View Poll Results: Unde sa fie?
|
Suceava
|
  
|
33 |
56.90% |
Iasi
|
  
|
25 |
43.10% |
13-01-06, 08:05
|
#286
|
Crazy Drivers Members
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
Ideal ar fi sa ajunga toata lumea. Sunt cateva lucruri ce trebuie supuse la vot, si de asemenea, se vor face comenzile pentru ce tine de personalizarea masinilor membrilor.
|
|
|
13-01-06, 09:58
|
#287
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,324
Member of: [Crazy Drivers]
|
la cine dorm si eu sambata si duminica??????? io in principiu vin la suceava luni pe 26 sa radiez masina. si daca ash putea sa vin la intalnirea voastra de pe 21.
__________________
Proiectare civila-industriala-zootehnica-avize-design interior-lucrari de productie publicitara-0756.558.570
|
|
|
15-01-06, 00:02
|
#288
|
Crazy Drivers Members
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
Multumesc mult celor care au venit la intalnirea de astazi. S-au rezolvat o parte din problemele care erau stringente.
Va rog sa incercati ca pana pe 31 ianuarie sa rezolvam cu problema cotizatiilor. De asemenea, vreau sa ii anunt pe aceasta cale pe mebrii din Suceava ca cei care pana pe 31 nu au clara situatia cotizatiilor vor fi exclusi din club.
SA SPERAM CA NU VOR FI ASTFEL DE CAZURI.
Sa aveti o seara cat mai buna.
|
|
|
29-01-06, 11:55
|
#289
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [LANCIA]
|
Poze/ Filme intalnire CD's 28.01.2006
Pun mai jos poezele si 1 sau 2 filme cu Sierra EFi . Restul filmelor de la drifturi si derapaje asteptam pe Kamikazee sa le puna in continuare.
|
|
|
29-01-06, 12:08
|
#290
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [LANCIA]
|
FIlme... Trebe birghtness mare. Principal e puterea, si sunetul motorului...
|
|
|
29-01-06, 12:46
|
#291
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
MOTOR
daca o sa ai putina rabdare(pina prin martie sau aprilie) o sa auzi cum suna un cosworth v6. 
si am si eu o intrebare:de unde 200+hp la un dohc efi de ford?ca doar no fi ala cod yb de la cosworth?nu am vazut nici o turbinape nicaieri!
200+ teoretic sau testat pe dino?
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged! 
|
|
|
29-01-06, 14:13
|
#292
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 724
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [LANCIA]
|
Re: MOTOR
Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
daca o sa ai putina rabdare(pina prin martie sau aprilie) o sa auzi cum suna un cosworth v6. 
si am si eu o intrebare:de unde 200+hp la un dohc efi de ford?ca doar no fi ala cod yb de la cosworth?nu am vazut nici o turbinape nicaieri!
200+ teoretic sau testat pe dino?
|
Proprietarul a zis 250 CP. Masina e un 2.0i Efi , doua axe cu came din cate am vazut, 20 V ( inainte avea 16V), si inca nushce modif.. chip. si mai multe.. Am mers cu el, rupe, pacat ca suspensia si directia is cam duse...
__________________

`93 Lancia Thema 2.0i 16V TURBO LX 148kw
Objects in the mirror no longer matter.
|
|
|
29-01-06, 14:53
|
#293
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
RE
sa nu iti fie cu suparare dar motoru de 2 litri dohc de la ford versiunea efi nu sare mai mult de 118hp stock.si slabe sanse sa ridici un motor de la 118 cai la 250 cu modificarea cipului si a axelor cu came.dohc nu se preteaza asa de bine la tuning.
parerea mea ca 250 de cai ii obtii de la motorul cosworth turbosi nicidecum de la un natural aspirated.
costurile necesare de a ridica de la 118 la 250 depasesc cu mult posibilitatile oricui (vorbim de axe cu came sport,pistoane forjate de tip gapless,supape marite,biele stantzate,volanta usurata,ambreiaj ceramic,pompa de ulei externa high pressure,management al motorului,throtle valve body marit,maf sport,turbokit,evacuare,map sensor de 3-6 bari,injectoare cu debit marit,etc)
si inca ceva ,cutia de pe sierra (mt75) nu duce mai mult de 180hp maxim si asta cu modificarile de rigoare,ca sa nu mai vb de grupul spate.parerea mea e ca respectivul FURA CURENT!daca va demonstra(ma refer la un dynochart)ca intr-adevar are 250hp imi voi cere scuze fatza de el in mod public.
singura sierra care sare de 200 de hp ,este a unui tip din bucale cu un motor v12 de bmw(superpericuloasa masina,nu arata cinestie ce da rupe asfaltul)
si inca o treaba !am cautat in toata documentatia de la ford si crede-ma ca nu am gasit motor de la ford dohc cu 20 de valve!cite valve are pe cilindru?16 da,24 iarasi da(asta la veuri)
fa si tu un calcul-5/cilindru?cum naiba?
din ce am scris aici tragi ce concluzie vrei
apropo un v6 cosworth scoate 200 de cai putere si un cuplu motor de aproape 300 Nm
pe viitor ar fi mai bine sa nu mai crezi chiar orice ,documenteaza-te un pic(sa nu mi-o iei in nume de rau te rog)
|
|
|
29-01-06, 16:02
|
#294
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
|
fdg
Masina a avut facut un dyno imediat dupa ce a fost preparata de primul proprietar....avea 249 CP. Momentan in starea in care se afla prob au mai murit niste cai . Cert este ca initial a avut 249 cai ceea ce este relativ mult pt o sierra parerea mea. Noul propiretar vrea sa bage din primavara bani ia ea, dupa aceea va putea arata cam ce poate cu adevarat. Momentan la peste 130km/h nu ai nici un control asupra masinii asa ca nimeni nu cred ca ar risca sa traga de ea la maxim tinand cont ca nu prea are frana , directie si suspensia e varza
__________________
vand audi a6, 2.5tdi, 2001, full fara piele acte valabile belgia
vand audi a4, 1.9tdi, 2002, full(mici probleme la navigatie), cutie dsg, volan dreapta
vand renault twingo fara acte
preturile sunt negociabile
contact 0742859363, ymess vladutzzz_sv
|
|
|
29-01-06, 18:11
|
#295
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,324
Member of: [Crazy Drivers]
|
deci sa o luam asha. ala e un dohc 20 de valve. sa zicem ca are un 150 de cai maxim stok. nu stiu. dupa cum arata asha el la exterior nu prea ii dai 250 de cai. deci sa zic eu asha pt un 2litri=250 de cai e foarte greau. da cine stie.
vad ca in suceava se organizeaza ceva super tare. daca mai venim la intalniri sambata cred ca avem ce vedea.nu?>
|
|
|
29-01-06, 18:49
|
#296
|
  Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,147
Member of: [4Tuning International]
|
pai.... sunteti bineveniti sa veniti la int noastre din fiecare sambata... insa sa ne anuntzati din timp ca sa ne adunam oleaca si sa ne pregatim
|
|
|
29-01-06, 19:26
|
#297
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 929
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Mda !! Si nimeni nu a multumit ca trebe sa mai faca cate unu scandal ca sa se mai trezeasca lumea oleacka !!!
ps. offtopic sorry
|
|
|
29-01-06, 19:40
|
#298
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"mertan\"
deci sa o luam asha. ala e un dohc 20 de valve. sa zicem ca are un 150 de cai maxim stok. nu stiu. dupa cum arata asha el la exterior nu prea ii dai 250 de cai. deci sa zic eu asha pt un 2litri=250 de cai e foarte greau. da cine stie.
vad ca in suceava se organizeaza ceva super tare. daca mai venim la intalniri sambata cred ca avem ce vedea.nu?>
|
mai mertane da furi curent rau di tot ai!unde draq pui a 5-a valva pe cilindru,ca incap doar 4 pe cilindru.pune mina si mai citeshte o leaca inainte sa dai cu mucii in fasole in public(no ofence)
|
|
|
29-01-06, 20:13
|
#299
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
valeeuuuu
voi vedeti ce aberati aici?
de und eaveti voi mot in 4 pistoane cu 20V?? e Audi sau VW?? akolo e o chiulasa care arata cat se poate de normal k si gabarit extern..deci 16V..
poate nu shtiti ce sunt valvele alea..sau i-a mai pus tipu dinainte un cilindru??
care are DYNO SHEETul ala.e rugat sa-l posteze, nu de alta, dar oir si-a luat tzeapa si ne aburehste si pe noi....ori o fi adevarat, dar eu zic s averifica k sunt prea multe baliverne, dk este DYNO, acolo scrie si seria motorului..ar kam trebui, ia verificati
decat s afaca cineva un N/A DOHC de Sierra la 250CP, mai usor ii pune ao turbina, pistoane si supape si axe si scotea mult mai ieftin si SAFE acei 250 ponei..
sunt de acord cu Dascalu..nu cred k aveti habar ce ins 250CP pe 2.0 DOHC N/A
iarasi, nu o luati in nume de rau dar la 250CP ar trebui sa scoata suta in sub 6secunde..la 1180kg ale mashinii :P ..deci dk nu e sigura peste 120/130km/h, ia faceti un sprint, asha va dati seama
sunt curios dk chiar este de 250Cp..atunci ce proprietar nebun ar baga atatia bani in motor si ar lasa mashina sa ajunga in halul in care arata sub capota
sincer ar fi fain sa aiba caii ashtia..
|
|
|
29-01-06, 21:13
|
#300
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
|
as
Dupa ce a fost modficata masina a avut 7 proprietari, penultimul a fost un taran de pe langa dorohoi care a varzuit-o asa. Am inteles de la prop care o are acum ca are fisa de la Dyno din germani sa o postam sa vedeti. Prima data nici eu nu am crezut asta pana am mers cu ea si acum in proportie de 90% zic ca are caiutzii astia. Daca tot va dati cu parerea fara sa stiti masina haideti la o liniuta cu el si atunci vom vedea. De la inceputul lui martie cand preconizeaza ca va fi gata accepta orice provocare. La Suceava este asteptata un \"duel\" intre sierra si toyota lui Stefan.
|
|
|
|
|