David_TL,azi cand am jucat...ti-ai cam furat-o !
Am facut 4 curse,scor final 3-1 pt ala mai bun B-)
Am mai jucat in seara asta putin. Cel mai mare scor pe toata cursa a fost ~850.000 pe traseul ala. Daca reuseste cineva sa scoata mai mult de atat...tot respectul !!
Am pus si ceva poze cu drifturi mai serioase. Pe alea sub 200.000 nici nu le-am mai pozat...
Ceva adversari ??
Va salut pe toti care mai jucati Drift in Underground 2.
Acum ceva ani buni am jucat si eu in prostie modul asta. Incepusem in Underground 1 cand un prieten scosese 36k best single si in cateva luni de zile ajunsesem la 960k pe Drift Track 6.
In Underground 2 nu mi-au placut downhillurile prea mult. Am jucat tot Parkade-uri. Dintre astea, Parkade 4 mi-a placut cel mai mult dand senzatia ca e cel mai cursiv, fara viraje prea fortate. In cateva luni de zile am ajuns sa merg 10 ture cap-coada in single drift cu Golf-ul.
Am evoluat treptat de la 100k, 250k, 600k, 1.1M, 2,5M pana la 3.5M.
Pusesem la un moment dat si 2 filmulete pe Youtube cu o cursa, din pacate, nereusita. Reusisem in aceeasi zi un 3507k si am incercat sa il reproduc cu Fraps-ul pornit. Dar in ultimul tur, cu 3-4 viraje inainte de final am facut o greseala si am lovit parapetul la 3417k. N-am mai avut nervi sa repet asa ca l-am lasat asa si l-am pus pe net ... din frustrare. Cateva luni mai tarziu am mai reusit un 3590k care e best single-ul meu pana acum.
Deci nu-mi vine sa cred cum ai putut sa tii masina aia in drift asa de mult. In afara de setarile facute pt drift, mai ai vreun secret ceva? Am vazut ca spui acolo ca Golful e bun in joc pt drifturi.. te refereai ca desi e FWD, merge si la drifturi in joc, sau la faptul ca e cel mai bun la drifturi din joc, desi nu cred asta ?
Spuneam ca, desi e FWD si nu ar trebui sa faca fata, felul in care e construit driftul in joc permite obtinerea de scoruri mai mari cu FWD din cauza ca sunt mai controlabile si spatele poate fi setat sa alunece enorm de mult - moment in care tractiunea fata poate recupera masina chiar de la unghiuri f. mari.
Toata smecheria la Golf e utilizarea din greu a franei de mana, exact cum am scris si prin comment-urile de la filme. Cu frana de mana reglezi in permanenta orientarea masinii, poti ajusta dupa nevoie unghiul driftului [mai precis sa il cresti] prelungind alunecarea. Frana de mana se pisca des si scurt ca sa nu pierzi multa viteza si sa obtii totusi efectul dorit.
Cu setupul potrivit Golf-ul e de departe cea mai buna masina de drift in Underground2. Cu multa munca si un setup bun se pot obtine rezultate "apropiate" si cu alte masini. De exemplu era un tip in clanul R2 care reusea cam 90% din scorurile Golfului cu un Lancer Evo. Se uita lumea la el ca la urs, dar el putea pentru ca muncea enorm la tuning si tehnica driftului.
Am atasat profilul cu masina respectiva. Sunt vreo 3 Golf-uri acolo. Cel folosit in film e chiar primul din stanga in meniul de selectie de la Quick Race. Nu cred ca e ideal setupul pentru Downhill. Dar pentru Parkade sau Stadium ar trebui sa fie bunicel. E optimizat pentru mentinerea driftului cat mai mult timp nu pentru obtinerea celui mai bun scor.
Inca un detaliu e dificultatea pe care joci. De la easy la hard masina derapeaza din ce in ce mai mult si devine mai greu controlabila. Setupul acestui Golf l-am preluat de la unul din drifterii care jucau pe hard. A trebuit insa sa il adaptez la scopul meu - best single drift - si la stilul meu de joc. Eu il folosesc exclusiv pe dificultate medium. Pe easy aluneca prea putin si obtii prea putine puncte, pe hard aluneca prea mult si e f. periculos sa lovesti parapetii.
RDCenemy...zi-mi cand jucam pe LAN
Traseul pe care vreau sa jucam e preferatul meu...al doilea de la quick race (nu ala perfect oval,urmatorul)
Da-mi PM cu ID-ul tau de mess si ma bag eu in seama cu tine