07-07-12, 06:46
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Nu este treaba mea reulamentul, dar mai nou dupa cum se vede au voie cu masini integrale de Gr.N, dar cu restrictor. Trebuie sa participe asa cateva etape dupa care poate intra la orice grupa vrea.
Pentru adaptare noi recomandam sa mearga fara restrictor cu turbo stock si ulterior dupa 3-4 etape sa treaca la versiunea de +400WBHP
Last edited by SEBASTIAN; 07-07-12 at 07:00.
|
|
|
08-07-12, 22:01
|
#362
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Cat costa o testare la voi?
Ma intreseaza pentru un E36 pe care s-a montat de curand un M52TUB28(dublu-vanos) stoc, care urmeaza sa fie modificat.
Eventual test si un upgrade la soft daca este cazul...
|
|
|
09-07-12, 18:05
|
#363
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Salut domnul Sebastian, avand in vedere ca esti priceput in ale tuningului vroiam sa te intreb si eu un lucru cu care ma confrunt de o perioada.
Am si eu un corrado vr6 care a avut motor de 2.8 si i-am facut toate modificarile necesare pt al face 2.9 stock, dupa catalogul vw diferentele intre motoare erau, la 2.8 pistoane cu dimetru de 81 si la 2.9 de 82, am alezat motorul si am bagat pistoane oem, admisie cu clapeta acceleratie, am luat si astea de 2.9 si le-am montat, axe cu came diferite si am luat si axele de 2.9 si le-am montat, calculatorul este de 2.9 dar cu cip de 2.8 (cred pt ca inainte de asta aveam cip de pe net de -12 cp si un prieten a gasit o harta pe care scria 2.8 vr6 12v 190hp deci nu se stie daca problema este asta), deci ceea ce pare a fi in neregula este harta sau mai bine zis hartile de pe cip.
Acum iti explic problema, pana sa pun axele de 2.9 masina tragea acceptabil si in ture mici si in ture mari, dupa 3500-4000 se simtea cum masina incepe sa traga mult mai serios, ca viteza dupa bord am ajuns undeva la 253 km/h, dupa ce am pus axele cu came masina s-a puturosit, acceleratia este regulara de jos pana sus, motorul se incinge foarte tare, amestec foarte sarac pt ca am toba foarte alba si uneori mai da in nas.
Crezi ca s-ar putea rezolva cu o remapare sau cu un cip original de 2.9 daca as gasi harta necesara.
Mersi anticipat pt raspuns.
|
|
|
09-07-12, 23:36
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
In mod cert masina are nevoie de o analiza serioasa si apoi se pot trage concluzii.
Recomandarea este sa-i faci analiza impreuna cu specialisti si sa nu mai incerci masina, daca nu cumva deja e prea tarziu ca sa o mai pastrezi intreaga.
|
|
|
18-07-12, 20:09
|
#365
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
"vechiul si batranul" Mustang ne-a fost inca odata partener de nadejde...
Alfa 156 GTA
|
|
|
10-08-12, 12:24
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Audi S4 2006
4.2 l
8 V
32 s
|
|
|
24-08-12, 10:33
|
#367
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Dyno tuning
OPEL ASTRA GTC OPC 2.0T - 240hp stock
Ecu remap custom RACING CODE
In acest caz valorile sunt secrete si pot fi discutate doar de client.
|
|
|
24-08-12, 12:03
|
#368
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of: [CITROEN] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Multumesc pentru testare , am fost multumit de masurarile facute la voi cat si de softul facut la una dintre masinile cu care am venit ... un pic mai complicat pana am convins ca un diesel face 6000+ rpm .. Sper sa mai ne primiti cu fumegatorile , am cam facut deranj
__________________
Citroen BX T D12
Last edited by SEBASTIAN; 24-08-12 at 13:37.
|
|
|
24-08-12, 13:40
|
#369
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Felicitari pentru realizare!
Mecanica pura, fara electronica!
|
|
|
24-08-12, 17:23
|
#370
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 1,104
Member of: [CITROEN] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Multumesc , mai lucram mai dezvoltam ...
Deasemenea ca tot am facut rost de fisa , peugeot 407 cu admisie ,evacuare si intercooler + softul vostru un rezultat placut ! vedem cum se comporta si mai avem inca un client care doreste tot un rezultat asemanator ,numai ca doreste cuplu mai jos ... sunt sigur ca se rezolva .
Si cealalta masina masurata , 406 1.9 td ,90 cp de baza motor stock ,low boost 1.3 bar high boost 1.6 bar . Tot mecanica fara electronica .
Pe viitor se anunta la masuratori cel putin 5-6 masini
Last edited by mihaistan; 24-08-12 at 17:26.
|
|
|
26-08-12, 12:23
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Ma bucur ca te-ai simtit bine la sediul Racing Code si oricand esti binevenit.
Deasemenea faptul ca ai venit cu mai multe masini si revii se reflecta si in pret. Cei care revin la dyno primesc reduceri de pret chiar daca nu revin cu aceeasi masinuta, sau daca revin cu prietenii lor.
Oricum imi pare rau ca nu am fost acolo, sa va cunosc si eu dar apreciez si masinile pe care le faceti, cu atat mai mult cu cat nimeni nu se astepta la asa ceva de la ele. Felicitari!!
Am pus masinile voastre si graficele si pe contul nostru de facebook https://www.facebook.com/media/set/?s...2435974&type=3
|
|
|
29-08-12, 08:13
|
#372
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Ieri a fost o zi interesanta deoarece un prieten constant si-a facut aparitia un EVO X 2012, model pe care putini stiu sa-l resofteze corect si serios. La modelul Euro 5 softul este diferit de celelalte versiuni de pana acum, dar cum am spus nu e nici o problema pentru noi cand e vorba de celebrele modele japoneze.
O alta masina superba, foarte interesanta si foarte corecta din punctul de vedere al puterii declarate este Alfa Romeo Giulietta 2.0 16v turbo diesel.
Stock a reusit sa ridice din cei 170cp declarati 169, ceea ce nu este rau deloc.
|
|
|
29-08-12, 22:37
|
#373
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
si doar stock a ramas?
|
|
|
29-08-12, 23:50
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Bineinteles ca nu. Dar cifrele obtinute sunt in acest caz confidentiale neavand acceptul clientului pentru a le face publice.
Va pot spune doar ca o modificare optima sare de 200cp intr-un caz similar.
|
|
|
31-08-12, 23:27
|
#375
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNAMOMETRU AWD MUSTANG la sediul RACINGCODE
Mitsu vine pe banda rulanta si suntem bucurosi ca proprietarii lor au incredere in noi.
Si nici masinile de curse nu stau departe de noi fie ele frantuzesti cu motoare japoneze.
Last edited by SEBASTIAN; 31-08-12 at 23:31.
|
|
|
|
|