MS Sarpe pt vorbele tale ... nu te grabi cu alea ca trebuie sa schimb si parbrizu acum...
Ok..weekendu asta am dat jos motorul si cutia si am gasit cateva surprize pot sa zic bune...furtun de turbo spart,vacumuri intepate si crapate..asta inseamna ca nu prea a vazut prea mult boost in ultima vreme...
Asa m-am apucat sa curat anexele..instalatie,delcou,bobina, admisie...cam tot mai putin blocul si cutia(astea sunt cam mari
)
turbina e in stare perfecta....si urmeaza sa comand piesele care trebuiesc inlocuite..garnituri simeringuri bla bla bla....
Acum am nevoie de putin ajutor
1 care e cea mai buna solutie sa anulez bovul de fabrica(am vazut ca are un arculet foarte moale si nu merge sa ii pui dop)
2 ce rahat de bujii sa caut..adica ma-ar ajuta un cod ca daca ma duc si le spun la astia la magazin ca imi trebuie cu nu stiu ce distanta si nu stiu ce grad de temperatura o sa ma aleg cu injuraturi
3 cine stie daca ceasul de afr vine cu tot cu sonda wide band... stiu ca daca nu pot sa folosesc o sonda de VAG de 1.8t
4inca nu sunt hotarat daca sa pun sau nu servo...am deja un sfat de la uga dar....????????
Asa...acum ce m-am hotarat sa ii fac
la evacuare o sa fac downpipeul de 76 continuat cu 70 si o finala freeflow
suporti motor din fata o sa ii ajut putin cu o smecherie vazuta la englezi..si anume umplerea lor cu silicon mai dens
intercooler cred ca o sa folosesc pana la urma unul secon de duba ceva pana pun masina pe roti
urmeaza sa duc cutia la strung ca sa pot sa ii pun suportul din spate si sa gasesc o solutie pt tampon
weekenu asta o sa dau jos motorul si interiorul ca sa ma apuc de reparatii si intarituri si poate poate cu putin noroc in 2 saptamani motorul sa fie pe masina
dupa care incep si cu upgradeuri ca altfel nu mai are farmec