Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Care sunt preferatele tale?
1. Japoneze 246 56.29%
2. Europene 191 43.71%
Voters: 437. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-07, 18:24   #601
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Problema cea mai mare este ca sunt pentru o piata interna...deci vin cu volanul la parteadreapta, de asta nu sunt facute teste nici acolo (evident invers) si nici aici cu ele, nici nu se importa.

Nu neaparat se tuneaza mai usor, dar in general un motor turbo e mai usor sa tunabil, si japonezi au in multe masini sport motoare de gen.
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 18:50   #602
turbogrizzly

Stage 2
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 30
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

stiu ca foarte multi prefera japonezele pentru ca sunt mai usor de modificat...dar as avea o curiozitate...daca ti-ai cumpara un motor care are din fabrica cca 200 cai (ex golf gti) sau unul care are aprox 100-150 si il duci tu pana pe la 300...pe care l-ati prefera????
..cu siguranta toti fug dupa cat mai multi cai...daca daca te gandesti ca de fapt cei 300 cai nu sunt la fel de vioi ca cei 200 stock, si ca cei din fabrica merg sute de mii de km doar cu ulei si bujii in timp ce caii obtinuti prin numeroase modificari au multe sanse sa ''evadeze din grajd''....sau chiar sa ii ''dea foc''..
....si daca ne mai gandim ca orice defectiune se remediaza repede la multe masini de pe batranul continent...pe cand piesele din asia trec prin mult porturi si vami pana la noi....
....ca o concluzie...prefer fiabilitatea locala si mai ales performantele obtinute de sute de ingineri in multi ani de cercetari...
turbogrizzly is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 18:58   #603
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

tot cu ideile alea au ramas romanii ca daca ai mashina japoneza ashteptzi intai sa itzi fabrice piesa in japonia dupa care sa o duca la vapor dupa care sa faca 11 luni pe mare sa stea 3 luni in vama shi dupa aia ajunge la tine! yo am 2 japoneze shi niciodata nu am stat sa ashtept dupa piese mai mult de 1-2 zile! shi aia cu cercatatorii care shi`au petrecut nu shtiu cate sute de ani in laboratoare sa nu uitam cine are cea mai avansata tehnologie
__________________

WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 19:03   #604
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by Urban_Racing View Post
tot cu ideile alea au ramas romanii ca daca ai mashina japoneza ashteptzi intai sa itzi fabrice piesa in japonia dupa care sa o duca la vapor dupa care sa faca 11 luni pe mare sa stea 3 luni in vama shi dupa aia ajunge la tine! yo am 2 japoneze shi niciodata nu am stat sa ashtept dupa piese mai mult de 1-2 zile! shi aia cu cercatatorii care shi`au petrecut nu shtiu cate sute de ani in laboratoare sa nu uitam cine are cea mai avansata tehnologie
dezvolta...
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 19:07   #605
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
dezvolta...
in materie de tehnologie per general nu ma refer numai la mashini , oreazarii sunt pe primu loc
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 19:10   #606
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by Urban_Racing View Post
in materie de tehnologie per general nu ma refer numai la mashini , oreazarii sunt pe primu loc
pai da, dar aici vorbim despre masini
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 19:22   #607
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by turbogrizzly View Post
stiu ca foarte multi prefera japonezele pentru ca sunt mai usor de modificat...dar as avea o curiozitate...daca ti-ai cumpara un motor care are din fabrica cca 200 cai (ex golf gti) sau unul care are aprox 100-150 si il duci tu pana pe la 300...pe care l-ati prefera????
Ei ei, frumoase comparatii. Sigur te uiti la aceeasi segment de pret? Caci cu siguranta de banii unui GTi exista varianta japoneza mai rapida. Pana si american gasesc cu mai multi cai la acei bani.
Quote:
..cu siguranta toti fug dupa cat mai multi cai...daca daca te gandesti ca de fapt cei 300 cai nu sunt la fel de vioi ca cei 200 stock
Pesemne cei 100 de cai diferenta sunt schiopi ori imaginari? Vrei sa spui ca 200 de cai nemtesti sunt echivalentul la 300 japonezi? Am mai stat sa aflu ceva. Dar 400 de cai americani comparati cu unii australieni care-i echivalentul?
Quote:
, si ca cei din fabrica merg sute de mii de km doar cu ulei si bujii in timp ce caii obtinuti prin numeroase modificari au multe sanse sa ''evadeze din grajd''....sau chiar sa ii ''dea foc''..
Desigur, caci de aceea un M3 modificat de tuner oficial vine si cu o garantie de n-spe sute de kilometri, asai? Aici ai scris doar de dragul de a scrie, intra prea multe variabile in ecuatie ca sa poti face o comparatie. Un 350z, ca oarecare exemplu, biturbo dar cu un PSI conservativ ce nu-i mareste sporul "decat" cu vreo 200-300 de cai peste stoc, are toate sansele sa traiasca mai mult decat un GTi tunat la vreo 800. Ia intreaba-l pe Sebastian cu al lui Subaru cum sta cu fiabilitatea. Din cate stiu eu, desi are forta cu gramada, nu i-a crapat blocul motor pana acum, nici nu i-a ars, etc. Deci dupa cum spuneam, nu se pot face comparatii.
Quote:
....si daca ne mai gandim ca orice defectiune se remediaza repede la multe masini de pe batranul continent...pe cand piesele din asia trec prin mult porturi si vami pana la noi....
Asta in cel mai bun caz e vina celor din (m)UE cu ale lor politici pro-europene si dealerilor vostri locali cu stoc indoielnic. Caci iti spun eu din SUA ca a repara o japoneza in ziua de azi e ca si cand ai repara o americanca, pe cand, in mod ironic, tocmai la europene exista uneori probleme. Go figure.

Nu trage concluzii din acest post ca as fi pro-japoneze sau nu, am scris strict din punct de vedere obiectiv ca sa-ti arat ca nu ai abordat problema corect.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 13-12-07, 19:29   #608
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by Urban_Racing View Post
in materie de tehnologie per general nu ma refer numai la mashini , oreazarii sunt pe primu loc
S-avem pardon dar, oricat mi-ar place mie Japonia [am fost si am vazut-o], trebuie sa iti atrag atentia ca amestecam capra cu varza. Da, s-or uita aia la TV pe mobile de ani de zile, dar asta nu are multe in comun cu undustria auto. "Varfurile de lance" ti le pot numara pe degetele de la o mana din pacate cand vine vorba de japoneze, pe cand europenele sunt mai numeroase. Evident, la pretul corespunzator
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 15-12-07, 14:03   #609
turbogrizzly

Stage 2
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 30
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

mai sus eu vorbeam de o masina europeana multumitor de puternica si una japoneza care suferit modificari ulterioare (majoritatea promoveaza japonezele ca se modifica mai usor)...cat despre 350z....sa tinem cont ca a primit direct de la mumasa multi cai si pe langa asta, una dotata bine costa aprox 40.000...pret ce il consider cam maricel.
...si sincer sa fiu decat sa dau 40.000 pe un 350z, mai bine cumpar un porsche folosit vreo 2-3 ani...iar pe langa sportivitate pura pornind de la motor si terminand cu ultima tablitza de pe caroserie....masina mai are stil si clasa....si te poti urca in ea in bermuzi...dar si imbracat la 4 ace
turbogrizzly is offline   Reply With Quote
Old 15-12-07, 19:01   #610
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by turbogrizzly View Post
mai sus eu vorbeam de o masina europeana multumitor de puternica si una japoneza care suferit modificari ulterioare (majoritatea promoveaza japonezele ca se modifica mai usor)
Sa avem pardon, dar cuvantul "suferit" este gresit. Cum ar fi "beneficiaza"? Oricum gresesti, caci caii putere sunt cai putere.
Quote:
...cat despre 350z....sa tinem cont ca a primit direct de la mumasa multi cai si pe langa asta, una dotata bine costa aprox 40.000...pret ce il consider cam maricel.
40K USD iti cumpara un 350z de 12 secunde chiar. Ce echivalent european imi gasesti la aceiasi bani? Tot de 12 secunde.
Quote:
...si sincer sa fiu decat sa dau 40.000 pe un 350z, mai bine cumpar un porsche folosit vreo 2-3 ani...
Si eu ... doar daca as gasi un Porsche demn de considerat la asa bani
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 16-12-07, 00:11   #611
ovydioo

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 436
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

japan evident tuning motoare fiabilitate pret. e uimitor ce scot aia d acolo din 4 cilindrii, evo face susu p m3 cu motor p jumate si la cilindrii aproape si la cai si la tot...
ovydioo is offline   Reply With Quote
Old 16-12-07, 01:11   #612
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Vad ca si aici cum peste tot daca e vorba de masini japoneze vin aberatile de genul natiste...(refer la cei care protejeza masinile garmane).

Este mult de scris despre masini japoneze, dar ce stiu e ca sunt cele mai usoare sa faci service. La dezmembrare dezfacem total un civic in 6 ore max. Data trecuta am facut un civic simplu si un Type R cu un prieten.
Primul era total desfacut, fara interior, motor, suspensie, cabluri, deci numai sceletul, in 20 de ore era pe drum perfect funtionabil.
Type R cu motorul, cablurile scoase, toata fata demontata, in 6 ore era pe drum masina.
Incercati asa ceva la o masina europeana.

Calitatea materialelor folosite nu sunt in special mai bune, dar prelucrarea lor este facut cu tolerente mult mia mici, asta rezulta o fiabilitate mai mare.

Din majoritatea motoarelor din ultimi 20 de ani se poate scoate aspirat 100 cai/litru si cu turbo 200 cai/litru, fie japonez sau european, tine numai de piesele aftermarket si profizmul tunerului. Dar din japoneze e mai usor sa scoti aceasi performanta, trebue muncit un pic mai putin.

Despre piese...nu exista piese ce nu gasesti in UE, deci nu trebue asteptat livrarea din japonia...mai mult, la anul vom face dezmembrare de masini japoneze, in special Honda, deci piese cam la jumate decat in magazin.

Ps. am vazut e30 cu motor M de e36 dus peste 1000 de cai, deci se fac, nu conteaza daca e aspirat...bani sa fie.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 16-12-07, 11:42   #613
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by fishbone View Post
S-avem pardon dar, oricat mi-ar place mie Japonia [am fost si am vazut-o], trebuie sa iti atrag atentia ca amestecam capra cu varza. Da, s-or uita aia la TV pe mobile de ani de zile, dar asta nu are multe in comun cu undustria auto. "Varfurile de lance" ti le pot numara pe degetele de la o mana din pacate cand vine vorba de japoneze, pe cand europenele sunt mai numeroase. Evident, la pretul corespunzator
pai ....tehnologie de genu cum ar fi nickul tau !? daca shti la ce ma refer zi`mi catzi ani au trecut pana au adoptat`o europenii! nu ma refeream neaparat la tv pe mobil
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 16-12-07, 14:38   #614
ovydioo

Stage 5
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 436
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

de ce toata lumea vb de tunat la mas japoneze. io cre ca nu-i nevoie sa tunezi un nsx, skyline, eclipse, evo, supra, sti si lista poate sa continue ca sa bata un m3, rs4, amg, typeR, gta, r32. pana la urma cre ca e cazu sa comparam mas care costa la fel nu sa scoatem invingatoare europa din lupte gen toyota avensis - maseratti quattroporte. e clar ca varfurile sunt made in europe gen ferarri, lambo, spyker, bugatti, koenigsegg, maybach, rolls, pagani si altele dar trebuie sa ne inclinam si in fata inginerilor care din 4 cilindrii scot 400 hp si 4 - 5 sec pana la suta cam cat scoate m5 din V10. sunt f multe avantaje de enumerat la ambele parti gen fiabilitate, siguranta, ergonomie, tehnologie etc si pana la urma ce pretentii avetzi cand aici e vorba de 2 civilizatii f diferita si concepte de viata diferite. concluzia e ca traditionalism vs inovatie 1 - 1 !!!
ovydioo is offline   Reply With Quote
Old 16-12-07, 17:52   #615
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re: Supercars - Japoneze vs. Europene

Quote:
Originally Posted by Urban_Racing View Post
pai ....tehnologie de genu cum ar fi nickul tau !?
Nu inteleg, asta e menita sa fie o gluma imatura, sau?
fishbone is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -