Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce alegi, URSUL sau PISICA?
Urs - BMW E30 731 59.43%
Pisica - BMW E36 499 40.57%
Voters: 1230. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-10, 18:21   #106
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Noi nu vorbim de senzatii aici, ca normal ca o masina (editie limitata) orientata cu predominanta spre pista, cu confort "-1" este o senzatie pe pista, dar trebuie as fii copil sa crezi ca poate bate timpii unui E46 CSL sau M3 E90 si chiar ale unui M3 E36.
Nu este si nu a fost vorba de timpi pe pista...ci cu totul si cu totul de altceva
Testele au fost facute in Tara Galilor pe niste drumuri absolut superbe (cel putin in poze asa arata)...deci nicidecum pe pista.
__________________
My Race car-SUBARU IMPREZA GC8 COUPE PRODRIVE
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My family car- E38 728i
ady_viteza is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 18:27   #107
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by ady_viteza View Post
Cateva spicuiri din Supercar noiembrie 2007


"cum se poate ca un M3 e30 in 4 cilindri patratos si obosit sa tina pasul cu salbaticia bruta a CSL-ului,vitezei dezlantuite a M5-ului,supercar-ului cu motor central M1 si echilibrului fenomenal din M3 E92???
Chiar foarte usor...
M3 E30 e scandalos de reusit....mai la subiect este scandalos de reusit intr-un mod pe care cei de la divizia M ori l-au uitat ori au decis sa-l ignore.Ceva din esenta E30-ului e prezent in CSL si in M1-o senzatie de puritate de conectivitate si sinceritate mecanica-dar nu si in M3-ul E92.Pe cat de rapida aderenta si sensibila la acceleratii E92-ul pur si simplu nu are subtilitatea dinamica a lui E30 ,agilitatea necompromisa si acea intimitate!!!
Jean Alesi campionul mondial din F1 declara ca i-a placut atat de mult E30-ul incat a marturisit ca a fost una din cele mai placute si mai manevrabile masini de strada pe care le-a condus vreodata.Distributia maselor de 48/52 e un indiciu referitor la motivul pentru care masina se simte atat de echilibrata si atat de ravnita.Masina se contopeste cu soferul..nu se bazeaza pe ajutor electronic deci trebuie sa existe o incredere reciproca!!!
Experienta poate fi uneori ciudata,misterioasa.E ca si cum ar sti exact ceea ce vrei sa faci.Daca nu poti lega o prietenie cu E30 inseamna ca sunt sanse serioase sa nu ai prieteni deloc.Viteza cu care intra in curbe,senzatia pe care ti-o transmite,precizia si interactiunea pura dintre masina si sofer conteaza mult mai mult decat viteza in linia dreapta.
Din toate punctele de vedere e masina care a adus diviziei M reputatia de acum.
E30-ul ofera mult mai mult intr-un pachet mai mic si distruge ideea ca mai multa putere inseamna neaparat si mai multe satisfactii.Daca asa sta treaba atunci M3-ul E92 care pe hartie e cea mai buna solutie ar trebui sa reprezinte varful reusitelor diviziei M...dar sclipirea de geniu vine dintr-o alta era
O, foarte misto descrierea, si foarte adevarata. Real vorbind (si varsta si experienta imi permit sa spun asta) toate masinile din trecut ofera o senzatie de condus net superioara oricarui model echivalent actual.

O Fiesta din '80 ofera de 10 ori mai multe senzatii decat orice Fiesta actuala, un Golf I GTI ofera senzatii net superioare oricarui Golf GTI, R etc., orice masina, dar absolut orice masina de pana in anii '90 ofera senzatii absolut deosebite fata de orice se fabrica acum, directie, cutie, sasiuri, suspensii, toate erau mult mai directe, fara insonorizari, amortizari de vibratii, sisteme electronice, etc. Asta intr-adevar era partea superba a tuturor masinilor din acea vreme, senzatiile oferite sunt supebe si acum pentru cine apreciaza, dar nu putem vorbii normal de aceleasi performante, confort, siguranta, etc.

Sunt avantaje si dezavantaje, in varianta de zi cu zi clar aleg tehnologia actuala, dar oricand as conduce orice "vechitura" cu foarte mare placere.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 18:58   #108
roby wws

Stage 5
 
roby wws's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,170
Member of:
[Opel]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

cineva amintea mai sus ceva de timpi si ca e36 ar fi net superior pe circuit e30.din cate stiu eu e30 a facut istorie pe circuit,numeroase victorii plus participare in etape de rally...cat despre e36 nu imi aduc aminte decat participare intr-un singur circuit BTCC
doi la mana cineva spunea ca e30 este f "subred" si ca iti faci inima rea,dar gandestete ca majoritatea care au aceste rpobleme au tras din greu la viata lor(lini,cerce,burnout)...daca e sa comparam 2 modele de uz zilnic mikloc de transport eu zic ca ambele se preteaza la fel(poate un minus ptr e36 deoarece in problema intra tot ce inseamna electronic;e30 mai mult mecanic sa zicem ca se compenseaza)
trei la mana mi-e imi place senzatia de control care o dau toate aceste masini care sunt limitaet cat mai mult din punct de vedere electronictr ca daca intru mai in forta intr-o curba sa zic,nu trebuie sa ma stresez prea mult sa iau viraj ca deja sistemele elctronice vegheaza si intra chiar in forta cateodata(deci trag de volan si mai nimik)...asa in aceste rable,produse sub filozofia "incercare si reproiectare" am o alta senzatie in aceiasi curba,masina imi da control total si trebuie sa fiu concentrat,sa incordez putin muschii,sa ma bat putin cu ea cand vrea sa imi arate ce poate...

akum fiecare cu gusturile lui,sunt fanatici e36 sunt fanaticii e30,sunt fanatici Mini Morris,asta e dar cred ca fiecare pasionat de microbu' "4 roti" ar trebui pe langa un plastic de ultima generatie sa adopte si un fier trecut de prima tinerete si care vrea sa aiba o a doua sansa...dar cum se prezinta situatia in Romania uni nu isi permit nici macar o bicicleta...trist dar asta e!
__________________
Acvarii si acesorii din stoc sau pe comanda
Next step:coming sone
roby wws is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 19:26   #109
ClaudyuNSL
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
ClaudyuNSL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,391
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
Acum iti raspund eu ... :
1 : In Bucuresti sunt multi cu seriile strambe , oale sudate , cur sudat etc. datorita unor soferi care au neglijat " puterea " ursului , cine are s-au a avut urs stie despre ce vorbesc , ursul este o masina care nu prea te iarta ... imi pare rau ca nu am apucat sa-ti dau sa conduci masina mea cand am terminat-o si sa te pun sa Ii dai ca la pisica ta sa vedem daca o loveai s-au nu ... iti garantez eu ca da si era doar un amarat de 2.5 12valve in mintile lui nu TURBO s-au mai stiu eu ce motor puternic . Mie cand imi spuneau posesorii s-au fostii posesori de urs sa am grija cu el ( veteranii ) , Ii luam in ras pana cand am sarit o bordura si mi-am dat seama cum sta treaba , deci in concluzie ca sa nu lovesti un urs trebuie sa fi un SOFER BUN , FOARTE BUN .
Intradevar BMW cu serii strambe,oale sudate si alte chestii nu sunt neaparat doar E30 ci si E36,E46,E39 Etc...dar nu inteleg o chestie... "soferi care au neglijat " puterea " ursului" -care putere? E30 2,5 12v 170cp comparativ cu E36 2,5 24v 192cp...de ce este mai puternic ursul dupa parerea ta si nu pisica care are cu 22 cp mai mult ca ursul si cuplu mai mare.Ceea ce spui tu acolo ca ai sarit o bordura si alte chestii nu inseamna ca neaparat masina era f puternica ci din contra experienta ta ca sofer a dus la asa ceva si de aici rezulta acele masini strambe, taiate etc.

Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
5 : De ce isi pun toti pe e30-ul de drift caseta de directie de e36 ? : Datorita faptului ca vireaza mai mult caseta de e36 , lucrurile astea se calculeaza din fabrica , inainte de a intra in productie ... e36 este o masina mai mare decat e30 si automat avea nevoie de un unghi de virare mai mare decat e30 in principiu este aceeasi caseta doar ca vireaza mai mult cu 1,5 ture decat cea de e30 , sa te fac sa intelegi uita-te la un e38 cat vireaza si uita-te la e46 .
Nu este E36 o masina mai mare decat E30 cu mult...este vb de 10cm lungime, 10cm latime....
BMW Dimension:
E30 325i Coupe E36 325i Coupe
Length 4325 mm Length 4432 mm
Width 1645 mm Width 1709 mm
Height 1380 mm Height 1367 mm
Kerb weight 1162kg Kerb weight 1370 kg

Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
6 : Cine a votat urs nu cred , ca a votat datorita unor cercuri ... uita-te ca majoritatea si-au facut pentru drag , drift e30 , pune-ti intrebarea de ce nu si-au facut e36 ?
Hai sa-ti raspund si la aceasta intrebare : Datorita caroseriei care permite modificari mult mai usoare si mai simple decat e36 si caroseriei mult mai rezistente decat e36 .
Stop...cine spune ca nu sunt E36 de drift si drag? Iti spun eu ca sunt destule pisici de drag...care sunt destul de modificate...
La drift sunt mai rare pisicile dar o sa vezi ca peste un an doi or sa fie mai multe decat ursi.
Referitor la rezistenta caroseriei gresesti cand spui ca ursu e mai rezistent decat pisica...ce are ursu in plus la rezistenta si nu are pisica?
Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
7 : In incheiere vreau sa spun ca ursul modificat ca masina de zi cu zi este foarte obositor de condus , ma refer sa te folosesti de el zilnic in oras 70 - 100 km nu 10 - 20 km ... ca asa este o placere si chiar nu este nevoie sa iti faci abonament la mecanici daca il verifici la timp si schimbi ce trebuie .
Atat ursul cat si pisica, modificate din toate punctele de vedere nu poti sa le pastrezi impecabile circuland zi de zi cu ele...dar cu mici eforturi si grija sa stii ca se poate si chiar fara cheltuieli suplimentare de piese sau altceva.
Quote:
Originally Posted by Guwy View Post
8 : Ai spus ca ursul este mai ieftin ca pisica , iti dau un exemplu simplu cu doua masini ingrijite e30-ul lu' Jakal si e36-le lu' da_joint : e30-ul ///Mtech2 , 2.5 motor , interior Recaro , jante Keskin 16" , PRET : 5000 EURO .
e36-le : ///Mpack , 2.5 motor , interior Recaro , jante ///Mpack , PRET : 5000 EURO .
Ai facut tu o comparatie acolo din punctul tau de vedere sau al propietarilor dar hai sa fim seriosi si sa nu ne imbatam cu apa rece... cati cumparatori or sa dea 5000 pe un urs? sau 5000 pe o pisica? iti spun eu foarte putini iar acei cumparatori or sa se gandeasca bine inainte daca sa ia E30 sau E36 care este mult mai nou ca vechime.Din punctul meu de vedere avand in vedere comparatia facuta de tine tind sa cred ca procentul de a vinde un E30 si un E36 este de 40%-60% in favoare pisici.
Sunt deacord cu Marian_nebunu in majoritatea celor spuse de el.
Nu spun asta motivand ca sunt propietar de E36 dar asta este realitatea si va trebui sa o acceptam.Ursul si-a cam incheiat domnia...lasand locul pisici care peste ani de zile la fel va preda stafeta la E46.

Cu stima si respect propietarilor de E30 si E36.
__________________

A.C.S NO SPEED LIMIT ROMANIA
ClaudyuNSL is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 20:27   #110
postarnak

Stage 2
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 42
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

e30 cel putin nu are bord de plastic, mult mai multa personalitate si mult mai multa senzatie, e36e mult mai domestic si e mai confortabil pt k e mai grea masina... nu ca ar avea alt tip de suspensie... singurul inconvenient la urs manetele de deschis usa din interior sunt puse intr-o pozitie inacsesibila.
postarnak is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 20:35   #111
Vendi85

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 9
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by ClaudyuNSL View Post
Intradevar BMW cu serii strambe,oale sudate si alte chestii nu sunt neaparat doar E30 ci si E36,E46,E39 Etc...dar nu inteleg o chestie... "soferi care au neglijat " puterea " ursului" -care putere? E30 2,5 12v 170cp comparativ cu E36 2,5 24v 192cp...de ce este mai puternic ursul dupa parerea ta si nu pisica care are cu 22 cp mai mult ca ursul si cuplu mai mare.Ceea ce spui tu acolo ca ai sarit o bordura si alte chestii nu inseamna ca neaparat masina era f puternica ci din contra experienta ta ca sofer a dus la asa ceva si de aici rezulta acele masini strambe, taiate etc.


Nu este E36 o masina mai mare decat E30 cu mult...este vb de 10cm lungime, 10cm latime....
BMW Dimension:
E30 325i Coupe E36 325i Coupe
Length 4325 mm Length 4432 mm
Width 1645 mm Width 1709 mm
Height 1380 mm Height 1367 mm
Kerb weight 1162kg Kerb weight 1370 kg


Stop...cine spune ca nu sunt E36 de drift si drag? Iti spun eu ca sunt destule pisici de drag...care sunt destul de modificate...
La drift sunt mai rare pisicile dar o sa vezi ca peste un an doi or sa fie mai multe decat ursi.
Referitor la rezistenta caroseriei gresesti cand spui ca ursu e mai rezistent decat pisica...ce are ursu in plus la rezistenta si nu are pisica?

Atat ursul cat si pisica, modificate din toate punctele de vedere nu poti sa le pastrezi impecabile circuland zi de zi cu ele...dar cu mici eforturi si grija sa stii ca se poate si chiar fara cheltuieli suplimentare de piese sau altceva.

Ai facut tu o comparatie acolo din punctul tau de vedere sau al propietarilor dar hai sa fim seriosi si sa nu ne imbatam cu apa rece... cati cumparatori or sa dea 5000 pe un urs? sau 5000 pe o pisica? iti spun eu foarte putini iar acei cumparatori or sa se gandeasca bine inainte daca sa ia E30 sau E36 care este mult mai nou ca vechime.Din punctul meu de vedere avand in vedere comparatia facuta de tine tind sa cred ca procentul de a vinde un E30 si un E36 este de 40%-60% in favoare pisici.
Sunt deacord cu Marian_nebunu in majoritatea celor spuse de el.
Nu spun asta motivand ca sunt propietar de E36 dar asta este realitatea si va trebui sa o acceptam.Ursul si-a cam incheiat domnia...lasand locul pisici care peste ani de zile la fel va preda stafeta la E46.

Cu stima si respect propietarilor de E30 si E36.
Ai perfecta dreptate, am impresia ca lumea subestimeaza pisica fara sa gandeasca putin...eu am o pisica coupe si sunt foarte multumit, am stat si am condus si ursi, intradevar sunt masini deosebite dar la fel sunt si pisicile...iar cine zice ca la drift ursii bat ii invit sa caute putin mai mult in competitiile de din afara! In KOE nici o pisica nu s`a facut de rusine, ba chiar din contra! Eu votez cu e36 si respect e30!
Vendi85 is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 20:45   #112
Sein

Stage 4
 
Sein's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 234
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

* World Touring Car Championship; 1 titulo
o Campeón: 1987
* European Touring Car Championship; 2 titulos
o Campeon: 1987 y 1988
* British Touring Car Championship; 2 titulos
o Campeon: 1988 y 1991
* Italia Superturismo Championship; 4 titulos
o Campeon: 1987, 1989, 1990 y 1991
* Deutsche Tourenwagen Meisterschaft; 2 titulos
o Campeon: 1987 y 1989
* Australian Touring Car Championship; 1 titulo
o Campeon: 1987

Carreras

* Guia Race; 5 victorias
o Ganador: 1987, 1988, 1991, 1992 y 1993
* 24 Hours Nürburgring; 4 victorias
o Ganador: 1989, 1990, 1991 y 1992
* Spa 24 Hours; 4 victorias
o Ganador: 1987, 1988, 1990 and 1992


e36??
__________________
Sein is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 20:53   #113
Vendi85

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 9
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by Sein View Post
* World Touring Car Championship; 1 titulo
o Campeón: 1987
* European Touring Car Championship; 2 titulos
o Campeon: 1987 y 1988
* British Touring Car Championship; 2 titulos
o Campeon: 1988 y 1991
* Italia Superturismo Championship; 4 titulos
o Campeon: 1987, 1989, 1990 y 1991
* Deutsche Tourenwagen Meisterschaft; 2 titulos
o Campeon: 1987 y 1989
* Australian Touring Car Championship; 1 titulo
o Campeon: 1987

Carreras

* Guia Race; 5 victorias
o Ganador: 1987, 1988, 1991, 1992 y 1993
* 24 Hours Nürburgring; 4 victorias
o Ganador: 1989, 1990, 1991 y 1992
* Spa 24 Hours; 4 victorias
o Ganador: 1987, 1988, 1990 and 1992


e36??
Hai sa nu o dam in povesti ca nici unul dintre noi nu se duce cu ursul sau pisica pe nurburgring sa se dea contra pilotilor profesionisti, pe langa asta este o diferenta foarte mare intre o masina de serie si una pregatita pentru curse! Aici comparam masinile noastre folosite de zi cu zi! Si din cate stiu e36`le are titlu si pt o varianta diesel asa ca nu e chiar fantoma stai linistit.
Vendi85 is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 21:06   #114
ClaudyuNSL
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
ClaudyuNSL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,391
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by postarnak View Post
e30 cel putin nu are bord de plastic, mult mai multa personalitate si mult mai multa senzatie, e36e mult mai domestic si e mai confortabil pt k e mai grea masina... nu ca ar avea alt tip de suspensie... singurul inconvenient la urs manetele de deschis usa din interior sunt puse intr-o pozitie inacsesibila.
gresit faza cu plasticul...ambele borduri sunt facute din acelasi material , nu stiu exact ce si cum dar ma mai documentez....
la E30 bordul este mai lucios iar la pisica mai poros....un dezavantaj la urs ar fi cartoanele de sub bord si torpedou care la pisica cam lipsesc
ClaudyuNSL is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 21:13   #115
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by roby wws View Post
cineva amintea mai sus ceva de timpi si ca e36 ar fi net superior pe circuit e30.din cate stiu eu e30 a facut istorie pe circuit,numeroase victorii plus participare in etape de rally...cat despre e36 nu imi aduc aminte decat participare intr-un singur circuit BTCC
Quote:
Originally Posted by Sein View Post
* World Touring Car Championship; 1 titulo
o Campeón: 1987
* European Touring Car Championship; 2 titulos
o Campeon: 1987 y 1988
* British Touring Car Championship; 2 titulos
o Campeon: 1988 y 1991
* Italia Superturismo Championship; 4 titulos
o Campeon: 1987, 1989, 1990 y 1991
* Deutsche Tourenwagen Meisterschaft; 2 titulos
o Campeon: 1987 y 1989
* Australian Touring Car Championship; 1 titulo
o Campeon: 1987

Carreras

* Guia Race; 5 victorias
o Ganador: 1987, 1988, 1991, 1992 y 1993
* 24 Hours Nürburgring; 4 victorias
o Ganador: 1989, 1990, 1991 y 1992
* Spa 24 Hours; 4 victorias
o Ganador: 1987, 1988, 1990 and 1992


e36??
Pt. voi aman2 care traiti din povesti de adormit copii.

1. Ce lagatura au competitiile castigate de E30 cu lipsa de participare a lui E36 din competitii???
Demostreaza cumva asta ca E30 ar putea fi mai potent decat un E36???

2. Ce legatura au masinile de competitie cu cele de strada, poate singurele exceptii sunt cateva grupe de raliuri ?


P.S.
Si poate imi spuneti si mie ce E30-E36 ati detinut sau ati condus (mai mult, nu 100 km).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 21:14   #116
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Thumbs up Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by roby wws View Post
.............cineva amintea mai sus ceva de timpi si ca e36 ar fi net superior pe circuit e30.din cate stiu eu e30 a facut istorie pe circuit,numeroase victorii plus participare in etape de rally...cat despre e36 nu imi aduc aminte decat participare intr-un singur circuit BTCC!.............
Hai domne' ca are si e36 cateva !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMW E36 M3 GT3.jpg
Views:	83
Size:	166.7 KB
ID:	1782191   Click image for larger version

Name:	BMW M3 GT.jpg
Views:	88
Size:	184.5 KB
ID:	1782192  
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 21:29   #117
ClaudyuNSL
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
ClaudyuNSL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,391
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by Sparkle_81 View Post
Hai domne' ca are si e36 cateva !
are destule si E36 dar baiatu a cautat doar la E30 ca nah in perioada cand E30 participa E36 abia iesea pe poarta fabrici...
ia sa puna pe circuit acum un E30 M3 Sport Evolution 175 kW (238 PS; 235 hp) si un E36 M3 GT 236 kW (321 PS; 316 hp) .... oare care va fi finalul
ClaudyuNSL is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 21:37   #118
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Thumbs up Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by ClaudyuNSL View Post
are destule si E36 dar baiatu a cautat doar la E30 ca nah in perioada cand E30 participa E36 abia iesea pe poarta fabrici...
ia sa puna pe circuit acum un E30 M3 Sport Evolution 175 kW (238 PS; 235 hp) si un E36 M3 GT 236 kW (321 PS; 316 hp) .... oare care va fi finalul
Observ ca nu esti atent la ce postezi ! Vrei sa-ti sara ursarii in cap ??? Auzi la el : e36 mai bun ca e30 ?! Blasfemie !!!
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 21:44   #119
ClaudyuNSL
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
ClaudyuNSL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,391
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Quote:
Originally Posted by Sparkle_81 View Post
Observ ca nu esti atent la ce postezi ! Vrei sa-ti sara ursarii in cap ??? Auzi la el : e36 mai bun ca e30 ?! Blasfemie !!!
nau de ce sa imi sara in cap baieti pt ca pana la urma asta este realitatea si diferenta intre masini cum dealtfel nici E36 nu se poate compara cu E46
ClaudyuNSL is offline   Reply With Quote
Old 15-12-10, 22:08   #120
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?

Aceeasi revista Supercar
E36 M3
"Inlocuirea legendarului E30 M3 cu un M3 mai mare in 6 cilindrii dar care nu transmitea acelasi spirit de competitie nu a creat nici o aglomeratie in showroom-uri.A fost o dezamagire pentru entuziasti iar primele modele nu au fost deloc reusite.Motorul de 286 de cai era musculos si scotea un susnet superb,sasiul parea si el bun dar directia era foarte imprecisa.Pe strazile Mallorcai acolo unde a fost lansata masina se simtea destul de inceata.Nu a surprins pe nimeni cand masina a derapat si a iesit din carosabil.
La vremea cand a aparut pe piata modelul de 3.2 litri si 321 de cai directia fusese imbunatatita dar masina avea o mare lipsa de popularitate!!!
Unul din piloti declara:
"nu se simte la fel de placut ca E30-ul dar lucrurile se imbunatatesc atunci cand se aprind cei 100 cp pe litru.Suna de parca antifonarea a fost rupta iar dupa cateva sute de metri iti dai seama ca ai in fata un motor mare si foarte potent.
Bineinteles ca nu se compara cu precizia sasiului E30 dar directia e laudabil de precisa si desi se simte destul de inalta atunci cand se apleaca in curbe si trece ceva timp pana se aseaza cum trebuie e destul de alerta si ajustabila.
Cred ca va fi pentru totdeauna cel mai putin adorat M3"


Acum indiferent de parerile fiecaruia e chestie de gusturi zic eu....toate sunt frumoase si ne fac sa zambim mai des....eu unul cand sunt la volanul ursului radiez de bucurie.....si asta spune tot
ady_viteza is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -