Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-04-05, 16:29   #46
Mr. Enrich

Stage 2
 
Mr. Enrich's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 36
Default

Diesel-ul e bun doar pentru agricultura!

Quote:
da exista Speedster diesel de un tuner german.
Tunerul cred ca se numeste Damrose si e vorba de un speedster de 150HP...
Mr. Enrich is offline  
Old 01-04-05, 19:51   #47
oache81

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
Default

In primul rand as vrea sa mentionez o chestie,poate e o aberatie poate nu dar ma gandeam referitor la cuplu maxim la motoarele pe motorina care e undeva in jur de 2000 de rotatii.Pai da dar daca te uiti pe plaja rotatiilor este undeva la jumate asa cum este si la benzina la 3500,majoritatea motoarelor mergand pana la 6000 pe benzina si vreo 4000 pe motorina.Cuplul maxim nu este mai jos la motorina e tot acolo la mijlocul turatiilor.Cutia pentru motorina este etajata pentru un motor de maxim 4000 de rotatii.Ceea ce spuneti voi ca e mai jos e mai jos doar pentru ca motorul e capabil doar de 4000 de ture.Pe urma cuplul ala dublu e o chestie ca DDR-ul la calculatoare,e o diferenta destul de mica nu e dubla asa cum crede lumea cand vede cifrele.Adica daca ar exista cuplul ala in realitate o masina pe motorina cu aceeasi putere ar trebui sa rupa tot.Aduceti-mi o octavia TDI de 75 CP si sa vedem daca accelereaza de 2 ori mai repede ca mine.Hai sa luam un motor de acceasi capacitate cilindrica si sa ii punem turbina,de exemplu un BMW 318 cu motor de 1890 cm cubi, sa ii punem turbina si intercooler si sa vedem care bate Octavia sau BMW-ul.Singurul avantaj al motoarelor pe motorina este consumul si faptul ca datorita compresiei imense pot fi dotate foarte usor cu turbina fara modificari majore la pistoane etc.Este normal sa comparam performantele unui TDI la 2000 de ture cu performantele unui motor pe benzina cu turbina si intercooler la jumatatea plajei de turatie a acestuia.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
oache81 is offline  
Old 01-04-05, 21:31   #48
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

pai dieselul este un motor cu ardere lenta..si aprinderea este diferita de benzina normal sa fie cu mai putine turatii....si cine-a zis treaba ca dk este cuplul asa de mare..esti rege pe acceleratie..spre exemplu hummeru..sau monstrii pickup de peste ocean GMG si Chevy care variantele de top au in jur de 300cp si cuplu de 3 ori mai mare..si asta nu inseamna ca se compara cu o impreza la accelerare..
mai este un aspect care nu este luat in consideratie....durata de viata a motoarelor..???
__________________
Is it \'cause they like my gangsta walk..Is it \'cause they like my gangsta talk...Is it cause they like my handsome face...Is it cause they like my gangsta way...PICTURE ME ROLLIN\'
LEXUS is offline  
Old 02-04-05, 00:58   #49
BMW_M

Stage 2
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 71
Default

fiind fan bmw zic numai 535d...si din cate am citit si imi aduc bine aminte, parca la reprize 80-150 sta pe langa un M5(E39) sau poate chiar mai bine.
Si cred ca 535d este deasupra la multe motoare pe benzina de aceiasi capacitate..
BMW_M is offline  
Old 02-04-05, 11:26   #50
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

dar..535este BIturbo...si 3.0 l
LEXUS is offline  
Old 03-04-05, 21:13   #51
gts25t

Stage 1
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 19
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Catani\"
Si pentru cei care vor neaparat sa vada cel mai puternic motor diesel...
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

Si ca fapt divers masine sportive diesel iti dau eu un exemplu:

-Honda Accord 2.2i-CTDi Executiv
-Jaguar S-Type 2,7 Diesel Executiv
-Jaguar S-type 2.7 V6 Twin Turbo
-Maserati C200CDI T
-MG ZT-T CDTi 2.0 M 2
-Porsche 996 Carrera 4S Coupe
-Saab 9-5 3,0TID
-Alpina D10 Biturbo Switch-Tronic
-Aston Martin DB7 Coupe

Si lista poate continua...si daca nici astea nu mai sunt masini sportive si agresive ...eu mi-o tai si o dai la caine
gts25t is offline  
Old 04-04-05, 11:34   #52
BOGDANDMN

Stage 2
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 32
Default

Nu comparam aici o masina cu alta... Comparam 2 tipuri de motorizare! Haideti sa va intreb si eu ceva: De ce la majoritatea marcilor ( vb de cele importante), varful de clasa este pe benzina? De ce nu se fabrica motociclete pe motorina? Eu cred ca motorul diesel are calitatile lui, pe care nu le contesta nimeni, dar in materie de viteza, nu se poate compara cu benzina! Sau mai bine zis la accelerare...
E adevarat ca diferenta dintre cele 2, s-a micsorat mult in ultima vreme! Nu se poate spune ca dieselul nu fuge! Fuge si inca rau! Numai ca orice motor care foloseste motorina drept carburant, oricat de performant, oricat de nou, oricat de imbunatatit ar fi, intotdeauna va avea deasupra un motor care fuge suta cu cel putin o miime de secunda mai repede... si ala nu are ce sa fie decat un motor pe benzina...
Deci parerea mea este ca benzina castiga clar confruntarea cu dieselul...
BOGDANDMN is offline  
Old 04-04-05, 12:22   #53
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

acum revenind in cruda lume reala, cand iti faci calculul si vezi ca la diesel te-a costat 1 km 1700 de lei, iar la benzina te-a costat 3600..., iar cand un drum bucuresti timisoara si retur te costa 1.900.000 cu un diesel si 4.000.000 cu o masina pe benzina... te cam footzi in ele sutimi de secunda castigate...
aleks is offline  
Old 04-04-05, 12:49   #54
CT-87-ADY

Stage 5
 
CT-87-ADY's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aleks\"
acum revenind in cruda lume reala, cand iti faci calculul si vezi ca la diesel te-a costat 1 km 1700 de lei, iar la benzina te-a costat 3600..., iar cand un drum bucuresti timisoara si retur te costa 1.900.000 cu un diesel si 4.000.000 cu o masina pe benzina... te cam footzi in ele sutimi de secunda castigate...
ca bine zici!
Pana la urma tot dieselul are randament mai mare!
CT-87-ADY is offline  
Old 04-04-05, 13:19   #55
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

exact....toate fug..benzina-i top...dar e careva p-aci pilot de curse sa alerge pe diesel?
LEXUS is offline  
Old 04-04-05, 13:23   #56
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"LEXUS\"
exact....toate fug..benzina-i top...dar e careva p-aci pilot de curse sa alerge pe diesel?
good point lexus 10 x
aleks is offline  
Old 04-04-05, 15:24   #57
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default

haideti sa vb de un alt aspect....adica e vb de cuplul motorului....ex:
un motor de benzina 100cai are cuplu ~150Nm si unu T.D. de 100cai are cuplu 250Nm (adica al unui motor de 170cai)
intreb un motor td nu ar fii mai avantajos pt. alergarile din oras... si nu ma refer la liniute doar la plimbarile asa mai \"sportive\"...
__________________
Chip tuning si Diagnoza Auto pt Wv,Audi,Seat si Skoda.....0745188592
Swat-Cat is offline  
Old 04-04-05, 15:52   #58
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Swat-Cat\"
haideti sa vb de un alt aspect....adica e vb de cuplul motorului....ex:
un motor de benzina 100cai are cuplu ~150Nm si unu T.D. de 100cai are cuplu 250Nm (adica al unui motor de 170cai)
intreb un motor td nu ar fii mai avantajos pt. alergarile din oras... si nu ma refer la liniute doar la plimbarile asa mai \"sportive\"...
Am si eu o intrebare mai \"puerila\".....Daca ai cuplu mai mult disponibil la turatii mai joase inseamna ca poti sa \"rupi\" aderentza mai usor si sa dai scartz mai usor si la o turatie mai mica?


Golf 1 1.6D headin' my way...si d-aia intreb
__________________
Ciro_zel is offline  
Old 04-04-05, 16:06   #59
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Swat-Cat\"
haideti sa vb de un alt aspect....adica e vb de cuplul motorului....ex:
un motor de benzina 100cai are cuplu ~150Nm si unu T.D. de 100cai are cuplu 250Nm (adica al unui motor de 170cai)
intreb un motor td nu ar fii mai avantajos pt. alergarile din oras... si nu ma refer la liniute doar la plimbarile asa mai \"sportive\"...
pai cam asha si este
aleks is offline  
Old 04-04-05, 18:03   #60
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

mie unul nu mi se pare asa....adik doar dk n-ai STI sau alte masini puternice....dar la masini de pana-n 150cp...dieselul mi se pare mai \"sportiv\" pt mici crosetari in oras..tocmai ca nu tre ture multe..cuplu fiind disponibil intre 2000-3000 ture maxim...
LEXUS is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -