VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care sunt preferatele tale?
|
1. Japoneze
|
|
246 |
56.29% |
2. Europene
|
|
191 |
43.71% |
12-04-06, 21:57
|
#301
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 331
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
|
|
|
13-04-06, 12:11
|
#302
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Daca 111 iti zic ca Dacia 1100 e 4wd si 67 iti zic ca nu e, o sa crezi ca e 4wd?
Fiecare cu opinia lui, numa unii gresesc
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
|
|
|
13-04-06, 23:50
|
#303
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Sincer la ce am eu nevoie, M5 e masina regala, mai rapi de atat nu am nevoie.
Pentru unii NSX e masina regala, e clar ca asta nu o sa le-o scoata nimeni din cap.
De multe ori ne certam ca niste papagali.
__________________
Cool
|
|
|
04-11-06, 09:54
|
#304
|
Stage 1
Join Date: Aug 2006
Posts: 15
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
E al treilea forum pe gare gasesc inclestarea asta nebuna intre cele 2 genuri...ma incanta enorm faptul ca aici japonezele castiga, eu tot lor fiind fidel.Vreau sa fac si eu o mentiune ,chiar daca a mai fost spus acest lucru...nu prea exista supercaruri japoneze de sute de cai similare celor europene din considerente legale...in schimb ei lasa loc de "mai bine"...cumperi masina de 280 de cai si mai departe...d-zeu stie care o fi limita (am vazut filmulet cu un 3000GT testat pe stand de 1200 de cai).Unui Veyron nu prea ai ce sa-i mai faci ,doar sa-i schimbi jantele ...sunt 2 stiluri diferite ,nu poti compara 2 masini stock gen R-34 GTR vs McLaren F1...tre sa echilibrezi balanta ,cum??? toata lumea stie...isi baga putin NISMO sau Veilside coada sau orice tuner serios si gata confruntarea poate avea loc.
|
|
|
23-11-06, 14:59
|
#305
|
Stage 1
Join Date: Aug 2006
Posts: 16
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
aprob pt supercarurile japoneze..dar cu mentiounea k acelea sa fie supetunate...k altfel nu sunt supercaruri...
|
|
|
24-11-06, 07:26
|
#306
|
Stage 1
Join Date: Nov 2006
Posts: 15
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
1)Se tuneaza foarte usor
2)Arata mai agresiv
de asta imi plac mai mult japonezele
|
|
|
26-11-06, 01:37
|
#307
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
De fapt cred ca e o greseala de perceptie.Supercars se refera la masinile supersport din care nu vad niciuna in Japonia.Un supercar are pretul de plecare de la 300 000 euro ,bani cu care cumperi 4 R34 superdotate.
Un supercar are clasa,rafinament si in final e marca,o masina dupa care se intoarce mereu capul.
Titlul corect era: "masini sport Europa vs. Japonia" ,unde eliminam din start supercar-uri adevarate gen Ferrari,Lamborghini,McLaren,Aston Martin etc. si atunci mai ramineam sa ne confruntam diverse "desheuri" de RS-uri si ST-uri cu superpreparate R34,Silvia etc.
Daca ne batem pe acest front,atunci in mod cert vor cistiga japonezii,atuul lor de baza fiind faptul ca masinile lor se preteaza mult mai bine la modificari decit europenele,ajutate din plin de o fiabilitate sporita si tehnologie nonconformista ce frizeaza clasicul european.
__________________
|
|
|
09-12-06, 21:34
|
#308
|
Stage 3
Join Date: Aug 2006
Posts: 100
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
eu aleg europencele
nu se compara japonezele cu un bugatti veyron ,un SLR sau un carrera gt
|
|
|
09-12-06, 22:00
|
#309
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Da, pentru ca Veyron si SLR constituie marea majoritate a masinilor, adevarata piata a autoturismelor ...
|
|
|
10-12-06, 10:27
|
#310
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Japonezii nu au piata de supercaruri, ei se axeaza pe clasa de mijloc, fapt care il fac foarte bine. Honda de ex, merge din ce in ce mai bine, scoate modele exceptionale. Acum cu noul Civic au impus noi standarde in clasa ei. Pur si simplu a distrus competitia. Iarasi avem Honda Accord care e o excelenta alternativa la un BMW 3 sau Audi A4 mai ales ca pret. Pentru 32.000 eur(pret cip), Nissan iti da un coupe sport de 287cp, 350z. Pentru asa suma nu cred ca gasesti masina la fel de rapida in Europa cel putin. Japonia are si ea modelele cu care se poate mandri, Nissan Skyline care atunci cand a fost lansat a depasit pe Nurburgring masini cu sute de cai mai multi si preturi de n ori mai mari. Iarasi avem masinile care domina WRC, Subaru Impreza si Mitsubishi EVO. E drept ca japonezii nu au Mclaren F1 dar asta nu inseamna ca sunt neaparat cu mult sub europeni. Ei nu si-au indreptat atentia neaparat spre Europa ci spre America, unde masinile lor se vand ca painea calda. Probabil daca nu ar fi fost America si s-ar fi concentrat total pe piata europeana, ar fi iesit alte masini.
|
|
|
11-12-06, 20:42
|
#311
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
turbojack si gabibyte....va admir foarte mult posturile acestea.......majoritatea considera ca unele masini din clasa de mijloc sunt supercaruri....dar sunt sigur ca posturile voastre vor lumina cateva minti .....sper sa ajute si linkurile astea:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_supercars
http://en.wikipedia.org/wiki/Superca...ssification%29
__________________
Retro? Yes plx.
|
|
|
11-12-06, 21:21
|
#312
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
sustin ceea ce spun turbojack si gabibyte, cu cateva precizari. masinile castigatoare in WRC sunt ford si citroen, ca producatori; desi "japonezele" sunt mult mai fiabile si au mai multe resurse, sunt proiectate pt piata americana, care dupa cum stim bine, o doare in c?r de cat consuma o masina, ori la noi, europenii, e altfel treaba.
Concluzia: japonezele sunt mai bune pt modificat, BMW-urile le bate pe toate
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
12-12-06, 01:05
|
#313
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
@Bakal....Din cate stiu, Ford si Citroen au masini compacte si am auzit ca WRX si EVO vor trece pe varianta compacta pt a imbunatatii manevrabilitatea pe trasee strampte unde un ford se strecoara mai bine. Cred ca intra in productie in 2008 sau 2009 (nu stiu exact).
Sustin cele spuse de turbojack si gabibyte pt ca nu exista super-masini japoneze. Acele supermasini europene sunt oferite pt o piata mult mai restransa. Japonezii au trebuit sa strapunga piata mondiala pt a face fatza europenelor (care sunt firme vechi cu traditie). Asa ca atunci cand vrei sa faci acest lucru nu vi cu o masina de $500k pe piata pt vei da faliment. Au inceput treptat sa se impuna: performante mai bune decat alternativele europene, consum mai mic si mai recent au cam recuperat si la capitolul lux. In anii 80' (spre sfarsit) marcile japoneze au inceput una cate una sa scoata masini cu performante care erau de calibru: Subaru (Legacy RS), Mitsubishi (Galant VR4), Honda (CRX SIR,NSX....a fost lansata in 89 in japonia), Nissan (Skyline r32) etc etc. Acela a fost pasul spre perf asa ca acum stie tot poporul ca au devenit o fortza in lumea automobilismului. Acum cred ca vor mai trece cativa ani buni (5 sau 6) pana vor ajunge sa atace si piata supermasinilor.
Dar asta nu inseamna ca europenele si americanele sunt sub japoneze...pur si simplu toate au stiluri diferite, au avantajele si dezavantajele de rigoare...
|
|
|
12-12-06, 01:35
|
#314
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Honda NSX este o semi-supercar, ca un oarecare exemplu. Am spus semi pentru ca ideea e controversata si am vrut sa ma furisez la mijloc fara sa-mi urc in cap o jumatate de forum.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NSX
Quote:
Honda shocked the exotic car world when it introduced its NSX in 1990. Honda designers started with the basic exotic-car wedge (championed by the Ferrari Testarossa and 308), that would remain basically unchanged for its entire life. To back up the styling, the mechanical specifications were right out of a race car.
|
|
|
|
12-12-06, 01:46
|
#315
|
Stage 3
Join Date: Nov 2006
Posts: 139
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
dak japonezii erau atat de buni pe cat ii laudati reuseau sa aibe si ei o echipa de top in F1... se stie ca F1 e cel mai bun mijloc de reclama pt un constructor
|
|
|
|
|