24-02-12, 17:24
|
#631
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 842
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
nasol. asa am patit si eu o data, dadea benzina nu era inecata am scos fiecare bujie si nu erau ude, scanteie dadeau nici cum nu i-am dat de cap. am lasat-o si a doua zii a pornit. nici acum nu-mi dau seama ce o fi avut
__________________
your life it's boring???........... tuned up
Last edited by Danutz Bratosin; 24-02-12 at 17:31.
|
|
|
26-02-12, 05:55
|
#632
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of: [Oltcit] [DACIA] [Opel]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
am reusit sa pornesc rajnita.nu a vrut sa porneasca pana nu i-am scos bujiile si le-am curatat cu o perie de sarma de aratau ca noi.dupa ce le-am curatat si pus inapoi,a luat-o la sfert de cheie,dar arunca benzina prin orificiul ala mic pe unde pui benzina in carburator...o opresc desfac carburatorul...si ghici ce...cuiul pontou lipsa...era pe langa carburator cazut (bine ca a ramas intepenit acolo si nu sa dus de tot).ca tot a fost frumos afara am si alergat-o putin
https://www.youtube.com/watch?v=iYbBi...ature=youtu.be
ps: fumul negru de la sfarsit e din cauza ca a vrut sa dea rateu luand contactul si punandu-l la loc.stie cineva ce trebuie facut ca sa faca "pocccc" pe evacuare.ca asa accelerata tare,luat/pus contact nu merge.adica sa faca asa https://www.youtube.com/watch?v=k53JQuetTtc
Last edited by Dr.Dre; 26-02-12 at 06:04.
|
|
|
26-02-12, 09:54
|
#633
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 842
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
e ai vazut ca a luato si eu am gasit ceva surprize
|
|
|
26-02-12, 11:53
|
#634
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
si eu la dacie dau rateuri tot la fel din aceleratie si contact uite https://www.youtube.com/watch?v=SLolvKlD5B0 ,toba goala si teava cap coada
|
|
|
26-02-12, 13:12
|
#635
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Uneori mai conteaza si daca e incinsa evacuarea,daca tii acceleratia la fund etc...la mine e mai simplu,o incing bine,si cand o opresc face singura poc
|
|
|
26-02-12, 13:16
|
#636
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,524
Member of: [Oltcit] [SEAT] [Unknown Racers]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
imi place cum arata si cum suna....cand o vedem prin Bucuresti?
|
|
|
26-02-12, 13:39
|
#637
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
dre in principiu ... accelerata peste 5000 .... iei contactul de tot ... ca sa fii sigur ca iti intrerupe alimentarea aprinderii ...apoi cand aproape da sa se opreasca pui contactul ... acum mai intervin si multe alte variabile in primul rand carburatorul (PMD-ul se cam juca cu carburatoarele cand 2 cand 4, cand de oltcit cand de alfa)... influenteaza cantitatea de benzina care ti-o arunca in evacuare... eu cu evacuare standard, carburator solex o singura data am reusit sa o fac sa dea rateu pe loc ... in rest numai in mers treapta 2-3 ... procedeul acelasi doar ca intra mai multa benzina in evacuare datorita alimentarii fortate pe frana de motor... deci in mers ... accelerata in treapta a doua (pe trepta asta merge cel mai simplu si bine in rest ar trebui sa mearga cam pe toate dar pana te inveti e cel mai bine asa) cam la 5000 ... o lasi bagata in viteza si ii tai contactul ... cand ajunge pe frana de motor pana simti ca da sa se opreasca pui contactul si accelerezi ... vezi ca e important momentul in care pui contactul dar asta il descoperi tu pe parcurs ...
iulica la tine e altceva ... ai o cantitate destul de mare de carburant care se arunca pe teava ... deaia si face autoaprindere de la teava incinsa
__________________
DJ-01-KNK
Last edited by lancer; 26-02-12 at 13:41.
|
|
|
26-02-12, 18:22
|
#638
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of: [Oltcit] [DACIA] [Opel]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Quote:
Originally Posted by e_Max
e ai vazut ca a luato si eu am gasit ceva surprize
|
da,a luat-o destul de usor,noroc ca a fost si cald afara
Quote:
Originally Posted by DJBOSS
|
si la mine e toba tot goala,asa e ea din fabrica.are intrearea pe 60 si iesirea pe 100,dar teava de la Y grec pana in finala nu e de 60 cat are intrarea finala,e mai mica,mai exact e facuta dintr-o teava de dacie cu diametru standard(va urma din inox).tu de cat ai teava goala,ca diametru.poate conteaza si asta
Quote:
Originally Posted by julaikos
Uneori mai conteaza si daca e incinsa evacuarea,daca tii acceleratia la fund etc...la mine e mai simplu,o incing bine,si cand o opresc face singura poc
|
da la asta m-am gandit si eu,ca trebuie incinsa bine evacuarea.la cat am dat eu pe acolo o tura doua nu sa incins indeajuns...dar urmeaza
Quote:
Originally Posted by b01uxd
imi place cum arata si cum suna....cand o vedem prin Bucuresti?
|
pai mai am ceva de lucru pe la ea,adica interiorul,dar cred ca la primul tuning show apar cu ea,sau la vreo intalnire oltcit
Quote:
Originally Posted by lancer
dre in principiu ... accelerata peste 5000 .... iei contactul de tot ... ca sa fii sigur ca iti intrerupe alimentarea aprinderii ...apoi cand aproape da sa se opreasca pui contactul ... acum mai intervin si multe alte variabile in primul rand carburatorul (PMD-ul se cam juca cu carburatoarele cand 2 cand 4, cand de oltcit cand de alfa)... influenteaza cantitatea de benzina care ti-o arunca in evacuare... eu cu evacuare standard, carburator solex o singura data am reusit sa o fac sa dea rateu pe loc ... in rest numai in mers treapta 2-3 ... procedeul acelasi doar ca intra mai multa benzina in evacuare datorita alimentarii fortate pe frana de motor... deci in mers ... accelerata in treapta a doua (pe trepta asta merge cel mai simplu si bine in rest ar trebui sa mearga cam pe toate dar pana te inveti e cel mai bine asa) cam la 5000 ... o lasi bagata in viteza si ii tai contactul ... cand ajunge pe frana de motor pana simti ca da sa se opreasca pui contactul si accelerezi ... vezi ca e important momentul in care pui contactul dar asta il descoperi tu pe parcurs ...
iulica la tine e altceva ... ai o cantitate destul de mare de carburant care se arunca pe teava ... deaia si face autoaprindere de la teava incinsa
|
am inteles,e posibil sa fie si de la carburator,cu asta de dacie nu fac mare branza,oricum ms de sfat
|
|
|
26-02-12, 18:41
|
#639
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
nu stiu cat este diametrul dar este normala de dacie"cap coada" iar toba care am avuto la fel era goala....imi dadea rateuri frumoase in frana de motor in treapta 3-a :X:X:X:X super smecher se auzea,acum cu toba normala nicun rateu numai imi da..doar daca dau eu din contact
|
|
|
27-02-12, 18:20
|
#640
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,020
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Hai ca se aude frumos, dar te`ai dus prea departe nu era sa te mai intorci...intai se auzea sunetul apoi intr`un tarziu aparea si masina.
P.S.
La multi ani, multa sanatate sa duci cu bine toate planurile la capat!!
|
|
|
27-02-12, 20:42
|
#641
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
la mine si la bobocu da rateuri frumoase pe gpl. o sa fac in weekend o inregistraresi ti-o trimit , nu da cu flacari da plescaieste
|
|
|
28-02-12, 00:30
|
#642
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of: [Oltcit] [DACIA] [Opel]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Quote:
Originally Posted by bobocu91
Hai ca se aude frumos, dar te`ai dus prea departe nu era sa te mai intorci...intai se auzea sunetul apoi intr`un tarziu aparea si masina.
P.S.
La multi ani, multa sanatate sa duci cu bine toate planurile la capat!!
|
ms pentru urari ...nu eram eu la volan,eu filmam.am vrut sa vad si eu cum arata pe drum si cum se aude si din afara ei
Quote:
Originally Posted by alxxdarkot20all
la mine si la bobocu da rateuri frumoase pe gpl. o sa fac in weekend o inregistraresi ti-o trimit , nu da cu flacari da plescaieste
|
ok astept o filmare
|
|
|
28-02-12, 10:30
|
#643
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,020
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Quote:
Originally Posted by alxxdarkot20all
la mine si la bobocu da rateuri frumoase pe gpl. o sa fac in weekend o inregistraresi ti-o trimit , nu da cu flacari da plescaieste
|
Eu nu am incercat niciodata pe gaz, credeam ca merge mai bine pe benzina...si la cat de rar mergeam eu pe benzina...
Cred ca ar merge si la mine ca tot teava am si eu de la Y pana in finala "racing"...
Quote:
Originally Posted by Dr.Dre
ok astept o filmare
|
As vrea sa pot face si eu o filmareeeee....
|
|
|
28-02-12, 12:08
|
#644
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of: [Oltcit] [DACIA] [Opel]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Quote:
Originally Posted by bobocu91
Eu nu am incercat niciodata pe gaz, credeam ca merge mai bine pe benzina...si la cat de rar mergeam eu pe benzina...
Cred ca ar merge si la mine ca tot teava am si eu de la Y pana in finala "racing"...
As vrea sa pot face si eu o filmareeeee....
|
ca tot veni vorba de "racing" ... un mic cadou de ziua mea nu strica ...am plecat sa il montez
Last edited by Danutz Bratosin; 28-02-12 at 12:11.
|
|
|
28-02-12, 12:10
|
#645
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,020
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU
Quote:
Originally Posted by Dr.Dre
|
"FOR RACING USE ONLY!"...super tare man!!
Sa o pornesti si opresti sanatos!...spor la treaba cu montatul!
|
|
|
|
|