Asta e.
Honda Prelude 1993 SI (JDM).
Motor:
Serie: H22A (Type-S JDM)
Putere: 223.1 hp (162 kW) @ 7200 rpm
Cuplu: 163 ft·lbf (221 Nm) @ 6500 rpm
Compresie: 11.0:1
87.0 mm bore x 90.7 mm stroke
ECU Spoon cu taiere la 8100rpm
Axa came (habar nu am ce marca dar este aftermarket)
Eshapament marit cu finala RPS 4.5"
Suspensie:
Reglabila pe spate cu arcuri sport
doar arcuri (nu pare asa joasa in fatza chiar daca sunt alte arcuri).
Transmisie:
5 trepte stock
Styling si Ricereala:
Volan T-horn Carbon-style
Stopuri clare (yuk!!!)
Jenti 17" ROH Boost
ICE:
Alarma 5 star Fusion
Eclipse Double Decker head unit (trebuie numai sa o instalez)
Are boxe in spate si fata dar nu stiu exact ce marca sunt
Momentan nu am prea umblat cu ea chiar daca o am de 2 saptamani. Am condus-o doar usor sa nu se duca bateria. Foarte ocupat cu alte evenimente in viata sa ma ocup de ea prea mult. Inafara de o spalare si cateva mici aranjari....nimic.
Masina are nevoie de tunning major (aka reglat ....nu ma refeream la ricereala mai multa). Acele came sunt pe gears stock si masina nu merge rotund. In relantiu (care este la 1250 ca altfel se ineaca) suna EXACT ca un Subaru cu eshapament mare. Acelasi sunet. Se zdruncina toata masina (exact ca la un Legacy RS twin turbo EJ20 modelele 89-93) Deci urmeaza sa se lucreze la ea dar dupa ce iau revizia tehnica (expira in 18 Nov dar deja pot sa iau amenda daca ma opreste politia si pot primi si un "Pink Sicker" care este un fel de talon luat in Romania).
Viitor apropiat?
-Frana de mana refacuta ( a facut ala burnuri cu ea pana a rupt-o)
-Stop inalt in spate
-Instalarea unitului
-Bujii si leaduri Platinum
-Cam Gears reglabile
Planuri pana in Martie?
-Alt eshapament cu extractoare
-Frane marite sport (discuri cu ventilatie)
-Dyno-Tune pt a armoniza (huruitul ala) si a scoate tot din motor.
Insa cine stie ce se intampla in viitor....poate ma plictisesc de ea.....poate nu.
Daca visezi la Luna poate ajungi in varful pomului.