Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 13-09-09, 18:14   #46
VW-G60

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 89
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

"Obtinerea de putere la masina D-lui Titit Aur era ultima problema, fapt pentru care RacingCode a si facut recomandarea de a nu mai salta puterea, pana ce nu avem datele concrete despre ce se afla in motor."

Frumos prezentata lectia de fizica dar fara legatura cu problema lui Titi.
Ma indoiesc ca Titi Aur a venit la setare cu un motor facut pe genunchi si cu piese second hand si ma indoiesc ca voi a-ti fi acceptat sa lucrati un motor ce nu era in parametrii din punct de vedere mecanic la fel cum ma indoiesc ca Titi Aur nu stia ce piese are in motor si prin urmare a-ti lucrat bajbaind.
De moment ce voi spuneti ca Racingcode a recomandat si citez "de a nu mai salta puterea" si cu toate astea a doua zi motorul a facut poc inseamna ca nu au fost luate toate masurile de precautie pentru ca setarea sa fie safe sau voi v-ati asumat tacit raspunderea pentru o setare performanta in detrimentul fiabilitatii.
Oricare dintre cele doua posibilitati ar fi cea reala e pacat ca la un asemenea nivel se poate ajunge la asemenea "performante"

Last edited by VW-G60; 13-09-09 at 18:19.
VW-G60 is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 19:09   #47
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by SDrg View Post
Am o mica nelamurire. Daca F [N], P[Pa] si S [m2] si stim ca [Pa]=[N/m2] atunci relatia F=P/S nu mai e valabila deoarece ar rezulta F in [N/m4]. Cred ca relatia este F=P*S si asa ar rezulta forta in [N]. S-auzim de bine.
Foarte corecta remarca ta. Asa este, a fost o greseala de redactare.
Referitor la internele din acea masina... pe noi mai putin ne priveste, cu atat mai mult cu cat, setarea nu ne-a apartinut.
Noi am pus la dispozitie standul de ultima generatie, pentru a avea certitudinea masuratorilor corecte si echipamet electronic destinat in special competitilor auto, acordand asistenta de utilizare.
Despre componentele mecanice utilizate... nu pot decat sa spun ca am avut gura aurita din pacate. Mai multe va poate spune propietrul si furnizorul lui de piese.
Din pacate e periculos de scump cand oameni fara o pregatire de specialitate isi dau cu parerea, mai mult intervin in constructia acestor monstri pe 4 roti.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 21:15   #48
fgm

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 499
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Parca Dan Necula a facut softul, gresesc?
fgm is offline   Reply With Quote
Old 13-09-09, 23:48   #49
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Este foarte clar ca RacingCode deranjaza.
Altfel nu inteleg blameaza lumea RacingCode pentru niste setari pe care nu le-a facut.
Poate ca RacingCode are un dyno performant, dar acesta nu stie sa faca setari din "capul" lui.
Atat timp cat clientii RacingCode sunt multumiti restul vorbelor nici nu conteaza.
Contestatari se vor gasi intotdeauna, dar cainii latra caravana trece.
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 00:01   #50
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by fgm View Post
Parca Dan Necula a facut softul, gresesc?
Da el este cel care a semnat pe setare, insa nu trebuie luat ca pe un lucru rau.
Masina a functionat foarte bine, a mers foarte repede si a avut timpi intermediari exceptionali, in plus la Craiova a dat ora exacta.
E grav ca un motor a cedat, insa cand ti se cere putere si obti, asta, e de bine.
Nu e bine ca si la nivelul asta mai se folosesc piese "ieftine" si din nou nu e vina celui ce a setat sau a cumparat... marketingul asta si vrajeala de taraba.
Sa vina cineva la noi sa-i punem ce piese trebuie pe masina si nu foarte scump apoi sa o setam si sa vedeti performanta pe motor. Toate detaliile conteaza si ele fac diferenta.

Dar cum spunea colegul meu mai sus zambesc pentru ca asta e adevarul. Ce poate fi mai pueril decat sa pui la dispozitie tehnica, asistenta tehnica si sa fi acuzat de ... viol sau ceva ce nu ai facut, asta doar de dragul de a arunca cu noroi.

In continuare eu va astept la masurat daca vreti sa aduceti lumina in bezna tuningului mioritic.
O echipa de curse, COMANDA unui producator biela de care are nevoie pentru motorul pe care il dezvolta specificand cel putin urmatoarele date pentru care primeste certificat de conformitate de la producator:
- Temperatura de functionare: valori maxime / minime pentru alegerea coeficientului de dilatare al aliajului
- Masa, distributia acesteia , centrul de greutate ; pentru calculele dinamice si momentele de inertie, stiind turatie maxima de functionare a motorului
- Tensiunea la care trebuie sa reziste, sau solicitarea, forta "F" din calculele de mai sus
- Profilul acesteia, in functie de tipul de ungere dorit (balbotare/ canale etc)
- ....


Last edited by SEBASTIAN; 14-09-09 at 00:20.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 06:59   #51
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by bbm View Post
din pacate vineri, in prima zi de concurs vtm de la ranca, i s-a spart motorul
Asa este.Din pacate bielele BP (mult mai ieftine decat cele cosworth sau alte modele de top) nu au rezistat

SI uite asa s-a rupt biela nr.2 si s-au mai dus alti bani care si asa nu sunt .... Situatia nu este deloc roz cum viseaza unii si tocmai alegerea unor piese mai ietine din lipsa bugetului a dus la esecul de vineri !
Electronica masinii setata de domnul Dan Necula si impreuna cu NBC-ul pentru boost de la Racing code au functionat perfect si asta il puteti intreba pe Titi
Pistoanele se pot vedea live si motorul ca sa vedeti daca a functionat electronic corect sau nu ! Singura problema a fost cea de natura mecanica prin ruperea bielei !
Am auzit de 2 cronometrari pana la locul unde a spart motorul ! Si am auzit ca avea un avans bunicel !

Asta este pe scurt ceea ce s-a intamplat vineri la Ranca.O stiu de la Titi in urma convorbirii telefonice
Titi a fost foarte multumit de setarea masinii pana in momentul problemei mecanice !

Seby, tu stii cel mai bine ce a fost acolo si cat de multumiti au fost ! "Cainii latra, caravana trece !! "
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !

Last edited by EVOLUTION8; 14-09-09 at 07:10.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 11:58   #52
MANIAC222

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Hai sa nu mai postam aici ca sa ne aflam in treaba si sa discutam discutii.

Bielele "BP" sau mai bine zis DP sunt bune calitativ si asta se poate vedea pe toate masinile de pe strada si preparate pentru competitie; multe din ele au puteri foarte mari si functioneaza si o sa o faca tot asa in continuare mult si bine.

Hai sa nu mai aruncam in stanga si in dreapta cu namol, ca piesele sunt proaste. Sunt unii care au alergat ani la rand cu acelasi piese si nu au spart NICI UN MOTOR, pe cand altii .....
MANIAC222 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 12:43   #53
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Ale mai biele bune astea sunt )))

Nu te supara pe mine , dar daca habar nu ai ce vorbesti abtine-te !! Google e foarte folositor: http://www.bprods.com/ !!
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 14:18   #54
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

eu vazusem un top in care cele mai bune biele pt evo9 erau manley...dar si acestea sunt de zeci de feluri pt sute de aplicatii, cu puteri si regimuri diferite...rezulta ca este posibil ca o biela manley facuta pt. 700nm sa fie mai putin rezistenta decat una eagle facuta pt 800nm...dar asta nu inseamna ca firma manley e mai slaba...
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 15:30   #55
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by radu_lkv View Post
eu vazusem un top in care cele mai bune biele pt evo9 erau manley...dar si acestea sunt de zeci de feluri pt sute de aplicatii, cu puteri si regimuri diferite...rezulta ca este posibil ca o biela manley facuta pt. 700nm sa fie mai putin rezistenta decat una eagle facuta pt 800nm...dar asta nu inseamna ca firma manley e mai slaba...
Cand faci o masina la acest nivel cap-coada poti comanda piesele respective. Exista o gramada de producatori care executa piese - biele / pistoane / vibrochen prin comanda custom exact dupa specificatiile tale. Asta in cazul in care sti ce vrei si nu cumperi din ceea ce ai auzit.
__________________

Drag Race Car - E34 M5 engine Turbo by BFC
SuperStreetCar - SBC 427 TwinTurbo by BFC
https://youtu.be/aAVagNqaT7I
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 15:51   #56
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Uitati cel mai important amanunt: BANII ! Cand nu ii ai e mai greu !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 15:57   #57
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8 View Post
Uitati cel mai important amanunt: BANII ! Cand nu ii ai e mai greu !
Ce sa inteleg din mesajul tau ca dl. Titi Aur nu detine surse de finantare pentru masina de concurs ca il reprezinta ? Din contra cred ca a bagat bani cu galeata dar nu au fost folositi cum trebuie - prost management de proiect. Au mai patit si alti - chiar si eu
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 16:51   #58
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Cu tot respectul care-l avem pentru clienti nostri si pentru potentiali clienti am sa va rog sa discutam de lucruri exacte cum sunt masuratorile pe care le facem.
Acesta este subiectul topicului.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 17:26   #59
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Cu tot respectul care-l avem pentru clienti nostri si pentru potentiali clienti am sa va rog sa discutam de lucruri exacte cum sunt masuratorile pe care le facem.
Acesta este subiectul topicului.
ok. Scuze pt off_topic.
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 20:48   #60
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by gollum_ View Post
Ce sa inteleg din mesajul tau ca dl. Titi Aur nu detine surse de finantare pentru masina de concurs ca il reprezinta ? Din contra cred ca a bagat bani cu galeata dar nu au fost folositi cum trebuie - prost management de proiect. Au mai patit si alti - chiar si eu
Da, intelegi foarte corect.Nu tot ce zboara se manaca cum cred unii !!
Sorry de offtopic !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -