Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
MOTORSPORT by Racing Code
Una din ramurile noastre de activitate vizeaza in mod serios si sustinut latura de motorsport, unde activam de cativa ani si obtinem rezultate foarte bune.
Am sa va ataez cateva imagini ale masinilor care ne-au trecut prin mana.
Am sa incep cu masina ceamai reprezentativa, care este si cea mai performanta obtinand cele mai bune rezultate in ultimii ani pe traseele de VTM din Romania.
Asa a inceput istoria aceste masini impreuna cu noi Racing Code.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
In mod constant masinii i se mai aduc modificari si atunci setarea se impune, iar Paul Andronic stie foarte bine ca trebuie ajustata sau schimbata setarea.
Oricum foloseste 4 programe pentru benzina de curse de 109, programe comandate de la bord prin intermediul unui buton.
In general se utilizeaza nivelul de putere 2 si 3 iar foarte rar 4, nivel pentru care graficele de putere nu sunt disponibile fiind confidentiale.
Graficele de putere afisate reprezinta valorile la roti.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Un alt pilot foarte celebru care a apelat la servicile noastre a fost Titi Aur care in prima faza a benficiat de o colaborare pentru setarea unul EVO impreuna cu Domnul Dan Necula. Ulterior capatand incredere in ceea ce aveam de oferit si revenind cu aceasta masina de curse si altele de curse sau de strada.
Primul este de H pentru VTM si al doilea de rally Gr. N .
Cea de N a fost una din primle setate pe E85 si combinatie E85 cu benzina de 100.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Ca sa nu credeti ca vizam doar monstrii va aratam si cateva din competitii cu Dacia Logan .
Nu vom poposi prea mult in aceasta zona unde puterea de varf era in jur de 100WBHP.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
EVO 9 RS rally & VTM
Acolo unde puterile sunt suspect de mici trebuie sa stiti ca unele masini de curse sunt setate cu restrictoare de aer, montate in gura de admisie a turbinei.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
EVO 6 George Cretu VTM
O masina care a tot fost pusa la punct pe parcursul timpului.
Cand spun pusa la punct ma refer la acuratetea solutiei tehnice, a combustibilului nicidecum la starea tehnica care mereu era excelenta.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Alte doua EVO X din echipa BCR L.
Cele doua masini sunt foarte apropiate ca putere-cuplu cu un mic aport de cuplu la cea a lui Valino. Valorile nu sunt foarte mari fiind cu restricor de grupa N rally.