Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-09, 21:47   #61
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

ei draga sebastian, fara nici o ironie, eu chiar iti doresc bun venit in activitatea de comerciant !! nu intimplator am pus acel post

ceea ce am vrut sa -ti arat este cit de usor te ataca lumea acum cind esti comerciant desi tu poate ai ramas acelasi pasionat de tuning, cu partile tale bune si rele ca oricare dintre noi.

sa vezi cit de usor te ataca lumea acum cind fara sa dea un leu din buzunar or sa spuna ca este scumpa o testare la tine, este mai ieftin in locul x sau y; adevarul numai tu il cunosti , tu stii cit ai cheltuit si in citi ani (foarte multi cred eu) o sa ti recuperezi investitia; spun foarte multi caci nu cred se se face zilnic coada de zeci de masini ca sa scoti repede investitia;

si fereasca domnul sa aduci o piesa care sa nu fie buna (sau sa nu fie corect folosita) din 100 aduse bune ca sa vezi cit de usor o sa ti puna lumea eticheta ca aduci "tinichele" si nu piese bune

din nou, sincer, bafta in business si din nou spun, nu e nici o ironie

PS: pt cine nu stie, era anuntat inainte de cursa (si de motor spart) ca electronica a fost facuta de dl Necula si nu de RC
__________________
I keep trying but I can never drive faster than my guardian angel can fly !!

http://www.racingcode.com/products.htm
bbm is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 22:43   #62
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Din nou am placerea de a iti savura postul plin de umor. Pentru mine esti un personaj realmente amuzant.
Nu stiu cat de elegant ti se pare tie, mie mi s-ar pare o replica nefericita sa te legi de accidentul respectiv astfel.
Respectul pentru un pilot cu mari realizari, un domn de la care multi au de invatat…"noblesse oblige".
Imi doresc sa evit noise si flame pe forum fapt pentru care consider ca ar fi total inechitabil sa mai cobor atat de jos, incat sa ofer argumente- probe in anumite situatii, mai ales cand acestea sunt usor detectabile.
Eu spun ca nu vreau sa se inteleaga ca vina este plasata in curtea D-lui Dan Necula, faptul ca motorul acela a cedat, nu incrimineaza pe cel care a setat in acest caz.
Idei foarte pertinente a expus gollum_. Trebuie sa ai o echipa de specialisti de oameni pregatiti care sa gestioneze correct un astfel de proiect. Din pacate in aceasta lume majoritateasunt oameni care nu au decat maxim pasiunea sau comertul, tangente la subiect.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-09-09, 23:33   #63
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

iti caut eu posturile in care il atacai pe titi si pe alti piloti acum 2-3 ani ? iti mai aduci aminte postul lui horatiu in care te a luat la misto? era vorba de o competitie (liniutze) la care sa participe si el dar sa pui si un viraj?

poti mai mult de atit, sint convins; bafta in afaceri
bbm is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 00:12   #64
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

apreciez o atmosfera cordiala.
sper sa nu fiu nevoit sa intervin
bafta multa si intelegere
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 06:43   #65
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by bbm View Post
iti caut eu posturile in care il atacai pe titi si pe alti piloti acum 2-3 ani ? iti mai aduci aminte postul lui horatiu in care te a luat la misto? era vorba de o competitie (liniutze) la care sa participe si el dar sa pui si un viraj?

poti mai mult de atit, sint convins; bafta in afaceri
Horatiu este un pilot pentru care am foarte mult respect, iar glumele lui chiar au mult umor. Am vazut ca de cate ori are o masina competitiva darama recorduri.
Chiar il astept si pe Horatiu pe la noi si nu numai pe el.
Oricine vrea sa masoare este binevenit.

Last edited by SEBASTIAN; 15-09-09 at 07:01.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 07:31   #66
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Si eu il injuram pe Seby acum cativa ani pana sa il cunosc.Oamenii gresesc ,important este sa iti dai seama si sa recunosti
MUlta lume il ataca pe Seby fara sa il cunoasca.De asemenea multa lume il ataca pe Titi Aur fara sa il cunoasca !
Am invatat un lucru de la Titi Aur: Sa te ingrijorezi cand nu o sa mai vorbeasca lumea despre tine , nu cand vorbeste !!
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 10:12   #67
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Sa revenim la stand.
DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE se numeste topicul.
Este singurul stand Mustang 4x4 din tara.
Se pot face masuratori pana la 1500 cai pe o axa si peste 2000 cai pt 4x4
Pe langa masurare de putere mai pot fi monitorizati si alti parametri.
diagnoza sistem transmisie
diagnoza sistem racire
masurare abatere vitezometru
simulare sarcina dupa un grafic 2D
si multe altele
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 12:56   #68
VW-G60

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 89
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Apropo care este eroare de masurare a standului vostru ?
VW-G60 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 14:37   #69
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by VW-G60 View Post
Apropo care este eroare de masurare a standului vostru ?

o poti aproxima pt tine citind acest post

https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...ml#post2534645

sau daca un reprezentant RC vrea sa -ti spuna secretul.....
bbm is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 14:48   #70
VW-G60

Stage 3
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 89
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Eu nu vad nici un secret, pana si pe o cutie de bete de chibrit scrie "x bete +/-y bete" e normal sa existe o eroare, dar problema e cat.
VW-G60 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-09, 22:21   #71
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by VW-G60 View Post
Apropo care este eroare de masurare a standului vostru ?
Intrebarea ta este foarte neclara.
Care este eroarea cand ce?
De exemplu cand masoara conditiile meteo cu ajutorul mini-statiei meteo din dotare poate avea o abatere de +/-2%. Detalii poti sa gasesti aici http://mustangdyne.com/weatherstation.htm
Dupa cum am mai spus acest stand poate sa masoare abaterile vitezometrului.
Cam ce abateri crezi ca poate avea un echipament destinat masurarii/detectarii abaterilor? Este ca si cum ai intreba "Ce eroare de masurare are un subler?"
Totodata mai poti consulta si sectiunea http://mustangdyne.com/faq.htm unde vei gasi raspunsuri si la alte intrebari mai mult sau mai putin fanteziste.
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 16-09-09, 00:55   #72
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Mai am de adaugat cateva detalii:

... Abaterea de +/- 2% a statiei meteo incorporata se traduce printr-o adatere de +/- 0.01 % asupra rezultatului final. (2% din modul de |0.5|, factorul de corectie variaza intre 0.5 si 1.5 deci poate induce o eroare totala de 0.01 in plus sau in minus)

" .. Erorea de masurare este mult mai mica decat a altor standuri existente pe piata, nemaivorbind de cele aflate in Romania, pentru aceasta invit a se face o comparatie intre erorile declarate de alti producatori de standuri i.e. Maha, Dynapack etc si standul Mustang, informatii pe care le puteti obtine cu usurinta (sau nu) din paginile de web direct de la producatori.

Mentionez doar : " ... Mustang have a astonishing 0,001 %/F temperature drift(google it if necessary) thanks to weather correction system ... "

Pe langa faptul ca este singurul chassis dynamometer din Romania ce poate masura cuplul respectiv puterea"dupa cauciucuri" adica la roata acesti parametri fiind cei mai relevanti de altfel, standul este echipat si cu "Weather Correction System", de asemenea fiind unicul stand din Romania ce poseda asa ceva.

Statia Meteo, parte integranta din Mustang Dynamometer asigura factorul de corectie necesar pentru a raporta TOATE MASURATORILE efectuate de noi la conditiile atmosferice standard definit in SAE J1349. http://www.sae.org/certifiedpower/

Masuratori Certificate de Mustang Dynamometers prin certificate de conformitate si vizate SAE J1349 /august,22,2008:
1) Masurarea puterii la roti prin BHP (Eddy Currents)
2) Masurarea Cuplului la roti
3) Viteza (certificat folosit si in tribunale civile din USA, speeding fines contest
4) Teste de Sarcina [N/m] : Incarcarea rolelor cu o sarcina constanta sau variabila pentru simularea diferitelor conditii de rulare. Aceasta incarcare poate fi constanta sau dupa o curba dorita 2D.

TESTUL DE ACCELERARE PE 1/4 MILE NU ESTE PE LISTA MASURATORILOR CERTIFICATE DE MUSTANG DYNAMOMETERS motivul fiind lesne de inteles: Nu pot certifica ceva ce nu se afla sub controlul lor, respectiv:
- curba de sarcina aerodinamica (ce poate fi introdusa de operatorul standului)
- inertia simulation (ce poate fi introdusa sau nu de operatorul standului)
- aderenta cauciucurilor in conditiile pistei; pe stand masina neputand patina cauciucurile datorita "petei de contact" si aderentei celor 6 role cu care este in contact cat si a sistemelor de fixare.

Poate mai relevant decat timpul pe 1/4 mile ce poate fi determinat cu exactitate daca am avea si un tunel aredinamic pentru a introduce variabilele de mai sus este faptul ca standul 4x4 de la Mustang Dynamometers este singurul stand din lume ce permite efectuarea de "hard start" permitand astfel reglaje ce ar fi inposibile pe alt stand i.e launch control with ALS, fuel overrun simulation, torque slew rate si altele.

Last edited by Andrei_RC; 16-09-09 at 01:13.
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 16-09-09, 09:04   #73
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by Andrei_RC View Post
Nu pot certifica ceva ce nu se afla sub controlul lor, respectiv:
- curba de sarcina aerodinamica (ce poate fi introdusa de operatorul standului)
- inertia simulation (ce poate fi introdusa sau nu de operatorul standului)
- aderenta cauciucurilor in conditiile pistei;
multam frumos pt aceste lamuriri
bbm is offline   Reply With Quote
Old 16-09-09, 14:22   #74
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

pt. ca o poza face cat 1000 cuvinte
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SAE J1349.JPG
Views:	374
Size:	83.6 KB
ID:	1087772  
Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 16-09-09, 14:38   #75
HP Customs Garage

Stage 2
 
HP Customs Garage's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by Andrei_RC View Post
Pe langa faptul ca este singurul chassis dynamometer din Romania ce poate masura cuplul respectiv puterea"dupa cauciucuri" adica la roata acesti parametri fiind cei mai relevanti de altfel, standul este echipat si cu "Weather Correction System", de asemenea fiind unicul stand din Romania ce poseda asa ceva.
Singurul 4X4
HP Customs Garage is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -