Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-09, 08:17   #1
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code 2009-2016

Proiectarea unui dinamometru AWD corect, impune a intelege metodele utilizate īn prezent de către producători īn domeniul tehnologiei transmisiei AWD. Un dinamometru, care poate găzdui diverse tipuri de transmisii de vehicule AWD si ampatamente, fără complicații excesive și, mai important, fara a risca deteriorarea sistemului unui client AWD este primordială.
Vehiculele Full Time AWD sunt proiectate pentru a oferi maximum de performanță, indiferent de conditiile de drum.Este foarte importan ca puterea sa fie trimisa la suprafata de rualre, mai ales in conditii de aderenta scazuta. Īn scopul de a testa īn mod corespunzător un vehicul AWD pentru performante de vārf, un AWD dinamometrul de tip sasiu trebuie să fie capabil să simuleze ideale rutier conditii de incarcare a vehiculului. Această abordare permite vehiculului să fie evaluat "optim" in condiții de exploatare; īn care cuplul este distribuit la pneurile vehiculului īn același mod īn care ar apărea īn mod normal, atunci cānd un vehicul dispune de tracțiune egal la toate roțile motoare, astfel incat sa functioneze cu eficienta maxima.


Pentru a realiza acest lucru, Mustang AWD-500 Series īncorporează un sistem de unitate internă, care sincronizează rolele față și spate pentru a simula o condiție plat, drum uscat. Sincronizare, sau legături, asigură faptul că rolele față și din spate sunt īntotdeauna ivartite la exact aceeasi viteza si același conditii drum. Acest proces elimina posibilitatea de a activa un sistem de control al tractiunii vehiculului
Pentru testarea 4x2 este simplu se decupleaza din panul de comanda una din punti si se anuleaza sincronizarea intre axe
Poate masura 3000HP si franeaza pana la 1800cp.





Standul este profesional de productie americana si e configurat in functie de cerintele noastre exprese.
Este denumit ca fiind un veritabil:
Chassis Dynamometers
Este un stand cu "franare" cu absortie deputere de 900cp doar pe o axa, ulterior putand fi utilat si cu a doua "frana". Corect se spune un stand cu sarcina.
Considerand ca 900cp franare pe o axa este suficient fiind extrem de rare daca nu inexistente masnile care necesita franare dubla si sa ajunga la 1800cp franati.
De masurat poate sa masoare mai mult 1500cp pe axa si 2500 pe ambele axe.

Nu este un stand de hoby ci dimpotriva un heavy duty industrial.
Isi pastreaza acuratetea masuratorilor nedand abateri de la un test la altul.
Factorii extermi care pot influenta masuratoarea sunt monitorizati si cand vorbim de asta ne referim la temperatura, umiditate si presiune atmosferica.
Se foloseste pentru monitorizare o statie meteo integrata la sistem.
Sarcina se obtine foarte elegant printr-o metoda avansata electric cu ajutorul principiului curentilor EDDY, avand un mare avantaj in fata celor cu frana efectiva sau cu sarcina hidraulica unde lichidele se incalzesc, trebuiesc pauze in functionare , apar abateri de masurare dupa cateva teste...



Ca pe orice stand masina trebuie ancorata foarte bine asa ca s-a ales un sistem profi de fixare a ancorelor de baza 4 la numar:


Deasemenea pentru ca aerul sa nu fie contaminat de gazele arse exista un sistem de scoatere a gazelor in exteriorulincintei. Este un sistem integrat cu doua iesiri de 100mm .

Pentru a simplifica modul de lucru inaninte de a pne masina pe stand exista un canal de vizitare, service unde se inspecteaza masina si se fixeaza ancorele pe caroserie.


Totul este foarte plan pentru a se putea lucra si masini cu o garda la sol foarte joasa.


Racirea si simularea reala a ventilatiei se face cu doua ventilatoare imense de 2,5KW -380v fiecare.


Standul are un pupitru de comanda care nu este inca montat


si un tablou electronic de forta aceeasi marca.


Standul are posibilitaea de a primi mai multe tipuri de masini cu diferite lungimi desi este fix constructiv. Ese fix pentru ca s-a considerat ca o masuratoare exacta poate fi influentata de miscarea bancurilor de lucru. El cantareste aprape 6t, este extrem de bine acorat in fundatie care nu are abatere de nici macar un grad.


rolele sunt facute in asa felincat sa accepte asezarea diferita in functie de lungime.


Mai multe detalii in viitorul apropiat.
Daca sunteti interesati de mai multe cred ca e cel mai bine sa va adresati la office@racingcode.ro
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	FD1.jpg
Views:	71
Size:	118.2 KB
ID:	3021856   Click image for larger version

Name:	FD-2.jpg
Views:	55
Size:	84.5 KB
ID:	3021857  

Last edited by SEBASTIAN; 13-12-16 at 07:24. Reason: REAL HORSE POWER By Racing Code
aviator is offline   Reply With Quote
Old 03-08-09, 13:24   #2
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Fratilor nu va pot spune decat......SINCERELE MELE FELICITARI!!!!!!!!

Deabia astept sa imi termin masina si sa vin cu ea la masurat!!!!!!!
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 04-08-09, 14:13   #3
VW-G60

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 89
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Foarte interesant ! Cand o sa fie operativ efectiv acest stand si care sunt tarifele,...

Last edited by SEBASTIAN; 29-05-16 at 09:25.
VW-G60 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-09, 20:17   #4
baluba

Stage 3
 
baluba's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 140
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Mi-am pus masina pe dyno IERI LA SEDIUL RACING CODE....

400 cp la motor
306 cp la roti
12.5 timpul pe 402 m

o sa-l rog pe Sebi daca poate si are timp sa ataseze fisa mea de dyno.

VA RECOMAND SA-L INCERCATI,,,ESTE OK
__________________
ANONYMOUS NR 1

Last edited by SEBASTIAN; 29-09-12 at 19:00.
baluba is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 00:34   #5
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by baluba View Post
Mi-am pus masina pe dyno IERI LA SEDIUL RACING CODE....

400 cp la motor
306 cp la roti
12.5 timpul pe 402 m

o sa-l rog pe Sebi daca poate si are timp sa ataseze fisa mea de dyno.

VA RECOMAND SA-L INCERCATI,,,...
Timpul pe 402 m este mult diferit de cel pe care l-ai scos in Ungaria. Pe aceasta latura de timp pe 402 m nu cred ca ne putem baza.

12.9 vs 12.5 este ceva

Last edited by SEBASTIAN; 29-09-12 at 19:01.
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 00:55   #6
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by baluba View Post
Mi-am pus masina pe dyno IERI LA SEDIUL RACING CODE....

400 cp la motor
306 cp la roti
12.5 timpul pe 402 m

o sa-l rog pe Sebi daca poate si are timp sa ataseze fisa mea de dyno.

VA RECOMAND SA-L INCERCATI,,,MIE MI SE PARE OK
100 cp pierderi ?

Last edited by SEBASTIAN; 29-09-12 at 19:12.
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 04:44   #7
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

e chiar ok 100 cp la 4x4 de 400 cp la motor
elspa is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 06:23   #8
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Inca nu s-a deschis catre public s-au facut doar cateva teste.
Referitor la ceea ce spune Baluba pot spune ca este real, acelea sunt cifrele masurate 306WHP conform standardelor SAE.
Intotdeauna puterea relevata la roti este cea corecta 100%.
Timpul relevat pentru sfertul de mila este corect mai exact daca bine imi amintesc 12,56s.
Conditile pe stand referitoare la aderenta sunt ideale si in aceste conditii timpul este real.
O pista de street drag racing nu trebuie sa fie extrem de aderenta si nici alunecoasa, doar pentru monstriii se fac tratamente extra la pista.
In conditile in care aderenta este f ridicata la sol masina pierde timp pe 400m.
Doar o masina cu tractiune pe o singura punte si extrem de puternica este foarte mult avantajata.
Referitor la timpul masurat de Baluba in cursa din Ungaria te-as ruga sa iei si alte repere acolo un Audi de 700-800cp cu fisa dyno a reusit un faimos 12,5..., iar Baluba de frica transmisiei a plecat ca de la semafor cu cca 4500rpm.
Gollum nu stiu la ce te-ai gandit tu sau clienti care folosesc Mustang Dyno:Chip Foose
https://www.youtube.com/watch?v=XhvLPwMIjgI, sau printul din Qtar https://www.youtube.com/watch?v=DKXTym-UwJI, Orange Country Chopers..., politia de New York, Harley... multi din producatori auto, insa MUSTANG nu cred ca-si permite sa vanda intr-o piata atat de concurentiala si corecta ceva care sa lase loc de interpretare.

Last edited by SEBASTIAN; 29-09-12 at 19:02.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 09:14   #9
czt-u

Stage 3
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 167
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

poate ca nu este 12.5 dar nici 12.8
baluba nu a vrut sa riste si chiar il inteleg .
masina nu a mers la potential maxim

Last edited by SEBASTIAN; 29-09-12 at 19:02.
czt-u is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 10:24   #10
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by aviator View Post
Inca nu s-a deschis catre public s-au facut doar cateva teste.
Referitor la ceea ce spune Baluba pot spune ca este real, acelea sunt cifrele masurate 306WHP conform standardelor SAE.
Intotdeauna puterea relevata la roti este cea corecta 100%.
Timpul relevat pentru sfertul de mila este corect mai exact daca bine imi amintesc 11,56s.
Conditile pe stand referitoare la aderenta sunt ideale si in aceste conditii timpul este real.
O pista de street drag racing nu trebuie sa fie extrem de aderenta si nici alunecoasa, doar pentru monstriii se fac tratamente extra la pista.
In conditile in care aderenta este f ridicata la sol masina pierde timp pe 400m.
Doar o masina cu tractiune pe o singura punte si extrem de puternica este foarte mult avantajata.
Referitor la timpul masurat de Baluba in cursa din Ungaria te-as ruga sa iei si alte repere acolo un Audi de 700-800cp cu fisa dyno a reusit un faimos 12,5..., iar Baluba de frica transmisiei a plecat ca de la semafor cu cca 4500rpm.
Gollum nu stiu la ce te-ai gandit tu sau clienti care folosesc Mustang Dyno:Chip Foose
https://www.youtube.com/watch?v=XhvLPwMIjgI, sau printul din Qtar https://www.youtube.com/watch?v=DKXTym-UwJI, Orange Country Chopers..., politia de New York, Harley... multi din producatori auto, insa MUSTANG nu cred ca-si permite sa vanda intr-o piata atat de concurentiala si corecta ceva care sa lase loc de interpretare.

Cal foloseste X sau Y nu cred ca spune tot in viata. Link-ul ala cu casca de sudura ce legatura are cu dyno ? iar in Quatar nu se vede printul sau marca dyno
Oricum la inteval ff scurt de timp exista o comparatie de timp real si timp estimat care trebuie analizata . Ca a vrut sa plece bomba sau nu etc motive avem cu toti.
Timpul oficial masurat profi este ala - timpul estimat de dyno este ala . Este o analiza pe subiect.
Nu spun ca dyno lui Sebi , Florin, Grecu, Maier nu e BUN
Incerc sa fac o dezbatere tehnica .
Oricum felicitari pentru investitie si sper sa fie de un real succes ! Cand o sa am ce masura o sa vin sa masor si eu ca sa putem face dezbateri atinci.


Last edited by gollum_; 05-08-09 at 10:27.
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 12:12   #11
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by aviator View Post
Inca nu s-a deschis catre public s-au facut doar cateva teste.
Referitor la ceea ce spune Baluba pot spune ca este real, acelea sunt cifrele masurate 306WHP conform standardelor SAE.
Intotdeauna puterea relevata la roti este cea corecta 100%.
Timpul relevat pentru sfertul de mila este corect mai exact daca bine imi amintesc 11,56s.
Conditile pe stand referitoare la aderenta sunt ideale si in aceste conditii timpul este real.
O pista de street drag racing nu trebuie sa fie extrem de aderenta si nici alunecoasa, doar pentru monstriii se fac tratamente extra la pista.
In conditile in care aderenta este f ridicata la sol masina pierde timp pe 400m.
Doar o masina cu tractiune pe o singura punte si extrem de puternica este foarte mult avantajata.
Referitor la timpul masurat de Baluba in cursa din Ungaria te-as ruga sa iei si alte repere acolo un Audi de 700-800cp cu fisa dyno a reusit un faimos 12,5..., iar Baluba de frica transmisiei a plecat ca de la semafor cu cca 4500rpm.
Gollum nu stiu la ce te-ai gandit tu sau clienti care folosesc Mustang Dyno:Chip Foose
https://www.youtube.com/watch?v=XhvLPwMIjgI, sau printul din Qtar https://www.youtube.com/watch?v=DKXTym-UwJI, Orange Country Chopers..., politia de New York, Harley... multi din producatori auto, insa MUSTANG nu cred ca-si permite sa vanda intr-o piata atat de concurentiala si corecta ceva care sa lase loc de interpretare.
Toti vorbiti de acel Audi ... propietaru spune ca a avut probleme de bost (facea maxim 22 PSI) ... deci nu mai avea toti caii aia. Masina lui Baluba nu are modificari indeajuns sa scoata 11.5 pe o pista de drag ... Jeff cu 540 hp a scos un timp de genu asta .... iar masinile nu se pot compara.
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 15:05   #12
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

pastrati on topic ca denatureaza iar aiurea toata discutia .

am fost si eu azi la racingcode la dyno, si cu toate ca sa zicem ca suntem in "concurenta" nu pot decat sa apreciez investitia si sa salut initiativa.

dyno-ul e un mustang, din ce am discutat cu cel care se ocupa de reglaj si training(reprezentatul mustang) s-au masurat si masini de 2500 cp pe tipul de dyno-ul prezent (grafice, poze, blah blah) plus ca mi s-a parut totul foarte bine pus la punct.

masuratoarea cailor mi s-a parut corecta, cel putin in cazul meu ca sa vorbesc concret, fiind ca valoare in specifiicatiile tunerului de soft si producatorului turbinei (tipul asta de dyno e foarte raspandit in SUA si toti de acolo se raporteaza la el)

deci succes inainte.
__________________
Bujii NGK si DENSO Iridium.Kituri Admisie. Galerii evacuare. Sisteme de evacuare. Tobe finale.Turbine Kituri Turbo. Blow Off. Kituri Intercoolere. Accesorii turbo. Ambreiaje sport. Banda termoizolanta. Methanol Injection. Lambo Doors.
www.SRZ.ro - SPA Racing ZONE

Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms

My Corvette C7 Stingray
https://masinamea.4tuning.ro/chevrolet/corvette/3898/
elspa is offline   Reply With Quote
Old 05-08-09, 21:49   #13
baluba

Stage 3
 
baluba's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 140
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

la unguri eu am plecat maxim din 4 500 si apoi imi dadea in nas mi-a fost frica de transmisie,,ma rog. nu mai conteaza asta....in septembrie sper sa pot sa plec la potentialu maxim al masinii......si sa vad exact, eu zic ca timpul meu ar fi pe la un 11 6 11.7.....asta este parerea mea.......va rog sa nu incepeti cu nu ai cum bla bla bla.....
baluba is offline   Reply With Quote
Old 06-08-09, 16:28   #14
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by aviator View Post
Referitor la timpul masurat de Baluba in cursa din Ungaria te-as ruga sa iei si alte repere acolo un Audi de 700-800cp cu fisa dyno a reusit un faimos 12,5..., iar Baluba de frica transmisiei a plecat ca de la semafor cu cca 4500rpm.
imi cer scuze pt. off tipic, dar vad ca vorbiti in necunostinta de cauza...
acel audi a avut tot timpul problema la plecare, topaia masina, boostul nu era okei... etc
dar de ce nu va uitati la alte masini 4x4 care au mers 11.6s(alfa 4x4), 11,6s(jeff), 12,5s(radu), 12,8s(razvan), 10.0s(audi S2)!!
nu mai cautati acuma scuze pt. timpul obtinut, ca pentru toata lumea a fost aceeasi pista!
kickass is offline   Reply With Quote
Old 06-08-09, 18:54   #15
baluba

Stage 3
 
baluba's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 140
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

am si eu o intrebare la tine kickass,,,,ce masina ai tu????? honda s 2000????esti din Bucuresti??????
baluba is offline   Reply With Quote
- Copyright 2020 4Tuning -