Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-16, 15:32   #1501
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

SUV-ul Toyota RAV este vizat de o rechemare in service deoarece cadrul banchetei pentru pasagerii din spate are o forma necorespunzatoare si poate reteza centurile de siguranta. Sunt vizate in total 4.774 masini din Romania, a anuntat producatorul auto japonez.

“Masinile vizate de aceasta campanie sunt echipate cu centuri de siguranta in trei puncte in ambele parti ale banchetei spate. Din cauza formei necorespunzatoare a cadrului sezutului banchetei spate, in cazul unui accident fontal, produs la viteze ridicate, centurile de siguranta spate laterale pot fi sectionate de acest cadru. Daca acest lucru se intampla, exista posibilitatea ca centura sa nu mai retina pasagerul corespunzator, crescand astfel riscul ranirii ocupantilor in cazul unui accident”, spune Toyota.

Reparatia consta in montarea unei protectii pentru sezutul banchetei spate, operatiune care dureaza intre 30 si 60 minute.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 09-03-16, 15:33   #1502
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ancheta penala deschisa in Germania pentru scandalul emisiilor trucate la Volkswagen vizeaza acum 17 persoane, in loc de sase, arata informatiile procurorului din Braunschweig, citat de AFP. Niciun fost sau actual membru al board-ului nu este investigat, iar la final de aprilie concernul german ar trebui sa publice concluziile anchetei interne care a inceput in toamna lui 2015.


Este de asteptat ca investigatia procuraturii sa mai dureze cel putin cateva luni, data fiind complexitatea scandalului care implica instalarea de soft-uri frauduloase pe 11 milioane de masini.

Surprinde numarul mic de persoane investigate si faptul ca niciun manager important nu este pe lista suspectilor. Compania are 600.000 de angajati si este greu de crezut ca un astfel de program de „trisare” putea fi desfasurat fara stirea multor angajati. In plus, diverse informatii pe surse indica faptul ca fostul director general Martin Winterkorn stia de toata povestea.

Ancheta din Germania are ca scop sa afle de la cine a pornit ideea care a aparut pentru prima oara in 2006 in cadrul Grupului. Anchetele germane nu vizeaza in general o companie ci trag la raspundere oameni din cadrul companiei.

Diverse plangeri impotriva Volkswagen au fost depuse in mai multe tari si compania a fost data in judecata de clienti nemutumiti si de asociatiile de protectie a consumatorilor.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-03-16, 13:05   #1503
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Renault recheama in service 22 de automobile Renault Clio IV GT si Renault Clio IV R.S. din cauza ca eleronul se poate desprinde de pe masina, iar 107 masini Clio IV, Megane si Fluence sunt rechemate din cauza faptului ca suruburile de la roti pot fi stranse necorespunzator.


“Renault a identificat posibilitatea desprinderii eleronului de pe vehicul”, spune producatorul auto francez, adaugand ca in Romania sunt vizate 22 de masini Clio IV GT si Clio IV R.S. de aceasta campanie de rechemare in service.

Reparatia consta in refixarea eleronului si aproximativ doua ore si jumatate in cazul in care se va inlocui eleronul.

In cazul modelelor Megane Generation, Clio IV si Fluence – in total 107 masini – producatorul auto francez spune ca va verifica cuplul de strangere pentru suruburile de la roti, existand riscul ca acestea sa fie slabite din fabrica. Verificarea dureaza circa 30 de minute.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 24-03-16, 21:15   #1504
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Porsche recheama in service un total de 409.477 modele Cayenne, cel mai mare SUV al marcii, deoarece o siguranta a pedalelor se poate slabi si poate afecta functionarea corecta a acestora.

Compania spune ca sunt vizate modele Porsche Cayenne produse intre anii 2011 si 2016.

Problema a fost descoperita in urma verificarilor interne din cadrul producatorului auto si a fost remediata pe loc pentru modelele care au iesit de pe lina de fabricatie din acel moment incoace.

Operatiunea de verificare a acelei sigurante circulare si eventuala inlocuire dureaza circa o jumatate de ora.

La fel ca si alte operatiuni de rechemare in service, reparatia este gratuita.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 29-03-16, 21:12   #1505
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Producatorul auto britanic Land Rover a identificat probleme la unele SUV-uri produse, fiind vorba de franele de pe fata, deschiderea usilor in mers si oprirea brusca a motorului din cauza circuitelor electrice. Cateva sute de masini din Romania sunt rechemare in service, dupa cum urmeaza.

In cazul modelelor Range Rover produse intre anii 2006-2012, un total de 261 unitati din Romania sunt rechemate in service din cauza franelor.

“Este posibil sa apara o pierdere de lichid de frana ca urmare a craparii unuia dintre furtunurile de frana fata. Acest lucru poate provoca defectarea circuitului de franare fata. Sistemul de franare al vehiculului este de tip cu dublu circuit, unul care actioneaza asupra rotilor din fata, iar celalalt asupra rotilor din spate. Daca survine o pierdere importanta de lichid de frana se aprinde un triunghi de avertizare rosu in cadrul instrumentelor de bord si se afiseaza mesajul check brake fluid (verificati nivelul lichidului de frana). Soferul trebuie sa solicite asistenta de specialitate. Pierderea de lichid va provoca si defectarea circuitului de franare fata. Circuitul de franare spate va fi in continuare functional, insa feedback-ul pedalei va fi mai slab si cursa acesteia mai lunga. Distantele de franare vor creste si creste astfel si riscul de accident”, a anuntat producatorul auto britanic.

Problemele au fost observate in service-uri, de mecanici, care au constatat pierderi de lichid de frana pe la conductele din fata si exista inregistrat un accident minor care are drept cauza aceasta problema.

Reparatia va dura circa o ora si include inlocuirea furtunurilor flexibile de la franele rotilor din fata. De asemenea, reparatia include si o extindere a sistemului de fixare avariat.

O alta problema a masinilor Range Rover este deschiderea usilor in mers. De aceasta campanie sunt vizate 154 unitati Range Rover (2013-2016) si 76 masini Range Rover Sport (2014-2016).

“(…) Clientii au raportat imposibilitatea blocarii usii in pozitie inchisa, fie cu incuiere simpla sau dubla. Unii dintre clienti au raportat ca una dintre usile vehiculului s-a deschis in timp ce vehiculul era in mers. S-a raportat un numar de cazuri in care clientii s-au plans de manifestari asemanatoare”, spune Premium Auto, importatorul masinilor Land Rover in Romania.

In ceea ce priveste modelele Range Rover Evoque (113 unitati) si Land Rover Discovery Sport (47 masini) au fost descoperite probleme la instalatia electrica.

Rutarea cablajului electric al motorului in zona sistemului de recirculare a gazelor (EGR – Exhaust Gase Recirculation) poate produce un posibil contact intre cablajul de motor si carcasa sistemului EGR, ceea ce poate produce deteriorarea izolatie firelor si genera un scurt-circuit.

“Inginerii Land Rover au identificat ca in cel mai rau caz posibil motorul se poate opri in mers fara nicio avertizare prealabila. In situatia in care motorul se opreste rezervorul de vacuum se va goli si se va pierde servoasistarea la franare si servoasistarea directiei”, noteaza fabricantul.

Franele si volanul vor putea fi actionate in continuare, dar va fi necesar un efort mai mare.

Au fost raportate cazuri in care motorul unor vehicule s-a oprit in timpul functionarii, dar nu au fost inregistrate accidente sau vatamari de persoane.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 07-04-16, 09:57   #1506
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Renault Romania recheama in service 2.018 unitati Renault Clio IV si 3.082 exemplare Renault Captur deoarece conductele franelor fata pot fi deteriorate de pasajele rotilor. Verificarea dureaza 20 de minute, iar reparatia circa doua ore, potrivit fabricantului.


“Renault a identificat o posibila deteriorare a conductei flexibile de frana fata ce poate conduce la diminuarea eficacitatii sistemului de franare al vehiculului”, spune Renault.

Rechemarea in service are ca scop verificarea pasajelor rotilor fata si inlocuirea conductei/conductelor flexibile de frana si a pasajului/pasajelor de roata in caz de pozitionare incorecta.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 20-04-16, 11:24   #1507
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Mitsubishi recunoaște că a falsificat datele privind eficiența consumului de carburant.

La începutul lunii martie ministerul Transporturilor din Japonia a anunțat că a controlat emisiile și consumul câtorva modele ale companiilor Toyota, Mitsubishi și Nissan. Astfel, în urma testelor s-a descoperit că automobilele au probleme la capitolul „consum” și implicit la cel al emisiilor. Acestea difereau față de valorile anunțate oficial de constructori.

Cu excepția Mitsubishi, oficialii companiilor japoneze au declarat că „se conformează regulamentelor naționale și fac eforturi de a reduce emisiile în traficul real”.

În comunicatul oficial al Mitsubishi se precizează că sunt probleme cu valorile de consum și că nu s-a folosit niciun fel de software sau altă metodă ilegală de a păcăli testele de noxe.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Ga...ivind+emisiile

Last edited by UNLORD; 20-04-16 at 11:32.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 22-04-16, 14:25   #1508
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Daimler, fabricantul masinilor Mercedes-Benz, a anuntat vineri, 22 aprilie, ca a demarat o investigatie interna referitoare la procesele de certificare pentru emisiile de esapament, pentru piata din SUA, la cererea Departamentului de Justitie american. Astfel, scandalul emisiilor se intinte, iata, de la Volkswagen, apoi Mitsubishi si Nissan, iar acum la Mercedes-Benz.

Producatorul auto german Daimler coopereaza pe deplin cu autoritatile, noteaza compania, va investiga posibilele nereguli si va lua “masurile necesare”.

Daimler spune ca eventualele actiuni in instanta impotriva companiei ar fi exagerate si ca se va apara prin orice mijloace legale.

Cererea venita din partea autoritatilor SUA dateaza din 15 aprilie, iar cele doua parti au convenit sa nu divulge nimic publicului pana pe 22 aprilie.

Mai multe detalii despre investigatie nu au fost dezvaluite momentan.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-05-16, 11:47   #1509
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

BMW recheama in service 32 de unitati Seria 7 din Romania. Poate aparea o eroare la calculatorul airbag-urilor. Fabricantul a descoperit ca, in cazul in care se produc accelerari si franari violente, poate sa apara un defect intern al calculatorului pentru airbag-uri, “in cazuri extrem de rare”. Din Romania sunt afectate de aceasta rechemare in service 32 de unitati.

In cazul in care apare problema, ea poate provoca defectarea pe termen scurt a unitatii de comanda a airbag-urilor.

Potrivit BMW nu au existat incidente in Romania, insa procedurile interne pentru analiza calitatii au revelat problema mentionata.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-06-16, 13:45   #1510
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Volkswagen va plati peste 15 miliarde dolari pentru a scapa de procese in SUA, compania ajungand la o intelegere pentru a compensa clientii afectati de uriasul scandal al pacalirii testelor de emisii. Germanii vor rascumpara la pretul din septembrie 2015 peste 475.000 de masini, urmand sa dea fiecarui proprietar compensatii medii de 5.000 de dolari. In plus, germanii se angajeaza sa plateasca o amenda de 2,7 miliarde dolari catre autoritatile americane de mediu si sa investeasca doua miliarde dolari in tehnologii ecologice. Pe de alta parte, in Europa nu sunt semne ca germanii ar putea acorda compensatii.


Proprietarii celor 475.000 de vehicule diesel afectate vor fi primi contravalorea estimata a vehiculului din septembrie anul trecut plus compensatii medii de 5.000 de dolari, cu maxim ce poate atinge 10.000 de dolari. Cei care au vandut vehiculul vor primi junatate din contravaloarea estimata. Pentru aceste actiuni, Volkswagen a pus deoparte peste 10 miliarde dolari. Vehiculele au motor diesel de 2.0 litri si au fost produse intre 2009 si 2015.

Intelegerea nu include cele 85.000 de vehicule Audi, Porsche si Volkswagen cu motor de 3.0 litri la care emisiile erau si ele mai mari. Un anunt in legatura cu aceste masini va fi facut ulterior.

Volkswagen va plati o amenda de 2,7 miliarde dolari catre agentiile federale si californiene si alte doua miliarde dolari vor fi investite in tehnologii „curate” si cu zero emisii.

Prin aceasta intelegere costisitoare germanii evita cateva procese complicate, insa clientii suparati si autoritatile au si alte cai de atac.

In Europa lucrurile stau cu totul diferit. Sunt afectate de peste 15 ori mai multe masini, dar germanii nu dau compensatii si nu fac buy-back. Au fost aprobate o parte dintre solutiile tehnice de reparatie, dar clientii nu pot spera la compensatii financiare.

Surse: Bloomberg, AFP
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-06-16, 15:45   #1511
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

I-au amenintat pe nemti cu bomba atomica daca nu platesc ? Unii primesc cam mult altii nimic . Am si eu un 2.0 tdi euro 5 si mi ar fi prins bine 5k . Curios ce or face cu masinile rascumparate , le caseaza sau le vand in Europa
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 29-06-16, 13:38   #1512
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Daca ai cumparat masina de noua, si mie mi s-ar parea firesc sa primesti cei 5k.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 29-06-16, 14:36   #1513
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ca european, primesti praf in ochi ... si mai zicem mandri de americani ca sunt prosti. Asta e rezultatul coruptiei si a politicii perverse a celor de pe batranul continent.

Last edited by UNLORD; 29-06-16 at 14:39.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-07-16, 17:05   #1514
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Şeful Volkswagen, Matthias Mueller, a respins solicitările ca producătorul auto să compenseze şi clienţii din Europa la fel ca cei din SUA, unde grupul va plăti despăgubiri în valoare totală de 15 miliarde $.

Mueller a argumentat într-un ziar german că situaţia juridică din Europa este diferită de cea din SUA, iar nivelul mare al despăgubirilor ar pune în pericol situaţia financiară a grupului industrial. „Avem o situaţie diferită aici (în Europa – n.r.)“, a spus Mueller în ziarul „Welt am Sonntag“. Şeful Volkswagen a mai afirmat că, deşi compania este solidă din punct de vedere financiar, replicarea compromisului din SUA în Europa ar face dificil pentru grupul VW să rămână stabil din punct de vedere financiar. „Nu trebuie să fii matematician să realizezi că o compensare arbitrară la niveluri foarte înalte va copleşi Volkswagen“, a mai fost Mueller citat. Reamintim, Elzibieta Bienkowska – comisarul european pentru Industrie – a solicitat Volkswagen să compenseze clienţii europeni al Volkswagen în acelaşi regim ca şi pe cei din SUA, spunând că nu ar fi echitabil să fie trataţi diferit doar pentru că sistemul legal este diferit. Mueller a mai afirmat că a discutat cu Bienkowska în Bruxelles săptămâna aceasta despre situaţie. „În SUA, limitele (emisiilor) sunt mai stricte, ceea ce face ca reparaţiile să fie mai complicate. Iar participarea în programul de buyback (prin care Volkswagen achiziţionează de la proprietari maşinile cu probleme – n.r.) este voluntară pentru clienţi, ceea ce nu este cazul în Germania, de exemplu“, a mai arătat Mueller. Deoarece autorităţile de mediu din SUA vor ca un număr cât mai mare de automobile cu emisii mari să fie luate de pe străzi, Volkswagen trebuie să ofere stimulente clienţilor pentru a-i face să predea maşinile, astfel că situaţia nu ar fi comparabilă, a mai arătat Mueller. În total, Volkswagen va plăti autorităţilor şi clienţilor din SUA 15 miliarde de dolari pentru 500.000 de maşini care trişează la emisii. În schimb, la nivel mondial, Volkswagen a comercializat 11 milioane de vehicule cu softul respectic, din care 8,5 milioane în Europa.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-07-16, 09:48   #1515
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Un total de 1.780 automobile BMW X3 si BMW X4 comercializate in Romania sunt rechemate in service din cauza prinderilor ISOFIX pentru scaunele dedicate copiilor, potrivit unui anunt al BMW Group Romania.


“In cadrul unei analize de calitate realizate de producator s-a stabilit ca sistemul de fixare ISOFIX ar putea sa nu fie suficient de rezistent. Acest lucru poate duce la slabirea consolei ISOFIX din cauza eforturilor de incovoiere. Nu se mai poate garanta ca scaunul copilului este bine fixat cu ajutorul celei de-a doua console ISOFIX”, a anuntat BMW.

Reparatia consta in fixarea unor console de intarire, operatiune care dureaza circa o ora si jumatate.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.

Clientii au fost anuntat prin scrisori de catre fabricant/dealer, dar pot si ei sa verifice la dealer daca pentru VIN-ul masinii lor figureaza vreo rechemare in service.
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -