13-02-10, 21:00
|
#31
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by Mimi17
ce frumos e golfu ala
|
Si "inima" e frumoasa....
|
|
|
13-02-10, 21:06
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
1.8t incape usor pt ca are la baza un bloc antic din anii 70, ar fi bine sa iei una busita , chiar si o scoda sau seat iti trebuie si instalatia electrica sa faci treaba serios
|
|
|
13-02-10, 21:08
|
#33
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
1.8t incape usor pt ca are la baza un bloc antic din anii 70, ar fi bine sa iei una busita , chiar si o scoda sau seat iti trebuie si instalatia electrica sa faci treaba serios
|
Si in ce costuri m-ar duce "transplantul" in sine?(informativ) Ca pretul la motor si restu stiu deja.
|
|
|
13-02-10, 21:13
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
depinde da cate piese trebuie confectionate separat, tampoane, suporti,flanse oricum nu exagerat eu zic ca pana in 2000E, trebuie si franele luate in calcul, servo ,racire,cablaj....
|
|
|
13-02-10, 21:55
|
#35
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
La capitolul frane ma pot baza pe frane de G60 sau de VR6?? sau o sa am nevoie de ceva mai serios??
|
|
|
13-02-10, 22:02
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
tre ceva mai serios
se pot pune alea de mk4r32
se aduc din us ieftin
|
|
|
13-02-10, 22:21
|
#37
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Sincer, e vorba de multi bani daca ar fi sa fac asa ceva, plus daca as umbla putin pe la motor(aici ma refer la ARY de pe audi TT cel de 180 HP stock) se cam poate ridica cam la aprox 220-240 de cai relativ usor. Si mi se pare cam mare puterea doar pentru puntea fata avand in considerare si varsta masinii, chiar si cu cei 180 stock ai motorului. Sa ma vad cu un job bine stabilit si platit si pe urma o sa vedem un compromis intre GO si SHOW.
Multumesc de info Claudiu
P.s astept un raspuns la Pm-ul de acum cateva zile
|
|
|
14-02-10, 10:13
|
#38
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
raman la ideea de GDB spec C type r-ra, incearca sa cauti sa vezi cam ce spec are, si o sa-iti arat si niste harti de ECU de fabrica ca sa intalegi ce tare e modelu
nu stiu exact ce film, dami un link
|
am gasit linkul catre acelasi film http://www.dpccars.com/car-videos-08...reza-story.htm
ref. ce ai scris norbi cu golful, in opinia mea ar trebui sa iei in calcul o reconditionare de caroserie daca vrei sa fie de lunga durata
__________________
Last edited by jozsi555; 14-02-10 at 10:18.
|
|
|
14-02-10, 11:01
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Quote:
Originally Posted by jozsi555
|
absolut, tre sa o faci bucati mai intai si apoi o reconstruiesti
"mai sunt si alte probleme atunci cand vrem sa modificam o masina.... o problema de care m`am lovit fiind omologarea unui eventual motor nou, si implicit mai puternic. Claudiu, la o masina de zi cu zi, cum se poate rezolva problema asta? poti sa`mi raspunzi si pe privat daca e secret"
ai 3 variante :
- nu stie nimeni ce ai sub capota,
- faci omologare individuala de tip
-o omologhezi ca autoturism de competitii- dar trebuie mai intai un pasaport tehnic de la fras
Last edited by bogo4all; 14-02-10 at 14:45.
|
|
|
14-02-10, 14:43
|
#40
|
Stage 4
Join Date: Nov 2008
Posts: 281
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
poti sa`mi detaliezi partea cu "nu stie nimeni ce ai sub capota, "?
adica: itp, control RAR, etc?
|
|
|
14-02-10, 15:08
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
adica itp se rezolva, sg problema e cand vrei sa o vinzi, atunci tre omologare
|
|
|
14-02-10, 17:32
|
#42
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 66
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
adica itp se rezolva, sg problema e cand vrei sa o vinzi, atunci tre omologare
|
...claudiu mai incet cu instigarea la comiterea de infractiuni
|
|
|
14-02-10, 17:36
|
#43
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 989
Member of: [VW] [4Rally] [Opel]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
in cazul lui norbi, bagi 10-15 miare de euro in golf, mai vrei sa o vinzi? (poate am exagerat la suma....estimat asa in graba)
|
|
|
14-02-10, 19:42
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
intotdeanua te plictisesti, iar omologarea se face fara probleme, doar ca ai putina hartiogaraie de facut
|
|
|
14-02-10, 21:20
|
#45
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 783
Member of: [VW]
|
Re: performance tuning (ecu /engine/tranny/brakes /suspension)
Quote:
Originally Posted by jozsi555
in cazul lui norbi, bagi 10-15 miare de euro in golf, mai vrei sa o vinzi? (poate am exagerat la suma....estimat asa in graba)
|
Am facut niste calcule in graba...peste 10000 si nu obtin nu stiu ce...asa mai bine daca ar fi sa investec banii aia, intr-un drift car sau o masina sa faca senzatii (gen sleeper) https://www.youtube.com/watch?v=MxHBE3e6qZ4 sau https://www.youtube.com/watch?v=K16aJ-Cs5qA
|
|
|
|
|