19-10-12, 18:44
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Da te inteleg foarte bine insa toate la timpul lor.
Cei care sunt interesati de fise dyno vin si masoara masina, iar noi in mod garantat le oferim fisa dyno relevata cu valorile reale.
Nu cunoastem persoane care au venit cu masinile sa le masoare si sa nu primeasca fisa dyno daca au solicitat.
De exemplu sunt clienti care afiseaza singuri rezultatele, iar in acest caz poti sa te uiti cu atentie ai sa vezi ca este o pompa mecanica https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...ml#post5149760 .
In cazul anterior nu avem acceptul si nici o intelegere de marketing prin care sa putem afisa fisele dyno, lafel si in cazul altor clienti.
Dar daca vrei sa vezi cum arata puterea la Racing Code o sa afisam puterea obtinuta dintr-un EVO 9 RS al unui partener. Nici aici nu vom afisa ultimul rezultat sau valoarea pentru programul 4 dar oricum cred ca este reprezentativ iar rezultatele ne recomanda ca lideri autoritari in acest domeniu.
Spre deosebire de altii ne mandrim cu rezultatele obtinute de noi, prin munca, cunoasterea si logistica de care dispunem, nefiind necesar sa facem import de "marfa" la mana a doua din cine stie ce tara orientala sau occident.
Last edited by SEBASTIAN; 19-10-12 at 18:58.
|
|
|
20-10-12, 19:27
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
O masina preparata pentru circuit care doreste sa participe la VTM.
Opel Speedster Turbo
|
|
|
22-10-12, 04:53
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Tot un motor setat de noi, probabil cel mai puternic motor de BMW M.
Nu va afisez fisa finala ci o setare intermediara de la care s-a plecat si s-a urcat mult mai mult cu toate ca nici acesta nu este un grafic urat pentru puterea la roata.
S38B38 = Motor M5 E34 3.8l - modificat inclusiv stroker kit si bineinteles conversie turbo.
|
|
|
23-10-12, 18:20
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
In weekend cred ca sunt ultimele etape de la VTM si se defineste clasamentul.
Speram sa avem cel putin o masina in fruntea clasamentului ca sa terminam trei ani pe locul intai.
|
|
|
27-10-12, 08:27
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
In prima etapa a weekendului acesta la CNVC de la Sinaia rezultatele nu s-au lasat asteptate.
Deasemenea prin timpul obtinut masina Mitsubishi 8.5 setata de Racing Code a permis relevarea celui mai bun timp si in clasamentul General invingand pe uscat LOLA.
Traian Negru - EVO9a castigat grupa A, iar prima pozitie pentru doua roti motrice revine lui SANU Megane Coupe.
As vrea sa precizez ca documentele sunt preluate de pe Autorally.
Aceste masini dar si altele din acest campionat oficial FRAS sunt setate integral de Racing Code pe dyno la sediul Racing Code din Bucuresti.
Cred ca suntem singura firma de Tuning care are mai mult decat tangente cu MOTORSPORT-ul si care se ocupa si de ENGINEERING auto.
Last edited by SEBASTIAN; 27-10-12 at 09:44.
|
|
|
28-10-12, 06:22
|
#37
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Din pacate vremea este asa cum a fost anuntata.
Frig si ploaie!
Recorduri nu pot sa fie e important doar clasamentul.
|
|
|
28-10-12, 19:30
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Traian Negru intrat in mana si cu dorinta vadita de a se impune, forteaza astazi intr-o zi capricioasa cu soare, ploaie si vant, iar inca din prima mansa de concurs cronometrata impunand cel mai bun timp al mansei. surclasandu-si concurentiii intr-o maniera convingatoare.
Clasament mansa 1:
1. Traian Negru A5 2:13.163
2. Ion Nicolae A5 +2.724
3. Paul Andronic H5 +5.525
4. Lucian Radut H5 +5.996
5. Edu Stan N5 +6.003
Mansa intai a fost foarte importanta astazi deoarece vremea capricioasa putea aduce orice, o ploaie torentiala, un accident nedorit, anularea mansei… asa ca optiunea luata in prima urcare era foarte importanta, cea de a doua urcare de concurs fiind nesigura. Fapt subliniat si de cele doua intreruperi de la orele 13 si 13:08 daca nu ma insel.
Desigur trebuie sa reamintim ca recordul de traseu apartine lui Paul Andronic (1:58,723) si masinii Autotehnica, SETATA INTEGRAL de RACING CODE, care in ciuda accidentarii din prima urcare necronometrata de vineri a reusit sa demostreze ca se poate. Pe asfalt uscat si pe un traseu periculos dar foarte tehnic a demonstrate ceea ce noi sustinem de mult Hora Lucien si masina lui de concurs Lola pot fi invinse. Ceea ce spun nu vrea catusi de putin scada meritele resiteanului de la grupa D pentru care avem mare respect, personal fiindu-mi prieten.
Astazi discutand personal cu Hora Lucien mi-a spus ca nu este interesat sa mai concureze fiind imposibil in coditiile date, meteo, sa obtina cel mai bun timp al dublei si astfel trebuie sa renunte la titlul “King of the Hill”.
Discutand cu Paul Andronic acesta nu a mai fost interesat sa forteze deoarece nici el nu-si putea imbunatatii timpul de vineri din motive lesne de inteles legate de vremea capriciosa, cand era ud si ploua, apoi soare, iar ploaie si tot asa. Cu toate acestea a facut urcarile avand o prestatie mai mult decat eleganta si acumuland puncte pentru grupa H5 si clasamentul general.
In cea de a doua mansa de concurs Traian Negru nu s-a lasat imbatat de timpul din prima urcare de concurs si a mai dat jos inca 4 secunde mari, care l-au propulsat in fruntea clasamentului general pentru aceasta etapa a opta a CNVC de la SInaia.
Clasament mansa2:
1. Traian Negru A5 2:09.381
2. Daniel Onoriu H5 +0.938
3. Lucian Radut H5 +1.062
4. Ion Nicolae A5 +2.637
5. Paul Andronic H5 +2.803
Cred ca sunt persoane interesate care ar vrea sa stie cate ceva despre masina de concurs a lui Traian Negru.
Mitsubishi Lancer Evolution IX
Cutie de viteze cu craboti, rapoarte ceva mai scurte si un motor cu intene de serie, avand alte axe cu came, alte injectoare si un turbo stock.
Combustibilul folosit este E85 de pompa si este singura masina setata pe E85 care porneste foarte bine la rece.
Electronica pe a carei setare este semnat Racing Code pune totul in valoare utilizand ECU STOCK. Setarea s-a facut la sediul nostru pe dyno de acelasi specialist acare a setat masina EVO de la Autotehnica si alte 9 masini care au luat startul in etapa de astazi.
De trecut pragul ne-au trecut mai multe dar setarile atunci au fost semnate de alte firme din strainatate .
Cu aceasta ocazie nu numai ei pilotii cu masinile lor ci si noi RACING CODE am demonstrat ca se poate si ca putem invinge pe oricine daca avem parte de o abordare serioasa, profesionista atunci cand vorbim de masini de curse in special. Ma refer la mecanica, parte pe care o consider inca sensibila in Romania avand doar cateva exceptii laudabile, dar nu-I pomenesc ca sa nu li se urce la cap.
Indiferent la ce solutii de setare s-a apelat noi am reusit sa demonstram ca in Romania se pot face si lucruri bune, far a avrea sa minimalizam capacitatile domnilor din Ungaria, Franta, Anglia … care stim ca au lucrat nemijlocit la setarile unor masini de curse care au venit cu pretentii la start.
Last edited by SEBASTIAN; 28-10-12 at 19:32.
|
|
|
30-10-12, 21:00
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Performanta cere sacrificii dar satisfactia face ca totul sa merite.
Uneori sacrificiul este destul de mare si poate avea un gust amar.
In prima urcare a weekendului trecut de la Sinaia EVO setat de RACING CODE (Motor&Cutie de Viteze), construit de Autotehnica si pilotat Paul Andronic a avut un accident destul de urat lovind parapetul cu lateralul stanga.
In urma acestui impact din prima urcare necronometrata masina dar si pilotul au avut de suferit desul de serios.
Din fericire masina a putut fi reparata provizoriu astfel incat sa ruleze aproape drept pe strada iar Paul a fost salvat de adrenalina care la- facut sa rezite mai usor in fata durerilor provocate de impact in zona coastelor pe partea stanga, dureri resimtite mult mai mult in etapa de Duminica, insa ce mai conta cand cartile erau deja jucate.
In ciuda tuturor incercarilor timpul obtinut a asigurat pozitionarea pe podium si obtinerea celul mai mare titlu posibil al dublei.
Paul iti multumim ca ne-ai crezut atunci cand iti spuneam ca ai sanse sa castigi pe uscat, nu doar pe ud in fata masinilor de grupa D.
|
|
|
01-11-12, 12:36
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
|
Felicitari, se vede ca faceti treaba buna si fiabilitatea este foarte buna.
|
|
|
01-11-12, 17:51
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Multumim, pentru cuvintele si gandurile frumoase!
Intradevar in acest an am avut un sezon foarte bun cu multe masini la start, masini care in mare parte fara RK au reusit sa duca motoarele la final de sezon.
Inca Romania nu este la nivelul la care o masina sa reziste doar o cursa si in aia sa dea tot, fiabilitatea pe termen lung este importanta, iar noi nu vrem sa dam gauri in bugetul clientilor.
Din pacate voi pastra suspansul pentru ceea ce s-a lucrat astazi si masina la care s-a lucrat, deoarece una din personalitatile motorsportului romanesc v-a face singura precizarile la momentul oportun.
|
|
|
03-11-12, 21:51
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Pentru ca sezonul de motorsport a ajuns la final in Romania cred ca trebuie sa facem si noi o analiza pe acest sector.
|
|
|
20-11-12, 21:07
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
STOCK ECU TN
EVO 9 RACING
ECU STOCK, Turbo Stock , axe cu came, injectoare mari
Pilot Traian Negru
Last edited by SEBASTIAN; 21-11-12 at 06:38.
Reason: ECU STOCK
|
|
|
21-11-12, 06:37
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Si cateva imagini pentru aceasta masina si pilot fara de care performanta nu este posibila.
|
|
|
|
|