Este vorba de un OLTCIT CLUB 11 RL din 1994, culoare rosie (in certificat ca si acuma), desi culoare ei originala era rosso siraz parca (visina aia putreda metalizata)... a fost masina de firma pana prin 2004... care a vazut tara in lung si in lat si ceva din bulgaria ...din 2004 a trecut in posesia varului meu care fusese sofer pe ea ...masina a mai mers pana in 2006 cand a fost trasa pe dreapta in vederea unui RK ... RK care nu s-a realizat complet pana in 2010 cand a intrat in posesia subsemnatului.
deci din 2006 pana in 2010 ..varul meu a apucat sa o curete, grund antifon, cam atat la caroserie ... si a depozitat-o in curte suspendata, interiorul a fost retapitat cu vinilin gri iar elementele de plastic vopsite in culoarea gri-olive si depozitate.
la sfarsitul anului 2010 masina a intrat pe mana mea datorita faptului ca, caroseria oltcitului meu DJ-50-RIP a inceput sa dea semne de oboseala pe la elementele de rezistenta. Lucrarile in cea mai mare parte au fost facute in graba si din lipsa de fonduri nu tocmai in ordinea fireasca a lucrurilor dar in vreo 2 luni adia in decembrie a fost apta de circulat pe drumuri.
deci actualmente masina are motorul de pe raposatul RIP ... un motor de 1100 frantuzesc la baza care a fost refacut complet in 2006 cu ambielaj nou de uzina, set franta si toate piesele noi, cutie 4 tr franta, bord iluminat cu leduri ..inca o lampa suplimentara sub ceas, un voltmetru electronic luat de pe la adelaida, scaune de toyota celica,