Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
E filtru in cutie sau din ala conic? Primesc donatie sa stii :P
|
conic...ca altu nu prea intra
Dupa cum am promis povestea cu intreruperile:
Deci totu a inceput la Slatina cu releu de pompa si intreruperile...din problema in problema "cauzele posibile" au fost asa: releu de pompa-porneste bine dar tot intrerupe..hmm,e clar, pompa de benzina montata si tot nu a vrut,inseamna ca trebuie mai multa benzina deci regulator reglabil hmmm tot nu,hai sa verificam cablaju hopa voltaj mic la pompa asta e,refacut cablaj,refacute mase la motor,mufe la borna si tot nu merge..... si de aici au inceput nervii:bujii,verificat fise,verificat furtune,inlocuit furtune vacum, ca sa vezi problema persista
deci trecem la net tot felu de babauri cu erori in calculator si lipsa de raspunsuri concrete...hmm da eu nu am mufa de diagnoza deci cauta scheme cu instalati sa vedem cum putem face si noi o diagnoza,rezolvat,cod eroare 19 semnal senzor vibrochen incorect...deci verificat senzor,aparent bun dar e simens??? deci hai sa incercam cu altu intre timp ma gandesc eu dar poate suge furtunu ala de la afm la turbo,hmmm insertizam temorar furtunu cu sarma si banda..treaba buna e tzapan acum dar problema tot continua sa apara...revenim la senzor cautam unu din dezmembrari in stare buna bosch si surpriza diferenta de adancime de 1mm,inlocuit senzorul dispare eroarea :IEI
trebuie sa mearga,sigur e din aia ei bine NU.............rahat ma invart pe langa masina,ma uit iar la furtune,imi trec tot felu de scenarii prin cap si dintr-un instinc prostesc ia sa incerc cu alt filtru de aer...caut alt filtru prin garaj de fapt il iau de pe masina lu fratemeo il montez acolo asa in doru pwli si plec la o tura...1...2...3...fulboost...tot ful boost...6000rpm...hopa..4..tot merge.........AOLEO ASTA ERA PROBLEMA...in prima faza nu stiam ce sa fac,parca eram socat avand in vedere ca nu pre mai dormisem bine ultimele 2 nopti,chiar nu stiam daca sa incep sa ma bucur sau nu ,din rahatu asta sa fi pierdut atatea ore de munca si bani(bine nu pot sa zic ca e o pierdere ca macar e mai bine pusa la punct)..ei ca sa vezi DA(ce imi place sa povestesc nu!!!
)analizand putin situatia totu a inceput sa mi se para logic vazand ca si filtru era imbacsit si tot de aici si explicatia din ce in ce mai rau(normal mizeria se aduna)..
Asa acum ca rasuflu relaxat sa mai spun ce am mai facut la masina printre crizele de neri...capacu ala de axe l-am deesfacut era plin da mizerie si caneala,l-am curatat putin si am vazut ca e cam lipicioasa mizeria asa ca l-am bagat in degresant industrial...ca nou...deci trebuie sa il fac blig blig,vopsit frumos si gata de montat odata cu axa de sfi si garnituri noi(ca idiotu am uitat de capacu de la distributie dar il rezolv si pe ala)
pt SALFKM...axa se comporta bestial,motoru merge normal in ture mici se accelereaza mult mai usor si urca in ture ca nebuna...se simte clar prezenta ei si la ture si la putere...deci merita.
Urmeaza sa fac cumva sa montez carcasa aia de filtru de aer(cu filtru stok) ca vin caldurile si ii trebuie aer rece...
Sambata VTM Bucovat...alte setari la motor, abia astept sa vad rezultatul
si sper la vreme rece dar fara ploaie