Se poate ridica presiunea in admisie cu un boost controller(pe un motor turbo) daca acesta are si map senzor, fara a lucra in soft?
L.E:Rog un moderator sa mute postul la "performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)", merci.
__________________ If the weight won`t shift, e-brake it!
Buna baieti. Imi pare bine sa vad ca s-a descis un topic si pt baimarenii impatimiti de tuning. Sunt membru de ceva vreme dar nu am mai activat de ceva vreme.
Acum sunt in cautarea unui opel astra GTC 1.9 diesel 150Cp si il voi cumpara cat de recent. Va intreb pt ca nu sunt expert in tuning auto si ma refer la partea de motor ce imbunatatiri s-ar putea aduce modelului. Daca ce merita un chip tuning sau altceva. Va multumesc
Buna baieti. Imi pare bine sa vad ca s-a descis un topic si pt baimarenii impatimiti de tuning. Sunt membru de ceva vreme dar nu am mai activat de ceva vreme.
Acum sunt in cautarea unui opel astra GTC 1.9 diesel 150Cp si il voi cumpara cat de recent. Va intreb pt ca nu sunt expert in tuning auto si ma refer la partea de motor ce imbunatatiri s-ar putea aduce modelului. Daca ce merita un chip tuning sau altceva. Va multumesc
Du-te la Zsolt Havasi de la Opel, el e taticul opelurilor
Buna baieti. Imi pare bine sa vad ca s-a descis un topic si pt baimarenii impatimiti de tuning. Sunt membru de ceva vreme dar nu am mai activat de ceva vreme.
Acum sunt in cautarea unui opel astra GTC 1.9 diesel 150Cp si il voi cumpara cat de recent. Va intreb pt ca nu sunt expert in tuning auto si ma refer la partea de motor ce imbunatatiri s-ar putea aduce modelului. Daca ce merita un chip tuning sau altceva. Va multumesc
Soft Pe Dieseluri Turbo si nu numai nici sa fi impatimit al tuningului si tot se merita sa il faci ! urci la niste performante neasteptate doar din soft nemaipomenind de schimbul de injecotare, avans, intercooler etc !
Soft Pe Dieseluri Turbo si nu numai nici sa fi impatimit al tuningului si tot se merita sa il faci ! urci la niste performante neasteptate doar din soft nemaipomenind de schimbul de injecotare, avans, intercooler etc !
si prajesti motoru si transmisia, tot ce faci cu softu e sa te apropii de limitele constructive ale componentelor
alinierea segmentilor aproape ca are doar o importanta istorica, deoarece ei se roteaza cam 1tura la fiecare 1000rpm - nu am vazut motor la care sa nu se roteasac, ajug intr-o pozitie aproximativa de echilibru)(aprox 30grade intre toate fantele si pe aceeasi axa legata de uzura /ovalizarea camasilor si granulatia si unghiul de honuire.....
in principiu e de pozitionat fanta pe axul boltului si apoi rotat 180 grade pt urmatorul, samdp, 120 grade nu are rost ......
m problema mare e pistonu si camasa sau cilindru- daca tre sa treci la o alta cota nu vei reusii sa prelucrezi corect camasile NICAERI in tara.....nici macar la sm.....
Salut.....am si eu o nelamurire......am un grande punto din 2009 si vreau sa-i pun ceva caluti da nu am gasit nimic pe net......in principiu am cautat turbosuflante pentru acest model dar am gasit numai standard........unde asi putea sa caut un turbo mai mare pt ea si ce ar mai trebui sa modific la ea sa am undeva la 150/170 cp?? app are motor 1.3 diesel multijet
Am vazut pe net una la 180 cp da nu da detali despre ea cu acelasi motor ca si al meu.