23-05-09, 00:34
|
#751
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,764
Member of: [Opel]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
naspa moment...
daca nu gasesti la dezmembrari, nu mai bine iti faci una din fibra de sticla?
e putin mai complicat, dar poate gasesti pe cineva care sa te ajute... + ca mai scazi putin din greutatea masinii ....
__________________
|
|
|
24-05-09, 14:41
|
#752
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Ti-am zis si ieri,te ajut eu cu omu ala cu capota,sa iti faca si badboy Hai ne vedem cand vii la Roman si mergem sa vorbim cu ala. Ce fel povestea ieri ) "Se aude un bubuit,sa-mi b* mi-o bubuit motoru,si cand dau sa ma uit in fata nu vad nimic,aaa e capota ma" =))
|
|
|
24-05-09, 15:31
|
#753
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of: [VW] [Toyota] [2 Roti] [4Rally]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
|
|
|
24-05-09, 20:46
|
#754
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Gata ma cu gluma ) ca ma simt prost deacu' ) asta este...asa a fost sa fie...pana mea...tot raul spre bine nu? Oricum am stat cu taikmiu si am lucrat sambata la capota am tras putin de ea de am arcuito la loc cum trebuie si cu o ventuza din aia speciala am si tras putin de ea (situatia sa mai remediat)...cu barbrizul mam ofticat si MAINE ma duc sa il schimb...mor sa o vad asa si tot ce ma rog acum e sa nu ploua maine in drum spre buc ) ca am incurcato' rau de tot ) Va salut cu respect, eu am plecat sa'mi fac bagajele...va arat maine poze (am card readerul la bucale) si vladutz ramane cum am stabilit cu omu ala...o facem la el si ii facem si BB look se rezolva...
|
|
|
25-05-09, 00:07
|
#755
|
Fiat Driver
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 51
Member of: [Fiat]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
voiam sa ti multumesc personal ca ai incercat sa ma ajuti chiar de nu arata asa cum ar vrea altii dar aici nu se merita sa bagi banii intro masina de 10 ani sunt prea multe masini preparate ca la carte oricum merci mult
|
|
|
26-05-09, 10:15
|
#756
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by dorugreece
voiam sa ti multumesc personal ca ai incercat sa ma ajuti chiar de nu arata asa cum ar vrea altii dar aici nu se merita sa bagi banii intro masina de 10 ani sunt prea multe masini preparate ca la carte oricum merci mult
|
Nu stiu de unde sa te iau... ? am vorbit pe mess? adumi aminte...
|
|
|
26-05-09, 11:59
|
#757
|
Fiat Driver
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 51
Member of: [Fiat]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
]Nu stiu de unde sa te iau... ? am vorbit pe mess? adumi aminte...[/QUOTE]
scuze a fost o gresala era pt cybryt nu sunt prea bun la calcuratoare imi cam prind urechile mai ales cu mesajele
|
|
|
26-05-09, 20:06
|
#758
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Ok man, no prob
AVEM PARBRIZ NOU!!! Ce uitasem cum e sa vezi printrun parbriz normaaaaall...ce mai...azi prin tot traficul de Bucuresti si toata nebunia la ore de varf eu ma plimbam cu masina ) sau mai bine zis stateam la cozi interminabile la semafoare )...de placere asa si din lipsa de altcva mai bun de facut defapt
Recomand cu incredere pe baietii de la MARTEC AUTOGLASS...parbrizul cu tot cu montaj si cheder (cred ca asa se scrie) nou ma costat 310 RON...tare nu? asa am zis si eu...ce sa mai...din punctul asta de vedere is bucuros... va salut cu respect...in rest nimic nou...
|
|
|
26-05-09, 20:10
|
#759
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 6,892
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete] [DACIA] [RENAULT]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Tot nu ai pus poze cu masina cand era "bolnava"!
|
|
|
26-05-09, 20:16
|
#760
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Nu ii mai aduce aminte. Trecem peste,noi sa fim sanatosi
P.S.: Parca aveai deja ceva probleme cu parbrizul. Apucasei sa il schimbi,sau s-a spart cel vechi si mai rau?
|
|
|
26-05-09, 20:17
|
#761
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Raspund eu,sper sa nu se supere morph,s-a spart cel vechi si mai rau
|
|
|
26-05-09, 20:20
|
#762
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
True...true...sa spart mult mai rau cel vechi (nu se supara morf, stati lin)...am sa va pun poze de cand era bolnava dar sa imi fac chef sa le scot de pe mobil...
|
|
|
26-05-09, 21:13
|
#763
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of: [Moderators] [Xtreme Club Emotion] [DAEWOO] [Toyota] [Opel]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
...azi prin tot traficul de Bucuresti si toata nebunia la ore de varf eu ma plimbam cu masina ) sau mai bine zis stateam la cozi interminabile la semafoare )...de placere asa si din lipsa de altcva mai bun de facut defapt
|
Si eu am patit la fel ca tine, adica:
1)azi am prins ora de varf in Bucuresti, am facut 2 ore de la Carrefour Orhideea pana la Unirea pacat ca n-am dat de tine pe-acolo, sa schimbam o vorba-doua in plictiseala aia
2)cu capota mi s-a intamplat si mie la Tico, pe un D.N. imediat dupa ce am depasit un tir si urma sa il depasesc si pe celalalt... mi s-a intamplat la ~100 km/h si "efectul" a fost... garantat! Asta senzatie tare, frate! Nu alcool, nu curse, nu bungee, nu ciocolata cu ROM.... ci acest "uite strada, nu e strada" la viteza cat mai mare si pe trafic cat mai aglomerat.
Eu puteam sa o patesc rau de tot... nu am tras de volan nici stanga, nici dreapta, ci am franat puternic si am oprit masina pe contrasens, iar imbecilii aia cu tirurile mai si claxonau la mine . Dupa ce am oprit si am coborat, am vazut cum venea spre mine un microbuz... care totusi a reusit sa opreasca la timp.
Cu capota am avut noroc, ca doar armatura era metalica, iar "foaia" de capota din fibra de sticla... nu s-a crapat nici macar vopseaua, armatura s-a strambat un pic si am readus-o pe loc la forma initiala, iar din cauza ca era foarte usoara capota, nici parbrizul nu a avut de suferit...
Ehe, ce vremuri... o sa-mi fie dor de "capcana" aia de Tico
Scuze pentru offtopic!
Xenon-ul cu lupe de unde il comanzi? As vrea si eu pentru Celica, pe faza lunga (ca pe faza scurta exista faruri cu lupa, de la o generatie mai noua). Astept un PM daca ai timp.
Toate cele bune si mai asteptam poze, chiar daca nu s-au schimbat multe intre timp!
|
|
|
26-05-09, 21:31
|
#764
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of: [VW] [Toyota] [2 Roti] [4Rally]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by eMH
Nu ii mai aduce aminte. Trecem peste,noi sa fim sanatosi
P.S.: Parca aveai deja ceva probleme cu parbrizul. Apucasei sa il schimbi,sau s-a spart cel vechi si mai rau?
|
Quote:
Originally Posted by VladM
Raspund eu,sper sa nu se supere morph,s-a spart cel vechi si mai rau
|
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
True...true...sa spart mult mai rau cel vechi (nu se supara morf, stati lin)...am sa va pun poze de cand era bolnava dar sa imi fac chef sa le scot de pe mobil...
|
Daca stau si scotocesc in ultimele 2-3 pagini stiu ca ai spus uneva ca urmatorul lucru de schimbat va fi parbrizul ... asta ai zis inainte sa-l spargi ... deci nu au fost bani aruncati aiurea ... si asa aveai planuri sa-l schimbi ... d'acum asteptam sa vedem masina cu BB look
|
|
|
26-05-09, 21:32
|
#765
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: My Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by quick_5hifter
Si eu am patit la fel ca tine, adica:
1)azi am prins ora de varf in Bucuresti, am facut 2 ore de la Carrefour Orhideea pana la Unirea pacat ca n-am dat de tine pe-acolo, sa schimbam o vorba-doua in plictiseala aia
2)cu capota mi s-a intamplat si mie la Tico, pe un D.N. imediat dupa ce am depasit un tir si urma sa il depasesc si pe celalalt... mi s-a intamplat la ~100 km/h si "efectul" a fost... garantat! Asta senzatie tare, frate! Nu alcool, nu curse, nu bungee, nu ciocolata cu ROM.... ci acest "uite strada, nu e strada" la viteza cat mai mare si pe trafic cat mai aglomerat.
Eu puteam sa o patesc rau de tot... nu am tras de volan nici stanga, nici dreapta, ci am franat puternic si am oprit masina pe contrasens, iar imbecilii aia cu tirurile mai si claxonau la mine . Dupa ce am oprit si am coborat, am vazut cum venea spre mine un microbuz... care totusi a reusit sa opreasca la timp.
Cu capota am avut noroc, ca doar armatura era metalica, iar "foaia" de capota din fibra de sticla... nu s-a crapat nici macar vopseaua, armatura s-a strambat un pic si am readus-o pe loc la forma initiala, iar din cauza ca era foarte usoara capota, nici parbrizul nu a avut de suferit...
Ehe, ce vremuri... o sa-mi fie dor de "capcana" aia de Tico
Scuze pentru offtopic!
Xenon-ul cu lupe de unde il comanzi? As vrea si eu pentru Celica, pe faza lunga (ca pe faza scurta exista faruri cu lupa, de la o generatie mai noua). Astept un PM daca ai timp.
Toate cele bune si mai asteptam poze, chiar daca nu s-au schimbat multe intre timp!
|
OOOOOOO....Domnu Alex, ce onoare sa mai semnati condica pe aici
@1) Mai da si tu un telefon cand esti in the city...k schimbam mai multe vorbe...da da un semn ceva...daca ai timp si dorinta
@2) CORECT!!! Asta senzatie...la 100 la ora...uite strada, NU E STRADA!!! Si noaptea e mai tare, mai ales pe un pod...credema ) dar in schimb nu am avut norocul tau ...
@XENON PROBLEM: Il comand de pe http://www.bluexenon.ro/ ai acolo toate detaliile.
Te mai astept pe aici. Numai bine si respect!
Lateredit: @scturoag: Da, parbrizul deja era comandat cand am patit faza cu capota...iar programarea la montaj era pe miercuri...dupa cele patite mam dus ASAP adica azi ...oricum...TOT RAUL SPRE BINE...
Last edited by morpheusmaster; 26-05-09 at 21:35.
|
|
|
|
|