Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 23-11-04, 09:40   #31
Catani

Stage 1
 
Catani's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 10
Default

Si pentru cei care vor neaparat sa vada cel mai puternic motor diesel...
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

Si ca fapt divers masine sportive diesel iti dau eu un exemplu:

-Honda Accord 2.2i-CTDi Executiv
-Jaguar S-Type 2,7 Diesel Executiv
-Jaguar S-type 2.7 V6 Twin Turbo
-Maserati C200CDI T
-MG ZT-T CDTi 2.0 M 2
-Porsche 996 Carrera 4S Coupe
-Saab 9-5 3,0TID
-Alpina D10 Biturbo Switch-Tronic
-Aston Martin DB7 Coupe

Si lista poate continua...si daca nici astea nu mai sunt masini sportive si agresive ...eu mi-o tai si o dai la caine
Catani is offline  
Old 23-11-04, 19:08   #32
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Catani\"
O parere umila din partea mea e ca voi de aceleasi motoare cand vorbiti de Diesel vs Benzina.Cel mai bun exemplu pe care vi-l pot da este sa faceti o comparatie intre un TDI ( motorina) si aceeasi categorie TI(benzina).Sincer...pentru cine a avut ocazia sa vada sau va vedea motoru pe benzina TI nu are nici o sansa in fata unui TDI la aceeasi categorie.Nu mai comparati masinile pe motorina cu cele pe benzina cu motoare aspirate and shit.

ok man eu am 1.8L turbo injectie motorul e stock

adu-mi un 1.8 TDI (standard fara modificari) si ma dau cu el la orice ora cu tot cu ambreiajul meu varza, motorul meu e facut cu tehnologia din 1989 dar acept si TDI-uri dastea mai noi
200SX is offline  
Old 23-11-04, 19:14   #33
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

mentionez ca masina mea are 1230 Kg
si cred ca o sa fie nevoie de 1.9TDI (nu stiu daca exista 1.8TDI)
200SX is offline  
Old 24-11-04, 00:05   #34
BuzzYBalL

Stage 5
 
BuzzYBalL's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of:
[Nissan]
Default

Mah nu poti spune ca un motor diesel e mai bun ca unl pe benzina :x si nu mai spune ca Porsche 996 Carrera 4S Coupe e diesel ca te faci de cacao :D ......... este adevarat ca cele mai puternice motoare sunt diesel dar nu si cele mai rapide :wink: si io sunt fan diesel dar sa fim seriosi in F1 se folosesc motoare pe benzina lafel si in WRC ............
deci io zic ca aberezi ........ :lol:
BuzzYBalL is offline  
Old 24-11-04, 06:49   #35
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

Nu suntem in F1 si nu suntem la WRC. Parerea mea este ca aceasta intrebare benzina vs diesel este pusa pentru alegerea unei masini in viata de zi cu zi. sunt foarte multi care au ramas la conceptia aniilor 90 cand dieselul nu prea reprezenta o solutie foarte viabila ... motoare slabe puturoase ... motorina proasta ... etc. in momentul de fata aceast lucru s-a schimbat si un motor diesel poate sa aiba performante foarte bune atat de acceleratie cat si viteza de top si cu toate astea mentinand un consum mult mai rezonabil decat unul pe benzina.

si cu toate astea eu sunt fan de benzina!
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
n0namee is offline  
Old 24-11-04, 11:09   #36
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Catani\"
Si pentru cei care vor neaparat sa vada cel mai puternic motor diesel...
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Se discuta aici de motoarele pt masini, nu pt vapoare de zeci de litri si mii de cp...

Ba da, HalbaSus, cel mai corect este sa comparam motoarele turbo pe benzina cu cele turbo pe motorina, daca este sa vedem cu adevarat care ar fi mai performant...
Aratati-mi, va rog, un singur motor diesel de cilindree sa zicem mica, gen 1.9 sau 2.0 care poate ajunge prin tuning la performantele unui 1.8 T(gen grupul VAG) sau 2.0 T(gen Evo, Sti) si care sa reziste si sa fie destul de fiabil...
Marele avantaj al motorinei este cuplul...cuplul ajuta urcarea in turatie fara schimbari dese de viteza, prin urmare ajuta mult la consum si este un bun caraush...
As vrea sa vad si eu o comparatie 1.9TDI cu un 1.8T, amandoua duse la maxim, amandoua cu acelasi tip de transmisie, 6 viteze, tractiune fata...
Este adevarat, in ultima vreme dieselurile au crescut in performanta si pot junge usor la performante destul de ridicate, dar nimeni nu-si pune problema fiabilitatii motorului...Cat va rezista oare acel motor, cu toate angrenajele sub actiunea unui cuplu imens, mult peste posibilitatile lui de a rezista? Credeti ca daca n-ar fi fost dieselul la fel de fiabil, nu ar fi fost introdus in competitiile sportive?
Cat despre modelele asa zise sport cu motoare diesel, ele nu reprezinta decat un compromis consum-performante oferit clientilor...insa la faza cu consumul la asemenea motoare deja am indoieli...pt ca consumurile declarate pt acestea sunt deja maricele pt un motor diesel, si cu totii stim ca in ceea ce priveste consumul, estimarile facute de producator sunt cazuri ideale...
 
Old 24-11-04, 13:35   #37
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default :D

Bogdane hai mah ce naibi sa fim seriosi diselul nu o sa faca niciodata o benzina !
Nu vreau sa fiu inteles gresit deci o sa dau si cateva explicatzi !
Ca randament Turbo da mai mult randament pe diesel decat pe benzina din simplu fapt ca motorina scoate mai multe gaze decat benzina !
Insa ca durabilitate vrea sa vad si eu un diesel care sa tina 20.000 sau chiar 50.000 de km dupa ce a fost impins la sute de cai !
Ce naibi uite ex: dieselurile de la insomnia sunt masini noi cu putini km dar datorita impingeri aproape la maximum cand le da si cand schimba treapta de viteza este un fum la curu lor de toata frumusetzea !
Si eu decat sa imi iau un diesel sa merg cu el 50 de mii de km si dupa aceea sa fiu nevoit sa ii fac motorul mai bine bine raman la \"vechitura\" mea din 86 cu motor aspirat si 2.5 L care stiu ca ii dau talpa de 4-5 lunii continuu si scoate pic de fum ! Desi are peste 150 de mii de km !
Dieselul este bun pt consum in rest nimic !
__________________
Nothing to display
Turbo110 is offline  
Old 24-11-04, 14:00   #38
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Quote:
Ce naibi uite ex: dieselurile de la insomnia sunt masini noi cu putini km dar datorita impingeri aproape la maximum cand le da si cand schimba treapta de viteza este un fum la curu lor de toata frumusetzea !
Nu e fumul la care te gandesti tu, aia e cenusa de la motorina. Si se intampla asa la orice masina cu motor Diesel, la turatii mari ale motorului. Asta este motivul pentru care au teava de esapament indreptata in jos, si nu scoasa in afara ca la masinile pe benzina!!
RoSonic is offline  
Old 24-11-04, 14:50   #39
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Turbo, citeste atent, eu ziceam cam ce zici si tu...
RoSonic, uite-te la masinile diesel noi si vezi daca iese atata fum cand schimbi in treapta inferioara sau le dai cox...nu prea cred...o fi si cenusa de motorina, dar mai este si motorina nearsa la greu...plus ca garnitura aia cum sa reziste saraca?
Am avut un amic care adusese un o Ibiza de la 110 la cam 140-150cp, motorul l-a terminat dupa nici 40-50.000km de forje(nu tot timpul)...
 
Old 24-11-04, 16:26   #40
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Super faza de c***t cu un Bmw 530d ultimul model! Scria in revista promotor ca cica l-au dus tare de 2 ori de la 0 la 200 km/h si a inceput sa scoata fum! Ce draq ma si Bmw-ul a ajuns in halul asta?!
B 68 VLD is offline  
Old 24-11-04, 17:07   #41
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Quote:
o fi si cenusa de motorina, dar mai este si motorina nearsa la greu
Pai cand ziceam cenusa de motorina, ma gandeam la motorina arsa incomplet...

Oricum, e adevarat ca li se scurteaza mult viatza motoarelor diesel cu parametrii hartilor de injectie dusi la extrem...
RoSonic is offline  
Old 24-11-04, 17:40   #42
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

Eu va garantez ca nu doar bmw-ul ci orice masina diesel la care ii tai talpa scoate fum... nu stiu de ce, dar am vazut multe masini diesel noi, si am dedus ca asta e comportamentul normal al dieselului... dar cand acel diesel te baga in scaun si nu te mai lasa sa te ridici nu mai apuci sa vezi fumul... decat benzinarul aspirat din spatele tau... cat despre rezistenta ? masina mea are in jur de 190 mii km, regim de forja... si n-are nici pe dracu... still up & running...
__________________
My car is slow but I still love it - Opel Vectra B 2.0 DTL
HalbaSus is offline  
Old 24-11-04, 17:56   #43
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Ai mers tu 190.000 km cu ea personal, toti km, in regim de forja? De ce vorbesti doar ca sa vorbesti?
Eu, spre exemplu, cu 1.4 16v aspirat normal, am resuit sa dau fum la dieseluri cu 10 pana la 30cp mai puternice...
Cenusa neagra cand iese in cantitati normale, este constituita din particulele de motorina arsa...Deja, cand iese ca la locomotiva, iese multa nearsa...sunt curios cat consuma un diesel dus la maxim...cred ca enorm de mult...jumatate o scuipa afara nearsa(nu chiar jumatate, dar ideea asta era)...
 
Old 24-11-04, 21:24   #44
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
As vrea sa vad si eu o comparatie 1.9TDI cu un 1.8T, amandoua duse la maxim, amandoua cu acelasi tip de transmisie, 6 viteze, tractiune fata...
Este adevarat, in ultima vreme dieselurile au crescut in performanta si pot junge usor la performante destul de ridicate, dar nimeni nu-si pune problema fiabilitatii motorului...Cat va rezista oare acel motor, cu toate angrenajele sub actiunea unui cuplu imens, mult peste posibilitatile lui de a rezista? Credeti ca daca n-ar fi fost dieselul la fel de fiabil, nu ar fi fost introdus in competitiile sportive?
asta nu stiu daca o sa vezi, dar un 1.9TDI stock vs un 1.8Ti stock daca Catani vine cu unul sigur o sa vezi
200SX is offline  
Old 31-03-05, 20:34   #45
LEXUS

Stage 5
 
LEXUS's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 631
Default

bmw are ceva probleme acum)..
si ca sa revin in urma..k acum am vazut topicul...
da exista Speedster diesel de un tuner german..insa nu-si merita banii..la banii aia dk-ti permiti iti permiti de la seria 3 in sus...
si ce ziceti de diesel?puturoase??hmm...BMW 535d ( defapt ac motor de 3.0l si BIturbo) aici deja consumul nu mai este prioritar..sau Seria 3 CD? sau cum am mai vazut de la Vlad AMG Cklasse?..
un model de la jag concept..parca Rtype ii zicea nu mai stiu exact avea un motor diesel f performant..
normal ca pt performante extreme se alege benzina....nu mai precizez de ce
insa fiecare-si alege ce-i permite buzunarul..
__________________
Is it \'cause they like my gangsta walk..Is it \'cause they like my gangsta talk...Is it cause they like my handsome face...Is it cause they like my gangsta way...PICTURE ME ROLLIN\'
LEXUS is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -