Am adus zburatorul acasa. Pe roti. 825 km. Distractie mare, drumuri de rahat, am zis ca rup masina in cateva ocazii.
De tras trage, hmm, interesant ca sa zic asa
, desi tot drumul nu am depasit 5500 rpm si cred un 0.8 bar maxim.
Cat despre features, sunt de toate:
- modulare boost in functie de % TPS si sarcina (exemplu, nu intra in full boost decat daca ajungi la WOT)
- check engine functioneaza drept shift light
- boost controller electronic
- senzor MAP capabil
- ralanti in loop la IAT-uri mari pt a ajuta cu racirea
- un micut display lcd de monitorizare parametri motor (lambda, tps, iat, corectie lambda etc)
- la capitolul ozn ar fi switch-uri de tip analog pt antilag si launch control precum si reglaj manual al clapetei ce se foloseste tot pentru antilag
- semnal turometru direct de pe ECU (are ceva erori sus in ture dar aici e de vina ceasul in sine, erorile existau si inainte)
Aditional:
- toata setarea s-a facut pe injectoarele de 250 cc (desi calculul teoretic spune ca nu ar fi fost suficient)
In cadrul montajului s-a dat cu delete la:
- ECU stock
- ECU piggyback
- EGR
- AFR AEM
- canistra carbon
- valva PCV
2 filmulete scurte aici, vor urma si altele cu siguranta, neaparat pt anti lag
https://www.youtube.com/watch?v=VjNSRGL-BPE
https://www.youtube.com/watch?v=Ynu22m5AX2A