Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pentru ce diesel optati din cele doua?
Pumpe Düse 36 39.56%
Common rail 55 60.44%
Voters: 91. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 25-03-10, 15:44   #61
doomsnoopy

Stage 1
 
doomsnoopy's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 15
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Am o2 cu 2.0tdi PD si un o2FL toto 2.0tdi(rs) CR nu exista nic un ounct unde e PD mai bun in comparatie cu CR.....si zgomotu de la PD e teribil....
doomsnoopy is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 09:38   #62
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

@doomsnoopy la ce marci te referi?

Cat poti merge cu un common rail daca folosesti ulei longlife? Pentru ca cu un PD poti merge conform producatorului 50.000 sau 2 ani de zile maxim, cu tot cu completari.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 09:41   #63
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Trebuie sa fii complet nebun sa mergi 50.000km cu acelasi ulei. Indiferent ce motor ar fi.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 09:47   #64
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

@amphetamine
Nu o lua chiar asa, ca trebuie sa pui si completarile.
Eu ti-am spus ce scrie in manualul masinii pentru motorul diesel PD. La benzina cica poti merge cu longlife 2 ani sau 30000 km maxim, iar la diesel cum am spus mai sus: 2 ani, repsectiv 50000 km maxim. Este posibil sa se mearga si atat, insa cine stie in ce conditii: sa faci cu ea cateva traverseri de Europa pe an, ceva in genul asta, ca altfel nu vad cum, sau 25000 km pe an, doi an connsecutivi, ceea ce unii am vazut ca totusi fac. Dar avand in vedere ca la ~ 10000 km se consuma 1 litru de ulei (poate mai mult) inseamna ca defapt ai facut schimburi partiale de ulei prin completari.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 09:53   #65
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Da, dar in baie intotdeauna va fi ulei vechi. Sa nu mai zic de depuneri de carbon care trebuie in mod normal si alea curatate.

Producatorii zic multe, trebuie sa mai vanda si ei piese de schimb. Si la Opel, si cand am cumparat Astra si cand am cumparat Vectra au intrebat cei de la reprezentanta daca vrem revizie la 15000 sau la 30000. Ma intreb daca exista zgarciobi care sa fi ales 30000. Daca vrei motor cu viata lunga, faci schimbul la 10-15000km.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 09:56   #66
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Asta cam asa este si la aceasta concluzie am ajuns si eu. Dar nu pot fi de acord cum sugereaza unii comercianti de piese auto sau propiretari auto sa schimbi toate consumabilele la fiecare schimb de ulei (filtru combustibil, polen, aer).

Last edited by iulian2476; 26-03-10 at 10:11.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 10:08   #67
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

E important sa schimbi filtrele, mai ales cel de aer.
Desfa-l dupa 15000km, vezi cum arata, pentru cateva zeci de ron schimba-l si vezi cum se simte masina dupa. Vezi si filtrul de combustibil dupa ce trece minunea noastra de benzina/motorina prin el cum arata.
Am vazut filtrul de aer al cuiva care zicea la fel ca tine, ca n-are rost sa-l schimbe. Era negru si efectiv crapat.
Eu am filtru conic sport si vad cum arata acum; dupa 3 luni si ~5000km, trebuia sa-l spal acum o luna, dar n-am avut timp, azi il spal neaparat, e INFECT.
Filtrul de polen de obicei il schimb o data la 2 revizii.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 10:14   #68
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Daca ar fi asa, ar insemna sa facem o intretinere a masinii de oameni nebuni, pe bune. Daca pentru filtru combustibil e prevazut 60000 km (sau maxim 4 ani), pentru aer 60000 km (maxim 4 ani), iar la cel de polen 30000 km, de ce sa aruncam banii aiurea (zic de masina mea). Oricum un filtru, indiferent care, nu lucreaza la capacitate optima in primii 10000 km, ci la jumatatea intervalului prescris de producator.

In fine, astept raspunsuri la intrebarea pe care am pus-o mai sus legata de uleiul longlife.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 10:30   #69
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Si pentru filtrul sport e prevazuta spalarea o data la un an. Daca-l tin un an asa, din rosu se face negru.

Dar tine cont: noi nu traim in Germania, Elvetia, Franta etc. Traim in Romania, tara unde avem mult mult prea mult praf in aer, combustibil mai slab calitativ decat in locurile unde se fabrica masina ta.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 10:40   #70
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Si ford la motoare diesel noi zice ca primul schimb de distributie se face pe la 240 000km, dar cine are curajul asta?
iulian la benzina sa zici ca e ok sa il schimbi la 60 000, dar sa depasesti 30 000 la diesel in romania nu e recomandat. Filtrul de aer e de obicei accesibil si il poti verifica/curata foarte usor, insa mai mult de 15 000 km nu-l tine nimeni. Cel de polen (nu am asa ceva pe masina) stiam ca se schimba la 2 ani, nu si in functie de km.
Exista ulei longlife si pt CR, oricum producatorii cel putin in alte tari recomanda schimburi peste 25 000 km.
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 11:17   #71
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Deci sa inteleg ca la common rail longliful tine maxim 25000 km. Deci ar fi un plus pentru PD dublul acestei distante. Iar despre schimbul filtrului de habitaclu, scrie clar pe prospectul din cutie al filtrului, dar si in manulul masinii la 30000 km, indiferent ca e cu carbune sa fara.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 11:31   #72
06XPT

Stage 5
 
06XPT's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,422
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

tu iei asta ca pe un avantaj?sa mergi 50000km cu un ulei?...da..hiar nu credeam ca exista si asfel de oameii in romania care dau 10000e pe o masina dar nu au banii sa schimbe uleiul....
06XPT is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 12:46   #73
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by iulian2476 View Post
Daca ar fi asa, ar insemna sa facem o intretinere a masinii de oameni nebuni, pe bune. Daca pentru filtru combustibil e prevazut 60000 km (sau maxim 4 ani), pentru aer 60000 km (maxim 4 ani), iar la cel de polen 30000 km, de ce sa aruncam banii aiurea (zic de masina mea). Oricum un filtru, indiferent care, nu lucreaza la capacitate optima in primii 10000 km, ci la jumatatea intervalului prescris de producator.

In fine, astept raspunsuri la intrebarea pe care am pus-o mai sus legata de uleiul longlife.
Cum a spus si amphetamine, traim in Romania, producatorul are recomandari generale, nu pentru Romania.

In germania dupa 2000 de km rulati am sters parbrizul de praf cu o carpa, In romania de la granita pana in Bucuresti arata ca dupa un off-road, asta afecteaza in primul rand fitrul de aer care in Germania dupa 60 k de km il schimbi dar arata bine iar in Romania dupa 30 k de km nu-i vezi culoarea.

Referitor si al filtrele de combustibil, Romania inca nu are motorina sau Benzina la acelasi nivel cu tarile din vest.

MAi conteaza si stiulul de mers, daca esti forjator si masina vede rosu la turatie de 50 de ori/zi uleiul nu trenuie sa depaseasca 7-10 k de km indiferent de motor si mai ales ca in cazul asta nu este recomandat ulei de motor longlife ci unul mai performant.

Oricum, orice recomandare ar da producatorul in mare parte nu se pupa cu realitatea din Romania, ca sunt motoare noi care la un regim de mers moderat poti sa faci un schimb de ulei la 20 k de km este adevarat, dar nu este recomandat sa se mearga mai mult.

Praful afecteaza si uleiul, nu numai filtrul de aer.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 13:06   #74
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
sunt motoare noi care la un regim de mers moderat poti sa faci un schimb de ulei la 20 k de km este adevarat, dar nu este recomandat sa se mearga mai mult.
Depinde si de ulei, ca eu unul daca as baga ulei GM genuine l-as scoate negru dupa 20k km indiferent de stilul de mers.
Consumabilele merita cat mai multi bani, cu niste consumabile de foarte mare calitate si daca tratezi motorul corespunzator garantat nu vei avea probleme destul timp, asta desigur daca motorul nu este un esec tehnic.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 13:13   #75
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: Pumpe Düse versus Common rail

Quote:
Originally Posted by iulian2476 View Post
Deci sa inteleg ca la common rail longliful tine maxim 25000 km. Deci ar fi un plus pentru PD dublul acestei distante. Iar despre schimbul filtrului de habitaclu, scrie clar pe prospectul din cutie al filtrului, dar si in manulul masinii la 30000 km, indiferent ca e cu carbune sa fara.
Vorbeam de uleiul standard 5w30 care se baga de obicei in common-rail.
Herbas is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -