02-03-16, 13:25
|
#646
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
aspirat sau turbo?
care este mai fiabil pe gpl turbo sau aspirat?
|
|
|
02-03-16, 18:23
|
#647
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
Daca instalatia este buna si reglat corect, nu sunt probleme de fiabilitate la nici unul din sisteme.
|
|
|
03-03-16, 05:31
|
#648
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
Peugeot 207 1.6 turbo
150hp 240Nm declarati de producator
135hp si 238Nm valori reale, dar cu benzina de 95, cu alte bujii decat cele originale si probabil catalizatorul putin colmatat.
|
|
|
15-04-16, 18:55
|
#649
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
BMW 330CI e46
5 trepte cutie de viteze manuala
testare dyno si diagnostricare transmisie
210hp & 260Nm
Ambreiajul la 260Nm incepea sa patineze.
|
|
|
19-04-16, 07:18
|
#650
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
Asa cum am spus ambreiajul a jucat feste.
Nu se simtea patinarea lui, dar dyno Mustang releva foarte elocvent aceste probleme tehnice.
|
|
|
10-05-16, 23:05
|
#651
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
supra
supra
|
|
|
11-05-16, 20:40
|
#652
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
stoc
Seat leon 1.6 tdi de 105hp
real 100hp si 254Nm
|
|
|
16-05-16, 06:08
|
#653
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
Nissan Micra 1.4 verificare pe dyno. Este foarte important faptul ca am descoperit o probelema care sdacea puterea dar mai ales punea motorul in pericol. Pompa de benzina era obosita.
|
|
|
19-05-16, 21:59
|
#654
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Golf 5 GT 14tsi
Nu numai tuning, mai si testam pentru alte firme, clienti.
Golf 5 GT (1.4TSI -170Cp) stock, ce a ajuns la noi pentru o analiza si testare.
Masurarea pe dyno a evidentiat buna functionare, la 190hp si 300Nm( cca. 215ghp), obtinuti cu resoftarea realizata de Upsolute prin intermediul firmei ASPAD.
Credem ca este o modificare corecta si bine facuta, chiar daca furnizorul de soft a fost putin optimist in privinta valorilor de marketing afisate in lista.
|
|
|
24-05-16, 20:21
|
#655
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
MORGAN
comentati voi
|
|
|
29-05-16, 09:07
|
#656
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
TREBUIE SA NE OBISNUIM CU ADEVARUL
Multi clienti si mai multi tuneri evita realitatea, dorind sa afiseze valori cat mai mari la fisele dyno. Ii inteleg pentru ca intr-o piata ca Romania si nu numai marketingul este cel care vinde nu calitatea si adevarul.
Daca VW a post prins cu minciuna ce sa ne mai miram la tuningul autohton, pana si cel german e departe de ceea ce spune ca este.
Fara a vrea sa jignesc pe nimeni, totusi cineva cu orice risc trebuie sa spuna adevarul chiar daca isi atrage priviri rautacioase si cementarii deplasate.
Noi nu ne mintim clientii, chiar daca franchetea noastra, fura din zambetul lor si nici nu spunem ca asa e bine ca sa faci bani multi doar ca este singura cale pe care o cunoastem. A face progres impune in primul rand a cunoaste exact realitateasi a o accepta.
Nu poti sa pui la start o masina care pretinde ca are 250hp si sa fie inferioara uneia de 220hp masurati corect, cai reali nu de marcheting sau ghp cum imi place mie sa ma glumesc cand e vorba de mult mai experimentaii nostri colegi in ale vazarilor de origine greceasca ( cal putere grecesc, un fel de ponei). Oricum nu ei sunt subiectul nostru de astazi, discut in general dar voi trata punctual o firma germana nevand importanta cine este, doar ca adevarul ...
|
|
|
31-05-16, 04:49
|
#657
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
e46 330d
Un adevarat monstru diesel.
BMW e46 330D - 300HP
303hp&670Nm in conditiile in care ambreiajul juca feste...
|
|
|
06-06-16, 18:10
|
#658
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: TREBUIE SA NE OBISNUIM CU ADEVARUL
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Multi clienti si mai multi tuneri evita realitatea, dorind sa afiseze valori cat mai mari la fisele dyno. Ii inteleg pentru ca intr-o piata ca Romania si nu numai marketingul este cel care vinde nu calitatea si adevarul.
Daca VW a post prins cu minciuna ce sa ne mai miram la tuningul autohton, pana si cel german e departe de ceea ce spune ca este.
Fara a vrea sa jignesc pe nimeni, totusi cineva cu orice risc trebuie sa spuna adevarul chiar daca isi atrage priviri rautacioase si cementarii deplasate.
Noi nu ne mintim clientii, chiar daca franchetea noastra, fura din zambetul lor si nici nu spunem ca asa e bine ca sa faci bani multi doar ca este singura cale pe care o cunoastem. A face progres impune in primul rand a cunoaste exact realitateasi a o accepta.
Nu poti sa pui la start o masina care pretinde ca are 250hp si sa fie inferioara uneia de 220hp masurati corect, cai reali nu de marcheting sau ghp cum imi place mie sa ma glumesc cand e vorba de mult mai experimentaii nostri colegi in ale vazarilor de origine greceasca ( cal putere grecesc, un fel de ponei). Oricum nu ei sunt subiectul nostru de astazi, discut in general dar voi trata punctual o firma germana nevand importanta cine este, doar ca adevarul ...
|
Pentru ca unii ar putea sa fie mai mult' decat permite legea:
https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5842457
Dar dupa cum se vede, chelul isi pune mana in cap si prostul nu e prost destul daca nu e si fudul, asa spun vorbele de pe meleaguri romanesti din batrani.
Retoric vorbind, de cand o fisa dyno masurata in GHP(Greek Horsepower) e corecta???!!!???
Deoarece clientul a fost foarte nemultumit, de puterea relevata si afisata, a discutat cu cei de la MTM si a apelat la un specialist in diagnoza VAG.
Ce sa vezi cu pierdere de aprindere si limitare in transmisie ce sa mai faca motorul. Erori afisate nu avea, dar ...
In concluzie, chiar daca adevarul nu e pe gustul cuiva, el trebuie relevat si afisat, astfel clientul a stiut sa aduca masina mai aproape de realitate probabil, rezolvand problema protectiei, limitarii care nu a permis valori mai generoase.
Dupa cum se poate vedea chiar in ziua in care vedea spre dyno, probabil pe autostrada la noi ajungand dupa cateva ore masina s-a pricopsit cu doua erori importante: misfire pe doi cilindri si limp mode pe transmisie.
Last edited by SEBASTIAN; 06-06-16 at 18:15.
Reason: ghp ... fara numar ca la manele
|
|
|
07-06-16, 05:56
|
#659
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code
Datorita faptului ca masina nu are un soft modificat ci un powerbox se pare ca exista mai multe disfunctionalitati si neajunsuri in functionarea corecta pe temen lung.
Nu e de inteles de ce o firma seriosa de tuning cum este MTM a apelat la powerbox, cand softul se poate citi si rescrie direct prin portul OBD...
Toata lumea stie care este in mare principiul de functionare al unui powerbox si e clar ca nu e cea mai buna solutie, iar la o masina cu astfel de electronica retine erori in pending si chiar nu le afiseaza imediat, sau chiar coduri de eroare neafisate. In general la gama VW cand cauti cu testeerul original te sperii cate erori poti sa gasesti si nimic afisat la vedere pe bord, dar e bine ca arata conditiile in care au aparut si ora, data exacte.
Daca masina ar fi venit la noi cu un martor de motor aprins imediat am fi verificat si sters codurile de eroare, altfel nu e treaba noastra daca nu se solicita si nu facem tuning.
Atunci cand o masina vine la noi pentru testare, noi nu facem un reset deoarece acest reset insemna influentare a masuratorii, dupa un reset masina trebuie sa primeasca o procedura de invatare specifica apoi se testeaza, din pacate sunt tuneri, pseudotuneri care vand sub numele lor cine stie ce softuri si de unde de pe la e-tuners... si nu stiu nici macar atat.
Mai jos aveti afisat un grafic cu o forma cel putin dubioasa, greu de explicat ... de parc s-ar intoarce in timp iar ca unitate de masura GHP ...
|
|
|
10-06-16, 23:01
|
#660
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
WRX
WRX 2003 ej20
putere declarata 224bhp
putere relevata 2-4hp din cauza ambreiajului care juca feste.
Pe langa alte fubctii pe dyno Mustang se pot face si teste de verificare a ambreiajului.
|
|
|
|
|