VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
27-03-15, 10:52
|
#1456
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Audi recheama in service 30 de automobile A4, A5, Q5, A6, Q7 si A8, toate echipate cu motoare pe benzina de 3 litri (3.0 TFSI), deoarece exista posibilitatea ca, din cauza unei neetanseitati a sistemului de injectie, clientul sa simta in interiorul autovehiculului miros de combustibil ce provine din compartimentul motor. Masini afectate de recall sunt produse in intervalul aprilie 2011-aprilie 2012.
Reparatia consta in inlocuirea anumitor componente ale sistemului de injectie de combustibil, cum ar fi, de exemplu, rampa de distributie a combustibilului si garniturile aferente. Vizita in service dureaza aproximativ cinci ore, potrivit oficialilor Audi.
Ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, reparatia se face pe cheltuiala fabricantului.
Pana acum, in 2015, alte rechemari in service, in Romania, au fost facute de Nissan, Renault, Mercedes-Benz, Opel si Volkswagen
|
|
|
19-06-15, 11:14
|
#1457
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Clasamentul J.D. Power 2015 - Porsche ramane in top pt al 3-lea an consecutiv.
Clasamentul pe categorii de vehicule:
|
|
|
19-06-15, 13:30
|
#1458
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Clasamentul J.D. Power 2015 - Porsche ramane in top pt al 3-lea an consecutiv.
Clasamentul pe categorii de vehicule:
|
Proasta gluma topul asta!
|
|
|
20-06-15, 21:40
|
#1459
|
Stock
Join Date: Jun 2015
Posts: 1
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Am un Mitsubishi Lancer cumpărat la 98.000.Masina e pe benzina ,1.5 16V 109cp.O am de aproximativ 2ani si acum am 175.000 aprox.Nu am schimbat nimic in afara de consumabile(ulei,filtre,plăcute,discuri).Totul e original si masina merge foarte bine.O găsesc ca fiind o masina foarte fiabila,exceptând vopseaua de proasta calitate.
|
|
|
27-07-15, 22:48
|
#1460
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Daca ai VW si ...
|
|
|
15-08-15, 22:57
|
#1461
|
Stock
Join Date: Aug 2015
Posts: 1
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
foarte interesant topicul,
chiar ma interesa asa ceva,
la anul vreau sa-mi schimb masina,
am un a4 '96 , deci la anul face 20 de ani, e pe strada din 98,
eu il am din 2004, inainte de mine a avut 2 proprietari. Cand am luat-o avea 214.000km acum are peste 350.000 nu mai stiu cat are ca s-au ars led-urile ce afiseaza si n-am mai avut chef sa vad ce e cu ele, nici nu prea se pricep asa multi la de astea... electrice sensibile
Ca si fiabilitate , clar am tot schimbat la ea, ce se schimba de obicei (consumabile,distributii).
Inafara de asta am schimbat radiator, pierdea de cand am cumparat-o si tot adaugam, primul arc l-am rupt pe cale ferata pe la vreo 315 mii km,
Servo pompa s-a blocat dupa 350 de mii, exact nu stiu, servofrana, ventilator clima (recent). Multe din astea dupa 300 de mii.
Am mai schimbat etrieri la ea,
rugina pe caroserie (la vedere) nu are, doar pe toba.
Idea este ca ma tot gandeam la germane, ca am ramas cu calitatea germana pe creier, DAR, citesc pe forumuri de audi, bmw etc... probleme serioase si piese extrem de scumpe la A4 ultima clasa de prin 2008, 2009...
In ultimul timp tot ma uit la topicuri si prin italia, sa vad top-uri japoneze, coreene vs europene si citesc numai lucruri bune despre japoneze...
nu prea vad pareri despre Mazda in top-uri, vad Toyota, Honda, Hyundai etc... Oricum ma intereseaza un second hand, rulat inafara Romaniei, de 5-6 ani pataniile la astea germane ce citesc si ce scoruri sunt pentru reparatii, ambreiaje stricate la 30.000km si schimbate pe buzunarul clientului imi ridica semne de intrebare. Poate dintre europene singurul care-mi inspira incredere mai e BMW, dar si pe acolo am citit la englezi niste probleme serioase la anumite motoare. Are cineva pe aici vreo mazda 6? Consider ca vw/audi pana in 2000 au fost fiabile, cele construite dupa, cine are sau a avut poate spune ceva
Last edited by mindsoul; 15-08-15 at 23:02.
|
|
|
20-08-15, 12:59
|
#1462
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by mindsoul
foarte interesant topicul,
chiar ma interesa asa ceva,
la anul vreau sa-mi schimb masina,
am un a4 '96 , deci la anul face 20 de ani, e pe strada din 98,
eu il am din 2004, inainte de mine a avut 2 proprietari. Cand am luat-o avea 214.000km acum are peste 350.000 nu mai stiu cat are ca s-au ars led-urile ce afiseaza si n-am mai avut chef sa vad ce e cu ele, nici nu prea se pricep asa multi la de astea... electrice sensibile
Ca si fiabilitate , clar am tot schimbat la ea, ce se schimba de obicei (consumabile,distributii).
Inafara de asta am schimbat radiator, pierdea de cand am cumparat-o si tot adaugam, primul arc l-am rupt pe cale ferata pe la vreo 315 mii km,
Servo pompa s-a blocat dupa 350 de mii, exact nu stiu, servofrana, ventilator clima (recent). Multe din astea dupa 300 de mii.
Am mai schimbat etrieri la ea,
rugina pe caroserie (la vedere) nu are, doar pe toba.
Idea este ca ma tot gandeam la germane, ca am ramas cu calitatea germana pe creier, DAR, citesc pe forumuri de audi, bmw etc... probleme serioase si piese extrem de scumpe la A4 ultima clasa de prin 2008, 2009...
In ultimul timp tot ma uit la topicuri si prin italia, sa vad top-uri japoneze, coreene vs europene si citesc numai lucruri bune despre japoneze...
nu prea vad pareri despre Mazda in top-uri, vad Toyota, Honda, Hyundai etc... Oricum ma intereseaza un second hand, rulat inafara Romaniei, de 5-6 ani pataniile la astea germane ce citesc si ce scoruri sunt pentru reparatii, ambreiaje stricate la 30.000km si schimbate pe buzunarul clientului imi ridica semne de intrebare. Poate dintre europene singurul care-mi inspira incredere mai e BMW, dar si pe acolo am citit la englezi niste probleme serioase la anumite motoare. Are cineva pe aici vreo mazda 6? Consider ca vw/audi pana in 2000 au fost fiabile, cele construite dupa, cine are sau a avut poate spune ceva
|
De Mazda am auzit numai lucruri bune legate de fiabilitate, eu zic ca o Mazda 6 din generatia actuala e o alegere f. inteleapta. Iar daca vrei batai de cap minime, Mazda 6 cu motor aspirat pe benzina este si ieftina de intretinut.
|
|
|
20-08-15, 13:06
|
#1463
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Pe alte siteuri spuneau de Mazda6 ca au preturi destul de mari si multi se plangeau de fiabilitate modelelor Toyota din clasa compacta
|
|
|
24-08-15, 12:20
|
#1464
|
Stage 1
Join Date: Aug 2015
Posts: 11
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Fiabilitate in Romania este o cauza pierduta... puem vorbi despre fiabilitate in alte parti unde sunt drumuri si conditii decente, unde lumea are o educatie in trafic.
Oameni buni, aici e vesul salbatic, si oamenii cauta masini bine construite nu cu motor fiabil. Degeaba este japoneza mai fiabila daca la un impact usor ai de schimbat jumatate de masina... de asta orice mecanic recomanda cu incredere montarea unui scut si o masina germana solida cu piese usor de gasit eventual la dezmembrari
|
|
|
24-08-15, 14:52
|
#1465
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Asa ca fapt divers, voi ati observat ca atunci cand trantesti usa la o japoneza zici ca e Logan?Nu la toate, insa la multe da. Pe mine m-a frapat la Prius de ex, masina de 30+k euro, ca suna ca la Logan.
Sau Landcruiser de 80 k euro, cu aspect interior de zici ca e facut low cost.
|
|
|
24-08-15, 18:16
|
#1466
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by cavaliere
Asa ca fapt divers, voi ati observat ca atunci cand trantesti usa la o japoneza zici ca e Logan?Nu la toate, insa la multe da. Pe mine m-a frapat la Prius de ex, masina de 30+k euro, ca suna ca la Logan.
Sau Landcruiser de 80 k euro, cu aspect interior de zici ca e facut low cost.
|
Low cost!, ne low cost, este de 10 ori mai fiabil decat ML, Q7, X5 si Range Rover la un loc!
Cu toate ca mi nu mi se pare deloc LOW COST!
http://ymimg.b8cdn.com/uploads/car_m...o_Interior.jpg
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
24-08-15, 20:02
|
#1467
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Din poze toate sunt frumoase. Dar urca-te intr-una si pipaie nitel si vezi detalii.
Tot ii tragem cu fiabilitate, hai sa fim seriosi ca nicio marca nu mai e ce era. Insa nu exagera ca nu sunt asa rele nici Ml, nici X, nici Range modelele noi . In plus, multi le cumpara de noi si cred ca atunci cand dai 80k euro pe o masina parca vrei sa te simti premium in ea nu ca in şaretă.
Toyota o fi ea fiabila insa interioarele au fost dintotdeauna urate si cu plastice nasoale. Ca sa nu vorbim si de designul exterior la fel de anost.
Mazda mi se pare mai atent lucrata interior de exemplu.
|
|
|
25-08-15, 14:54
|
#1468
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by cavaliere
Din poze toate sunt frumoase. Dar urca-te intr-una si pipaie nitel si vezi detalii.
|
La SAM anul asta, am urcat in Jeep Grand Cherokee, ultimul model.
Deci vreau sa spun ca interiorul arata superb, insa iti e frica sa pui mana pe plastice ca par ca se rup. Scartaie toate si sunt foarte subtiri de zici ca sunt facute din pahare reciclate. Si vorba aia...costa 70 si ce ceva de mii de euro.
Deci cam acolo se simte calitatea.
|
|
|
25-08-15, 15:16
|
#1469
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by cavaliere
Din poze toate sunt frumoase. Dar urca-te intr-una si pipaie nitel si vezi detalii.
Tot ii tragem cu fiabilitate, hai sa fim seriosi ca nicio marca nu mai e ce era. Insa nu exagera ca nu sunt asa rele nici Ml, nici X, nici Range modelele noi . In plus, multi le cumpara de noi si cred ca atunci cand dai 80k euro pe o masina parca vrei sa te simti premium in ea nu ca in şaretă.
Toyota o fi ea fiabila insa interioarele au fost dintotdeauna urate si cu plastice nasoale. Ca sa nu vorbim si de designul exterior la fel de anost.
Mazda mi se pare mai atent lucrata interior de exemplu.
|
Eu am in jur prieteni care au avut sau au toate cele de mai sus si toate cu exceptia Toyotei si Lexusus-urilor au avut foarte multe probleme de fiabilitate pana in 100k de km. Chiar daca o parte au fost efectuate in garantie, problemele au fost si nu putine si nu marunte. Daca doresti, iti fac si o lista.
|
|
|
25-08-15, 22:59
|
#1470
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Vad atatea masini germane, ''solide'' ,pe dreapta zilnic
Acum nu stiu daca e vorba de cum le intretin proprietarii sau daca nu sunt fiabile doar, cert e ca majoritatea sunt din grupul vag....
Am fost ieri sa schimb uleiul la un mecanic....dintr-o parcare plina ochi (aprox 20 masini) , toate masinile cu diverse probleme, doar o honda (era pentru distributie nu ca se stricase , restul nemtesti ... se chinuia cu un bmw cand am ajuns eu acolo...
Si nu sunt in RO, asta sa nu mai zica lumea de calitatea masinilor din RO. e LA FEL peste tot.
|
|
|
|
|