Mai am de adaugat cateva detalii:
... Abaterea de +/- 2% a statiei meteo incorporata se traduce printr-o adatere de +/- 0.01 % asupra rezultatului final. (2% din modul de |0.5|, factorul de corectie variaza intre 0.5 si 1.5 deci poate induce o eroare totala de 0.01 in plus sau in minus)
" .. Erorea de masurare este mult mai mica decat a altor standuri existente pe piata, nemaivorbind de cele aflate in Romania, pentru aceasta invit a se face o comparatie intre erorile declarate de alti producatori de standuri i.e. Maha, Dynapack etc si standul Mustang, informatii pe care le puteti obtine cu usurinta (sau nu) din paginile de web direct de la producatori.
Mentionez doar : " ... Mustang have a astonishing 0,001 %/F
temperature drift(google it if necessary) thanks to weather correction system ... "
Pe langa faptul ca este singurul chassis dynamometer din Romania ce poate masura cuplul respectiv puterea"dupa cauciucuri" adica la roata acesti parametri fiind cei mai relevanti de altfel, standul este echipat si cu "Weather Correction System", de asemenea fiind unicul stand din Romania ce poseda asa ceva.
Statia Meteo, parte integranta din Mustang Dynamometer asigura factorul de corectie necesar pentru a raporta TOATE MASURATORILE efectuate de noi la conditiile atmosferice standard definit in SAE J1349.
http://www.sae.org/certifiedpower/
Masuratori Certificate de Mustang Dynamometers prin certificate de conformitate si vizate SAE J1349 /august,22,2008:
1) Masurarea puterii la roti prin BHP (Eddy Currents)
2) Masurarea Cuplului la roti
3) Viteza (certificat folosit si in tribunale civile din USA, speeding fines contest
4) Teste de Sarcina [N/m] : Incarcarea rolelor cu o sarcina constanta sau variabila pentru simularea diferitelor conditii de rulare. Aceasta incarcare poate fi constanta sau dupa o curba dorita 2D.
TESTUL DE ACCELERARE PE 1/4 MILE NU ESTE PE LISTA MASURATORILOR CERTIFICATE DE MUSTANG DYNAMOMETERS motivul fiind lesne de inteles: Nu pot certifica ceva ce nu se afla sub controlul lor, respectiv:
- curba de sarcina aerodinamica (ce poate fi introdusa de operatorul standului)
- inertia simulation (ce poate fi introdusa sau nu de operatorul standului)
- aderenta cauciucurilor in conditiile pistei; pe stand masina neputand patina cauciucurile datorita "petei de contact" si aderentei celor 6 role cu care este in contact cat si a sistemelor de fixare.
Poate mai relevant decat timpul pe 1/4 mile ce poate fi determinat cu exactitate daca am avea si un tunel aredinamic pentru a introduce variabilele de mai sus este faptul ca standul 4x4 de la Mustang Dynamometers este singurul stand din lume ce permite efectuarea de "hard start" permitand astfel reglaje ce ar fi inposibile pe alt stand i.e launch control with ALS, fuel overrun simulation, torque slew rate si altele.