Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus
VW Golf 4 399 54.51%
Opel Astra G 160 21.86%
Ford Focus 173 23.63%
Voters: 732. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 27-08-08, 13:54   #226
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Quote:
Originally Posted by number1 View Post
Fiecare isi lauda masina aici. Sa fiim putin realisti. Golful e clar prima dintre cele 3. Doar la consum pierde puncte in fata lui astra cu motor diesel. Dar in schimb astra cu motor diesel nu trage deloc bine. Pana in 2000 de ture e mort. La astra pozitia la volan este in schimb buna si este si printre cele mai sigure ( cautati pe youtube rezultatele la crash test la cele 3 masini)
Fordul e cel mai praf dintre cele trei. Ati observat cum ramane un nor de fum in spatele unui focus diesel cand pleaca de la semafor? In interior e folosit mult plastic tare si nici prea fiabile nu sunt..stiu personal, dar asta se cam intampla la toate modelele ford.
Spuneti ca nu e asha cum zic eu clasamentul? Pai hai sa o luam si dupa preturile lor la mana doua. Golful e cel mai scump, urmat de astra, si apoi fordul.
Am vazut (sau mai bine zis de-abea le-am vazut) de 100 ori mai multe Golfuri care sunt fumegatoare. Am si avut la firma (golf TDI) si pot sa iti spun ca au fost o deceptie d.p.d.v. al fiabilitatii si a costurilor de intretinere.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 14:51   #227
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Quote:
Originally Posted by GodfatherN View Post
THX-1...Hai sa iti raspund cel mai simplu :

Citeste post-ul de mai sus al lui Carutasu dupa care (nu ca ai avea asa ceva) din curiozitate fa bine si urmareste link-urile...Sa vezi tu ce ti se va zbate in delir constiinta impiedicata de putinele cunostinte pe care le ai si cu care totusi faci niste afirmatii complet nefondate..

Bafta la ...citit
pt ca exista forum calumea vw unde poti citi...daca ar exista unu corect de ford... dar la ford deja nu mai sunt descrise toate problemele...ca deja te astepti sa ai destule... la ei scrie doar ce e bine...ca sa sublinieze ca exista si lucruri bune.

faptul ca au CR inainte de VAG nu inseamna nimic. PD e mult peste CR, mai putin zgomot si noxe. vedeti si voi curbe de cuplu...cuplu la ce turatii..etc... dar daca va uitati doar la cat consuma si cat platesc taxe la ea...luati ford.
unii se mai uita si cum trage..cat trage...etc.

exista ford cu 1.8TDCI care sa scoata 150-160 de cai din fabrica? nope. nu ar avea cum.
cand compari 1.9TDI de 115 cai vezi in ce an e scos motorul ala si ce a aparut in acelasi an la FORD.

astept sa imi spuneti acum de sportivitatea FOCUSULUI, sau a escortului...ca de obicei acolo se ajunge. unde ford a facut un mare ZERO si unde cosworth a facut totul...

de finisaje la interior...de 4x4..pe golf...mai discutam sau ne uitam iar la topuri?
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 16:14   #228
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

uitati despre avantajele reale, topurile/engine of the year/car of the year (unde de obicei ies tentative de masini) fac legea...
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 16:20   #229
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
Fanii ford eu zic ca deja exagerati!...nu vreau sa fiu rau dar in p l m e doar un ford,ce naiblior puteti vedea atatea calitati la el!!?Chiar nu inteleg ce poate sa te atraga la un ford focus,e urat,materiale de proasta calitate,tinuta de drum lasa de dorit,nu iese cu absolut nimic in evidenta,cred ca 90% din posesori si-au luat-o pentru ca asa a fost conjunctura,e prima oara cand aud de "fani" ford(Europa),masini care nu exceleaza la nimic exceptand ST-urile.
Dimpotriva, fanii VAG sunt exagerati.Arata-mi un singur post,unul singur, al unuoi Fordist care scrie ca VW e praf, care denigreaza, care arunca cu noroi.Unul singur.Aaa, ca spune ca "ford dupa parerea mea e mai bun, ca are urmatoarele avantaje"...e altceva.Personal cred ca Focus si Golf sunt egale, pe un test defalcat, Focus castiga anumite subpuncte, Golf altele.Per ansamblu nu cred ca pot afirma ca e mai bun ca VW.Dar nu vei vedea aberatii iesite din tastele mele gen " Ford nu are istorie" (va si amar ce-o fi in cap'sorul lui ala care a scris asta), ca Golf e "clar" deasupra...mamaaaaaaa....si alte aberatii.Fanii Ford au bun simt, se intind in clasa lor, compara Ford cu clasa sa.Am intalnit zeci de cazuri de VW -fans care faceau spume si cand spuneai ca BMW e superior.Fanii Ford nu compara masina lor cu clasa premium,in timp ce multi fani VW vor sa o faca, sau daca sesizeaza un zambet ironic in coltul gurii celui care il asculta, tot incearca sa mai ciupeasca ceva..."da...dar e sub-premium....e cea mai aproape de premium".Ca in politica, daca nu e primul val, minti cum poti " e al doilea val, sau al doilea timp al primului val".
Se tot compara pe ici pe colo Golful personal cu Focusul de la firma.As avea o propunere acelora...sa-si ia un Focus nou, sa dea la schimb Golful la firma cateva luni, si sa vada dupa aia cum mai merge minunea intre minuni...pentru ca dupa cum sigur se stie, utilizatorul unei masini de firma nu plateste reparatiile acelei masini, precum nu are grija nici cum o foloseste.
Explica-mi tu, daca Ford lasa de dorit la tinuta de drum,de cati ani ar putea fi ingropat un golf la capitolul asta?NU ARE SUSPENSII INDEPENDENTE (Golf 4 vorbind), intelegeti asta, si mai mult, Ford are unele dintre cele mai bune suspensii independente, control blade system.De ce credeti ca masinile puternice au astfel de suspensii, BMW, Mertz (nu ca as compara acum Ford cu ele...cum de multe ori fanii VW o fac),de ce credeti ca masinile sport, de la hot-hatch si pina la supercars au suspensii multilink si in fine de ce credeti ca Golf IV rally car,pe vremea cand era JWRC, a fost echipat cu suspensii independente in timp ce cel de serie nu avea asa ceva?Ca sa-i scada din performante si sa-i deterioreze tinuta de drum?Aveti prea multe spume la gura, fara suparare, si faptul ca taman si numai fata de Ford,poate spune ceva.Sau de fapt gresesc, pentru fanii Vag toate celelalte masini sunt cutii de conserve.Cu aspectul...asta se stie ca e discutabil...e chestie de gust.Mie de exemplu Focus si New Astra imi plac la felde mult din punctul asta de vedere, in timp ce Golful il gasesc putin cam conservatorist.
Iertati-mi scurta istorioara colaterala: fac fitness (pot spune culturism de vreo 14 ani).Drept care citeam reviste si articole din domeniu.Era intr-unul din ele vorba despre prejudecati, povestite de un campion national.Avea un amic tare "cunoscator" care stia el ca (virgula) culturistii nu au forta.Intr-o zi l-a dus la sala la el si i-a zis " nah, ma vezi in fata ochilor, cu cat ar trebui sa fac genoflexiuni, sa zicem, ca sa zici ca am forta".Amicul ia o fata smechera gen "haaaa....acu te-am prins"....."pai...cu minim 150-160kg ar trebui sa faci serii...fa-mi 8 barem si te cred"."Ok"...si dupa incalzirea de rigoare a facut o serie cu...200kg."Na...acuma nu mai poti zice ca nu am forta".Amicul era cu falca pe jos dar tot nu vroia sa cedeze."Mdaaaa...dar voi nu aveti...asaaa...cum sa zic....adica forta....".Ce vreau sa zic e ca pentru oamenii care se incapataneaza, argumentele, oricate si oridecare ar fi nu fac 2 bani.Ei habar nu au sa-si argumenteze cele spuse, dar nici nu accepta probele celorlalti.
@Anaconda...spune o vorba ca nu iese fum fara foc.Daca 20 de forumuri de specialitate lauda marca X (ceea ce inseamna ca acolo este totusi ceva de urmarit, nu?...sau o dam iarasi cu conspiratia mondiala?), si nu pot scoate marca Y in fata, eu sa cred sursele acelea, sau pe Nae forumistu' care urla inspumat ca " marca ICS e de kko....ca asa vrea eu..."?.Mai mult, eu am prezentat in primul rand un top TUV si ADAC - o concluzie, de fapt - (sper ca stii ce sunt), apoi car of the year, engine of nu stiu cui etc.
Uite poftim, vorbim din experienta: 143k de km fara absolut nici o problema, placutele de frane, consumabile si atat.Ma simt confortabil la drum lung, am ce-mi trebuie in masina, am resurse pentru autostrada sau pentru drum lung...ajunge?Sau nu am voie sa fiu crezut?
@Acuma bogdan-wrc...fara suparare dar ai dat-o rau in bara.PD este mult peste CR, de-aia trec acum VW pe CR, de-aia BMW si Mertz au CR.Scoate mai putine noxe...asta a fost tare.Unuldin considerentele ptr care VW au trecut pe CR stii care a fost?Ca au facut foarte greu trecerea la E4 si le-ar fi fost imposibil sa treaca la E5.Mai incearca.
Poate ca 1.8TDCI nu exista din fabrica cu 160cp, dar nici 1.9TDI PD.Exista in schimb un 2.2TDCI de 175cp si 420Nm,care oricum tunat urca mai sus decat 2.0TDI (CR...apropo) de 170cp de pe Passat.Accept motivul pentru ca e ceva mai mare.Oricum, uite pentru fericirea fanilor Vag declar ca intotdeauna orice motor de pe Golf e lozul castigator.Acel motor 1.8TDCI de 115cp si 300Nm va lua fara dubii bataie de la un 1.6i de pe Golf, de 100cp si vreo 140Nm, pentru ca sunt cai Vag....e altceva.
In rest cu forumurile, desigur...e o conspiratie mondiala...numai fanii VAG sunt sinceri pe forum, de-aia pe acele topicul le sareau ceilalti in cap ca la criminali ca " denigreaza o astfel de masina".E chiar copilaresc primul tau alineat, pe cuvant.Cat despre ultimul...nu inteleg...explica mai pe larg, nu ma prind despre care "ZERO" vorbesti.Pe urma iti povestim noi de WRC, Formula1, Le Mans, GT.

Last edited by carutasu; 27-08-08 at 17:23.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 16:56   #230
Dripci

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

A propos de experienta, focusul meu tddi are 197.000 km si nu scoate niciun pic de fum..chiar deloc deloc, nici accelerat in gol, nici in sarcina. Nu-mi place directia cam rigida si garda la sol care la tourer e cam mica .In schimb, imi place interiorul mai mult decat la celelalte, acesta fiind mult mai interesant, mai putin anost si parca (cel putin la ghia) materialele sunt mai ok.Ma rog, atat imi vine in cap acum
Dripci is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 17:00   #231
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Stai linistit ca nu vei fi crezut.Tu minti,ascunzi problemele masinii.Numai VAG nu se poate strica, aia e clar,daca Ford se strica e de vina marca, daca se strica un Vag, desigur, doar soferul e vinovat.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 17:04   #232
Dripci

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Ah..si inca o chestie pe care o consider buna la focus...distributia de la motorul 1.8 tddi este in parte pe lant iar la 1.8 tdci este intreaga pe lant, din cate stiu eu. La 1.9 tdi e la fel ? :-/
Dripci is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 17:21   #233
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Nici nu conteaza...e un lucru inutil...ca si suspensia multilink, ca si insertia in geamuri, ca si sasiul, ca si aprecierile de specialitate.Avantajele lui Ford trebuiesc neaparat trecute cu vederea, bagatelizate, ca altfel e buba...in schimb neajunsurile (care sunt si ele....unde nu sunt), musai sunt cruciale si catastrofale.Degeaba gatesti 3 feluri de mancare excelenta...e kk...important e ca painea pe care ai prajit-o la toaster nu are culoarea aia bejulie spre maro, fix nuanta 42.Ti-a fost bagata masina pe gat, asta e, ai fi vrut in subconstientul tau sa iei Golf, dar spiritele rele te-au oprit, te-au tzapit
Aa, inca o remarca...se vorbea de diferenta de fiabilitate la diferite marci fata de fiabilitatea acelorasi marci in Romania ...tare de tot...dar merita comentat.Nu ma leg de faptul ca din alt punct de vedere afara de motor, de unde poate careva face statistici care rezista mai bine aici (motorul...injectoarele de fapt,datorita motorinei).Ideea de baza e: " who cares".De cand VW sau Ford sau Opel sau Citroen face masini pentru Romania, pentru drumurile care sunt cum sunt si pentru carburantul care e cum e?Atunci nici o problema, se poate trece pe masini de teren (gen Land Rover, Cherooke, Qx) si problema drumurilor se rezolva probabil.Sau si mai bine pe tractoare, si gata si problema "zamei".

Last edited by carutasu; 27-08-08 at 17:31.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 17:37   #234
GodfatherN
BMW Driver

Stage 5
 
GodfatherN's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[FORD]
[CHEVROLET]
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

)) carutzashu....foarte tare, frate...
ideea este insa mult mai trista...Din nefericire ( si aici generalizez ) snobismul romanului este unul din factorii cheie pentru care acesta isi cumpara masina. Si crede-ma ca vad asta zilnic! Indiferent de buget romanul va asculta nu neaparat sfatul celui care-i poate da raspunsuri bazate pe concret ci al celui spre care el nutreste o oarecare invidie...Daca Gheorghe, vecinul lui de-o viatza si-a permis dintotdeauna Golf cand el a avut doar Dacie, pai chiar daca vinde terenul bunicii el isi va lua tot Golf si inca unul echipat full tocmai pentru a simti "razbunarea" data de invidia ce l-a ros atat amar de vreme ! Rar intalnesti un om cu o gandire "open minded" care sa iti spuna ce vrea si sa fie legat strict de ceea ce are el nevoie. Legat un pic de Ford (si aici generalizez din nou ) putini au mers cu Ford, mai ales un Mustang sau ceva pregatit de Carol Shelby sau orice altceva legat de Ford iar dupa aceea sa-si mai doreaca altceva...
Eu unul sunt satul de oameni care cumpara un produs doar pentru sigla brand-ului respectiv si atat !
__________________
I'LL MAKE YOU AN OFFER YOU CAN NOT REFUSE !!!

GodfatherN
GodfatherN is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 17:43   #235
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Eu am inca o intrebare...de ce sunt asa deranjati fanii Vag ca si Ford e o masina apreciata?Nu e voie, nu se poate crede treaba asta, s-a semnat vre-un contract de exclusivitate?

Mda...de multe ori e vorba de un pic de spirit de turma...asta stiu, de sta am auzit si asta devine si concluzia mea.Un alt exemplu ar fi cu alegerea tipului de masina ( benzina sau diesel).E normal ca daca ai nevioe de masina pentru multe mii de km pe an (zeci de mii) sa-ti trebuiasca diesel.Daca insa nu faci acei km, nu mai e neaparat rentabil.Cumnatu-meu vroia o masina acu ceva timp, de adus din Germania." Da' eu vreau un diesel". "Hait, am zis...da la ce-ti trebuie tie diesel, ca tu nu faci mai mult de 5-6000km pe an si sigur nu te schimbi dp asta de vedere." "Pai faci economieeee....siiiiii"...." Si ce?...cine ti-a zis treaba asta"?.Si cica asa a auzit de la un prieten."Dar ce e prietenul"?. "Face taxi".Nu mai trebuie cred sa zic nimic.

Last edited by carutasu; 27-08-08 at 18:13.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 18:47   #236
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Hai sa va zic o chestie am mers cu un xsara hdi. sincer nu stiu daca e comonrail sau cu pompa clasica de 90 cp si un tdi cu pompa clasica de 90 si tdi tragea mai bine. eu am un passat 1.9 tdi de 130 si pot spune ca trage mai bine decat tdciu de 2.0 de pe mondeo. si mare tampenie ca vag a renuntat la pompa-injector in favoarea la CR. se vede clar diferenta: un 2.0 tdi PD si un 2.0 tdi CR de 140 cp : cel cu PD va avea reprize mai rapide cam cu o secunda jumate fata de cel CR. Si constructia lor a devenit mai complicata: 16 v in loc de 8v cum se obisnuia pana acum, compresia redusa de la 19.5 cat era la 1.9 tdi de 130 la 18 cat e pe 2.0 tdi CR. Treaba e ca daca vreti ford sa va luati benzina. Motoarele alea duratec sunt practic niste zetecuri imbunatatite, dar sistemul de constructie e acelasi si sunt practic bulletproof. VW au mecanica destul de buna ce e drept, dar interiorul lasa de dorit. se cam dezmembreaza: scaune care scartaie, comutatoru ala de la faruri din stanga am ramas cu el in mana cand am aprins farurile de ceata, scutu din plastic care nu stiu daca e ceva usual sau nu, dar unui prieten i-a zburat pe strada de sub masina si cam atat.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 19:40   #237
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

pe undeva se compenseaza...daca ai merge cu 2 masini de acceasi putere, un PD si un CR, pe distanta X pornind de la o anumita viteza, ajungi cam la aceeasi viteza.PD are panta de cuplu putin mai abrupta, in general la CR e ceva mai lunga (nu in toate cazurile insa), dar chestia principala e ca nu are turbo-lag, raspunsul la pedala e instantaneu (presiunea la 2000 de barri e pregatita tot timpul in rampa comuna).Bun, posibil sa fie chestie de cum se simte fiecare mai bine.
Totusi pina la CR, VW (fiind vorba de Passat), nu au scos motor de 1.9-2L de 170cp.Nu or fi vrut, pur si simplu?
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 19:56   #238
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
@Acuma bogdan-wrc...fara suparare dar ai dat-o rau in bara.PD este mult peste CR, de-aia trec acum VW pe CR, de-aia BMW si Mertz au CR.Scoate mai putine noxe...asta a fost tare.Unuldin considerentele ptr care VW au trecut pe CR stii care a fost?Ca au facut foarte greu trecerea la E4 si le-ar fi fost imposibil sa treaca la E5.Mai incearca.
Poate ca 1.8TDCI nu exista din fabrica cu 160cp, dar nici 1.9TDI PD.Exista in schimb un 2.2TDCI de 175cp si 420Nm,care oricum tunat urca mai sus decat 2.0TDI (CR...apropo) de 170cp de pe Passat.Accept motivul pentru ca e ceva mai mare.Oricum, uite pentru fericirea fanilor Vag declar ca intotdeauna orice motor de pe Golf e lozul castigator.Acel motor 1.8TDCI de 115cp si 300Nm va lua fara dubii bataie de la un 1.6i de pe Golf, de 100cp si vreo 140Nm, pentru ca sunt cai Vag....e altceva.
In rest cu forumurile, desigur...e o conspiratie mondiala...numai fanii VAG sunt sinceri pe forum, de-aia pe acele topicul le sareau ceilalti in cap ca la criminali ca " denigreaza o astfel de masina".E chiar copilaresc primul tau alineat, pe cuvant.Cat despre ultimul...nu inteleg...explica mai pe larg, nu ma prind despre care "ZERO" vorbesti.Pe urma iti povestim noi de WRC, Formula1, Le Mans, GT.
scrii prea mult )

http://www.youmago.ro/object/view/se...i-160-cp/19807
ibiza cupra are 1.9TDI 160 de cai..iar 1.9TDI de 150 sunt multe modele de la golf, leon, etc.

le mans? pai vezi ca acolo TDI a cam facut legea. sau VW nu e audi la motoare?? sau acum dam exemple doar unde ne doare? si vorbim de anii 40??

WRC? cand audi lupta cu COSWORTH? pai ce treaba are cossie cu FORD? none!! dar asa le place fanilor sa zica.... asa cum nici AMG nu are vreo treaba clara cu Merc. nu face parte din el
BTW: stii de cine apartine Cosworth acum??
guess))
daca tu asta intelegi din primu meu alineat..e clar...am zis ca ai dat copy din vwf dar din alte forumuri nu? de ce? sa iti arat si eu alte forumuri?
desi vwf e cel mai tehnic....

PD>..tocmai din cauza noxelor nu a mai fost produs. dar la cuplu, la curba de cuplu e muuult peste CR. la brutalitate....si chestii tehnice. nu la noxe. la noxe si la trepidatii , da CR e peste PD. dar mergi tare cu PD si vezi daca se simte diferenta fata de CR>

de ce compari 2.2 cu 2.0? tu ai zis ca e mai mare. 2.0TDI e si de 170 de cai.
2.2 urca pana unde? 2.0tdi urca pana la 200.

eu nu sunt deranjat ca e si FORD masina apreciata...daca eram..ma amuza comparatia. dar dupa cum se vede iau parte la discutie.....desi sunt cam satul de asta.

astept forduri sa faca asta
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/24992-golful-meu-dyno.html
https://forum.4tuning.ro/191-bazar-auto-masini/79574-seat-leon-cupra-4-made-by-dimsport.html

si sa aibe si abreiaj stock..cum are ala visiniu!!

godfather,..deci daca am audi, vw.seat..skoda sunt snob?
vezi ca si Porsche au fost in VAG de la inceput. nu zic de lambo si Bugatii care au fost cumparate.

ok, romanii sunt snobi..dar si retzsu europei? chiar toti?

de ce un ford se vinde pe un pachet de tigari dupa ani si vw inca mai tine la pret. de naspa ce sunt...
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 19:58   #239
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

una peste alta ford nici nu ar trebui sa intre in discutie si eu clar as alege ASTRA G
dolb is offline   Reply With Quote
Old 27-08-08, 20:13   #240
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: VW Golf 4 vs. Opel Astra G vs. Ford Focus

da ce are astra aia? da niste argumente aici. nimeni nu a argumentat nimic de astra.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -