Re: Masina mea: Opel Kadett Sedan C20LET - DJ 06 MAZ
Dupa cum am zis ultimele mici modificari....
Dupa problemele de la Slatina cu alimentarea am hotarat ca imi trebuie neaparat o pompa de benzina mai buna ,sa montez rezervorul acela de benzina sau G TANK am auzit ca i se mai spune si un regulator reglabil ca sa fiu sigur de presinea din rampa deci
pompa de benzina principala de 200L/H si secundara originala de opel
regulator reglabil
G Tank
Bun..toate bune si frumoase,pe zi,masina mergea perfect in schimb seara de data asta pe trepte mai mari aceeasi simtoma INTRERUPERI
Initial am crezut ca alternatoru e pe duca si avand multi consumatori pe timp de noapte nu mai baga destul jus....un aparat de masura=niste masuratori si surpriza alternatoru baga perfect si cu consumatori si fara...dar de unde atunci problema...am luat frumos aparatu de masura si am verificat voltaju mai intai la releu totul ok si aici in schimb cand am ajuns la pompe sa vezi surpriza dracu ca abia imi ajungeau 11v fara alti consumatori,nici nu am fost curios sa vad cum se schimba treaba daca bag consumatori asa ca zilele de urmeaza trebuie sa ma apuc sa ii trag alte fire sa pun un panou de sigurante separat pt consumatorii aditionali sa eliberez bornele de ingramadeala de papuci si asa mai departe:
deci fire ,borne ,panou sigurante,relee imi vor ocupa timpu
Inca cateva mici nimicuri au fost schimbarea furtunelor de vacum,anularea electrovalvei de la regulatoru de presiune(are prostu obicei sa faca figuri si singuru ei folos e la pornirea motorului cand temperatura apei trece de 120 grade) si eliminarea rezistentei de pe lulea(se vede in poze ca are o rezistenta de aproape 1kohm drept urmare va avea o scanteie mult mai sanatoasa)
Re: Masina mea: Opel Kadett Sedan C20LET - DJ 06 MAZ
Sultane,anuland acea rezistenta de la lulea nu exista vreun risc ca sa nu mai distribuie scanteia cum trebuie?sau mai bine zis sa o conduca cum trebuie?Legat de electroventilul de care ai zis,este cel de langa rampa de injectie,langa mufele de alimentare cu tensiune pt injectoare mai bine zis?
P.S:ce pompa de benzina e de 200 L/h si cati bari baga?Eventual un pret daca se poate
__________________ VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED
Re: Masina mea: Opel Kadett Sedan C20LET - DJ 06 MAZ
Quote:
Originally Posted by salfkm
Sultane,anuland acea rezistenta de la lulea nu exista vreun risc ca sa nu mai distribuie scanteia cum trebuie?sau mai bine zis sa o conduca cum trebuie?Legat de electroventilul de care ai zis,este cel de langa rampa de injectie,langa mufele de alimentare cu tensiune pt injectoare mai bine zis?
P.S:ce pompa de benzina e de 200 L/h si cati bari baga?Eventual un pret daca se poate
Singurul risc e sa se duca bobina mai repede...scanteia in nici un caz nu o va distribui in alata parte tocmai asta ii e rolu...electroventilu ala e si ca sa fi si mai sigur poti sa il anulezi si pe cel care duce la canistra carbon pt rezervor..eu unu am scos canistra aia si vacumurile de mult trebuie doar avut grija ca rezervoru sa aibe o ventilatie
pompa de benzina e de motoare cu injectie mecanica de 6,5 bari si merge pana la maxim 11,5 bari debitu de 200l/h e obtinut la 3 bari in rampa ca ideie pompa originala e de 3 bari cu maxim 6 si are un debit de 120 sau 130L/H
Pretul ei difera in functie de producator de la 250roni la 500 roni pe bosch
Uite codu 0 580 254 910 daca ai acces la un program de piese poti sa vezi pe ce masini a fost montata (Mercedesuri Audi Forduri Ferrari etc) inclusiv pompele de inalta presiune de le vand astia ca pompe de tuning daca le verifici conu o sa vezi pe ce masini au fost sau sunt montate(vorbesc aici de bosch,ca exemplu pompa de la m-tech)
Re: Masina mea: Opel Kadett Sedan C20LET - DJ 06 MAZ
Dupa un scurt drum pe la dezmembrari:
un capac de culbutori(ca sa il fac si eu frumos,bling,bling )
niste izolatie de aluminiu (cred ca pt galerie si turbo o sa o folosesc)
o carcasa de filtru de aer,cred ca singura de o gasi sa fie relativ mica si sa se potriveasca la debimetru,origine am impresia un Land Rover
O scurta zi azi pe la garaj in care jucandu-ma pe la filtru de aer imi sari in ochi suportu morot care abia se mai tinea in suruburi, 2 care abia mai aveau filet si unu era cred ca plecat pe la plimbare(bine ca vazui ca ma costa grav,cauze???? mai mult ca sigur nu au fost sranse cum trebuie)
Imi gasi si axa aia nenorocita care sper sa o montez cat mai curand
Improvizai si arculetu ala la turbo
Si daca mai tineti minte poza cu bateria si cu incalceala de fire pe borna de plus se rezolva si aia cu panoul de sigurante si o borna noua iar la masa schimbai firu cu borna cu unu mai bun si mai adaugai un fir nou de masa...acum arata mai bine bornele urmand sa rezolv si problema cu pompa de benzina si voltajul scazut
Re: Masina mea: Opel Kadett Sedan C20LET - DJ 06 MAZ
Quote:
Originally Posted by Mondeo
sultane f16 e cutia care e pe astra cu c16nz
si ce daca..trebuie sa vedem exact de care e...oricum am pe la garaj si f20 si f16cr
Dragi pasionati de tuning...dupa lupte seculare cu pompe de benzina,voltaj mic,furtune,elemente de aprindere,gasirea solutie pt diagnoza(eu nu am mufa aia ca sa pot sa fac testu cu agrafa),senzori si alte chesti problema cu intreruptul in full boost s-a rezolvat..raspunsul :UN RAHAT DE FILTRU DE AER(DINALA DE ITI DA 6CAI) k&N
Revin cu ultimele updateuri si povestea cu filtru in cel mai scurt timp