07-11-13, 01:03
|
#61
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Marfa
|
|
|
10-11-13, 17:28
|
#62
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Mai jos un montaj impromptu al BOV-ului (cu pata de culoare aferenta). Functioneaza bine si se aude placut, nici nu suna prea strident. La mers normal nu se aude deloc.
Se mai lucreaza la un suport de fixare pt ceasurile de bord; ele sunt montate in interiorul lacaselor aeratoarelor centrale, sunt functionale, dar momentan nu sunt prinse.
In schimb, unde altii vor cat mai mult boost, in cazul de fata trebuie limitat. Lagul este mic pt dimensiunea turbinei si presiunea facuta depaseste cu mult asteptarile. Ca idee, pe la 70 km/h in viteza a treia urca deja foarte repede pe la 0.5 bar. Asadar, se cauta o solutie pt limitarea presiunii si mentinerea ei la un prag mai scazut. Abia apoi vom putea vedea cum se comporta injectoarele la o apasare mai viguroasa a acceleratiei.
__________________
Because stock is for pussies.
Last edited by AmunDei; 10-11-13 at 17:55.
|
|
|
15-11-13, 20:56
|
#63
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
O mostra de BOV
https://www.facebook.com/photo.php?v=642194249164790
Si da, s-a aprins din nou check engine-ul, disregard please
Last edited by AmunDei; 15-11-13 at 20:58.
|
|
|
16-11-13, 12:59
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of: [Competitor CNCA] [SEAT] [4Tuning International]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Trage frumos de tot,tot ce pot sa iti spun e spor la treaba in continuare
|
|
|
17-11-13, 16:47
|
#65
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Multam, sa fie . Pana una alta, am pus pneurile de iarna si s-au montat ceasurile de AFR si presiune turbo.
|
|
|
14-12-13, 19:08
|
#66
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Acum si cu filtru de aer (mai trebuie doar fixat pe pozitie).
To do:
- electroventilator
- limitare presiune turbo
- soft
|
|
|
14-12-13, 21:39
|
#67
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Matiz - the little engine that could
treaba buna... pana la filtru. ori mi se pare mie, ori asa e... pare un filtru ieftin, de "targ". daca asa e, dupa cat ai muncit la modificarile astea, chiar merita ceva mai de calitate, care sa iti filtreze cum trebuie.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
15-12-13, 05:29
|
#68
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Filtrul este BMC, nou. Am luat ca dimensiuni ce a permis spatiul. Tinand cont ca aveam dinainte K&M (in locul celui de fabrica) pot confirma ca materialul filtrant este identic si la fel. In plus, la un turbo, cold air intake sau alte balarii sunt degeaba pentru ca turbina tot va incalzi aerul la aceeasi temperatura, conteaza doar eficienta intercoolerului.
Asadar, atata timp cat filtrul exista si aria materialului filtrant este suficienta pt necesitatile turbinei (adica sa nu fie prea mic), restul e can-can.
Last edited by AmunDei; 15-12-13 at 05:32.
|
|
|
15-12-13, 11:22
|
#69
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Matiz - the little engine that could
BMC e firma buna ma refeream doar la calitatea filtrarii, pt ca parea "ieftin" si praful fin care trece prin astea proaste distruge motorul (in cazul tau si turbina), dar daca e BMC nu se pune problema.
spor la treaba in continuare.
|
|
|
15-12-13, 11:29
|
#70
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,239
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Saracutu ce inghesuit este dar si potent acum inca nu te`ai dat la el ?
|
|
|
15-12-13, 12:35
|
#71
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Nu-i problema daca pica turbina, este cam singura piesa second din toata lucrarea (si cea mai ieftina de altfel) si a fost foarte buna pt. faza de experimente. Asa daca as fi pus un turbo nou si s-ar fi stricat in teste, parca nu mai era afacere...
Cat despre filtru, momentan o sa-l fixez asa si pe viitor o sa inlocuiesc bucata aia de furtun siliconic cu unul care sa aiba putin unghi (asta e drept). Asa cum e acum, capacul filtrului atinge dedesubtul farului.
@iviTe: toate la timpul lor n-are rost sa-l chinui aiurea
|
|
|
15-12-13, 17:05
|
#72
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Am aranjat putintel si spatele dupa ce siglele au facut picioare singure, parca arata mai bine asa
Filtrul inca nu este montat, mai trebuie facuta o mica adaptare la prindere ca sa nu mai atinga de nimic.
|
|
|
17-01-14, 11:46
|
#73
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Motorul a ramas nedesfacut , injectoare stock, pompa de benzina stock, map senzor stock.
Masina functioneaza la 0.4 bar
Cifre de fabrica pt matiz euro 4
- Putere maxima: 48CP@5900 RPM
- Cuplu maxim: 68.6NM@3500 RPM
(pe fisa dyno este comparatie cu alt matiz nu cel in cauza)
Need heavy duty clutch :d
|
|
|
17-01-14, 18:24
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of: [Competitor CNCA] [SEAT] [4Tuning International]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Ai ajuns cu el la 80cp si 112 Nm?
|
|
|
17-01-14, 19:28
|
#75
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Putin sub 80 dupa cum se vede, mai mult nu am cum sa scot din el in configuratia asta si sa fie si fiabil. Sezonul asta ramane asa, mai vedem dupa aia cu ce mai vine mosul (idei sunt multe )
Sper cat de curand sa fac si o inregistrare.
|
|
|
|
|