Cu axa de aspirat la punctul ei...merge masina si in ziua de azi....referitor la detonatii nu exista...daca softl este corect...si va recomand cu caldura EDS...merge vara...la 35'' si iarna la -25...fara probleme...NU VA ZGARCITI LA SOFT este CEL MAI IMPORTANT CA BAZA DE PLECARE!!!!!!
Tot vb de detonatii eu am avut o perioada senzorul de detoanatii mutat de pe bloc....pe chiuloasa...nu face-ti asta...ca nu e bine deloc....masina NU v-a trage la toata capacitatea ei.Daca masina are senzori (lambda+debitmetrul si tot ce inseman amestec este ok adica injectoare pompa etc......VA MERGE...daca nu vor fi intreruperi...detoantii.
Eu ...aveam un intercooler ...inaiante de cel de acum...de pe un iveco...era cam cat unul de EVO dar la jumate ca grosime....ce probleme am avut cu mersul masinii pana mi-am dat seama.....ofofofoofo Deci folositi un intercooler lat.
Foarte important pentru a seta masina corect..este ca reglajul turbinei sa fie corect facut..NU INTREBATI LA NICI REPREZENTANTA CA NU STIU DE CAPUL LOR...
)...Daca aveti nevoie da-ti un telefon si va explic....e ma greu de scris...
Ca diferente....axa de aspirat iti ofera mai mult cuplu..in prima faza,,,asta se simte....undeva la 3000-3500 ture....iar sus in ture...datorita cantitatii de aer mai maire trage pana la limitare constant....la mine era la 7500rpm....nu da impresia ca "oboseste"...diferenta la uracarea in ture este mult mai buna...
Ca sa fie totul si mai si schimbati furtunul de la admisia de la debitmetru...pana in turbo....e mare diferenta...si ajuta..+un down pipe......
Mai sunt de spus...dar pe masura ce scriu imi vin si altele in mi nte si tot...asa...asa ca mai bine ma opresc aici i daca va mai pot ajuta cu ceva ...in masura timpului va voi raspunde atat cat stiu...
UGA