Proiectarea unui dinamometru AWD corect, impune a intelege metodele utilizate īn prezent de către producători īn domeniul tehnologiei transmisiei AWD. Un dinamometru, care poate găzdui diverse tipuri de transmisii de vehicule AWD si ampatamente, fără complicații excesive și, mai important, fara a risca deteriorarea sistemului unui client AWD este primordială.
Vehiculele Full Time AWD sunt proiectate pentru a oferi maximum de performanță, indiferent de conditiile de drum.Este foarte importan ca puterea sa fie trimisa la suprafata de rualre, mai ales in conditii de aderenta scazuta. Īn scopul de a testa īn mod corespunzător un vehicul AWD pentru performante de vārf, un AWD dinamometrul de tip sasiu trebuie să fie capabil să simuleze ideale rutier conditii de incarcare a vehiculului. Această abordare permite vehiculului să fie evaluat "optim" in condiții de exploatare; īn care cuplul este distribuit la pneurile vehiculului īn același mod īn care ar apărea īn mod normal, atunci cānd un vehicul dispune de tracțiune egal la toate roțile motoare, astfel incat sa functioneze cu eficienta maxima.
Pentru a realiza acest lucru, Mustang AWD-500 Series īncorporează un sistem de unitate internă, care sincronizează rolele față și spate pentru a simula o condiție plat, drum uscat. Sincronizare, sau legături, asigură faptul că rolele față și din spate sunt īntotdeauna ivartite la exact aceeasi viteza si același conditii drum. Acest proces elimina posibilitatea de a activa un sistem de control al tractiunii vehiculului
Pentru testarea 4x2 este simplu se decupleaza din panul de comanda una din punti si se anuleaza sincronizarea intre axe
Poate masura 3000HP si franeaza pana la 1800cp.
Standul este profesional de productie americana si e configurat in functie de cerintele noastre exprese.
Este denumit ca fiind un veritabil:
Chassis Dynamometers
Este un stand cu "franare" cu absortie deputere de 900cp doar pe o axa, ulterior putand fi utilat si cu a doua "frana". Corect se spune un stand cu sarcina.
Considerand ca 900cp franare pe o axa este suficient fiind extrem de rare daca nu inexistente masnile care necesita franare dubla si sa ajunga la 1800cp franati.
De masurat poate sa masoare mai mult 1500cp pe axa si 2500 pe ambele axe.
Nu este un stand de hoby ci dimpotriva un heavy duty industrial.
Isi pastreaza acuratetea masuratorilor nedand abateri de la un test la altul.
Factorii extermi care pot influenta masuratoarea sunt monitorizati si cand vorbim de asta ne referim la temperatura, umiditate si presiune atmosferica.
Se foloseste pentru monitorizare o statie meteo integrata la sistem.
Sarcina se obtine foarte elegant printr-o metoda avansata electric cu ajutorul principiului curentilor EDDY, avand un mare avantaj in fata celor cu frana efectiva sau cu sarcina hidraulica unde lichidele se incalzesc, trebuiesc pauze in functionare , apar abateri de masurare dupa cateva teste...
Ca pe orice stand masina trebuie ancorata foarte bine asa ca s-a ales un sistem profi de fixare a ancorelor de baza 4 la numar:
Deasemenea pentru ca aerul sa nu fie contaminat de gazele arse exista un sistem de scoatere a gazelor in exteriorulincintei. Este un sistem integrat cu doua iesiri de 100mm .
Pentru a simplifica modul de lucru inaninte de a pne masina pe stand exista un canal de vizitare, service unde se inspecteaza masina si se fixeaza ancorele pe caroserie.
Totul este foarte plan pentru a se putea lucra si masini cu o garda la sol foarte joasa.
Racirea si simularea reala a ventilatiei se face cu doua ventilatoare imense de 2,5KW -380v fiecare.
Standul are un pupitru de comanda care nu este inca montat
si un tablou electronic de forta aceeasi marca.
Standul are posibilitaea de a primi mai multe tipuri de masini cu diferite lungimi desi este fix constructiv. Ese fix pentru ca s-a considerat ca o masuratoare exacta poate fi influentata de miscarea bancurilor de lucru. El cantareste aprape 6t, este extrem de bine acorat in fundatie care nu are abatere de nici macar un grad.
rolele sunt facute in asa felincat sa accepte asezarea diferita in functie de lungime.
Mai multe detalii in viitorul apropiat.
Daca sunteti interesati de mai multe cred ca e cel mai bine sa va adresati la
office@racingcode.ro