VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Pt. voi aman2 care traiti din povesti de adormit copii.
1. Ce lagatura au competitiile castigate de E30 cu lipsa de participare a lui E36 din competitii???
Demostreaza cumva asta ca E30 ar putea fi mai potent decat un E36???
2. Ce legatura au masinile de competitie cu cele de strada, poate singurele exceptii sunt cateva grupe de raliuri ?
P.S.
Si poate imi spuneti si mie ce E30-E36 ati detinut sau ati condus (mai mult, nu 100 km).
1.am detinut e36timp de vreo 5-6 luni am renuntat din 2 motive motor mare(condus destul de imprudent deci am si eu o vina ptr consum) si inprumutand masina unui prieten si in timp ce zburda cu putin peste 100 km la ora se pare ca capota a decis ca nu-i place sa stea deasupra motorului si a sarit direct in bratele parbrizului(alt lucru care mi s-a parut ciudat accesul destul de limitat sub capota pe cand la e30 mult mai facil si mai spatios)
2.eu m-am legat de palmares ptr ca cineva mai sus aducea vb de timpi si de prestanta lor pe circuit...problema oricum e bine pusa sa facem o comparatie intre 2 modele asemanatoare dar cum traim in romania si nu detin nici macar un circuit,doamne ce zic circuit,nici macar un aerodrom iesit din uz unde se poate face asa o comparatie,ramanem doar cu rezultatele net superioare ale e30(nu zic ca e 36 nu a avut unele remarcabile dar se pare ca nu satisfacatoare)
3.daca citeai pana la sfarsit postul meu vedeai ca am precizat ca pana la urma fiecare are gusturile lui si piticii lui ptr o masina anume...deci cum am mai precizat mai sus pana la proba contrarie ne dam cu parerea...si nu cred ca am spus ceva aiurea deci nu traiesc intr-o lume de vis,doar intr-una unde fiecare e binevenit sa sustina ce doreste atat timp cat informatiile sunt corecte
1.am detinut e36timp de vreo 5-6 luni am renuntat din 2 motive motor mare(condus destul de imprudent deci am si eu o vina ptr consum) si inprumutand masina unui prieten si in timp ce zburda cu putin peste 100 km la ora se pare ca capota a decis ca nu-i place sa stea deasupra motorului si a sarit direct in bratele parbrizului(alt lucru care mi s-a parut ciudat accesul destul de limitat sub capota pe cand la e30 mult mai facil si mai spatios)
2.eu m-am legat de palmares ptr ca cineva mai sus aducea vb de timpi si de prestanta lor pe circuit...problema oricum e bine pusa sa facem o comparatie intre 2 modele asemanatoare dar cum traim in romania si nu detin nici macar un circuit,doamne ce zic circuit,nici macar un aerodrom iesit din uz unde se poate face asa o comparatie,ramanem doar cu rezultatele net superioare ale e30(nu zic ca e 36 nu a avut unele remarcabile dar se pare ca nu satisfacatoare)
3.daca citeai pana la sfarsit postul meu vedeai ca am precizat ca pana la urma fiecare are gusturile lui si piticii lui ptr o masina anume...deci cum am mai precizat mai sus pana la proba contrarie ne dam cu parerea...si nu cred ca am spus ceva aiurea deci nu traiesc intr-o lume de vis,doar intr-una unde fiecare e binevenit sa sustina ce doreste atat timp cat informatiile sunt corecte
Eu stau si ma gandesc cum vb. voi - "pana la proba contrarie".
Eu am avut vre-o 6 ursuleti si 2 - M3 E36 unul inca este "parcat pe la politie" si un M3 E46.
Am avut E30 de al 316 pana la 325, am condus M3 E30 si am mers cu M3 E30 Evo 2 acum vre-o 14 ani, ultimul E30 l-am vandut acum 1 saptamana.
Vorbind de senzatie la E30 este ceva mai accentuata, vorbind de perfomanta, M3 E36 spulbera M3 E30 mai ales datorita motorizarii.
E36 per total este mult mai masina decat E30 din toate punctele de vedere insa in detrimentul unui feeleing mai putin pronuntat.
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
Re: BMW E30 vs. BMW E36 - ursul sau pisica?
Quote:
Originally Posted by ClaudyuNSL
Ursul si-a cam incheiat domnia...lasand locul pisici care peste ani de zile la fel va preda stafeta la E46.
cu tot respectul dar aici ma faci sa rad....
un rechin din anii 76-80 lui bine intretinut va atrage sigur mai multe priviri decat un E46, E36,E30......si normal acum vb ca un fan infocat E30...cand va pierde domnia un E30 ingrijit in fatza unui E46 exceptand M-ul pe acst model atunci ii dau foc ursului....
oricum pe acest topic....toti tin cu masina pe care o au si pe care si-au dorit-o...
Eu stau si ma gandesc cum vb. voi - "pana la proba contrarie".
Eu am avut vre-o 6 ursuleti si 2 - M3 E36 unul inca este "parcat pe la politie" si un M3 E46.
Am avut E30 de al 316 pana la 325, am condus M3 E30 si am mers cu M3 E30 Evo 2 acum vre-o 14 ani, ultimul E30 l-am vandut acum 1 saptamana.
Vorbind de senzatie la E30 este ceva mai accentuata, vorbind de perfomanta, M3 E36 spulbera M3 E30 mai ales datorita motorizarii.
E36 per total este mult mai masina decat E30 din toate punctele de vedere insa in detrimentul unui feeleing mai putin pronuntat.
tot respectul meu ptr tine,dar nu ai inteles problema pe care am pus-o eue un circuit nu aia 20 de cai fac diferenta(am avut ocazia si chiar ma simt mandru sa fac cateva ture pe un circuit din elvetia si nu e tot una cu dragracing-u;si nu cred ca ma poti contrazice ca chiar am dreptate).si din cate stiu,am citit,am auzit p la alti si din putini km care am mers cu ursu stiu ca suspensiile sunt mult mai bune,este mult mai rigid,mult mai usor(ceea ce sunt numai cateva avantaje care sunt de bagat in seama cand rulezi p un circuit)
hai sa zicem ca poate nu am dreptate,si paote ai tu dar vezi singurul lucru prin care putem rezolva aceasta mica disputa este sa ma conving ori eu ori tu,si cum asta cel mai indicat p circuit...akum spune-mi ca nu ti se pare corect
tot respectul meu ptr tine,dar nu ai inteles problema pe care am pus-o eue un circuit nu aia 20 de cai fac diferenta(am avut ocazia si chiar ma simt mandru sa fac cateva ture pe un circuit din elvetia si nu e tot una cu dragracing-u;si nu cred ca ma poti contrazice ca chiar am dreptate).si din cate stiu,am citit,am auzit p la alti si din putini km care am mers cu ursu stiu ca suspensiile sunt mult mai bune,este mult mai rigid,mult mai usor(ceea ce sunt numai cateva avantaje care sunt de bagat in seama cand rulezi p un circuit)
hai sa zicem ca poate nu am dreptate,si paote ai tu dar vezi singurul lucru prin care putem rezolva aceasta mica disputa este sa ma conving ori eu ori tu,si cum asta cel mai indicat p circuit...akum spune-mi ca nu ti se pare corect
1. Sunt cel putin 92 CP diferenta nu 20.
2. Stabilitatea este echivalenta la variantele stoc.
3. Diferenta de motorizare este atat de mare intre ele incat E30 nu are absolut nici o sansa.
4. Eu zic sa ma contrazici dupa ce alergi un M3 E36.
5. Daca ar fi sa aleg intre un M3 E30 si un M3 E36 cu siguranta as alege M3 E30, dar nu pentru performanta.
am avut e36 316i,318i,320i si m3 si am avut e30 318is,320i si 325i,mintea imi spune e36 iar inima ma indeamna la e30.
nu de mult fratimiu a avut o pisica 318is culmea ca tocmai cumparasem si eu un urs 318is(dupa ce am lovit e30 325i) si cu toate ca amandoua erau 318is diferenta era ca de la cer la pamant,e36 se misca de parca era dacia lu bunicu pe cand in e30 inca simteam legatura aia prin care stiam exact cum o sa se comporte masina la fiecare miscare pe care o fac....in fine ce vreau sa zic este ca e30 este mai "agila",mai "precisa",de fiecare data cand ma dau cu un urs imi vine zambetul pe buze de bucurie,pe cand cu pisica cu toate ca sunt constient ca este net superioara (de la 320 in sus),nu imi da senzatia si nu imi va da senzatia pe care o am cand ma sui intrun ursulet,mai jos o poza cu e30 325i si e36 318is ale noastre.
Intradevar BMW cu serii strambe,oale sudate si alte chestii nu sunt neaparat doar E30 ci si E36,E46,E39 Etc...dar nu inteleg o chestie... "soferi care au neglijat " puterea " ursului" -care putere? E30 2,5 12v 170cp comparativ cu E36 2,5 24v 192cp...de ce este mai puternic ursul dupa parerea ta si nu pisica care are cu 22 cp mai mult ca ursul si cuplu mai mare.Ceea ce spui tu acolo ca ai sarit o bordura si alte chestii nu inseamna ca neaparat masina era f puternica ci din contra experienta ta ca sofer a dus la asa ceva si de aici rezulta acele masini strambe, taiate etc.
Nu este E36 o masina mai mare decat E30 cu mult...este vb de 10cm lungime, 10cm latime....
BMW Dimension:
E30 325i Coupe E36 325i Coupe
Length 4325 mm Length 4432 mm
Width 1645 mm Width 1709 mm
Height 1380 mm Height 1367 mm
Kerb weight 1162kg Kerb weight 1370 kg
Stop...cine spune ca nu sunt E36 de drift si drag? Iti spun eu ca sunt destule pisici de drag...care sunt destul de modificate...
La drift sunt mai rare pisicile dar o sa vezi ca peste un an doi or sa fie mai multe decat ursi.
Referitor la rezistenta caroseriei gresesti cand spui ca ursu e mai rezistent decat pisica...ce are ursu in plus la rezistenta si nu are pisica?
Atat ursul cat si pisica, modificate din toate punctele de vedere nu poti sa le pastrezi impecabile circuland zi de zi cu ele...dar cu mici eforturi si grija sa stii ca se poate si chiar fara cheltuieli suplimentare de piese sau altceva.
Ai facut tu o comparatie acolo din punctul tau de vedere sau al propietarilor dar hai sa fim seriosi si sa nu ne imbatam cu apa rece... cati cumparatori or sa dea 5000 pe un urs? sau 5000 pe o pisica? iti spun eu foarte putini iar acei cumparatori or sa se gandeasca bine inainte daca sa ia E30 sau E36 care este mult mai nou ca vechime.Din punctul meu de vedere avand in vedere comparatia facuta de tine tind sa cred ca procentul de a vinde un E30 si un E36 este de 40%-60% in favoare pisici.
Sunt deacord cu Marian_nebunu in majoritatea celor spuse de el.
Nu spun asta motivand ca sunt propietar de E36 dar asta este realitatea si va trebui sa o acceptam.Ursul si-a cam incheiat domnia...lasand locul pisici care peste ani de zile la fel va preda stafeta la E46.
Cu stima si respect propietarilor de E30 si E36.
1 : I-a un urs 2.5 12valve in mintile lui si da-i cat poate , ai sa vezi cum se simte puterea fata de pisica 2.5 24valve dar sa-i dai nu sa te joci cu el ca ti-e frica s-au mai stiu eu ce .
Intradevar totul tine de soferie , am gresit recunosc dar sunt curios ce ai face tu ... eu am facut greseala asta in drift la 80 - 90 km/h intr-o curba de 90 de grade ( curba de la 117 , Traian si Dobre se mai antrenau acolo cand aveau 2.5 24valve pe urs si erau la inceputul lor de cariera in Drift ) aia a fost singura greseala si iti garantez eu , nu de aici rezulta masinile strambe ca orice posesor de e30 a dat macar 1 data cu el in bordura sau l-a lovit , eu am adus la viata un "gunoi" de e30 . ( Ti-am pus cateva poze cum arata si cum a aratat dupa ce am terminat-o . Intradevar nu am reparat-o profesonial , am facut-o cum m-am priceput eu mai bine si in functie de buget ) .
Masinile strambe , taiate , sudate rezulta din mana unor mecanici , tinichigii si vopsitori prosti cum sunt multi in ROMANIA au reparat o Dacia 1310 ( lasa ba ca merge asa , n-are nimic , nici nu se vede ) si dupa aceea repara BMW-uri indiferent care ar fi modelul .
2 : Masoara distanta dintre punti si imi spui dupa aceea , dovezile mele sunt concrete nu vorbesc cum vorbesc multi altii pe aici in necunostinta de cauza , chiar am si eu cateva cunostinte ( nu foarte multe ) de mecanica si mai ales la modelele si marca asta de masina ( BMW ) ca stau de la 14-15 ani toata ziua cu nasul in ele .
3 : Nu a spus nimeni ca nu sunt e36 de DRIFT SI DRAG .
Iti garantez eu ca nu vor fi niciodata mai multe e36 decat e30-uri in domeniul DRAG , DRIFT NICIODATA .
Te mai intreb inca 1 data si pe tine : de ce toata lumea prefera e30-ul pentru modificari decat e36 ? Adu-mi argumente solide , nu gen " or sa fie " .
Enumera-mi si mie pisicile astea multe de DRAG care spui tu ... ( ION NSL , MIHAI NEBUNU , CTL si cam ATAT ) am enumerat masinile tari care sunt potente de orice in orice moment .
Ce are pisica - la rezistenta : PUNTEA CARE SE RUPE IMEDIAT si asta iti pot spune toti posesorii de e36 cu motoare modificate si nu numai am vazut si e36 2.0 , 2.5 cu puntile rupte ,caroseria in sine este mai slaba decat e30-ul .
4 : 5000 de euro dau pe un urs s-au o pisica un pasionat ca noi care stie ce inseamna cu adevarat o asemenea masina , nu toti cioflingarii care spun : " Imi iau e46 din '99 , '00 cu banii astia " ca ei sunt multi si stim cu totii asta .
O masina cum este ursul lu' Jakalu' , ady_viteza , Hai-u , KNS-u etc. trebuie sa recunoastem ca nu gasesti peste tot , pe toate drumurile nici e36 cum are Jointu , fostul RRM , fostul PRP etc. ( nu va suparati pe mine ca nu dau mai multe exemple dar este ora 7.00 si nu am chef de scris ) .
Parerea mea , cu riscul de a sarii lumea in capul meu in acest topic ar fi trebuit sa voteze numai fostii s-au actualii posesori de e30 s-au e36 nu toata lumea .
Aceste voturi oricum sunt irelevante ca 50% daca nu mai bine sunt date de copii care nu au nici o treaba cu masinile astea doua ( mai sunt copii care au treaba cu domeniul asta , dar aia sunt putini ) s-au de " unii care au avut amandoua modelele " dar dau niste explicatii de te doare capul .
V-am salutat !
desi nu am detinut pana acum un BMW, ma atrage subiectul si sigur voi intra in club
E30 M3 coupe/ cabrio nu este o masina frumoasa, dar are mult caracter, se evidentiaza mai bine fata de E 36 M3 coupe/ cabrio.
E30 M3 este old school, fara sisteme de asistare, forta bruta si nimic mai mult.
E30 M3 cabrio construit in mai putin de 800 exemplare, model rar si exclusivist, desigur ca este si foarte scump.
E36 are un design mai modern, (cu scuzele de rigoare) potrivit si pentru fete...
E36 face parte din noua generatie de masini, facute pentru piata de consum.
E36 cabrio - o masina superba (design).
aleg E30, eventual cabrio, eventual M3 (prohibitiv in acest moment).
MY CARS:
1995 - MB E 200 CABRIO, manual gearbox
1996 - OPEL CALIBRA, automatic gearbox, perfect condition
normal ca lumea se teme de urs ptr ca ii cad piesele.ursul nu este o masina de "amarati".daca iti cade ceva nu fugi repede la dezmembrari.tine cont ca masina are 20 de ani si ca ce vei lua de la dezmembrari tot 20 de ani are.exista sansa ca in 1 luna sa iti cada iar,apoi vii pe forum si spui "nu e bun ursu' domle ca ii pica piesele".iti iei urs daca stii sa ai grija de el si daca ai bani sa bagi in el.multi vor spune ca nu vor gasi piese noi la ursi ptr ca nu au stiut sa caute.intra frumos pe http://realoem.com iti alegi masina din lista,intra pe piesa,ia codul si fugi cu el in mana la magazin si o sa vezi ca se gasesc absolut toate piesele noi .pisicile sunt mai fiabile?de ce vad mereu motoare 2.5 24valve care sta sa cada,trebuie refacute,consuma ulei,si batranele m20-uri inca duc?de ce a castigat tot sezonul asta cupe la drag un urs?(bobiMOM)
"aleg pisica ptr ca am distributie pe lant" - adevarul este ca o distributie pe curea este "foarte greu de intretinut"
"aleg pisica pentru confort" am spus mai devreme intr-un post dar a fost sters - vrei confort iti iei mercedes.vrei masina iti iei bmw
"aleg pisica pentru calitatea interiorului" - mi-a cazut un plafon "calitativ" de pisica in cap.
DA ! Ursii sunt batrani,au rugina,cad piese DAR daca stii ce sa iti iei,de unde sa iti iei si cum sa tii la el ursul chiar nu are moarte.
__________________
E30's.... Makin' those panties drop since 1983!
Small engines are for pussies
1 : I-a un urs 2.5 12valve in mintile lui si da-i cat poate , ai sa vezi cum se simte puterea fata de pisica 2.5 24valve dar sa-i dai nu sa te joci cu el ca ti-e frica s-au mai stiu eu ce .
Intradevar totul tine de soferie , am gresit recunosc dar sunt curios ce ai face tu ... eu am facut greseala asta in drift la 80 - 90 km/h intr-o curba de 90 de grade ( curba de la 117 , Traian si Dobre se mai antrenau acolo cand aveau 2.5 24valve pe urs si erau la inceputul lor de cariera in Drift ) aia a fost singura greseala si iti garantez eu , nu de aici rezulta masinile strambe ca orice posesor de e30 a dat macar 1 data cu el in bordura sau l-a lovit , eu am adus la viata un "gunoi" de e30 . ( Ti-am pus cateva poze cum arata si cum a aratat dupa ce am terminat-o . Intradevar nu am reparat-o profesonial , am facut-o cum m-am priceput eu mai bine si in functie de buget ) .
Masinile strambe , taiate , sudate rezulta din mana unor mecanici , tinichigii si vopsitori prosti cum sunt multi in ROMANIA au reparat o Dacia 1310 ( lasa ba ca merge asa , n-are nimic , nici nu se vede ) si dupa aceea repara BMW-uri indiferent care ar fi modelul .
2 : Masoara distanta dintre punti si imi spui dupa aceea , dovezile mele sunt concrete nu vorbesc cum vorbesc multi altii pe aici in necunostinta de cauza , chiar am si eu cateva cunostinte ( nu foarte multe ) de mecanica si mai ales la modelele si marca asta de masina ( BMW ) ca stau de la 14-15 ani toata ziua cu nasul in ele .
3 : Nu a spus nimeni ca nu sunt e36 de DRIFT SI DRAG .
Iti garantez eu ca nu vor fi niciodata mai multe e36 decat e30-uri in domeniul DRAG , DRIFT NICIODATA .
Te mai intreb inca 1 data si pe tine : de ce toata lumea prefera e30-ul pentru modificari decat e36 ? Adu-mi argumente solide , nu gen " or sa fie " .
Enumera-mi si mie pisicile astea multe de DRAG care spui tu ... ( ION NSL , MIHAI NEBUNU , CTL si cam ATAT ) am enumerat masinile tari care sunt potente de orice in orice moment .
Ce are pisica - la rezistenta : PUNTEA CARE SE RUPE IMEDIAT si asta iti pot spune toti posesorii de e36 cu motoare modificate si nu numai am vazut si e36 2.0 , 2.5 cu puntile rupte ,caroseria in sine este mai slaba decat e30-ul .
4 : 5000 de euro dau pe un urs s-au o pisica un pasionat ca noi care stie ce inseamna cu adevarat o asemenea masina , nu toti cioflingarii care spun : " Imi iau e46 din '99 , '00 cu banii astia " ca ei sunt multi si stim cu totii asta .
O masina cum este ursul lu' Jakalu' , ady_viteza , Hai-u , KNS-u etc. trebuie sa recunoastem ca nu gasesti peste tot , pe toate drumurile nici e36 cum are Jointu , fostul RRM , fostul PRP etc. ( nu va suparati pe mine ca nu dau mai multe exemple dar este ora 7.00 si nu am chef de scris ) .
Parerea mea , cu riscul de a sarii lumea in capul meu in acest topic ar fi trebuit sa voteze numai fostii s-au actualii posesori de e30 s-au e36 nu toata lumea .
Aceste voturi oricum sunt irelevante ca 50% daca nu mai bine sunt date de copii care nu au nici o treaba cu masinile astea doua ( mai sunt copii care au treaba cu domeniul asta , dar aia sunt putini ) s-au de " unii care au avut amandoua modelele " dar dau niste explicatii de te doare capul .
V-am salutat !
nu cred ca putea cineva sa zica asta mai bine : +1
Am avut si eu 2.5i de 170cai dar pe 5-er nu pe E30, dar pot spune cu tarie ca, spre deosebire de cel cu 24v de 192cai cu o minima intretinere, si mers omeneste, onorabil pt masina respectiva, chiar putin sportiv, dar si cate un jar numa bine ii mai curata bujiile
In alta ordine de idei, daca ar mai exista un urs nou si o pisica noua, cu motoare de 2.5 ambele, pe urs cel de 170cai iar pe pisica cel de 192, chiar si la dotari minime, la aceeasi bani(vo 10miiE sa zicem) as alege negresit ursul!!!
[QUOTE=DarKane;3902297]normal ca lumea se teme de urs ptr ca ii cad piesele.ursul nu este o masina de "amarati".daca iti cade ceva nu fugi repede la dezmembrari.tine cont ca masina are 20 de ani si ca ce vei lua de la dezmembrari tot 20 de ani are.exista sansa ca in 1 luna sa iti cada iar,apoi vii pe forum si spui "nu e bun ursu' domle ca ii pica piesele".iti iei urs daca stii sa ai grija de el si daca ai bani sa bagi in el.multi vor spune ca nu vor gasi piese care sta sa cada,trebuie refacute,consuma ulei,si batranele m20-uri inca duc?de ce a castigat tot sezonul asta cupe la drag un urs?(bobiMOM)
din cate stiu eu bobiMOM nu are motor de urs asa ca nu are sens aceasta comparatie...