Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Subaru EJ20.
Nu vreau sa exista comentari despre firma respectiva, putea fi oricare alta.
Oricum am intalnit si cazuri mai grave, in unele chiar motorul fiind pus in pericol de firme de tuning care fac apel la import de inteligenta. In acest caz macar nu se umblase la motor.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
2 X Subaru N14 - masina special destinata competitiilor
ECU MOTEC
In urma setarii custom pe Motec a reusit sa ridice 20cp mai mult decat a fost vanduta de Tommi Makinen.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Un Suzuki Swift si un Peugeot animat de un motor Honda de 2l.
Setarea motorului de Honda s-a facut online cu ECU stock.
Pentru a permite aceasta optiune absolut necesara in motorsport ECU a fost modificat.
Pentru doritori putem modifica o mare gama de ECU de HONDA astfel incat sa devina veritabile stand alone.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Lancia Fulvia HF 1600
Un model care a scris istorie in paginile motorsportului, iar acum isi traieste a doua sau a treia tinerete, fiind pilotata in campionat de Calin Popescu-Tariceanu.
Masina revine des la dyno pentru verificari si setari de multe ori beneficiind de sfaturi si prezente onorabile.
Cu putin timp inainte sa treaca in nefiinta nea' Genu cum ii spunea apropiatii ne-a onorat cu prezenta sa.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Asa cum bine se poate observa o cota foarte mare din masinile Subaru si Mitsubishi sunt modificate de Racing Code. Peste 90% din masinile din aceasta zona sunt resoftate de Racing Code. Procentul este de obicei unul care creste pentru ca si clientii altor firme pana la urma ajung sa fie clientii nostrii, iar aceasta masina are o istorie chiar interesanta in lumea tuningului.
Fiind vorba de un motor de 2.5l celebrul EJ25 prin performantele negative de fiabilitate, istoria lui are multe pagini din care unele negre.
Initial masina a fost setata de noi functionand corect, dar modest ca putere o buna perioada de timp. Orice am fi facut peste fiabilitatea ar fi fost afectata.
Din dorinta de a obtine mai mult masina a ajuns si la alte firme de tuning care au facut noi interventii de soft reusind sa dea peste cap buna functionare si echilibrul motorului. Bineinteles ca in mod repetat cu doua alte firme de tuning la carma motorul a cedat.
O alta firma cu un marketing foarte bun cu import de piese si inteligenta a obtinut de la proprietar bugetul necesar reconstruirii motorului pe solutia Cosworth. Nimic rau insa sa importi si sa montezi un alt tip de axe cu came fara a avea imperecherea cu senzorii de sincronizare de la axe si fara un stan alone veritabil... Efectul a fost cel asteptat masina nu a pornit.
A fost la toti meseriasii posibili si ... inclusiv noi am fost chemati si am diagnosticat imediat masina.
Firma respectiva a remediat problema si a mers in continuare cu totul dar din pacate motorul a fost distrus lamentabil.
De doi ani mecanica a fost preluata de Bogdan Sichitiu, un tip serios care se pricepe la motorsport si la masini de curse, motorul a fost refacut cu Cosworth dar cu piese de calitate si bine montate, iar electronica a cazt in sarcina noastra.
Abordarea a fost una profesionista si s-a montat un M800.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Motec comercializeaza Motec M800 Plug In pentru acest model de Subaru, fiind una dintre cele mai bune solutii de gestiune electronica pentru motorsport.
Racing Code seteaza in mod constant astfel de ECU montate pe diferite masini, in special de curse. Nu este un produs ieftin la indemna oricui insa calitatea isi spune cuvantul, chiar daca uneori se descopera mici disfunctionalitati constructive de executie sau de soft.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Si o versiune mai modesta in zona de motorsport.
Peugeot 106 VTS
Masina este modificata conform grupei N si deja avea un soft modificat.
In urma interventiei de resoftare custom profesionista executata de specialistul de la Racing Code masina a castigat inca 10 cai putere.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: MOTORSPORT by Racing Code
Avem testate mai multe astfel de masini Peugeot 106 de curse in special configurate pentru grupa N.
In mod cert intre masini sunt diferente dar nu spectaculoase.
Daca ai o astfel de masina si vrei sa o setam nici o problema putem face asta foarte bine si cu un bun rezultat, probabil pana acum.
Lucrand de cativa ani si afisand rezultatele obtinute de noi nu am gasit pana in prezent o masina, oricat de custom ar fi sau de speciala, indiferent de cine a fost setata anterior care sa nu mai ofere posibilitatea unui reglaj mai bun si obtinerea a catorva caluti sanatosi in plus. Am sa dau un exemplu la o masina speciala.
Inainte de masina expusa acum o alta masina similara a primit un soft nou si a schimbat pozitia in clasament intre aceste masini. Se poate spune ca softul a facut diferenta.
Eram curios la 106 de putere nu la Hennessy. La masina mea nu prea ai ce seta pentru ca este un diesel cu pompa mecanica.
Eu nu inteleg, pe langa multi altii, de ce postezi poze cu masini pe dyno, la sectiunea DYNO, fara fise dyno. Exista topic cu "Masini tari vazute la noi" unde ai putea posta linistit pozele.