VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
13-09-05, 14:47
|
#61
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
http://www.globalcar.com/datasheet/T...aTwinTurbo.htm
In general sunt impotriva japonezelor,pentru ca au aceeasi problema:renumele e cu mult peste realitate.Si cum ai ajuns tu la concluzia ca japonezele sunt mai ieftine ? Versiunile nesportive (adica Civic de 110 CP,Impreza de 95 CP etc.) sunt nesimtit de scumpe,iar celelalte au cam acelasi nivel de pret cu cele europene.CTR-ul tau e mai scump decat Golf GTI si Astra Turbo de exemplu (e drept ca si mai bun),iar decat Megane RS ce sa mai zic,si asta e mai rapid decat toate,inclusiv CTR...asta ca sa nu mai vorbim de NSX sau Skyline,care au niste preturi exorbitante.Masini ieftine mai bune decat altele cu preturi mult mai mari sunt Camaro,Corvette si Mustang de care am pomenit inainte...toate masini pe care fanii japonezelor le dipretuiesc profund.
Iar expresia \"gunoaie europene\" am crezut ca o folosesti doar sa ma provoci...daca asta e opinia ta e grav.
|
|
|
13-09-05, 14:53
|
#62
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Race\"
EvLSant0S comparatia a mai fost,dar daca insisti...
------------------M3------------Supra
Capacitate------2990---------2997
Putere-----------286----------330
0-100 km/h-----6-------------6,4
0-1000m--------25,6----------25,9
Uite ce iese...
|
mai baga o fisa.
omule , inca o tii pe a ta ?
|
|
|
14-09-05, 11:08
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
OFF TOPIC race,stai linistit k am mai multa carte decat ai crede tu,sau ai tu,iar liceul si facultatea nu le-am facut aici.apoi discutia se axa pe teme automobilistice si nu pe gramatica.
am avut supra mk3 turbo model 89 timp de 3 ani si nu am avut probleme deloc,exceptand turbina ce am schimbat-o pe la 140-150.000 km pt ca incepuse sa manance ulei.in rest nici o problema.
un m3 coupe model 1994 l-am avut in jur de un am.tin sa mentionez ca schimbat doua pistoane care erau sparte,ambreiajul,apoi chiulasa sa fisurat,mecanicul meu sfatuindu-ma sa vand rapid masina sau schimb motorul.avea la bord in jur de 80.000 km masina,Dumnezeu s-o odihneasca.masina arata ca noua,luata din italia.
acum intelegi de ce iubesc japonezele?rezista mult,mult mai mult fata de alte modele de masini europene.
|
|
|
15-09-05, 23:52
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
traducerea cuvantului ricer este cred orezar?poate si asta esti?
ori ai vrut sa spui racer?
banuiesc ca este prima varianta.
|
|
|
28-09-05, 14:03
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
M3-u bate.Cu putin \"ajutor\", c-am fura startul.
|
|
|
28-09-05, 16:53
|
#66
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
tu .... TURBO .. numesti ... \"PUTIN\" ajutor ?!
|
|
|
28-09-05, 17:06
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
M-am referit ca M3-u a furat startul, nu ca are turbo, si Supra este turbo.
|
|
|
28-09-05, 18:33
|
#68
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
SUPRA E TURBO DIN FABRICA !
pe cand m3`ul ..
|
|
|
28-09-05, 19:59
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Ce legatura are una cu alta, daca Supra e turbo din fabrica si M-ul nu e?Din cate stiu Eu Supra e biturbo din fabrica, sau ma insel?!!!
|
|
|
28-09-05, 22:20
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
sunt mai multe motorizari la supra .... turbo si/sau biturbo sunt doar 2 dintre ele , dar nu asta conteaza pentru ca noi ne refeream la masini stock.
Care ies din fabrica asa cum ies ele.
adica m3-ul nu iese cu turbo din fabrica pe cand suprea biturbo , da.
Sper ca ai inteles care e dilema in filmul tau.... m3 nu mai e stock demult.
__________________
Honda
|
|
|
29-09-05, 10:50
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Quote:
m avut supra mk3 turbo model 89 timp de 3 ani si nu am avut probleme deloc,exceptand turbina ce am schimbat-o pe la 140-150.000 km pt ca incepuse sa manance ulei.in rest nici o problema.
|
e cam normal la kilometrii aia sa schimbi turbina.O turbina in jur de 100.000 de km este garanta.
ASta nu o putem numii problema.
Chinezestile sunt cele mai tari.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
|
|
|
29-09-05, 11:51
|
#72
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"EvLSant0S\"
SUPRA E TURBO DIN FABRICA !
pe cand m3`ul ..
|
Exista si varianta biturbo de fabrica si arte 330hp.
|
|
|
29-09-05, 22:09
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"shadowro\"
sunt mai multe motorizari la supra .... turbo si/sau biturbo sunt doar 2 dintre ele , dar nu asta conteaza pentru ca noi ne refeream la masini stock.
Care ies din fabrica asa cum ies ele.
adica m3-ul nu iese cu turbo din fabrica pe cand suprea biturbo , da.
Sper ca ai inteles care e dilema in filmul tau.... m3 nu mai e stock demult.
|
Daca voi va referiti la masini stock, imi cer scuze ca am postat un filmuletz cu M3 Turbo care bate Supra.
Am si eu o intrebare, de ce s-a creat 4tuning?ca sa comparati masini stock?poate ar tebui sa-l clonati si sa-i spuneti 4stock!!!!!
|
|
|
28-10-05, 13:40
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
pai daca ar fi si supra full tuning la cat poate duce 2zj-ul,stau sa ma intreb ce-ar fi de saracul m3.....
|
|
|
28-10-05, 13:42
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
pai daca ar fi si supra full tuning la cat poate duce 2zj-ul,stau sa ma intreb ce-ar fi de saracul m3.....
|
|
|
|
|