Turbate d-astea s-au mai facut pe la asiatici, dar nimeni nu a documentat procesul de conversie in detaliu (sau e ascuns atat de bine incat eu nu am gasit informatii concrete, mai mult decat o mana de poze si o lista de cateva piese, aruncata la misto), asadar lucrarea pe masina mea se poate considera tot experiment.
Nu am ca tinta o anume cifra de putere, doar se urmareste ca masina sa fie corect functionala intr-un setup cu motor si sistem de alimentare stock, la presiune mica (RC-ul de 9,3:1 favorizeaza asta), cu MAP si alt soft, evident. Abia apoi ne putem gandi la alte interne, micsorare RC, debit mai mare de benzina, ambreiaj, cutie (ehe...).
Totul va trebui facut bucata cu bucata ca sa identificam orice problema, daca arunc toate piesele deodata pe ea, riscul ca ceva sa nu functioneze corect creste foarte mult.
Asadar, nu este vorba de "dezvaluit", dar atunci cand o solutie constructiva va fi aplicata si va functiona bine, se va face si un update.
Ce va pot spune de pe acum este ca ELV-ul original zboara complet din ecuatie, intrucat ocupa foarte mult spatiu. In locul lui va fi pus unul mai subtire, in functie de asezarea finala a pieselor.