VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care sunt preferatele tale?
|
1. Japoneze
|
|
246 |
56.29% |
2. Europene
|
|
191 |
43.71% |
09-12-07, 18:24
|
#601
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Problema cea mai mare este ca sunt pentru o piata interna...deci vin cu volanul la parteadreapta, de asta nu sunt facute teste nici acolo (evident invers) si nici aici cu ele, nici nu se importa.
Nu neaparat se tuneaza mai usor, dar in general un motor turbo e mai usor sa tunabil, si japonezi au in multe masini sport motoare de gen.
|
|
|
13-12-07, 18:50
|
#602
|
Stage 2
Join Date: Feb 2006
Posts: 30
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
stiu ca foarte multi prefera japonezele pentru ca sunt mai usor de modificat...dar as avea o curiozitate...daca ti-ai cumpara un motor care are din fabrica cca 200 cai (ex golf gti) sau unul care are aprox 100-150 si il duci tu pana pe la 300...pe care l-ati prefera????
..cu siguranta toti fug dupa cat mai multi cai...daca daca te gandesti ca de fapt cei 300 cai nu sunt la fel de vioi ca cei 200 stock, si ca cei din fabrica merg sute de mii de km doar cu ulei si bujii in timp ce caii obtinuti prin numeroase modificari au multe sanse sa ''evadeze din grajd''....sau chiar sa ii ''dea foc''..
....si daca ne mai gandim ca orice defectiune se remediaza repede la multe masini de pe batranul continent...pe cand piesele din asia trec prin mult porturi si vami pana la noi....
....ca o concluzie...prefer fiabilitatea locala si mai ales performantele obtinute de sute de ingineri in multi ani de cercetari...
|
|
|
13-12-07, 18:58
|
#603
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
tot cu ideile alea au ramas romanii ca daca ai mashina japoneza ashteptzi intai sa itzi fabrice piesa in japonia dupa care sa o duca la vapor dupa care sa faca 11 luni pe mare sa stea 3 luni in vama shi dupa aia ajunge la tine! yo am 2 japoneze shi niciodata nu am stat sa ashtept dupa piese mai mult de 1-2 zile! shi aia cu cercatatorii care shi`au petrecut nu shtiu cate sute de ani in laboratoare sa nu uitam cine are cea mai avansata tehnologie
__________________
WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
|
|
|
13-12-07, 19:03
|
#604
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by Urban_Racing
tot cu ideile alea au ramas romanii ca daca ai mashina japoneza ashteptzi intai sa itzi fabrice piesa in japonia dupa care sa o duca la vapor dupa care sa faca 11 luni pe mare sa stea 3 luni in vama shi dupa aia ajunge la tine! yo am 2 japoneze shi niciodata nu am stat sa ashtept dupa piese mai mult de 1-2 zile! shi aia cu cercatatorii care shi`au petrecut nu shtiu cate sute de ani in laboratoare sa nu uitam cine are cea mai avansata tehnologie
|
dezvolta...
|
|
|
13-12-07, 19:07
|
#605
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by boy_wonder
dezvolta...
|
in materie de tehnologie per general nu ma refer numai la mashini , oreazarii sunt pe primu loc
|
|
|
13-12-07, 19:10
|
#606
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by Urban_Racing
in materie de tehnologie per general nu ma refer numai la mashini , oreazarii sunt pe primu loc
|
pai da, dar aici vorbim despre masini
|
|
|
13-12-07, 19:22
|
#607
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by turbogrizzly
stiu ca foarte multi prefera japonezele pentru ca sunt mai usor de modificat...dar as avea o curiozitate...daca ti-ai cumpara un motor care are din fabrica cca 200 cai (ex golf gti) sau unul care are aprox 100-150 si il duci tu pana pe la 300...pe care l-ati prefera????
|
Ei ei, frumoase comparatii. Sigur te uiti la aceeasi segment de pret? Caci cu siguranta de banii unui GTi exista varianta japoneza mai rapida. Pana si american gasesc cu mai multi cai la acei bani.
Quote:
..cu siguranta toti fug dupa cat mai multi cai...daca daca te gandesti ca de fapt cei 300 cai nu sunt la fel de vioi ca cei 200 stock
|
Pesemne cei 100 de cai diferenta sunt schiopi ori imaginari? Vrei sa spui ca 200 de cai nemtesti sunt echivalentul la 300 japonezi? Am mai stat sa aflu ceva. Dar 400 de cai americani comparati cu unii australieni care-i echivalentul?
Quote:
, si ca cei din fabrica merg sute de mii de km doar cu ulei si bujii in timp ce caii obtinuti prin numeroase modificari au multe sanse sa ''evadeze din grajd''....sau chiar sa ii ''dea foc''..
|
Desigur, caci de aceea un M3 modificat de tuner oficial vine si cu o garantie de n-spe sute de kilometri, asai? Aici ai scris doar de dragul de a scrie, intra prea multe variabile in ecuatie ca sa poti face o comparatie. Un 350z, ca oarecare exemplu, biturbo dar cu un PSI conservativ ce nu-i mareste sporul "decat" cu vreo 200-300 de cai peste stoc, are toate sansele sa traiasca mai mult decat un GTi tunat la vreo 800. Ia intreaba-l pe Sebastian cu al lui Subaru cum sta cu fiabilitatea. Din cate stiu eu, desi are forta cu gramada, nu i-a crapat blocul motor pana acum, nici nu i-a ars, etc. Deci dupa cum spuneam, nu se pot face comparatii.
Quote:
....si daca ne mai gandim ca orice defectiune se remediaza repede la multe masini de pe batranul continent...pe cand piesele din asia trec prin mult porturi si vami pana la noi....
|
Asta in cel mai bun caz e vina celor din (m)UE cu ale lor politici pro-europene si dealerilor vostri locali cu stoc indoielnic. Caci iti spun eu din SUA ca a repara o japoneza in ziua de azi e ca si cand ai repara o americanca, pe cand, in mod ironic, tocmai la europene exista uneori probleme. Go figure.
Nu trage concluzii din acest post ca as fi pro-japoneze sau nu, am scris strict din punct de vedere obiectiv ca sa-ti arat ca nu ai abordat problema corect.
|
|
|
13-12-07, 19:29
|
#608
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by Urban_Racing
in materie de tehnologie per general nu ma refer numai la mashini , oreazarii sunt pe primu loc
|
S-avem pardon dar, oricat mi-ar place mie Japonia [am fost si am vazut-o], trebuie sa iti atrag atentia ca amestecam capra cu varza. Da, s-or uita aia la TV pe mobile de ani de zile, dar asta nu are multe in comun cu undustria auto. "Varfurile de lance" ti le pot numara pe degetele de la o mana din pacate cand vine vorba de japoneze, pe cand europenele sunt mai numeroase. Evident, la pretul corespunzator
|
|
|
15-12-07, 14:03
|
#609
|
Stage 2
Join Date: Feb 2006
Posts: 30
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
mai sus eu vorbeam de o masina europeana multumitor de puternica si una japoneza care suferit modificari ulterioare (majoritatea promoveaza japonezele ca se modifica mai usor)...cat despre 350z....sa tinem cont ca a primit direct de la mumasa multi cai si pe langa asta, una dotata bine costa aprox 40.000...pret ce il consider cam maricel.
...si sincer sa fiu decat sa dau 40.000 pe un 350z, mai bine cumpar un porsche folosit vreo 2-3 ani...iar pe langa sportivitate pura pornind de la motor si terminand cu ultima tablitza de pe caroserie....masina mai are stil si clasa....si te poti urca in ea in bermuzi...dar si imbracat la 4 ace
|
|
|
15-12-07, 19:01
|
#610
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by turbogrizzly
mai sus eu vorbeam de o masina europeana multumitor de puternica si una japoneza care suferit modificari ulterioare (majoritatea promoveaza japonezele ca se modifica mai usor)
|
Sa avem pardon, dar cuvantul "suferit" este gresit. Cum ar fi "beneficiaza"? Oricum gresesti, caci caii putere sunt cai putere.
Quote:
...cat despre 350z....sa tinem cont ca a primit direct de la mumasa multi cai si pe langa asta, una dotata bine costa aprox 40.000...pret ce il consider cam maricel.
|
40K USD iti cumpara un 350z de 12 secunde chiar. Ce echivalent european imi gasesti la aceiasi bani? Tot de 12 secunde.
Quote:
...si sincer sa fiu decat sa dau 40.000 pe un 350z, mai bine cumpar un porsche folosit vreo 2-3 ani...
|
Si eu ... doar daca as gasi un Porsche demn de considerat la asa bani
|
|
|
16-12-07, 00:11
|
#611
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 436
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
japan evident tuning motoare fiabilitate pret. e uimitor ce scot aia d acolo din 4 cilindrii, evo face susu p m3 cu motor p jumate si la cilindrii aproape si la cai si la tot...
|
|
|
16-12-07, 01:11
|
#612
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Vad ca si aici cum peste tot daca e vorba de masini japoneze vin aberatile de genul natiste...(refer la cei care protejeza masinile garmane).
Este mult de scris despre masini japoneze, dar ce stiu e ca sunt cele mai usoare sa faci service. La dezmembrare dezfacem total un civic in 6 ore max. Data trecuta am facut un civic simplu si un Type R cu un prieten.
Primul era total desfacut, fara interior, motor, suspensie, cabluri, deci numai sceletul, in 20 de ore era pe drum perfect funtionabil.
Type R cu motorul, cablurile scoase, toata fata demontata, in 6 ore era pe drum masina.
Incercati asa ceva la o masina europeana.
Calitatea materialelor folosite nu sunt in special mai bune, dar prelucrarea lor este facut cu tolerente mult mia mici, asta rezulta o fiabilitate mai mare.
Din majoritatea motoarelor din ultimi 20 de ani se poate scoate aspirat 100 cai/litru si cu turbo 200 cai/litru, fie japonez sau european, tine numai de piesele aftermarket si profizmul tunerului. Dar din japoneze e mai usor sa scoti aceasi performanta, trebue muncit un pic mai putin.
Despre piese...nu exista piese ce nu gasesti in UE, deci nu trebue asteptat livrarea din japonia...mai mult, la anul vom face dezmembrare de masini japoneze, in special Honda, deci piese cam la jumate decat in magazin.
Ps. am vazut e30 cu motor M de e36 dus peste 1000 de cai, deci se fac, nu conteaza daca e aspirat...bani sa fie.
|
|
|
16-12-07, 11:42
|
#613
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by fishbone
S-avem pardon dar, oricat mi-ar place mie Japonia [am fost si am vazut-o], trebuie sa iti atrag atentia ca amestecam capra cu varza. Da, s-or uita aia la TV pe mobile de ani de zile, dar asta nu are multe in comun cu undustria auto. "Varfurile de lance" ti le pot numara pe degetele de la o mana din pacate cand vine vorba de japoneze, pe cand europenele sunt mai numeroase. Evident, la pretul corespunzator
|
pai ....tehnologie de genu cum ar fi nickul tau !? daca shti la ce ma refer zi`mi catzi ani au trecut pana au adoptat`o europenii! nu ma refeream neaparat la tv pe mobil
|
|
|
16-12-07, 14:38
|
#614
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 436
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
de ce toata lumea vb de tunat la mas japoneze. io cre ca nu-i nevoie sa tunezi un nsx, skyline, eclipse, evo, supra, sti si lista poate sa continue ca sa bata un m3, rs4, amg, typeR, gta, r32. pana la urma cre ca e cazu sa comparam mas care costa la fel nu sa scoatem invingatoare europa din lupte gen toyota avensis - maseratti quattroporte. e clar ca varfurile sunt made in europe gen ferarri, lambo, spyker, bugatti, koenigsegg, maybach, rolls, pagani si altele dar trebuie sa ne inclinam si in fata inginerilor care din 4 cilindrii scot 400 hp si 4 - 5 sec pana la suta cam cat scoate m5 din V10. sunt f multe avantaje de enumerat la ambele parti gen fiabilitate, siguranta, ergonomie, tehnologie etc si pana la urma ce pretentii avetzi cand aici e vorba de 2 civilizatii f diferita si concepte de viata diferite. concluzia e ca traditionalism vs inovatie 1 - 1 !!!
|
|
|
16-12-07, 17:52
|
#615
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Re: Supercars - Japoneze vs. Europene
Quote:
Originally Posted by Urban_Racing
pai ....tehnologie de genu cum ar fi nickul tau !?
|
Nu inteleg, asta e menita sa fie o gluma imatura, sau?
|
|
|
|
|