nu doresc să prezint demontarea bordului. În interior lucrurile sunt simple. Sunt 2 piulite care trebuie demontate, și care se gasesc in cutia de apa.
Primul se află poziționat in spatele ECU, mai exact intre ECU si filtrul de polen

Al doilea se află in spatele mecanismului ștergătoarelor de parbriz

Pentru demontarea aerotermei se desfac cele 4 suruburi Torx 45 existente pe stâlpii A (2 pe stâlp), șuruburile de la coloana de direcție (2 buc. - eu le-am pus in locul celor 2 cu cap rotund) si 2 șuruburi cap 13 de la pedalier. Se elibereaza in acest mod cadrul metalic interior, ce permite scoaterea aerotermei. În compartimentul motor se desfac cele 3 piulite cu șaibă cap 10 marcate în imagine cu portocaliu. Cu galben am marcat locul piulitei de la aeroterma climatronicului.

Aceasta este aeroterma normală

În interiorul mașinii am demontat insonorizantul și am acces la panoul ignifug. După cum se vede nu este trasat conturul pentru elementele AC
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 16:42   #243
eddy_tm

Stock
 
eddy_tm's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

sa ai mare grija la partea electrica,stiu ce spun( am avut ocazia sa repar masina arsa in interior la bord),este f. mare problema,nu scoateceea ce nu iti trebuie,ca apoi sanu mai stii unde le ai de montat inapoi,incearca sa nu faciimprovizatii.
PS: e pacat dupa atita munca sa ai probleme nedorite. cu ventolino meu in doi ani am facut cam 250 000 km ,o masina extraordinara. bafta in continuare
eddy_tm is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 07:52   #244
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Quote:
Originally Posted by eddy_tm View Post
sa ai mare grija la partea electrica,stiu ce spun( am avut ocazia sa repar masina arsa in interior la bord),este f. mare problema,nu scoateceea ce nu iti trebuie,ca apoi sanu mai stii unde le ai de montat inapoi,incearca sa nu faciimprovizatii.
PS: e pacat dupa atita munca sa ai probleme nedorite. cu ventolino meu in doi ani am facut cam 250 000 km ,o masina extraordinara. bafta in continuare
eu nici nu imi fac probleme am vazut ce a lucrat paul pana acum si cu rabdarea lui se va juca cu instalatia
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 14:43   #245
eddy_tm

Stock
 
eddy_tm's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 6
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

stiu si eu,am urmarit indeaproape,chiar voi incerca sa-l ajut cum pot( de la distanta),daca are nevoie; dorinta,plcerea,hobiul invinge orice bariera; doar i-am sps sa aibe grija.
eddy_tm is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 11:34   #246
Tweety_rzw
VW Driver

Stage 5
 
Tweety_rzw's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,554
Member of:
[VW]
[Opel]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Aceeasi problema o intampin si eu cu partea electrica la un mk3....am fost la "electricieni" si au facut'o de boala copiilor !Ce inseamna sa te pricepi la masina,o faci singur si sigur...incet dar sigur...
Foarte frumoasa jetta ta,am citit pagina cu pagina !
Tweety_rzw is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 13:03   #247
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Ieri am găurit panoul ignifug practicând gaura pentru orificiul de evacuarea condensului.
Astăzi am găsit la dezmembrări garnitura din cauciuc prin care trece țeava de evacuare de la aerotermă.
Garnitura are codul 1H0 820 199 și se prezintă astfel:

si
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 17:10   #248
cypa

Stage 2
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 42
Cool Re: Vento - 1.8, Jetta 3

sal, cred ca vento al tau este cel mai dotat din pe la noi te admir pentru ce ai facut si pentru rabdarea care o ai cand apare cate cv ...
cypa is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 18:33   #249
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Ca dotări sper să aibă cât mai multe posibil. Imi pare rău că nu are trapă și ABS, dar ce am montat până acum compensează. Am mai lucrat câte ceva.
În imagine, gaura practicată în panoul ignifug pentru fixarea garniturii.

Am introdus garnitura în gaura sa

Imaginea garniturii din interiorul mașinii

A urmat decuparea mochetei. Se observă că mocheta era marcată pentru decupare în cazul introducerii AC-ului

Dacă tot am ajuns aici, am zis că e momentul pregătirii terenului în vederea montării airbagurilor. Prima operațiune, montarea suportului calculatorului pentru airbag. A fost necesar să decupez protecția insonorizantă. Ca și mai sus locul era marcat din fabrica

Imaginea după demontare. Se observă 2 din cele 4 șuruburi pentru fixarea suportului. Aceste erau acoperite cu niste piulite din plastic, de fapt niște capișoane.

Suportul calculatorului. Se poate monta doar într-o singură poziție, indicată printr-o săgeată. Vârful acesteia este îndreptat spre parbriz

Suportul se fixează cu 4 piulițe cap 13.

Pe suport se montează calculatorul. Pozitia acestuia este indicată de săgeată, la fel, vărful este îndreptat spre parbriz

O imagine cu protecția panoului înainte de decuparea ei,în vederea trecerii conductelor aerotermei

La final am fixat delcoul după vopsire
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 18:48   #250
ovidiu89
VW Driver

Stage 5
 
ovidiu89's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 4,576
Member of:
[VW]
[RENAULT]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Un adevarat pasionat. Cat de bine iesit motorul, pacat ca la noi e atata praf
ovidiu89 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-10, 08:29   #251
ObeLix
Chevrolet Driver

Stage 5
 
ObeLix's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,207
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

bafta in continuoare cu proiectul tau si sper sa-l vedem cat mai repede gata .
ObeLix is offline   Reply With Quote
Old 14-12-10, 19:55   #252
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

În seara asta am decupat panoul în vederea trecerii conductelor ce intră în evaporator. Voi lua de pe un TDI pasla cu rol de insonorizare și o voi pune peste panou, după care voi monta protecția din aluminiu.
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 16-12-10, 22:15   #253
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Singura diferență dintre Golf și Vento în ceea ce privește climatronicul este gura de ventilație aflată în centrul bordului. La Golf piesa este dintr-o bucată, la Vento se îmbină cu o altă piesă din plastic. La Vento pictogramele sunt luminate la modelul GL, mufa care alimenteaza becurileeste prinsă de rama gurii de ventilatie. În acest caz, potentiometrul care regleaza debitul de aer nu are loc pe poziția sa fără modificarea ramei. Azi am intrat în posesia unei guri de ventilație de climatronic și mă pregătesc pentru modificarea gramei mele, pentru a păstra iluminarea grilelor de ventilație și a rămâne cu bordul meu (după cum se știe bordul de la primele generații de Vento diferă de cel de la Golf).
Așa arată sistemul de reglare a debitului de aer în cazul climatronicului:

Aceeași piesă luată de pe mașina mea:

Rolul acestui mecanism este de a modifica electric poziția flapsului aflat în spatele grilelor de ventilație.
Acest lucru este realizat prin intermediul unui sistem electromecanic compus din:
- potențiometrul de reglare a debitului de aer, cod 1H6 907 593

- cabluri de legatură
- calculatorul climatronicului
- motorul de acționare al flapsului

- pârghia de acționare cu posibiliate de reglaj

în imagine mai apar senzorul de temperatură interioară cod 1H1 907 527 și motorașul acestui senzor
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 17-12-10, 18:57   #254
geo_gee2005_xxx
VW Driver

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,303
Member of:
[VW]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Hai ca mai ai un pic si e si clima gata! Sa te vad dupa, ce upgrade-uri mai poti aduce masinii!
geo_gee2005_xxx is offline   Reply With Quote
Old 18-12-10, 23:02   #255
edinho_realmadrid

Stage 5
 
edinho_realmadrid's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 684
Member of:
[VW]
[Opel]
[SEAT]
Default Re: Vento - 1.8, Jetta 3

Salut !!! Am citit topicul tau de la un cap la altul timp de 2 zile. Ce pot spune, imi plac modificarile pe care la faci asupra masinii !!! Bafta si astept rezultatul final
__________________
sunt fan drift deci,fan-ul celor doi : HAI si KNS




https://forum.4tuning.ro/191-bazar-a...vw-passat.html
edinho_realmadrid is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -