S-au montat sondele (prima sonda lambda a masinii, extrasa din galeria originala si repozitionata acum dupa turbo + cea de la AFR) si ceasurile de AFR + presiune turbo. Amestecul e destul de ok in sarcina, ajunge pe la 12, ar mai trebui imbogatit la closed loop. Probabil ca asa mergea si inainte, nu am de unde sa stiu exact.
Wins:
- inca odata mentionez, MAP stock citeste presiune si ECU da benzina, asadar masina trage, si se simte binisor! este posibil ca softul ce e pe masina (ce nu mai e cel de fabrica) sa ajute nespus in configuratia asta cu presiune mica; habar nu am ce s-ar intampla direct pe o harta normala.
- zgomotul de admisie este mai placut, un marait mai infundat, presimt ca si BOV se va simti la fel de fain; am ramas cu tobele ce le aveam deja (Borla, finala silent) asadar sleeper car veritabil, cel putin pana cand va fi calcata pedala.
- s-a sters eroarea de check engine si acum becul a ramas stins, asadar dovada ca eliminarea catalizatorului (ma refer la cel pus direct pe galeria de evacuare) nu influenteaza in vreun fel comportamentul masinii - poate doar emisia de noxe (aviz amatorilor
)
Loses:
- none; nu ma asteptam sa mearga, cu atat mai mult cu tot sistemul de alimentare + electronica de fabrica, dar uite ca am avut noroc.
Ce mai trebuie: montat BOV, un electroventilator aftermarket si un filtru de aer; apoi 'we are go' pt un soft-tune + harta de dyno aferenta (si hope for 80BHP
).Filmuletele dupa, nu o sa riscam forje aiurea pana nu e totul pregatit.
P.S: Ceasurile s-au montat in locul aeratoarelor centrale pentru a nu macelari bordul si arata cam in halul asta.